Keskeytetty yhdyntä ja raskauden mahdollisuus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mammu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26049034]Touhutipassa ei niitä siittiöitä ole! Lue nyt hyvä ihminen tätä ketjua niin viisastut sinäkin. ;) :)[/QUOTE]
Minä tunnen parin joka käyttää "ehkäisynä" keskeytettyä yhdyntää. Lapsia on neljä ja raskaudenkeskeytyksiä ainakin yhtä monta.
Ei toimi.

Minä tunnen parin joka käyttää "ehkäisynä" keskeytettyä yhdyntää. Lapsia on neljä ja raskaudenkeskeytyksiä ainakin yhtä monta.
Ei toimi.
Voi hyvä tavaton, oletko ollut vieressä seuraamassa, että nämä raskaudet on saanu just alkunsa touhutipoista??? :D
Keskeytetyssä yhdynnässä mies ei tunne välttämättä ejakulaatiotaan ja näin ollen sisään pääsee ihan jo osa spermaa eikä tällöin keskeytetty yhdyntä toimi. Tuolloin ei myöskään puhuta touhutipoista. :)

[QUOTE="vieras";26049181]Voi hyvä tavaton, oletko ollut vieressä seuraamassa, että nämä raskaudet on saanu just alkunsa touhutipoista??? :D
Keskeytetyssä yhdynnässä mies ei tunne välttämättä ejakulaatiotaan ja näin ollen sisään pääsee ihan jo osa spermaa eikä tällöin keskeytetty yhdyntä toimi. Tuolloin ei myöskään puhuta touhutipoista. :)[/QUOTE]

Nimenomaan.

[QUOTE="vieras";26049181]Voi hyvä tavaton, oletko ollut vieressä seuraamassa, että nämä raskaudet on saanu just alkunsa touhutipoista??? :D
Keskeytetyssä yhdynnässä mies ei tunne välttämättä ejakulaatiotaan ja näin ollen sisään pääsee ihan jo osa spermaa eikä tällöin keskeytetty yhdyntä toimi. Tuolloin ei myöskään puhuta touhutipoista. :)[/QUOTE]

No jo olet aika pilkunnussija. Ketjussa kysytään, toimiiko keskeytetty yhdyntä ehkäisynä. Ei, se ei toimi. Jotkut uskovat touhutipoissa olevan siittiöitä, toiset uskovat ettei niitä ole. Tutkimuksia on sekä puolesta että vastaan. Mulle henkilökohtasesti on ihan sama millä te ehkäisette, vaikka rukouksella ja hartaalla toiveella, sen verran voin sanoa että en usko senkään toimivan.

No jo olet aika pilkunnussija. Ketjussa kysytään, toimiiko keskeytetty yhdyntä ehkäisynä. Ei, se ei toimi. Jotkut uskovat touhutipoissa olevan siittiöitä, toiset uskovat ettei niitä ole. Tutkimuksia on sekä puolesta että vastaan. Mulle henkilökohtasesti on ihan sama millä te ehkäisette, vaikka rukouksella ja hartaalla toiveella, sen verran voin sanoa että en usko senkään toimivan.
Pilkunnussija? Oikaisin vain sun sanomaa, että touhutipoista voi tulla raskaaksi. Niistä kun ei voi tulla. Onko noin kova pala kun joku tietää asiasta ja sinä et? Vaikea myöntää olevansa väärässä? =)
Keskeytetty yhdyntä on edelleen eriasia kuin touhutipat. Keskeytetystä yhdynnästä voi tulla raskaaksi, touhutipoista ei. Sinä puhuit nimenomaan tuolla aikaisemmin touhutipoista ja siitä kuinka niistä voi tulla raskaaksi. Minä oikaisin sen käsityksen, että niistä ei voi tulla raskaaksi kuten väitit. Ei siinä sen ihmeempää pilkunnussintaa tarvittu. =)

Nuorille paasataan siitä, ettei tuo ole ehkäisy keino. Ja sitten AIKUISET ihmiset todella kuvittelee sen olevan ehkäisykeino.. Helpommalla pääsee, kun pyörittelee suosiolla sen kumin siihen pippelin päälle..

