SUPERKUURIN välietappikuvia - kuvien välillä eroa 18 päivää

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "armi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"armi"

Vieras
Tosi paljon on tapahtunut, hienoa! Toki tossa ekassa kuvassa rintsikat painavat ihoa ja pallerot korostuvat, ehkä ero ei olis niin suuri ilman rintsikoita. Mutta tsemppiä vaan jatkoonkin, huima tulos jo nyt näin lyhyessä ajassa.
 
Tosi paljon on tapahtunut, hienoa! Toki tossa ekassa kuvassa rintsikat painavat ihoa ja pallerot korostuvat, ehkä ero ei olis niin suuri ilman rintsikoita. Mutta tsemppiä vaan jatkoonkin, huima tulos jo nyt näin lyhyessä ajassa.

Kiitos kommentist ja tsempeistä! Ja toi on totta, että paras ku ois samat kamppeet päällä, niin ois paras vertailtavuus, mutten nyt jaksanut varta vasten alkaa kuvaan uudelleen.
 
Kyllä mun mielestä eroa näkyy, sellainen turpea olemus on pienentynyt.
Hiukan käsistä ja selkäpullotuksista, oikeastaan aika tasaisesti hiukan joka paikasta.

Varmaan nesteet on lähteneet, hiilarittomuus vähentää pöhötystä ja muutama kilo tippunut?

Paljon on pudonnut? Minkälainen fiilis on ollut dieetin ajan? Ootko muokannut dieettiä?
 
[QUOTE="vieras";29141807]Kyllä mun mielestä eroa näkyy, sellainen turpea olemus on pienentynyt.
Hiukan käsistä ja selkäpullotuksista, oikeastaan aika tasaisesti hiukan joka paikasta.

Varmaan nesteet on lähteneet, hiilarittomuus vähentää pöhötystä ja muutama kilo tippunut?

Paljon on pudonnut? Minkälainen fiilis on ollut dieetin ajan? Ootko muokannut dieettiä?[/QUOTE]

Kiitän.

Itse asiassa paino on heilahdellut suht samoissa lukemissa, alimmillaan 1,1 kiloa vähemmän vaan ollut!! Tiukassa istuvat kilot.

Liikuntapuoli on ollut tehokasta ja rankkaa. Lepopäiviä 2-3 koko tuona aikana, toki välillä on täytynyt kovatehoisen sijaan tehdä pitempi kävelylenkki.

Hiilareista olin ekat kaks viikkoa melko tarkka, mutta nyt on lipsumista tullut. :p
Ananaspäiviä en oo pitänyt kuin yhden, koska suupielet ei sitä "huvia" kestäneet!! :D Hyvä fiilis on ollut ennen kaikkea kunnon kohoamisesta johtuen . Senttejä vyötäröltä lähtenyt pari.
 

Yhteistyössä