pelkkäajatus
No kylläpä on viisaaksi ehtinyt puolessa vuodessa kehittyä, huh huijaa...Hirvittää vaan lapsen puolesta..Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen myös töissäni joutunut elvyttämään 2-vuotiasta joka hukkui omassa kotipihassa kahluualtaaseen jossa oli vettä 15cm ja vanhemmat oli vieressä vahtimassa. Että niin.. Ja ei olis meidän lapsi 2-vuotiaana saanut vielä olla vedessä yksin, nyt on järkeä päässä paaaljon enemmän kuin silloin.Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:No, minä olen sitten vauhko betonihelvetissä asuva (ja muutin tänne betonihelvettiin sieltä peltojen keskeltä ) ja olen sitä mieltä että 2-v ei mene veteen yksin. Varmasti kantaani vaikuttaa se, että sukulaiseni on hukkunut 2-vuotiaana ja se, että itse suhtaudun veteen hyvin epävarmana ja pelottavanakin elementtinä. En silti usko, että lapseni ovat tästä valvomisesta pilalle menneet, ovat kyllä saaneet vapaasti puljata siinä vaiheessa, kun tiedän että esim. seisaaltaan pyllylleen kaatuessa ja veden alle joutuessa eivät sinne huku.