"vieras"
Se varmasti lämmittää niitä, joiden maat on ryöstetty sen takia, että länsimaalainen tylsistynyt kotirouva saa "mennä kotiin".Kyllä me voidaan mennä Gazan uuteen isoon vesihuvipuistoonkin...
Se varmasti lämmittää niitä, joiden maat on ryöstetty sen takia, että länsimaalainen tylsistynyt kotirouva saa "mennä kotiin".Kyllä me voidaan mennä Gazan uuteen isoon vesihuvipuistoonkin...
Muslimeille ja Jehoville Jeesus on profeetta, EI Jumalan Poika. Eikä Muslimit usko että Jeesus olisi kuollut heidän syntiensä puolesta. Nuo asiat ovat kuitenkin kaikkein oleellisimmat - se, että tunnustaa Jeesuksen Jumalan Pojaksi joka kuoli ihmisten syntien tähden ja vain sen takia voimme päästä taivaaseen mikäli hyväksymme ja uskomme tuon asian. Muslimit siis näkevät Jeesuksen eri tavalla.
Millä perusteella ei ole? Ja Raamattu ei ole peruste.Tosi ryöstöä
jatkuuko vai onko näin että se "sammuu" Hei en joka päivä!!! joskus!Ajatteletko paljon uskon asioita? Mitä uskot tapahtuvan kuoleman jälkeen?
Raamattua.Mitä kirjaa jehovat muutekseen pitävät ohjenuoranaan?
mitäs jos jumala pisti sitten agentin! jeesus meni puihin!Kyllä Jehovan todistajat uskovat että Jeesus on Jumalan poika.
Jumala lähetti Jeesuksen maan päälle kolmesta syystä: hänen piti 1) opettaa meille totuus Jumalasta.
2) säilyttää täydellinen nuhteettomuus ja jättää meille siten malli seurattavaksi.
sekä 3) uhrata elämänsä vapauttaakseen meidät synnistä ja kuolemasta.
Mutta Jehovan todistajathan eivät usko pyhään kolminaisuuteen? Joka on kristinuskon keskeisimpiä oppeja, on tärkeää muistaa tässäkin ketjussa, että ainoastaan usko Jeesuksesta Jumalan poikana ei ole kristinuskolle keskeistä vaan nimenomaan myös Pyhän kolminaisuuden tunnustaminen.Kyllä Jehovan todistajat uskovat että Jeesus on Jumalan poika.
Jumala lähetti Jeesuksen maan päälle kolmesta syystä: hänen piti 1) opettaa meille totuus Jumalasta.
2) säilyttää täydellinen nuhteettomuus ja jättää meille siten malli seurattavaksi.
sekä 3) uhrata elämänsä vapauttaakseen meidät synnistä ja kuolemasta.
Mihin sun kuopus sitten uskoo? Kun muistelisin, että juuri vähän aikaa sitten puhuit jossain ketjussa siitä, kun sinä ja esikoisesi uskotte samalla tavoin ja että kuopuksesi uskoo kristilliseen tapaan. Oli puhetta juurikin siitä, mitä kuoleman jälkeen tapahtuu ja ettette pääse uskonne eriävyyden takia kaikki samaan paikkaan. Oonko mä nyt sekoittanut jotain?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26746304:Niiden palestiinalaisperheiden vuoksi mun kuopukseni muutama vuosi sitten luopui kristinuskosta. Tai se oli se viimeisin sykäys asialle.
Kristinuskossa Jumala ei ole "pelastuksen velkaa" yhtään kenellekään.Mitä sä ajattelet ihmisistä, jotka ei koskaan ole kuulleetkaan Jeesuksesta Kristuksesta? Onko heidän mahdotonta ns. saada elää ikuisesti? Vai saavatko elää ikuisesti nekin, jotka eivät ole Jeesusta ottaneet vapahtajakseen, joko siksi etteivät ole kuulleet hänestä tai siksi että uskovat eri tavoin?
Ihminen on ihminen! siis äiti joka tietää miten lapsi elää! (titanium)Mutta Jehovan todistajathan eivät usko pyhään kolminaisuuteen? Joka on kristinuskon keskeisimpiä oppeja, on tärkeää muistaa tässäkin ketjussa, että ainoastaan usko Jeesuksesta Jumalan poikana ei ole kristinuskolle keskeistä vaan nimenomaan myös Pyhän kolminaisuuden tunnustaminen.
