Poika ja baletti

Mun mielestä on hienoa,ap, että poikas on löytänyt sellaisen harrastuksen mistä itse pitää ja että hänellä on sellaiset vanhemmat jotka kannustavat häntä siinä! Viis noista ahdasmielisten kommenteista että pojat voi pelata vaan jääkiekkoa.. :flower:
 
11v poika (en kerro kuka :D )
iha rohkeaa olla baletissa poikien mut eikö siitä ole kiusattu koulussa ?
eihän se hauskaa ole jos kiusataa ite on kiusattu 1-4 luokal ei mukavaa.
mut rohkeaa harrastaa tota ja tartee voimaa ! kyl hyvä on =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja julma maailma:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
kyllä se valitettavasti on vähän hinttimäistä. ja pelko että jossain vaiheessa melko varmasti joutuu koulukiusatuksi.
mulla 3 poikaa ja olen vitsaillu että alottasitteko baletin niin kamala mikä vastustus ja huuto, että he ei mitään tyttöjä :D
harrastavat sit jalkapalloa ja karatea
ja mies ei kyllä IKINÄ antas poikien mennä balettiin, menettäshän se jo kasvonsa jos ukot kysyis mitä sun poika harrastaa

sori vaan
niimpä. minusta hienoa että poika on kiinnostunut mutta varmasti saa kuulla vielä siitä koulussa ja kaveripiirissä..
En lukenu ketjua, mutta senkö takia pitää mieleinen harrastus lopettaa, että muut on niin pässejä että kiusaavat siitä? Hienoa että poika on löytänyt jotain mistä pitää, ja itse balettia harrastaneena voin sanoa että hyvä että sinne saadaan poikia, niistä on pula

;)
 
11v poika
oon kiinosutunt baletista mut en tohi kertoo vanhemmille et haluaisin harrastaa ja ajännitää ja tulis koulus kiusatuksi ellei salaa 2 vuotta ja salaamisen mahdollisuus on 1% ja sen että tulee kiusatuksi 99.99% mitä teen oon kiinostunut mut en kehtaa harrastaa tai en tohi kysyy
 
11v poika
miks kaikki kiusaa miks ei vois olla niin et kaikki on tyytöjen ja poikien harrastuksia!!!! tyhmää kiusataa =( harrasaisin itekki balettia (miks yli painoiset ei voi harrastaa baletttia `? )
 
11v poika taas...
äiti ei anna mitään harrastaa ja paino nousee kun ei voi liikua mitä teen halunu kori palloa mut muka ei voi kuljetaa ja eikä mikää käy en pidä sählystä ja jalkkiksessa kaikki valitaa ja en saa harrastaa ees pesäpalloa haluun korisa se on best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!! (nii ja viel ei kiinosta baletti enään) (seuraa kiusaamista nauramista jne.. )
 
11v poika
mun paino heittelee 59-64 kiloo ja äiti ei anna harrastaa mitään mitä teen autakaa antakaa neuvoi miten voin estää lihoamisen ja laihutaa tonne 40 kiloo !!?!?!?!?!? autakaa =) muuten lääärikin saata sanoa et aikuisena on ognelmia !! ei hauskaa voi olla leikkauksia tai jotai sellasta!! auutakaa
 
Meille on sanottu niinkin tavallisesta asiasta kuin ranskanopinnoista, että miten se poika sellaista tyttöjen ainetta opiskelee. Minä en jaksa käsittää tuollaista ajatuksenjuoksua.

Oletko ap nähnyt leffan Billy Elliot? =)
 
11v poika
painoni heittelee 59-65 ja tartten apua vanhemmat ei voi kuskata harrastuksissa kosk on menoa miten san painoa puotettua ?? kun harrastuksissa ei voi käydä ?? tartten apuu =(
 
^BDT
Alkuperäinen kirjoittaja ee:
Johtuu näemmä aikuisista, että lapsia tullaan kiusaamaan. Kun jo äidit ja isät täällä "hinttimäiseksi" jotakin kutsuvat niin ei ihme jos heidän lapsensa sitten muita kiusaavat. Ja mitäs pahaa hinteissä (homo?) on?
No kenties tällaisten omat vanhemmat ovat "hintitelleet" heitä lapsena, siis tällaisten aikuisten vanhemmat jotka nyt tässä ketjussakin menettävät kasvonsa siitä että oma poika paljastuu baletista pitäväksi tai kenties isona homoksi.

On se rankkaa kun jonkun isä menettää kasvot kelle? Itselle? Siitä kun poika tanssii. Huoh

Samaa mieltä. On taas niin hillybillymeininkiä.
 
