"raskausoire"-ketju

Täällä on taas "dpo riittävästi oireiluun"-vaihe, ja pitkästä aikaa on ollut vähän etovaista oloa. Syy tosin löytyy varmaan liian pitkistä ruokailuväleistä todennäköisemmin kuin hormonitoiminnan heittelystä. Samoin maha on juilinut, mutta harvempaan ja tuimemmin kuin yleensä ennen menkkoja. Jotenki ei oo semmoinen olo että ois tärppi käynyt, joten aattelin tässä kierrossa oottaa kerranki menkkojen oletetun alkamispäivän yli (pisimmällä kierrolla laskettuna) ennen ku testailen.
 
nellielli mulla on nyt kp28, eli dpo luultavasti jossain 12-14. Oireiden perusteella veikkaisin että dpo 13. Pari päivää aion siis vielä ootella ennen testausta (jos nyt on ees tarpeen, alkaa olla aika menkkaisa olo. Mut toivotaan).

Eka viikko ovulaation jälkeen on kyllä lähes poikkeuksetta ihan tuskaisen hidas! Tässä kuussa vaan itsellä vilahti kerranki helpolla viikko ohi, kun olin kotopuolessa joulua laittamassa. :)
 
Olen uusi täällä mutta ajattelin kirjoittaa kun lopetin pillerit vajaan vuoden käytön jälkeen 12.11. nyt lopettamisesta on vähän päälle 6 viikkoa eikä menkkoja näy. vähän lopettamisen jälkeen tuli nännit kipeiksi yms. jotka johtuivat varmaan juuri lopetuksesta, oireita oli ehkä noin 1-2 viikkoa ja sitten oli hiljaista mutta nyt oletetun menkkojen alkamispäivän jälkeen ollut etovaa oloa joistain ruuista ja mahalleen maattaessa, suolaista tekee mieli, seksiä ei tee mieli yhtään, koko rinnat kosketusarat, uupunutta oloa,outoa limailua, tukkoinen nenä, palelua, pistelyä alavatsassa varsinkin kun jännittää vatsalihaksia, pissattanut pari päivää enemmän kuin yleensä ja olen ollut todella kiukkuinenkin jo muutaman päivän mutta välillä taas iloinen... ei ole yhtään raskautta takana joten ei ole mitään kokemusta. välillä tuntuu että nämäkin ovat vain oireita pillereiden lopetuksesta kun olen lukenut kuinka joillakin ei menkat ala ollenkaan lopettamisen jälkeen. haluaisin testata mutta pelkään sen olevan nega. :( ovatko nämä raskaus- vai pillereiden lopetus oireita?? olisiko voinut tärpätä jo ensimmäisellä kierrolla?
 
-Tipsu sun oireet saattaa hyvin johtua ihan kummasta tahansa, joko raskaudesta tai pillereiden lopettamisen aiheuttamasta hormonimyräkästä. Varmuutta ei taida saada muutakuin testaamalla. :) Eikä niitä negoja kannata pelätä, niihinkin tottuu (tai no, toivottavasti ei tarvitse tottua). Eli ei muutakuin testiä kehiin vain! :)
 
Moi taas! mulla kp 30 ja aamulla olin varma et menkat alkaa, mutta ei, olo meni ohi.. tosin muuten ei mitään oireita.. tai ehkä se et pitäis syödä koko ajan? En usko et olen raskaana, mutta toivoa elättelen :) r-testin oon ostanu jo viime viikolla, mutten oo vielä uskaltanut tehdä..
 
saapikas oon kuullu, et moni on puhunu, et just hiusten rasvoittuminen on ollut yksi raskausoire.. :) Teepä testiä! :)

Tesla Eli voit ihan hyvin jo tehdä testiä ja voi jotain näkyäkin! :) ilmoittele kun oot testin saanu tehtyä!

tipsu Tee testi vaan! :) voi meinaa olla kyse ihan molemmista..joko pillerien lopetuksesta tai raskausoireista...
 
oireista sen verran että itellä on väsymys, palelu, selkäkipu, turvonnut vatsa, etova olo jatkuvasti..

mutta huomasin juuri, että valkovuoto on myös erittäin runsasta ja sitä on nyt tullut varmaan viikon putkeen.. yleensä sitä tiputtelee silloin tällöin.
 
Moikka nellielli.

Mä oon tehnyt 3 testiä tähän mennessä.
Ensimmäinen oli apteekin haalea kp 28/26
Toinen sofi ultimate nega kp 34
Ja apteekin testillä plussa kp 42

Olo on hirveä!

Ei ole nälkä mut pakko syödä jotain ja sen jälkeen kun on syönyt alkaa se kuvotus, hajut oksettaa jne.. mut kertaakaan en ole oksentanut. neuvolakin varattu.

