A
"a p"
Vieras
Tässä taustaa:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2169379-nyt-apuja-3-v-n-kuivaksioppimiseen/
Tilanne ei ole edennyt mitenkään, eli ei suostu potalle tai pöntölle missään nimessä kuin aamuisin, eikä ilmoita hädästään, vahinkoja sattuu siis useita päivässä.
Nyt on ma aloittamassa yli 3 v. ryhmässä. Vienkö hänet sinne vaipoissa vai ilman, niin että on iso kasa varahousuja mukana? Kumpi parempi? Kun voi tosiaan pissat tulla housuun monta kertaa päivässä. Toisaalta mistäs sitä tietää vaikka siellä hokaisikin tuon pissaamisjutun. En haluaisi että lapseni on vaivaksi siellä.
Vähän jännittää myös miten suhtautuvat 3-vuotiaaseen joka ei ole kuiva vielä. Kun tosiaan emme ole parempaan pystyneet hänen suhteensa. :-(
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2169379-nyt-apuja-3-v-n-kuivaksioppimiseen/
Tilanne ei ole edennyt mitenkään, eli ei suostu potalle tai pöntölle missään nimessä kuin aamuisin, eikä ilmoita hädästään, vahinkoja sattuu siis useita päivässä.
Nyt on ma aloittamassa yli 3 v. ryhmässä. Vienkö hänet sinne vaipoissa vai ilman, niin että on iso kasa varahousuja mukana? Kumpi parempi? Kun voi tosiaan pissat tulla housuun monta kertaa päivässä. Toisaalta mistäs sitä tietää vaikka siellä hokaisikin tuon pissaamisjutun. En haluaisi että lapseni on vaivaksi siellä.
Vähän jännittää myös miten suhtautuvat 3-vuotiaaseen joka ei ole kuiva vielä. Kun tosiaan emme ole parempaan pystyneet hänen suhteensa. :-(