raskaaksi tuleminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitensenyton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anteeksi ettei sitä ole minulle opetettu. Minä en esimerkiksi osaa sanaakaan ruotsia, koska se ei meillä ollut pakollista, eikä edes vapaaehtoisena sitä saanut (uskoo ken tahtoo), englannin pääsin läpi peruskoulusta 9 arvosanalla ja osaan sanoa englanniksi kissa,koira,hevonen,porsas. Mä en mun koulusta jaksaisi tämän enempää jauhaa, olen jo kertonut ettei sielä tätä ole opetettu.

Miten helvetissä voi saada ysin englannista jos osaa 4 sanaa. Voi älyhoi!

[QUOTE="Vieras";23872163]Miten helvetissä voi saada ysin englannista jos osaa 4 sanaa. Voi älyhoi![/QUOTE]

menepä kysymään sitä vanhalta yläasteeltani. Monesti olen ihmisten kanssa kiistellyt asiasta, mutta on mennyt hiljaiseksi kun on todistuksen nähnyt.

jätä se lapsen tekeminen niille ketkä tietää edes mitä tarvitaan siihen että lapsi saadan alulle. miten sä osaisit ikinä hoitaa lasta?! sama kun kysyisit että mitä eroa on miehellä ja naisella.:D

[QUOTE="huhhuh";23872218]jätä se lapsen tekeminen niille ketkä tietää edes mitä tarvitaan siihen että lapsi saadan alulle. miten sä osaisit ikinä hoitaa lasta?! sama kun kysyisit että mitä eroa on miehellä ja naisella.:D[/QUOTE]

Näin teen

[QUOTE="vieras";23872287]No et sä sitä lasta niin kovasti tunnu halunneenkaan. Eli parempi jättää ne hommat niille jotka haluavat.[/QUOTE]

Juu en haluakaan, ihan huvikseen täällä vain kyselen :-------D Taunot

Tämä menee samaan kategoriaan kun täällä kerran joku väitti että lapsi saa alkunsa vain munasolusta, siittiöitä ei tarvita :D

Siis IHAN OIKEESTIKKO sä ap olet ajatellut, että riittää kun mies vähän vehjettään huljuttaa sun sisällä, että niillä siittiöillä ei ole mitään merkitystä? Siksi kysyn kun tuntuu vaan niiiiiiin utopistiselta, että joku ei oikeesti tiedä että raskaaksi tuloon tarvitaan munasolu (naiselta) ja siittiöitä (mieheltä)

Olen kyllä, eikä meillä ole ikinä puhuttu seksistä noin avoimesti.. Kotona ei ole seksistä puhuttu, ei missään. En ole koskaan mitään seksivalistusta saanut, oli iso kynnys edes tätä täälä kysyä.

Et ole koskaan ilmeisesti kuullut "googlesta"? Nähtävästi sekin on sinulle ihan hepreaa =). Mutta niinkin avoimessa maassa kuin Suomessa saa kyllä olla aikamoinen kumipää, jos tuossa iässä ei vielä tiedä, miten raskaudutaan.

Katopas ens kerralla mitä sille ukkosi vehkeelle käy kun se otetaan ulos ja sillä vielä vähän leikitään. Et oo ehkä huomannut, mutta sieltä tulee jotain ulos, jotain valkoista....? Ne on niitä vauvansiemeniä kato. Sellaisen siemenen pitäis päästä se munasolu kohtaamaan. Eikä riitä että sä nielaiset sen.

[QUOTE="vieras";23872333]No justhan sä sanoit ettet edes tee koko mukulaa, vaikka just kuulit miten lapsia tehdään. Eli etpä kovasti halua.[/QUOTE]

Tehän sielä sanotte etten ole edes valmis äidiksi?
Kysymys oli, että kumpi on TODENNÄKÖISEMPI keino, joku tässä mainitsikin, että on MAHDOLLISTA tulla raskaaksi, ilman että heittää niitä mällejä sisää, mutta on kuitenkin TODENNÄKÖISEMPÄÄ niin että tulee sisälle.

Ystävällisesti kiitin ihmisiä, jotka minulle viitsi vastata asiallisesti. On typerää että haukutte minut tämän perusteella huonoksi ihmiseksi/tulevaksi äidiksi. Enkä osaan vielä joskus nauraa tietämättömyydelleni, mutta voin myös myöntää että joidenkin teidän kommentit loukkasi minua, niin kuin sen oli varmasti tarkoituskin. Teille nämä asiat on opetettu jo koulussa, minulle ei, halusin apua ja sitä pyysin.

