Poika ja baletti

Meillä poika on tosi kova tanssimaan. Vaikka musiikkia kuuluisi julkisella paikalla niin heti alkaa lanteet vispamaan. Haluaisi aloittaa tanssitunnitkin mutta en ole vielä varma jaksaako kahta harrastusta koulun ohella.
Meistä on vaan upeaa ja positiivista että meidän lapsilla on niin hyvä itsetunto että uskaltavat tehdä sitä mistä nauttivat eivätkä häpeile itseään.

Mies harrasti pienenä taitoluistelua mutta lopetti sen kun kusipää isänsä piti homomaisena :/
 
Kippuravarvas
Hienon harrastuksen poika aloittanut. Kaunista katseltavaa ja tosi vaativaa :)
Kannustakaa vaan poikaa ja olkaa tukena, kun kaikki ei aina vieläkään ymmärrä että poika tanssii.
 
kade
Mä olen aina haaveillut, että pojastani tulisi tanssija! Tanssi on mielestäni aivan ihana tapa ilmaista tunteita. Olen aina ihan mykistynyt tanssiteatteriesityksen jälkeen. Tai no ainakin yleensä ;) Ole tosi ylpeä pojastasi, hän on löytänyt hienon lajin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Hienon harrastuksen on valinnut.

Aiheeseen liittyvä huumorivideo:
http://www.youtube.com/watch?v=xzNNq9FFpks
Tää oli ihana :LOL:
Tää pitää laittaa talteen ja tarpeen vaatiessa kaivaa esiin. Kummat ne niitä h'omoja onkaan, ne palloketällä toisiaan halailevat pojat vai se kukkona kanalaumassa keekoileva ryhmän ainoa poika :D
Tosin ehkä toi harjotus asu ei kelpais pojan ohjaajalle.Se kun haluaa pojankin vartalonmukaisessa vaatetuksessa :D (Ja pojat muuten ei käytä noita kärkitossuja vaan sellaisia mustia vähän jumpatossujen tapaisia mutta äärettömän paljon v*ttumaisempia, tiukkoja kun mitkä ja kantapäässä ja päkiässä kova paikka)
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Hienon harrastuksen on valinnut.

Aiheeseen liittyvä huumorivideo:
http://www.youtube.com/watch?v=xzNNq9FFpks
Tää oli ihana :LOL:
Tää pitää laittaa talteen ja tarpeen vaatiessa kaivaa esiin. Kummat ne niitä h'omoja onkaan, ne palloketällä toisiaan halailevat pojat vai se kukkona kanalaumassa keekoileva ryhmän ainoa poika :D
Tosin ehkä toi harjotus asu ei kelpais pojan ohjaajalle.Se kun haluaa pojankin vartalonmukaisessa vaatetuksessa :D (Ja pojat muuten ei käytä noita kärkitossuja vaan sellaisia mustia vähän jumpatossujen tapaisia mutta äärettömän paljon v*ttumaisempia, tiukkoja kun mitkä ja kantapäässä ja päkiässä kova paikka)
Ei, kyllä kärkkäreissä on v*ttumaisempaa. :whistle: Molempia käyttäneenä voin kertoa, et ku treenaat 3 tuntia pikkujoutsenia kärkkäreissä, sieltä ei kävellä ulos. Kontaten kylmään suihkuun lilluttamaan jalkoja. Mut on sen arvosta! :D
 
mitämitä
Oi, minusta poikanne on löytänyt hienon harrastuksen. Ja kun poika kerran balettia itse tykkää kovasti harrastaa ja siihen löytyy lahjojakin, niin minusta olisi todella väärin yrittää saada hänet luopumaan harrastuksestaan. Kannustakaa poikaanne ja olkaa ihmeessä ylpeitä hänestä! Baletti ei ole mikään "jokamiehen" laji (ja tämä siis positiivisena kommenttina sanottu).
 
