Keskeytetty yhdyntä...kuinka moni teistä tullut raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tuossa käytettiin tätä "keinoa". Tarkoituksena aloittaa lapsen teko joulukuussa ja siihen asti tällä systeemillä. Ei siis haittaa vaikka nyt tulisin jo raskaaksi, mutta mieluummin vasta myöhemmin. Olen helposti raskaaksi tulevaa sorttia.

Olin lukenut, että ei pitäisi tulla raskaaksi näin, mutta luin uudesta tutkimuksesta, että 1/3 miehistä voi tehdä naisen raskaaksi tällä menetelmällä. Aikaisempi tutkimus oli tehty 14 miehelle ja sattumalta niistä ketään ei omistanut siittiöitä touhutipoissaan. Tämä uusi tutkimus tehtiin muistaakseni 27 miehelle ja niistä siis noin kolmasosan touhutipat sisälsivät ihan runsaasti siittiöitä. Tällä ehkäisykeinolla myös 19% naisista tulee raskaaksi jossain vaiheessa.

Toisen jutun myös luin siitä, miten esimerkiksi lapsettomuudesta kärsivä mies keinohedelmöitystä varten pitää purkkia alusta asti masturboidessaan, eikä vasta kun tuntuu että tulee. Tämä siksi, että mieheltä tulee "näkymätöntä spermaa" (jotain nestettä, jota voi olal vähemmän kuin yksi tippa) ja se sisältää suuren määrän siittiöitä ja nämä ensisiittiöt ovat niitä parhaimman laatuisia.

Voisikohan johtua, että mies tulee vasta ulkopuolelle, mutta sisäpuolelle tulee nämä näkymättömät , koska mies ei tiedä silloin vielä alkaneensa tulla. Eli keskeytetty yhdyntä pitäisi lopettaa tosi ajoissa. Muistaakseni olen myös lukenut, että keskeytetty yhdyntä pitäisi lopettaa ennen kuin on kaikkein kiihottuneisimmillaan eikä vasta kun tuntuu että tulee.

Oletteko tulleet siis raskaaksi?

Ajattelin testata itseäni ihan mielenkiinnosta. Todennäköisesti (en siis varmasti) olen ovuloinut juuri oikeaan aikaan. Voin kertoa sitten tulinko raskaaksi vai en. Tietysti raskaaksi tuleminen ei ole mikään itsestäänselvyys vaikka kaikin puolin muuten kaikki menisi oikein. Olen tietääkseni aika helposti raskautuvaa lajia. Aikaisempi raskaus alkoi kuparikierukan läpi.

Olen tullut kahdesti raskaaksi keskeytettyä yhdyntää harrastamalla.

Toisella kertaa keskeytettiin, mutta raskaaksi tulin silti. Ja toisella kertaa meidän piti keskeyttää, vaan miespä päätti olla keskeyttämättä koska tuntui niin hyvälle. Toivottavasti seuraavat 18v tuntuu ihan yhtä hyvälle :laugh::laugh::laugh:

• Tykkää
Reactions: Tapiontytär
Käytössä keskeytetty. n. 5 vuotta toimi hyvin. Sen jälkeen päätettiin että vauva voisi tulla ja tulin toisesta kierrosta raskaaksi. Raskauden jälkeen jatketaan taas keskeytetyllä.

Lähipiiristä löytyy sekä pillerivauva että kierukka vauva. Ollaan vähän naureskeltu että taitaa se tämä meidän "ehkäisy" olla sieltä varmimmasta päästä. =)

Yhteistyössä