Olet ilmeisesti palstaillut jo useamman vuoden Joo, oli aika muutama vuosi sitten, jolloin kuopus oli vielä kristitty. Itse asiassa rippikoulun jälkeen sillä vielä syventyi tuo usko. Mutta kuopus on luopunut kristinuskosta ja se viimeisin niitti siihen luopumiseen oli juuri palestiinalaisten tilanne. Tällä hetkellä kuopuksen elämänkatsomus on jotain ateismin ja skandinaavisen muinaisuskon väliltä.Mihin sun kuopus sitten uskoo? Kun muistelisin, että juuri vähän aikaa sitten puhuit jossain ketjussa siitä, kun sinä ja esikoisesi uskotte samalla tavoin ja että kuopuksesi uskoo kristilliseen tapaan. Oli puhetta juurikin siitä, mitä kuoleman jälkeen tapahtuu ja ettette pääse uskonne eriävyyden takia kaikki samaan paikkaan. Oonko mä nyt sekoittanut jotain?
"Kaikesta huolimatta tapahtuma on vain pisara meressä ottaen huomioon laajemman siirtokuntapolitiikan Israel hyväksyi viikko sitten suunnitelman jonka mukaan 10 prosenttia Länsirannasta korvamerkitään siirtokuntien laajentamista varten.Ihan vain, että Syyrian yksi alue liitettiin Britanniaan. Arabit möivät maansa mielellään pois. Maa piti jakaa kahteen osaan. Pieni alue juutalaisille ja isoin alue arabeille. Arabit eivät tätä halunneet. Paitsi nyt. Palestiinanhallinto on nyt halukas ajatukseen, että olisi oma valtio. Neuvotteluyritykset eivät ole olleet oman valtion perustamisen asialla. Syyt ovat olleet ihan muut. Nyt oikeasti halutaan rakentaa valtio. Gaza on kaunis kaupunki jossa valitettavasti monet elävät kurjuudessa mutta Israelilla ei ole siihen mitään sananvaltaa sillä Gaza kuuluu palestiinan hallinnon alle ja heidän kuuluu hoitaa köyhänsä. Mutta kaikenkaikkiaan siellä ei asiat ole huonosti mitä nyt kovasti kuvitellaan. Juuri sinne on avattu upea vesihuvipuisto. Se kertoo jo sen, että ei siellä ole asiat ihan niin kuin täällä luullaan.
Ja se on vain hyvä asia, että vihdoin perustetaan palestiina.
Muistakaa myös se, että siirtokuntia on järjestelmällisesti tyhjennetty ja luovutettu alueita palestiinalaisten käyttöön. sielläkin on kansa alkanut saada tarpeekseen.
Koska sanaa kolminaisuutta ei mainita Raamatussa olllenkaan.Mutta Jehovan todistajathan eivät usko pyhään kolminaisuuteen? Joka on kristinuskon keskeisimpiä oppeja, on tärkeää muistaa tässäkin ketjussa, että ainoastaan usko Jeesuksesta Jumalan poikana ei ole kristinuskolle keskeistä vaan nimenomaan myös Pyhän kolminaisuuden tunnustaminen.
Itse asiassa taitaa olla niin, että mä oon itse vasta vähän aikaa sitten lukenut tuosta asiasta. Olen nimittäin haulla hakenut noita uskontoketjuja, kun itseä on noi asiat alkaneet kiinnostaa ja on tietty tullut käytyä läpi vuosia vanhojakin ketjuja. Sieltä toi teidän perheen silloinen tilanne on varmaan mieleen jäänyt.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26746493:Olet ilmeisesti palstaillut jo useamman vuoden Joo, oli aika muutama vuosi sitten, jolloin kuopus oli vielä kristitty. Itse asiassa rippikoulun jälkeen sillä vielä syventyi tuo usko. Mutta kuopus on luopunut kristinuskosta ja se viimeisin niitti siihen luopumiseen oli juuri palestiinalaisten tilanne. Tällä hetkellä kuopuksen elämänkatsomus on jotain ateismin ja skandinaavisen muinaisuskon väliltä.
Nuo uutiset ovat tältä keväältä. Oletko sinä valmis muuttamaan alueille ja taloihin, jotka sotilaat ovat tyhjentäneet "kotiin muuttavia" ulkomaalaisia juutalaisia varten?Vähän vanhaa tietoa sinulla. Viime kesänä tyhjennettiin siirtokuntia ja luovutettiin niitä. Korkeimman oikeuden päätöksellä.