A
"a p"
Vieras
No niin, eka tarhapäivä takana, ja ette usko kyllä! :-D Poika meni aamulla ilman vaippaa, mies vei, ja kertoi tilanteen. Kassissa oli iso kasa varavaatetta. Poika ei ollut päivän aikana kuulemma sanonut kertaakaan että olisi pissahätä, mutta oli tehnyt potalle aina kun oli sinne viety. ja pöntölläkin oli kerran käväissyt, lasten kokoisella. Eikä pissannut kertaakaan housuun!!! Edelleen ilman vaippaa täällä kotona, ja teki juuri pissat pottaan, eikä siis ole täälläkään pissannut housuun. Voi sitä kehujen määrää kun pissat tuli pottaan ihan tuossa äsken. Eli näyttää nyt vähän siltä että tässä käy kuten moni arvelikin, eli päiväkoti saa nopsaa edistystä asiassa aikaan!!
Neuvolaan soittelin tänään ja kyselin neuvoja, samaa sanoi että päiväkodissa voi oppia, ja myös että jos ei, kannattaa vaan odottaa kun lapsi on valmis.
Mutta siis nyt näyttää lupaavalta, ehkä toi poika ei menekään enää kouluun vaipoissa!! :-D
Neuvolaan soittelin tänään ja kyselin neuvoja, samaa sanoi että päiväkodissa voi oppia, ja myös että jos ei, kannattaa vaan odottaa kun lapsi on valmis.
Mutta siis nyt näyttää lupaavalta, ehkä toi poika ei menekään enää kouluun vaipoissa!! :-D