"raskausoire"-ketju

Toivotaan että jospa tämä olis vain kiinnittymistä?? Menkkakivut ovat hälventyneet ainaki hetkeks. Aamulla tuli vaaleenpunen/kirkas klöntti paperiin. Muuten ollu aamusin vaan kirkasta. Kyllä on sitten stressaavaa.
 
Oo vitsi :) rinnat tuntuu entistä kipeemmiltä ja lämpö näyttää 36.8 kun yleensä on 36.5 tai alle :) vaikka viiru verta tuossa äsken tulikin mutta jospa sekin liittyisi kiinnittymiseen :) ehkä mä vihdoin olisinki raskaana:) en malta odottaa huomista r-testiä :)
 
Tein tänään digistestin, jonka tulos oli raskaana 1-2 vkoa. Eli mitä ilmeisemmin hedelmöittyminen on tapahtunut myöhemmin kuin ajattelin. Siitä noi hailukat viivat tikuissa, toivottavasti tää nyt tästä alkais kehittymään vauvaksi, ei enää mitään tulimunia kiitos...
 
Nyt olis menossa kp 31/28 ja menkkoja ei näy. Testasin kp 29/28 negan, mutta vieläköhän on toivoa? Menkkamaisia kipuja alavatsalla on tällä hetkellä, rinnat todella arat, särkylääkettä jopa täytynyt ottaa.. Täytyy varmaan tänään lähteä uudemman kerran testikaupoille.
 
Viimeksi muokattu:
kusma Ootko tehny siis testin?

Chizu Toivoa on niin kauan kun menkat loistaa poissaolollaan! :) tiedätkö koska on ollut ovis? se voi olla ollut myöhässä, niin testeissä ei vielä näy raskaus..pidetään peukkuja! :)

Ite bongattu ovisplussa tänään..kp14 menossa.. :) aikaisemmin ovis on ollut aina paljon myöhemmin..plussa bongattu välillä kp17-kp19.. oli ihme, että se tulikin näin aikaisin.. :)
 
Saapikas Et ole ainoo joka sitä asiaa on googlettanu ja ite löysin vähän ristiriitasia vastauksia... Itellä se loppujenlopuks merkkas menkkojen alkamista :)


Plääh tää joulu stressi on kyll vieny halut kokonaan kp 8/27-30 menossa tosin vasta että ehkä tossa uudenvuoden tienoilla kun läöhempänä ovista ne palautuu:)

Onnea Plussanneille =)
 
Minä tekasin aamulla testin ja negahan se taas oli.. mutta missä on mun menkat? Ikinä ei ole myöhässä ollut näin montaa päivää. Nyt jo kp 32/28.. alkaa jo vähän huolestuttamaan :/ Mutta siitä huolimatta ihanaa joulunaikaa kaikille ja valtavasti plussatuulia <3
 
no mä muistelen että ennen ehkäsyy oli about 30 päivää.. testin ostin senkin vuoksi, että sillon ku oli tämä hässäkkä, ettei nuvaringejä ollu koko suomessa ja jouduttii olee kuukausi ilman mitään, niin menkat tuli vasta kun olin raskaustestin tehnyt.. siis uskon et keho voi reagoida jo siihen menkkojen odotukseen niin voimakkaasti et menkat ei ala, tai olen jostain sellaista ainakin kuullut.. No okei, ehkä myös hysteerisenä toivon niin paljon lasta, että pakko testata heti ku mahdollista :D
 
Mä alan jo tuntemaan itseni ihan sekopäiseksi, kun olen aivan varma raskautumisestani ja taas toisena hetkenä en. Kyllä naisena oleminen on vaikeaa. Melkein viikko täytyy jaksaa tätä, ollakko vai eikö olla showta :) En millään malttaisi odottaa , koska muutekin olen kaikki-mulle-nyt-heti- ihminen. Pakko se on jaksaa ja kuvitella tai kestää näitä oireita.
Eilen kyllä huomasin,että rinnat olivat oikeasti tosi arat ja on vieläkin (enkä ollut tunti tolkulla räplänyt niitä). Tänään on ollut ihmeellistä kipua vatsassa. Vähän menkkamaista,mutta kuitenkin hieman viiltävämpää.
Huoh, jospa nyt kasaisi ajatukset ja keskittyisi johonkin ihan muuhun kuin itsensä tutkiskeluun :)
miun pitäs ootella suurinpiirtein viellä viikko et jotai näkys testissä.. tai aina moni täällä on neuvonu nii :/ mut arvaa vaa maltoinko ootella.. testi nega :( mut nyt on pakko tsempata vähän ja oottaa sellane viikko, ja sit vasta käydä testi, jos testi ois jo valmiiks ostettu nii kävis samalla tavalla ku pari päivää sitte eli tein testin ns. turhaan :s nii ja miulla on ihan oikeesti rinnat tosi arat varsinki nännien kohalta vaikka en koskiskaan niihin koko päivään, mut pitkään esim mahallani en pysty olee ja jos kissa kävelee vahingossa tissien päältä nii ai että miten koskee :s (mieheke ihmettelee samaa et miten voi noin arat olla) ja vihlovaa kipuu aika monena päivänä ollu mahassa.... :s
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä