Hyvää torstaita Porvoolaiset ja muutkin. Minulla on ollut taas alkuviikko aika kiirettä töissä ja iltaisin on pitänyt kuskata lapsia harrastuksiin, joten en hirveästi ole ehtinyt tänne kirjoittelemaan.
Viime yönä heräsin klo 4.00; nenä tukossa, kurkku kipeä ja olo kuin jyrän alle jääneellä. Eli nyt sitten tuli flunssa. Kuumetta ei ole, joten kustannuspaikalle on vääntäydyttävä. Nyt sitten juon finrexiniä, jonka voimalla pitäisi pari päivää päästä.
Tietysti tämä flunssa iskee juuri nyt, kun lapsilla on viikonloppuna synttärit ja minä olen kursseilla. Ihan minun tuuriani. Eilen leivon sitruunakakkua ja mokkapaloja synttäreiden aikuisvieraille. Meidän lapset sanoivat, ettei heille tarvitse varata kuin ämpärikaupalla karkkia, jätskiä ja riksuja ja raksuja (perunalastuja). Miten en ole yhtää yllättynyt!?
Tänään kävimme aamulla koululla kuuntelemassa, miten jälkikasvu on pärjännyt. Tytöllä menee kaikki hyvin. Poika on vähän laiskottunut, pientä tsemppausta tarvittaisiin. Mutta on valoa tunnelin päässä. Kuten joskus tässä aiemmin kerroin, saimme pojalle kouluavustajan. Tänään tapamismme hänet ja olemme erittäin luottavaisia, että koulukin lähtee nyt parempaan suuntaan. Kiitos vain Porvoon koulutoimelle, joka meille tämän suuren avun myönsi. Olen vain kuullut, että kouluavustajat ovat pääsääntöisesti kiven takana ja tosi vaikeita saada. Avustaja on vain tämän lukukauden loppuun, uutta hakemusta pitää laittaa taas kesän jälkeen.
Muistattehan, että meillä mammutin kotona on tapaaminen lauantaina 19.3. Tervetuloa! Yritetään saada mahdollisimman moni äiti lastensa keralla kokoontumiseen.
Aurinkoista päivää kaikille! B)
-mammutti- :wave: