raskaaksi tuleminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitensenyton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitensenyton

Vieras
Kun olette yrittäneet lasta, niin onko mies "mällännyt" sisääsi, vai ottanut juuri ennen pois kun on lauennut?
Meille olisi vauva tervetullut, jo monta vuotta, mutta me harrastetaan seksiä niin että mies ottaa aina pois juuri ennen kuin tulee? Onko minun silti mahdollista tulla raskaaksi, vai johtuuko ei raskaus tästä`?

Tyhmä kysymys, mutta pyydän että vastaisitte asiallisesti..

[QUOTE="Vieras";23872020]Kannattaa ehkä miettiä sitä lastentekoa, jos oot noi pöljä ettet edes tiedä miten lapsia tehään. Tokkopa osaisitte edes lapsesta huolehtia.[/QUOTE]

Kai mä nyt tiedän miten niitä tehdään, kysyin vain että kumpi on todennäköisempää, kyllä se minustakin tuntuu että mällit sisään vaan niin parempi, mutta jos ystäväni kertonut että molemmissa samat mahdollisuudet ( 30v ), niin kai menin pöllönä uskomaan. ikinä en ole muuten kenenkään kanssa näistä puhunut. Ja kaverini perusteli tätä sillä, että ihan yhtällailla ne siittiöt sielä kulkee yhdynnässä. Kaikilla ei ole aluksi pallo hallussa, mutta onneksi sinä olit jo seppä syntyessäsi!!!! Anteeksi jos satuin pilaamaan tällä päiväsi!

Jostain touhu tipoista ajattelit raskautua? :D sori... Kyllä se sisään pitäs tulla.. jos lääkärille meet kertomaan että keskeytetyllä yhdynnällä monta vuotta lapsettomuutta takana ni se nauraa sut pihalle....

Sinulle varmaan on sanottu, että sama mahdollisuus molemmissa, tarkoittaen, etä keskeytetty yhdyntä ei ole milläänlailla varma ehkäisykeino.

Spermassa on ne siittiöt ja niiden tulee päästä emättimeen. Jo yhdynnän aikana saattaa mieheltäö tullla joitain tippoja spermaa, ja ne sattaavat aiheuttaa raskauden. Jos raskaaksi mielit, spermat vaan perille asti :)

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
[QUOTE="Eee";23872054]No oletko ikinä ollut koulussa biologian tunnilla hereillä? Voi taivas mitä kysymyksiä...[/QUOTE]

Olen kyllä, eikä meillä ole ikinä puhuttu seksistä noin avoimesti.. Kotona ei ole seksistä puhuttu, ei missään. En ole koskaan mitään seksivalistusta saanut, oli iso kynnys edes tätä täälä kysyä.

Siis onhan se mahdollista että niistä touhutipoistakin raskautuu, mutta paljon on todennäkösempää että kun koko lasti laitetaan sisään niin niitä siittiöitä on huomattavasti enemmän.
Anteeks mut jos te olette jo kauan yrittäny lasta tolla keinolla ja tulosta ei oo tuottanu, niin miten teille ei oo tullu mieleen että kannattais kokeilla jotain muuta?

Sinulle varmaan on sanottu, että sama mahdollisuus molemmissa, tarkoittaen, etä keskeytetty yhdyntä ei ole milläänlailla varma ehkäisykeino.

Spermassa on ne siittiöt ja niiden tulee päästä emättimeen. Jo yhdynnän aikana saattaa mieheltäö tullla joitain tippoja spermaa, ja ne sattaavat aiheuttaa raskauden. Jos raskaaksi mielit, spermat vaan perille asti :)

Kiitos sinulle vastauksestasi. :)

Olen kyllä, eikä meillä ole ikinä puhuttu seksistä noin avoimesti.. Kotona ei ole seksistä puhuttu, ei missään. En ole koskaan mitään seksivalistusta saanut, oli iso kynnys edes tätä täälä kysyä.

No puhuttiinko sielä siitä, miten se vauva saa alkunsa? Puhuttiinko esim. munasoluista ja siittiösoluista jotain? Muistelehan hiukan, missä niitä siittiösoluja oli...

