Otin nyt nikikseni tämän Porvoon mummon tuon keskustelun pohjalta
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2020314-ma-oon-ihan-paniikissa/
Tässähän mua ei uskottu ollenkaan 55 vuotiaaksi, koska kirjoitin jotenkin väärällä tavalla
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2020314-ma-oon-ihan-paniikissa/
Tässähän mua ei uskottu ollenkaan 55 vuotiaaksi, koska kirjoitin jotenkin väärällä tavalla