11v poika
en jaksanut teknistä kun me saahan jutella tekstiilissä kamujen kaa ja teknisessä tulee vaa haavoja ja siel ei saa jutella valitsin sen takii tekstiilin ja joku 4 kamuakin valitsi!! =) mitä pahaa siinn on jos poika harrastaa balettia voin antaa vaik turpaa niille jotka nauraa pojalle!!! poika saa tykätä harratuksesta jos nauretaa hakkan ne jotka nauraa oon valittanut 7 luokkalisillekkin ..... nii et ei siin mitää pahaa hyvä harrastus ite haluun korista mut en voi mennä kun ei voi kuskata. =(
 
Tosi kiva harrastus. Mun tyttö kerto että hänen rinnakkasiluokkalainen poika (7.luokkka) oli harrastanut monta vuotta balettia, mut joutunu lopettaa kun sitä alettii muiden poikien toimesta koulussa kiustata :/ että baletti olis jotenki h.mojen laji tjtn.
Eihän joku joutsenlampi onnistu ilman niitä upeita miestanssijoita
:D
 
11v poika (taas jällee otta koht päähä =) )
mukavan harrastuksen poika löytänyt miks ihmes toisten pitää kiusata ei vois antaa pojan vaik rauhas harrastaa 100e vetoa et siit saa tietää koko koulu ja sit kun koulu kiusaa otan räjähteet sinne kouluu ja kill the all!! song alkaa soimaa!!! eli täst vois panna eteen päi älkää naurako kellekään vaik harrastais balettia !!!!!!!!!!!!!!! mikä siin on muka hauskaa kaiki lon mieles et baletti on jotai pinkki vatteita ja sellasia !! lol ja jotai tyttöjen musiikkia kiva et poika on löytänyt tollasen harrastuksen!!!
 
11v poika
vanhempani ei tiedä et käyn täällä sivulla :D ja poistan tään aina sivuhistoriasta et ne ei huomaa hihi :p nehä ihmettelis miks käyn täällä!! :D (katon vaa mitä kaikki harrastaa )
itelläni oli kerran sellanen et haluttais harrastaa balettia mut ei sitä viittinyt sanoa vanhemmille hihi XD duning lol lolololo :D :p :O lol XD
 
11v poika
toivottavasti poika ei lopeta kiusaamisen takia !! kun tollanen harrastus nii et ei kiusaaminen mukavaa ole =( tekis mieli tuhota kaikki jotka kiusaa !!!! destrou the all stubid mans in the world!!!! (ai osaan enkkua en tiennytkää XD )
 
satunnainen vierailija
Pistää nämä muutamat ahdasmieliset kommentit kyllä miettimään että OIKEASTI lasten toistensa kiusaaminen on näköjään paljon kiinni kotoa opituista asenteista. Miksi ette opeta lapsillenne että erilaisuus on tärkeää ja hienointa on harrastusten saralta löytää oikeasti se, joka itseä kiinnostaa, eikä se mitä vanhemmat imagosyistä haluavat lapsensa harrastavan. Menkää vanhemmat itseenne, ja miettikää minkälaisen maailmankuvan lapsillenne luotte.

Minulla on myös poika joka rakastaa tanssimista ja nyt sitä saa harrastaakin tanssikoulun omassa poikien ryhmässä. Todella hienoa on katsoa pariakymmentä pikkupoikaa, jotka innoissaan hyvän opettajan johdolla tutustuvat uuteen harrastukseen. Meidän pikkukaupungissa on jopa nykyään "in" vanhemmilla pojilla harrastaa tanssia. Ja vaikka harrastaminen jäisi osalla muutamaan vuoteen, niin uskomattoman paljon se heille antaa!

Ja ap; pojallenne on tärkeintä että te vanhemmat tuette häntä rakkaassa harrastuksessa. Sieltä hän oppii kehon halllintaa, oppii tuntemaan oman kroppansa fysiikan ja varmasti se itsessään nostaa hänen itsevarmuuttaan ja antaa hänelle voimia olla oma itsensä!

Ja homoa tai tyttömäistä tanssi ei hänestä tee, se tulee jo sitten ilman tanssia, jos on tullakseen.
 
11v poika
kannustkaa poikaa ja jos olisin sen isä se joka kiusais niin tekisin sille (en voi kertoo se on liian kauheeta :D ) poika saa tykätä harrastuksesta ja ja okoo iha rauhassa (kiusaaminen on ääliöiden hommaa ) !½!!!!!
 

Yhteistyössä