Tiedätkö, maalaisjärki on kova sana. Helpottaa elämää muissakin tilanteissa kuin raskaudesta haaveillessa. Ihan erityisesti vanhemmiksi aikovilta sitä toivoisi kykyä käyttää maalaisjärkeä. On lapsilla paljon mukavampaa, kun äiti ja isä eivät ole ihan idiootteja.

kannattaisko ensin selvittää miten niitä lapsia tehdään jos niitä kerran haluaa.:D ei oo sillä sun kaverillakaan kaikki murot kulhossa. tottakai on pieni mahollisuus tulla raskaaks vaikka keskeytätte, mutta jos tosissaan yritetään niin kyllä ne spermat pitää sisään laittaa.

Siis onhan se mahdollista että niistä touhutipoistakin raskautuu, mutta paljon on todennäkösempää että kun koko lasti laitetaan sisään niin niitä siittiöitä on huomattavasti enemmän.
Anteeks mut jos te olette jo kauan yrittäny lasta tolla keinolla ja tulosta ei oo tuottanu, niin miten teille ei oo tullu mieleen että kannattais kokeilla jotain muuta?

Ei olla yrittämällä yritetty, vaan tulee jos on tullakseen. Kysyin tämän kysymyksen edelleen siksi, että en ole koskaan koulussa saanut tästä valistusta, kotona ei ole näistä puhuttu, enkä ole viitsinyt keltään kysyä, oli iso kynnys tulla tänne kysymään, mutta haukut sain. Tästedes olen viisaampi.

[QUOTE="...";23872062]Onko se lapsi ollut ihan yhteinen toive, vai olisko niin että sun miehellä on ollutkin enempi tietoa asioista...?[/QUOTE]

en huomannut viestiäsi heti. Lapsi on ollut yhteinen toive. Joskus siis heitti lastit sisään, mutta minusta tuntui niin etovalta silloin että pyysin jos ei sitä tekisi. Tämän jälkeen olen ystäväni kanssa asiasta puhunut ja sanoi että ei ole mitään väliä miten sen tekee.

tän on pakko olla joku tosi vajaa tai sitte keksitty juttu. kaikki ketkä on koulussa ollut tietää miten lapsia tehdään! sehän opetetaan jo viidennellä luokalla!

Anteeksi ettei sitä ole minulle opetettu. Minä en esimerkiksi osaa sanaakaan ruotsia, koska se ei meillä ollut pakollista, eikä edes vapaaehtoisena sitä saanut (uskoo ken tahtoo), englannin pääsin läpi peruskoulusta 9 arvosanalla ja osaan sanoa englanniksi kissa,koira,hevonen,porsas. Mä en mun koulusta jaksaisi tämän enempää jauhaa, olen jo kertonut ettei sielä tätä ole opetettu.

en huomannut viestiäsi heti. Lapsi on ollut yhteinen toive. Joskus siis heitti lastit sisään, mutta minusta tuntui niin etovalta silloin että pyysin jos ei sitä tekisi. Tämän jälkeen olen ystäväni kanssa asiasta puhunut ja sanoi että ei ole mitään väliä miten sen tekee.

Joko tää on provo tai sit oikeesti on olemassa noin vajaita ihmisiä. Jokainen JÄRKEVÄ ihminen tajuaa ilman sen kummempia valistuksia, ettei niiden mällien roiskaisu emättimen ulkopuolle ketään raskaaksi tee. Mut jos tää on totta niin todella toivon ettei teille lasta tuliskaan, koska kukaan noi idiootti lasta osaa kasvattaa.

[QUOTE="Eee";23872081]No puhuttiinko sielä siitä, miten se vauva saa alkunsa? Puhuttiinko esim. munasoluista ja siittiösoluista jotain? Muistelehan hiukan, missä niitä siittiösoluja oli...

Tiedätkö, maalaisjärki on kova sana. Helpottaa elämää muissakin tilanteissa kuin raskaudesta haaveillessa. Ihan erityisesti vanhemmiksi aikovilta sitä toivoisi kykyä käyttää maalaisjärkeä. On lapsilla paljon mukavampaa, kun äiti ja isä eivät ole ihan idiootteja.[/QUOTE]

Kiitos kaikille vastauksistanne. Taidamme siirtää lapsihaaveitamme vielä pitkänmatkaa eteenpäin, ettei synny ihan tietämättömyyteen.

Yhteistyössä