"raskausoire"-ketju

Tesla Joo, tota verta ei itelleen kuvittelemalla saa! :D eilen olin jo ihan intona, et ny ollaan raskaana! Mut ny jo pelkään, etten ookaan.. :D menee niin laidasta laitaan..ja tänään tein tyhmänä testin, niin siinä ei näkyny yhtään mitään eikä ny varmaan viä pitäiskään näkyä..mut ku oli niin malttamaton! :D menkkajuilintaa on ollu eilisestä lähtien..voi, kun pian näkyis testissä!
 
nellielli Oisin itse tehnyt varmasti kans testin jo sun tilanteessa! :D Ja ei tosiaan kerro nega vielä mitään tossa tossa vaiheessa onneksi. Pidetään peukut pystyssä että alkaa lähipäivinä haamulainen ilmestyy testeihin!
 
Onnea Tipsulle!!! :heart:

Voisko kiinnittyminen aiheuttaa lämmön nousua hieman enemmänkin? Mulla eilen dpo 7 ja lämmöt 36,8 (normilämpö 35,4), aamulla velä 36,1... Muniksien kohdalla tuntunut oviksesta eteenpäin oikeastaan koko ajan vihlontaa/painetta, mutta tosin tämän kierron ovis oli todella vahva sekä oireineen että tikkujen perusteella.

Jokos Nelliellillä alkaa olla oireita enempikin ;) ?
 
Pipsanpippuri Ei oo oireita sen enempää edelleenkään..nyt on ollu hiljasta..eilen viä oli menkkajuilintaa..nyt ei enää sitäkään oo ainakaan viä ollu! Ja testissäkään ei aamulla viä mitään näkyny..mut eipä sekään viä mitään kerro! Mut olis saanu jo jotain näkyä.. :D toivotaan, et huomenna näkyis! :) Ja mä en tosta kiinnittymisestä ja lämmönnoususta oikein tiedä, ku en oo yhtään lämpöjä seuraillu..
 
Siis en tajua, huimaa ja "hikoiluttaa" ihan kuin olis kauhea krapula vaikka that is not possible. Eilen laitoin vielä uudenvuoden piikkiin vaikken kyllä ottanutkaan normaalia enempää eikä mulle krapulaa mun mietojen tissuttelusta koskaan tule. Lämmöt koholla edelleen joskin rauhottuneet, aamulla 36,1 eli +0,7 astetta. Ja tosiaan jos oisin raskaana, olis vasta rv 3...
 
Tipsulle oikein paljon onnea! :) <3

Nelliellille plussatuulia, ja tottakai kaikille!!

Itellä alkoi ensimmäiset luomumenkat ehkäisyrenkaan jälkeen! Miten sitä tuntee itsensä jotenki erilailla naiseksi :D niin siis, miehen kans päätettii jättää se toistaiseksi pois nyt sitten kokonaan. Itse vielä ehdotin illalla et laittaisin sen, kun eihän me lasta kuitenkaan yritetä, mutta mies sanoi etten laittais, oon ollu niin erilaisempi (positiivisesti siis) nyt ilman sitä, ettei halua, että joudun hormooneita käyttään.. Eli kortsuilla mennään, vaik varottelin kyl et eipä tuo kortsuilu oo mitenkään kauheen hyvin onnistunut.. se sano et nyt onnistuu :D mut ei se mitään, oon alkanu havaitteen et silläki pikkusen vauvakuume nostaa päätään ;)
 
äsken alko tiputteleen taas vähän..viimeks keskenmenneessä raskaudessa alko just samana päivänä kiinnittymisvuoto eli kp25..ja sillon luulin, et oli menkat, mutta olinkin sit raskaana..mut jotenki vaikee kuvitella, et ny kävis samalla tavalla.. :( vaikka äsken taas vuoto oli lakannu ku kävin vessassa..ei tullu paperiin pyyhkiessä mitään..aargh..piinaavaa!
 
saapikas Mä käytin ehkäisyrengasta joskus 10 vuotta takaperin, eikä sopinut mulle yhtään. Mieliala heitteli mutta pysyi pääosin alamaissa. Pillerien kanssa ei vastaavaa taas ole ollut lainkaan.

nellielli toivotaan että tämä on vain kiinnitysvuotoa! Millainen sun kierto on yleensä?
 
Pipsapippuri: Mä käytin ennen rengasta pillereitä ja olin ihan hirvee.. itkin vaan.. nyt on jännä ku mies on enemmänki huomannu muutoksen..

Nelliellille paljon tsemppiä, toivotaan että tämä on vain kiinnitysvuotoa!
 
Pipsanpippuri normaalisti kierto kp28-kp32..sillä välillä aika tasaiseen menny.. jotenki ihmettelen, et muka alkais menkat jo..eikä mulla menkat oo koskaan alkanu tolleen, et tulee pyyhittäessa paperiin pari kertaa ja sit loppuu..Nyt ei meinaa taas verta oo tullu muutamaan tuntiin ollenkaan!

saapikas Toivotaan! :)
 
ja lisättävä viä siis, et tänään kp26 ja testi oli edelleen nega.. :( mutta vuoto ei ole vieläkään yltynyt..välillä tulee paperiin pyyhittäessä vähän verta ja välillä ei ollenkaan..että toivo elää, että on edelleen jonkinlaista kiinnittymistä..koska tosiaan koskaan ei ole menkat näin menneet! paitsi viime raskaudessa..sillon plussasin haalean viivan vasta kp28, joten ei vielä menetetä toivoa! :)
 
pipsanpippuri Toivotaan, että sinne joku nyt kovasti koittaa tarrautua ja onnistuu siinä! :) on vaan tunteet laidasta laitaan..välillä oon jo ihan varma, et oon raskaana ja toisena hetkenä en enää tiedä ja pelkään vaan koska menkat kunnolla alkaa..voi kun ny pian tietäisi!
 
Täällä luultavasti alko ne menkat sittenkin.. :( menkkakipuja on aika paljon..ja vuoto on muuttunu punaisemmaks, vaikkei sitä sen enempää tulekaan..tuli vaan taas aika lyhyt kierto ja luteaalivaihe jäin siihen 10 päivään.. Hieno homma kroppa! Sä oot paska.. täällä aika masentuneissa fiiliksissä.. :'( Oli vaan NIIN erikoinen kierto,ettei oo koskaan ollu..vituttaa tää kroppa NIIN paljon.. miten oon ees kerran tullu raskaaks ku ei tästä näköjään mitään tuu..
 

Yhteistyössä