Mun täytyy nyt tunnustaa, että mä en usko että oon raskaana. Mä jotenkin kuvittelin, että raskaaksi tuleminen olisi kaikille naisille oireiltaan selvää.. Mun oireet tukee sitä mun plussa testiä, mut ajoittain tulee se tunne,että en mä nyt voikaan olla..

Kai se että 3 testiä sanoo eri tuloksen jotenkin ahdistaa.

Tilasin nyt vielä CB:n digitaalisen.
 
Kertokaa kanssasisaret tälle yhelle höryyvälle :LOL: Harrastettiin jouluaattona seksiä, tiesin menkkojen alkavan ihan just ja ne alkoikin sitten tapaninpäivänä. Nyt yhdynnästä 6vrk, eilen tuntin kovan nipistyksen vatsassa(kiinnittyminen?) ja tänään oli lievästi huono olo ja tissit ihan hitusen aristaa ja ovat turvonneet. Kuvittelenko vain vai voiko oikeesti olla niin hyvä mäihä, että olisin tosiaan tullut noin lähellä kuukautisia raskaaksi ja ekasta yrityskerrasta :confused: Toiveajattelua, mutta tätä päivää aikasemmin olin asennoitunut että se on mahollista 1 miljoonasta enkä ollut ajatellutkaan, että olisi voinut tärpätä.
 
Hauska lukea, että muutkin saattaa olla ihan yhtä pimeitä kuin itse tässä odottelussa. Itselläni on parhaillaan vaikka mitä raskausoireita ja saatan jopa vähän uskoa niihin, mitäpä siitä että on kuukautiset parhaillaan. :D Onhan noita nähty!

Ihan järjellä ajatellen taitaa kuitenkin olla käytännössä mahdotonta, kuten myös raskautuminen kaksi päivää ennen kuukautisia Murunmami. :( Mutta onhan se ihan hauska kuvitella. :)
 
Aunilotta: eiköhän kaikki vauvakuumeiset ole jossain määrin pimeitä, sille ei vaan voi mitään.. kroppa kun on kokoajan niin läsnä :D

Menkkatuntemukset on taas hävinneet aamuisesta.. heh, aina sitä toivoa elättelee.. nyt kun oon ollu ajattelematta lähestulkoon pari päivää näitä juttuja, niin oon nähny kaksi yötä unta kuinka mä teen raskaustestejä ja ne on niin positiivisia ja mies on iloinen jne.. voivoi..
 
murunmami ei periaatteessa kyl vois olla mahdollista, että tulisit raskaaksi kaksi päivää ennen menkkojen alkua..ovulaatio on normaalisti 12-14 päivää ennen menkkojen alkua ja silloin on se aika jolloin voi raskaaksi tulla..juurikin ovulaation aikoihin eli suunnilleen kierron puolessa välissä..

Saapikas Pahoittelut negasta!
 
moikka taas nellielli :)

Mulle tuli tänään postissa clearblue. Oon todella varma, että olisin mut teen sen vielä huomenna aamulla. Jos se näyttää negatiivista niin täytyy peruuttaa ens viikon neuvola :(

Mutta ottan huomioon, että mun vatsa on nyt kolmatta viikkoa jo niin iso ett..
 
Täällä alkoi menkat aamulla, mutta mieli silti ihan kepeä. Maltoin kerrankin (!) olla testaamatta ennen kp30, eli yhden liuskatestin hinta säästetty tästä kierrosta. x) Lisäksi huomasin kiertopäiviä laskeskellessani että mun kierto on nyt neljättä kertaa putkeen tuon 30pv, mikä on huomattavasti heittelehtivää kiertoa kivempi juttu.

Saapikkaalle negapahoittelut,
ja kaikille tasaisesti plussatuulia! +++++:whistle:
 
nellielli. Oon lukenut varmaan satoja juttuja sekä täältä että muista nettisivustoista. Ei ole tullut montaa kertaa vastaan, että plussa olis ollut nega. Tai ainakaan niin että ekan haalean jälkeen tulisi vahva plussa pari viikkoa myöhemmin ja se ois väärä hälytys.

Ottan huomioon mun oireet. Ja voin sanoa suoraan, että en todellakaan kuvittele mitään. Mä en pysty pitämään housuja auki tai syömään juuri mitään kuvotuksen takia. Oon väsynyt, en saa kuitenkaan unta. Selkäkivut tuntuu mielettömän pahoilta.. vatsasta nipistää ja kaikki fyysinen tuntuu todella raskaalta.

Jos en siis ole, niin sitten mä joudun kyllä lähtee lääkäriin..
 

Yhteistyössä