• Tykkää
Reactions: emeleia
[QUOTE="vieras";26051980]Pilkunnussija? Oikaisin vain sun sanomaa, että touhutipoista voi tulla raskaaksi. Niistä kun ei voi tulla. Onko noin kova pala kun joku tietää asiasta ja sinä et? Vaikea myöntää olevansa väärässä? =)
Keskeytetty yhdyntä on edelleen eriasia kuin touhutipat. Keskeytetystä yhdynnästä voi tulla raskaaksi, touhutipoista ei. Sinä puhuit nimenomaan tuolla aikaisemmin touhutipoista ja siitä kuinka niistä voi tulla raskaaksi. Minä oikaisin sen käsityksen, että niistä ei voi tulla raskaaksi kuten väitit. Ei siinä sen ihmeempää pilkunnussintaa tarvittu. =)[/QUOTE]

Jotkut uskovat touhutipoissa olevan siittiöitä, toiset uskovat ettei niitä ole. Tutkimuksia on sekä puolesta että vastaan.

Jotkut uskovat touhutipoissa olevan siittiöitä, toiset uskovat ettei niitä ole. Tutkimuksia on sekä puolesta että vastaan.

Laitatko linkkiä tutkimuksesta, jossa touhutipoissa on todettu olevan siittiöitä?

Mä uskon, että jos raskaaksi tulee keskeytetyllä, niin se mies ei vain ole ollut ajoissa liikkeellä vetämässä munaansa ulos. Niin kuin moni on jo kirjoittanutkin.

Meillä on toiminut 8 vuotta ja heti olen tullut raskaaksi, kun niin ollaan haluttu ( 3 kertaa )

[QUOTE="mmmm";26049046]Meillä taas on ollut kekseytetty ehkäisykeinona monta vuotta enkä ole raskaaksi tullut kuin ne kaksi kertaa, jolloin raskautta haluttiin ja ei keskeytetty (esikoinen kolmannesta kierrosta ja kuopus ekasta kierrosta, tasan yhdesstä yhdynnästä sen kuukauden aikana).[/QUOTE]

Meillä täsmälleen samalla tavalla. Käytettiin keskeytettyä ehkäisynä 7 vuotta eikä yhtäkään vahinkoraskautta.

Minä en kyllä usko että keskeytetystä voi tulla raskaaksi siis jos ei laukea sisälle.... Taitaa olla legendaa nuo tarinat tai pelottelua että niin voisi raskaaksi tulla... Jotkut yrittää lasta vuosia laskien lastin sisään niin millä joku voi tulla raskaaksi jos ei ole siemeniäkään..????

Meillä toimi keskeytetty yhdyntä kaksi vuotta, sitten kun alettiin yrittämään niin tulin ekasta kerrasta raskaaksi kun mies tuli sisälle saakka. Mä en usko touhutippoihin, jos keskeytetystä raskautuu niin sitten mies ei ole vetänyt tarpeeksi ajoissa pois. Ainakin mun mies voi laueta "vähän" kesken seksin.

En nyt kuitenkaan suosittelisi sitä ehkäisykeinoksi jos lapsi ei missään nimessä ole tervetullut, juurikin sen takia että mies ei välttämättä osaa/ malta vetää pois ajoissa.

[QUOTE="vieras";26048927]Itseasiassa on tehty tutkimus, etttä touhutipoissa ei ole siittiöitä ja touhutipoista ei voi tulla raskaaksi.
Koitan etsiä tämän tutkimuksen faktaksi tähän. :)[/QUOTE]

Coitus Interruptus--Withdrawal Method as a Contraceptive Technique--Withdrawl Method Birth Control

Coitus interruptus is not effective as a contraceptive technique. Failure rates, although somewhat difficult to ascertain, are thought to be as high as 25 percent. The problem is that pre-seminal fluid (pre cum) leaks from the penis prior to ejaculation. Even a small amount of pre-seminal fluid contain live sperm

Miten ihmeessä pystyy vetämään ulos juuri kun on tulossa ja vielä ajoissa. Jos nainen ei ole vielä saanut, niin vaikeata on pidätellä ja olla vetämättä ulos tai sitten ruiskahtaa sisään. Ja se sitten on miehen vika.

Yhteistyössä