Henna
Hmm, pistää kyllä miettimän suuresti jos poika haluaa harrastaa balettia. Suurin osa maailman balettianssijamiehistä on homoseksuaaleja. Jos minulla olisi poika niin en päästäisi balettiin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Henna:
Hmm, pistää kyllä miettimän suuresti jos poika haluaa harrastaa balettia. Suurin osa maailman balettianssijamiehistä on homoseksuaaleja. Jos minulla olisi poika niin en päästäisi balettiin.
Mitä Henna tekisit, jos poikasi olisi homoseksuaali ja harrastaisi vaikkapa jalkapalloa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
(Ja pojat muuten ei käytä noita kärkitossuja vaan sellaisia mustia vähän jumpatossujen tapaisia mutta äärettömän paljon v*ttumaisempia, tiukkoja kun mitkä ja kantapäässä ja päkiässä kova paikka)
Ei, kyllä kärkkäreissä on v*ttumaisempaa. :whistle: Molempia käyttäneenä voin kertoa, et ku treenaat 3 tuntia pikkujoutsenia kärkkäreissä, sieltä ei kävellä ulos. Kontaten kylmään suihkuun lilluttamaan jalkoja. Mut on sen arvosta! :D
Joo mut ne on keljummat kun ne jumppatossut, miltä ne näyttää, sitä tarkotin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
(Ja pojat muuten ei käytä noita kärkitossuja vaan sellaisia mustia vähän jumpatossujen tapaisia mutta äärettömän paljon v*ttumaisempia, tiukkoja kun mitkä ja kantapäässä ja päkiässä kova paikka)
Ei, kyllä kärkkäreissä on v*ttumaisempaa. :whistle: Molempia käyttäneenä voin kertoa, et ku treenaat 3 tuntia pikkujoutsenia kärkkäreissä, sieltä ei kävellä ulos. Kontaten kylmään suihkuun lilluttamaan jalkoja. Mut on sen arvosta! :D
Joo mut ne on keljummat kun ne jumppatossut, miltä ne näyttää, sitä tarkotin.
Joo, tosiian. Sanompa taas, mun aivot tais jäädä synnärille... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
(Ja pojat muuten ei käytä noita kärkitossuja vaan sellaisia mustia vähän jumpatossujen tapaisia mutta äärettömän paljon v*ttumaisempia, tiukkoja kun mitkä ja kantapäässä ja päkiässä kova paikka)
Ei, kyllä kärkkäreissä on v*ttumaisempaa. :whistle: Molempia käyttäneenä voin kertoa, et ku treenaat 3 tuntia pikkujoutsenia kärkkäreissä, sieltä ei kävellä ulos. Kontaten kylmään suihkuun lilluttamaan jalkoja. Mut on sen arvosta! :D
Joo mut ne on keljummat kun ne jumppatossut, miltä ne näyttää, sitä tarkotin.
Joo, tosiian. Sanompa taas, mun aivot tais jäädä synnärille... :ashamed:
Toisaalta ne ehtii hävitä niin monta kertaa elämän varrella, että ei kannata lähteä veikkailemaan mihin ne viimeksi unohtu...Onneks ne useimiten osaa palata ite kotiin =)
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Henna:
Hmm, pistää kyllä miettimän suuresti jos poika haluaa harrastaa balettia. Suurin osa maailman balettianssijamiehistä on homoseksuaaleja. Jos minulla olisi poika niin en päästäisi balettiin.
Syy vai seuraus? Ehkä kaapista ulos tullut homo ei enää välitä ahdasmielisten asenteista ja uskaltautuu harrastamaan unelmaansa. Hetero pelkää jotain ja ei mene balettiin, vaikka tahtoisi.

Tangokin oli alun perin vain miesten tanssi. Antakaamme miesten olla miehiä hieman laajemmallakin areenalla. Tanssiminen, itkeminen (tai muu tunteiden näyttäminen), estetiikan arvostaminen, hyvä henk. koht. hygienia tms. eivät ole huonoja asioita, eivätkä tee kenestäkään homoseksuaalia. Ja sitten: mikä siinä homoudessa on niin kamalaa? Onko teille tärkeää tietää, miten ja millaista seksiä jokaisen ihmisen makuuhuoneessa harrastetaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henna:
Hmm, pistää kyllä miettimän suuresti jos poika haluaa harrastaa balettia. Suurin osa maailman balettianssijamiehistä on homoseksuaaleja. Jos minulla olisi poika niin en päästäisi balettiin.
Niin, no mitä sitten vaikka olisikin? Jos poika ei ole homo jo sinne mennessään, niin ei se kyllä sellaiseksi baletissakaan muutu, vaikka olisi ainoa hetero joukossa :D Ja jos on, niin sitten on.
 
archie
Siis nyt eletään jo 2000-lukua mutta ihan oikeestiko täältä löytyy noin ahdasmielistä porukkaa. En yhtään ihmettele jos lasten/nuorten mielenterveysongelmat lisääntyvät jos vanhempien asenne on tuo et "isä häpeää kun poika harrastaa balettia jne...." Eikö se ole tärkeintä et lapsella on harrastus josta hän itse on aidosti kiinnostunut kuin se et ei harrastusta lainkaan tai että harrastaa vain siksi kun vanhemmat pakottavat. Tai toteuttaa harrastuksessaan "vanhempien unelmaa". Ap:lle, pojallasi on hieno harrastus, turha välittää näistä täälläkin esiintyneistä ahdasmielisistä kommenteista.
 
Baletti on varmasti hieno ja tulevaisuudessa haasteellinenkin harrastus ja saavat pojat meillä tanssia jos haluavat...
Jos joskus menen balettia katsomaan, niin toivon siellä olevan myös miestanssijoita miesten rooleissa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Toisaalta ne ehtii hävitä niin monta kertaa elämän varrella, että ei kannata lähteä veikkailemaan mihin ne viimeksi unohtu...Onneks ne useimiten osaa palata ite kotiin =)
Osaa vai? Huh! Pitäis alkaa pitämään valjaissa vissiin, ku on niin häviävää sorttia... ;) :whistle:
Pakko niiden on osata, tai sit ne jotenkin uusiutuu, kun ne välillä puuttuu niin selkeästi ja sit taas toimii ihan oikein.
 

Yhteistyössä