Hei vaan kaikille,
minulle sopii, jos muutamme tapaamista toiseksi viikonlopuksi. Minä olen ed. viikonlopun eli 9.-10.4. töissä koko päivät. Seuraavana viikonloppuna eli 23.4. pääsen. Menikö vaikeaselkoiseksi? Eli viikonlopusta 23.4. lähtien minulle sopii mikä tahansa viikonloppu.
Pitää muuten kertoa teille yksi todella omituinen juttu. Tulin juuri tyttöä hakemasta uimakoulusta, kun ovikello soi. Lapset menivät avaamaan oven ja oven takana seisoi mies, joka kysyi, että täältäkö soitettiin vuotavasta vesiputkesta? Minä olin aivan äimän käkenä ja sanoin, että mistä?? Kaveri sanoi, että hänelle on annettu osoite... Totesin, että talo on hänelle annetun osoitteen mukainen, mutta ei meillä mitkään putket vuoda.
Onneksi olin juuri ovikellon soidessa puhelimessa mieheni kanssa ja varmistin vielä asian häneltä. Ajattelin, jos hän on uhohtanut kertoa, että meillä on ongelmia putkien kanssa. Ei kuulema ollut mitään ongelmia. Mieskin oli ihan ihmeissään, ettei hän ole putkimiestä pyytänyt.
Sanoin ovella odottavalle miehelle, että nyt olet varmasti ihan väärässä paikassa. Mies oli ihan nolona, pyyteli anteeksi ja sanoi, että hänen pitää nyt kyllä soittaa ja kysyä osoitetta uudelleen.
Toivottavasti kaveri löysi oikean talon. Tuli ihan mieleen, että onkohan tämä joku piilokamera juttu vai mitä? Sen verran vakavana mies asiaansa esitti.
Mutta, nyt pitää lähteä laittamaan lapsille iltapalaa. Huomenna mennään sitten aamusta (vihdoin ja viimein) pojan kanssa allergiatesteihin ja astmakokeisiin. Jos sieltä nyt jotain selvyyttä sairasteluun tulisi.
Aurinkoista viikon jatkoa! B)
-mammutti-