A
"Aapee"
Vieras
Hei!
Kirjoitin tänne tähän ketjuun:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2293151-als-pelko/
Kielessäni ei ole tuntunut enää nykinöitä, mutta nukahtaessa minä nielaisen tahattomasti. Nyt kun yritin päiväunille mennä sitä tapahtui kolmesti ja heräsin siihen. Onko se vaarallista? Ei kai liity ALS:n? Olen vieläkin vähän paniikissa ja pakko-oireeseeni kuuluu että luen netistä ja huolehdin entisestään.
Pakko oli tulla tänne kokemuksia kysymään kun muuten murehdin pääni sekaisin :|
Kirjoitin tänne tähän ketjuun:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2293151-als-pelko/
Kielessäni ei ole tuntunut enää nykinöitä, mutta nukahtaessa minä nielaisen tahattomasti. Nyt kun yritin päiväunille mennä sitä tapahtui kolmesti ja heräsin siihen. Onko se vaarallista? Ei kai liity ALS:n? Olen vieläkin vähän paniikissa ja pakko-oireeseeni kuuluu että luen netistä ja huolehdin entisestään.