"raskausoire"-ketju

nellielli, apua kyllä jänniittää :)

Mä oon kans varma että siihen piirtyy raskaana 3+. Se olis sitten elämän eka kerta. Tuolla testillä ja ekan kerran raskaana.

Ja voin sanoa, että oli todellakin vahinko ja tilanne on kaikin puolin hankala, että en mä onneni kukkuloilla ole mut eiköhän kaikki järjesty :)
 
Micaela mielelläni tekisin mutta en raaski kun on vähän huonoja kokemuksia.

Aikoinaan tein ekan testin 3 viikkoa sitten apteekin testillä aamupissasta, se oli haalea. Sitten tein sofi ultimaten puikolla iltapissasta negan siitä viikkoa myöhemmin.

Lopulta jouluaattona tein vielä kolmannen aamupissasta apteekin testillä ja se oli plussa.

Joten uskon tuohon aamupissan "voimaan" niin yritän jättää sen siihen. Otan kuitenkin teille varmasti kuvan, näytti mitä näytti. Ja varmaan videoinkin tapahtuman.

Jos siihen pärähtää "ei raskaana" niin voin ainakin jatkaa elämää ilman että tarvii miettiä isän raivokohtauksia.
 
Mä laitan nyt tänne näitä mun havaitsemia oireita, mitä ne sitten lieneekää :D
Oon ollu jo jonku viikon ihan tukkonen, ei sillä tavalla normaali nuhanen ja räkänen vaa nenä on vaa tukossa. Sitte ois tää turvotus, okei toisaalt oli just joulu mut oon kyl syöny jo sen jälkee iha normaalisti ja silti pitää kulkee housunnappi auki. Eikä nää ilmavaivat oo enää tästä maailmasta :D Tissejä ei oo oikeestaa särkeny muutaku eile toista sillee juili, mikä taas järjellä voi liittyy siihen ku olin eilen pelaamas tennistä, tosin ei ollu lyöntikäden puolen kipu. Juu ja nyt pari päivää oon heränny aina aamulla päänsärkyyn mikä on sit menny päivän mittaan itestään pois. Harhaisuuden huippuna näin edellisyönä unta et oon raskaana ja aamulla mietin hymyssä suin et oisko se enneuni kunnes muistin mitä muita unia näin mm. ammuskelusta ja muuta hämärää, joten toivon mukaan ainakaa koko yön unet ei ois enneunii :D
Minnacanth täällä kans jännätään sun testin tuloksii!
Ihan ot:na onko muilla sillai et nää foorumin kellonajat näyttää mitä sattuu? mulla ensin näytti normisti et uusimmat viestit tänään klo 9.15 tms mut sitte ku oli käyny jossai muualla ni ne näyttääki et tänään, 22.05 ja tollasii outoja.
 
Täälläpä taas jänniä paikkoja monilla, tsemppiä!!

Itsellähän ei oikeastaan mitään "jännää" meneillään, ovistestien tekoa. Olis ihan kiva se bongata, mutta saas nähdä...
Ja tässä kierrossa, todistajien läsnäollessa, lupaan etten tee YHTÄÄN r.testiä, ennenkuin/jos menkat olisi päivän myöhässä, AAMEN! :flower:

Mitä mieltä te ootte stressin vaikutuksesta raskautumiseen? Mä alan olla sitä mieltä, että stressaan itseni lapsettomaks.. :ashamed: Keho on niin hurjassa jännitystilassa aina, että eihän siellä voi mikään pysyä.. MUTTA, teoriassani on aukko. Koska mä olen koko elämäni ollut kamala stressi-erkki, jännitän ja ahdistelen aina. Että ei tää mikään uus juttu oo.. Niin luulis että se on mun keholle ihan normitila.. :xmas:
Äh, en tiedä. Mielessä vaan pyörii nämä tarinat mitä kuulee; " ne yritti 10 vuotta ja olivat hoidoissa ja sit ne luovutti ja PAM, tulikin luomusti 7 lasta". Ja siis aina sanotaan, että kun lakkaa yrittämästä, niin onnistuu. No voisko joku ystävällisesti kertoa, että miten lakataan yrittämästä?? |O

