Olen jo vuosia halunnut 4:ttä lasta. Eilen keskeytetty yhdyntä, minulla ovulaatio. Mahtoikohan tärpätä;)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmailen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmailen

Vieras
Mies ei siis halua lapsia enää, mutta on kyllä "hölmö" kun luulee, että keskeytetty yhdyntä on varma ehkäisy.
Voipi kyllä olla, että raskautumismahdollisuudet meidän iällä (39 ja 40) ovat pienet. Tosin, olen kyllä tullut kaikista kolmesta lapsesta ekasta kierrosta raskaaksi...
No, parin viikon päästä nähdään miten kävi:)

se voi aina olla että tulet raskaaksi ,mutta ei ole reilua miestäsi kohtaan.. mieti nyt vähän!

ja pidemmän päälle tuo touhu rikkoo myös syua henkisellä tasolla :hug: sanon tämän ihan koska välitän..

kai aikuinen mies tietää ko. menetelmän riskit? Ei kai se yksin naisen vika olisi jos tuossa raskautuisi? Kyllä miehen pitäisi huolehtia sitten ehkäisystä jos ei OIKEASTI halua ottaa pientä riskiä...

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
kai aikuinen mies tietää ko. menetelmän riskit? Ei kai se yksin naisen vika olisi jos tuossa raskautuisi? Kyllä miehen pitäisi huolehtia sitten ehkäisystä jos ei OIKEASTI halua ottaa pientä riskiä...

Reilua olisi naiseltakin se, että sanoisi ennen seksiä, että nyt on hetki jolloin voi tärpätä aika suurella todennäköisyydellä. Ja vasta sen jälkeen päätetään ehkäisystä/sen pois jättämisestä. Toivottavasti ap:n mies on yhtä ilahtunut mahdollisesta iltatähdestä kuin ap:kin, ettei tule taas yhtä yksinhuoltajaa lisää.

Meidän kaikki raskaudet on tärpänneet heti kertalaakista. Vuosi sitten otatin kierukan pois, ja mies hyväksyi sen. Kortsua ollaan käytetty silloin harvoin kun ollaan puuhailtu (lue: muutama kerta vuodessa). En usko, että mies haluaisi abortin, jos lapsi olisi tuloillaan. Hän rakastaa lapsiamme yli kaiken. Ei olla ikinä ns. sovittu, että nyt tehdään se lapsi.

Pari vuotta sitten hain neuvolasta vasektomia -esitteet, ja laitoin ne esille, koska mies halusi nimenomaan itse miettiä tuotakin vaihtoehtoa. Eipä ole asian eteen mtn tehnyt, ja mielestäni on jo hänenkin vuoronsa huolehtia ehkäisystä mikäli lapsi ei ole tervetullut. Ollaan sentään yhdessä oltu jo lähes 20v ja minä olen hoitanut ehkäisypuolen koko sen ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meidän kaikki raskaudet on tärpänneet heti kertalaakista. Vuosi sitten otatin kierukan pois, ja mies hyväksyi sen. Kortsua ollaan käytetty silloin harvoin kun ollaan puuhailtu (lue: muutama kerta vuodessa). En usko, että mies haluaisi abortin, jos lapsi olisi tuloillaan. Hän rakastaa lapsiamme yli kaiken. Ei olla ikinä ns. sovittu, että nyt tehdään se lapsi.

vaan mitä? sä olet jättänyt ehkäisyn pois ja sitten vaan tärpännyt?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

vaan mitä? sä olet jättänyt ehkäisyn pois ja sitten vaan tärpännyt?

Juuri näin. Olen kertonut, että nyt en käytä mtn hormonaalista ehkäisyä.

Yhteistyössä