[QUOTE="öö";23872349]Tämä menee samaan kategoriaan kun täällä kerran joku väitti että lapsi saa alkunsa vain munasolusta, siittiöitä ei tarvita :D

Siis IHAN OIKEESTIKKO sä ap olet ajatellut, että riittää kun mies vähän vehjettään huljuttaa sun sisällä, että niillä siittiöillä ei ole mitään merkitystä? Siksi kysyn kun tuntuu vaan niiiiiiin utopistiselta, että joku ei oikeesti tiedä että raskaaksi tuloon tarvitaan munasolu (naiselta) ja siittiöitä (mieheltä)[/QUOTE]

Olen tosissani etten tiennyt asiasta, mutten silti pidä itseäni vajaana. Kuinka moni kehtaa tälläistä kysyä, ei moni, minä otin riskin ja haukut.
Tottakai tiedän että siihen tarvitsee mainitsemasi asiat, mutta niin kuin olen jo maininnut, minulle on kerrottu, että yhtälailla siittiöt liikkuvat yhdynnässä.

kirjoitit aloituksessasi että olette kuitenkin toivoneet lasta jo monta vuotta vaikka ette ole varsinaisesti yrittäneet. miten et ole aikaisemmin alkanut ihmettelemään että mitään tulosta ei ole tuottanut se että mies ei laske spermoja sisääsi? enkä nyt halua pahoittaa mieltäsi, ihmettelen vain.

[QUOTE="Lila";23872354]Et ole koskaan ilmeisesti kuullut "googlesta"? Nähtävästi sekin on sinulle ihan hepreaa =). Mutta niinkin avoimessa maassa kuin Suomessa saa kyllä olla aikamoinen kumipää, jos tuossa iässä ei vielä tiedä, miten raskaudutaan.[/QUOTE]

Kyllä, olen kuullut. Mutta kun suomessa ei valitettavasti löydy näköjään yhtä tyhmää ihmistä kuin minä, niin en vastausta löytänyt.

[QUOTE="Lila";23872386]Oletko kuullut ovulaatiosta koskaan? Sekin on ihan hyvä tietää, jos aikoo raskautua. =)[/QUOTE]

Tiedän kyllä että on oltava tietyt päivät että edes voi raskaaksi tulla, mutten tunnista omaa ovulaatiotani. Olemme kuitenkin useasti yhdynnässä.

mun on pakko vielä ihmetellä tota että sulle ei ole koulussa opetettu miten lapsia tehdään tai että ei ole ollut ruotsia. eikö se jokaisessa normaalissa koulussa pitäisi opettaa suht samat asiat?

Olen tosissani etten tiennyt asiasta, mutten silti pidä itseäni vajaana. Kuinka moni kehtaa tälläistä kysyä, ei moni, minä otin riskin ja haukut.
Tottakai tiedän että siihen tarvitsee mainitsemasi asiat, mutta niin kuin olen jo maininnut, minulle on kerrottu, että yhtälailla siittiöt liikkuvat yhdynnässä.

No älä nyt loukkaannu. Olihan tää todella hassua, kai siitä nyt saa huumoria repiä. Mutta jos koet saaneesi vastauksen jo, niin miksi enää tässä intät? Vai haluaisitko lisää vinkkejä raskaaksi tulemiseen? =)

[QUOTE="nuunuu";23872407]kirjoitit aloituksessasi että olette kuitenkin toivoneet lasta jo monta vuotta vaikka ette ole varsinaisesti yrittäneet. miten et ole aikaisemmin alkanut ihmettelemään että mitään tulosta ei ole tuottanut se että mies ei laske spermoja sisääsi? enkä nyt halua pahoittaa mieltäsi, ihmettelen vain.[/QUOTE]

Olen tullut raskaaksi silloin kun olin 15-16-vuotias, mutta silloin en ollut valmis äidiksi, ja silloin raskauduin ilman että mies tuli sisääni. Sen jälkeen aloitin pillerit. Ei siis olla varsinaisesti yritetty, vaan menty linjalla tulee jos on tullakseen.. ja siis olen jo miettinyt tätä asiaa pidemmän aikaa, ja jutellut tämän ystäväni kanssa.. Oli kynnys tulla tätä täältä kysymään mutta nyt uskalsin :)

Yhteistyössä