Noni, anteeks, taas mä vaan paasasin/valitin.. Siks yritän olla kirjottelematta jos ei oo jotain oikeeta asiaa.. :LOL:

Happy New Year kaikille ja niitä plussatuulia!! :heart:
 
Medeya Pidetään peukkuja, et on sulle enneuni! :) ja mulla näyttää nää kellonajat kans välillä mitä sattuu..

hawwe mä oon kans kauhee jännäilijä..nytkin jo toista päivää jännitän vatsallani niin että tuntuu..ei sitä saa katoon! :D oon kyl aina ollu kauhee jännäilijä, et jos se on normitila, niin ehkä se ei sit vaikuta negatiivisesti lapsen tekoon..ehkä? :LOL: mulla on siis nyt menossa dpo7 ja jännittää koko ajan enemmän ja enemmän, vaikka oon kyl aika varma, etten oo raskaana..mut silti sitä salaa toivoo koko ajan..ärsyttävää tää jännäily! Oikein jännävatsa meikäläisellä! :D
 
Minna: ei se välttämättä ole valehdellut. Jotain on voinut olla aluillaan, mutta jäänyt sille asteelle ja hiipuu sitten pois. En nyt muista ulkoa, mutta eikös sinulla kuitenkin ole kp:t aika paljon jo? Tietty voi pyytää neuvolasta päästä tk:hon viralliseen testiin, onhan tuo tosi turhauttavaa :( Tsemiä.
 
whisky beat tiedän mitä tarkoitat.. mutta eikö ole outoa, että joka toinen testi näyttää eri tuloksen, haalee, nega, plussa, nega. Mitä mä nyt teen. kai mä raahaudun maanantaina verikokeeseen, tosin toivon menettäneenä.
 
hawwe Itse uskon ainakin, että stressi vaikeuttaa raskautumista ihan takuulla. Aika paljohan täällä foorumillaki on ollu niitä tapauksia, että ihmiset ottaa kuukauden-pari taukoa yrittämisestä ja silloin tärppää. Mä oon kans kova stressaamaan, vähän kaikenlaista aina koulu-/työjutuista mahdollisiin tulevaisuuden näkymiin ja sukulaisten voimisiin. Siinä ei paljo auta sitten raskautumisjutuista stressaamisen lopettaminen, kun ei noita muita stressitekijöitä pysty kaikkia millään karsimaan. Mutta pitää toivoa, että oma ruumis sopeutuu jatkuvaan stressaamiseen sen verran että tajuaa ettei kyseessä ole mikään erikoistoimenpiteitä vaativa poikkeustila.
 
Minnacanth, satuitko muuten avaamaan sitä negaa näyttänyttä digiä? Oon kuullu että niissäkin saattaa hailua viivaa näkyä sisällä, mutta digi sitte on päättänyt laskea haamun negaksi haileuden takia tms. Jos sulla ei vielä ole menkat edes myöhässä niin ihan mahdollista ois sellainenki skenaario.
 
moi tesla.. se sofi ultimaten puikko joka näytti kaks viikkoa sitten negaa on avaamatta.. ei tullut mieleenkään avata:D pitäsköhän? se oli niin puhdas nega enkä oo koskaan avannut noita niin en osaa varmaa :D

Mut siis sitä tän päivästä digitaalista ei kande ees yrittää availla..

Mulla tuli siis 13.11 viimeksi kunnon menkat.
Sit joulukuussa tuli vaan tuhrua..tiputtelua, hyvin vaaleaa..
Ja sen koommin oo näkynytkään..
Et jos sieltä täti tulee kylään (huolimatta joulukuun tuhrusta) niin se varmaan tulis sit ens viikolla.

mut kun on se neuvolakin varattu 4.1 niin olis kiva tietää ennen sitä.
 
sanotaan että "ei ole vääriä positiivisia"..tiedä nyt sitä sitten.mut kuitenkin..


Monet lapsen saaneet tutut on kyl sanonut, että ekalla plussasivat eikä sitä tarvinnut sen koommin koskaan epäillä.

Mut sitten kun lukee näitä palstoja niin kuulee, että ei ne plussanneet ole ihan välttämättä olleet niin selkeitä alussa..
 
Moikka Telsa

Mä avasin ne 3 raskaustestiä ja menin keittiön kirkkaan loisteputkivalon alle tiirailemaan niitä. Kuten epäilinkin, ne näytti täysin samaa. Eli eka oli haalee viiva siin apteekin testissä, toiseks tulleessa negassa ei mitään viivaa ja sit kolmannessa plussassa edelleen selkee viiva, vaikka olikin vaalentunut. Et tuohon perustuen en viisastunut.
 
kp 34 ja ei oikein menkka olokaan, paitsi välillä jotain pientä.. Eilen yritin nukkuu päikkäreitä niin alavatsalla, oikealla tarkemmin sanottuna, tuntui jotain kummallista vihlontaa kauan aikaa.. Toiveet heräs taas <3 toisaalta oon jo pidemmän aikaa epäilly nivustyrää, ku joskus tulee kovia kipukohtauksia.. mut tää oli erilaista!
 
OMAA NAPASTA: Pongasin oviksen! Ja tällä kertaa voin olla ihan varma, kun tein (myöskin) sen Clearbluen digitaalisen hymynaama-testin. =) On se kyllä hyvä testi, ei tartte arpoo niitten viivojen kanssa.. Vaikka nyt kyllä seki on niin selkeä, se tikkutesti siis. Mutta olisin aivan varmasti ollut epävarma ilman Clearblueta!

Ahdistuspelkotoivouskoitkupotku-fiiliksillä eteenpäin ja mä niin toivon, että uusi vuosi alkais niin mulla, kuin muillakin, hyvinkin positiivisesti :heart:
 
minnacanth verikokeista ny ainakin sais selvyyden! :)

saapikas Pidetään peukkuja! :)

hawwe Onnea oviksen bongaamisesta! :) Toivottavasti tuottaa tulosta! :)

ON: Tänään dpo8 ja aamulla meinasin oksentaa..sain syötyä, niin olo helpotti..kävin sen jälkeen vessassa ja kun pyyhkäisin, niin paperiin tuli verta..voisko olla?! :) Hitto, kun ei uskalla ees toivoa, et olis kiinnittymisvuotoa..
 
ilmoittautusin ketjuun mukaan :wave:
neljättä mahdollisesti odottelen... tuntemuksia on, alamahassa painon tunne jo kolmatta päivää peräkkäin. menkat pitäis alkaa viikon päästä. rinnat vihloilee jos kylmä käy. testiä en tee ennenkuin menkat on viikon myöhässä. näin joka kerralla oon tehnyt. housujen vyö painaa jo illalla, vatsaa turvottaa melkoisesti. vuorokausi ovulaation jälkeen ollut yhdyntä, ja joka kerran on raskaus napsahtanut kerrasta. joten mä en oikein edes epäile olevani raskaana, vaan sen vaan jotenkin ajattelee niin olevan :)
tääkin lapsi ois erittäin toivottu :heart:

ikää pian 35, joten jos tässä vielä olisi kuitenkin ihan hedelmällisessä iässä :D

tsemppiä kaikille, myös nega-testin saaneille!!
kehoittaisin rauhoittamaan mielensä, ja "unohtamaan" hetkeksi testit, ja testaamaan vasta kun menkat on oikeasti jo myöhässä. pääsee itse paljon vähemmällä murehtimisella :)
 
Heitänpä tännekkin oireeni.. Siis plussattu tiistaina ja oireena on ollu jo ennen sitä järjetön palelu. Nytkin istun kaikki vaatteet päällä viltin alla ja silti oon jäässä. Nenä on tukossa-varsinkin öisin, aamulla katselin elokuvaa ja pillittelin milloin millekkin kohtaukselle. Toinen ääripää on se,et pinna menee tosi helposti. tissit on joka toinen päivä kipeet. Tukka rasvoittuu tosi nopeesti ja nukkua voisi kellon ympäri.
Tässäpä näitä.

Tillu&Hippu 4+0
 

Yhteistyössä