Pohjanmaan odottajat

Tervetuloa Dreamer75 :wave:

Uimaan olisi mukava lähteä, mutta mun uimapuku ei mee enää päälle enkä viitsisi uuttakaan enää ostaa. :LOL:

Maanantai aamun mammapiireistä hyvä kun 6.6 on vielä kun silloin pitäisi olla se rentoutuskerta, mikäli ne samassa järjestyksessä menee!?

Mammamiittinki ja facebook-ryhmä molemmat olisi kyllä tosi hyvä idea!!! =)

Saas nähdä rupeeko täälä olemaan lähtö jo lähellä, viime yönä näin niin todentuntuista unta että olin jo synnyttämässä. Toiveajattelua :D

Päivi ja Pikkupoju 37+2
 
Kiitos paivi tuosta mammapiiritiedosta :) Josko sinne ehtisi sitten kesäloman jälkeen, laskettu kun menee vasta sinne syys-lokakuun taitteeseen...

NiQ Minullakin on kotona alhaisemmat paineet (60/90) kuin neuvolassa, jossa saadaan parikymmentä korkeammat :D

Tnse minullakin ultrattiin eka kerralla. Mahan päältä katsoi, ja rv 8+ näkyi sillä laitteella alkio ja syke ihan omaankin silmään. Muuta ei sitten katsottukaan, mutta pääsipä vilkaisemaan :)

Fyssarikäyntiin aion myös mennä, sen verran ovat selkä ja lantio vihoitelleet jo nyt monta viikkoa. keltainen sammakko jännä juttu tuo vyön haku :O Hain myös sen vyön lainaan, ja ei minulta vaan mitään kyselty… joskin vasta samana päivänä olin noista käynneistä terkkarilta kuullut, ja seuraava onkin vielä tulossa.

Mammamiitinkiin tulen mielellään, jos saan esikoisen ottaa mukaan Kotiäitinä kun ei ole mitään paikkaa, mihin tuon kaksplus-veen jättäisi… Samoin facebookin ryhmä käy oikein hyvin :) Pistätkö NiQ pystyyn ja kerrot, miten sinne pääsee?

Branwen ja Sissi 21+5
 
Viimeksi taisin kirjoitella kun olin vielä yhtenä kappaleena. Pikkuinen prinssi syntyi 19.5 rv 41+4, eli oli jo aika tullakkin tähän maailmaan :) Ja nyt ollaan oltu kotona lauantaista asri harjoittelmassa vauva arkea<3 On tämä vain ihanaa kun sai pienen nyytin syliin. Minäkin olen kiinnostunut mamma miittingistä jos semmoista järkkäilette. Mammalomalla ei varmasti ole koskaan liikaa tekemistä tai tuttuja joilla sama elämän vaihe. Fb ryhmää vain kehiin.. Tsemppiä kaikille mahan kanssa tuskaileville.
 
Oho, kerrankin täälä on puheliasta.. :)

Kannatan myös fb:tä sielä tulee pulistua enemmän kuin täällä!
ja branwen: mulla on ainakin pakko aina rehata neitoa mukana että eiköhän me lapselliset voida ottaa lapsemme mukaan :] !

postissa tuli aika polille, mutta vasta 3.6 harmittaa koska se lähti kiirrellisyydellä 1-7 päivää.. ja ny joutuu odotella melkein toista viikkoa!
silloin olis jo 38+1.. ja kiva.. no parempi myöhään kun ei ollenkaan mutta harmittaahan tuo! ;D

Jos joku haluaa fb kaveriksi niin laittakaa vaikka yv:tä niin voin laittaa sähköpostia jolla löytyy! =)
 
Tottakai lapselliset ottaa lapsukaisensa mukaan miittinkiin =)

Postissa kolahti aika tänään myös polille aika olisi ollut 9.6 mutta soitin ettei se käy päinsä että nuon myöhään se aika on ,sain sitten ajan 31.5 :D
 
Ei ne aina aikaista vaikka mikä olisi.. Itsellä kävi huono tuuri rakenneultran kanssa. Alkuperäinen päivämäärä ei sopinutkaan ja kun soitin uutta aikaa, niin menikin seuraavalle viikolle. Nuo ajat annetaan jo muutenkin tosi myöhään ja nyt on sitten itsellä se vasta rv 22+4!
 
Pikaiseen tulin käväisemään..

Kannatetaan Facebook ryhmää! :D Siellä tulee kulutettua aikaa..
Kannatetaan myöskin mammamiitinkiä! Kiva olisi tavata muitakin maha pystyssä vaappuvia! :LOL:

Paivi28 Elina ainakin tänään sanoi neuvolassa että se on juurikin se rentoutus mikä on silloin viimeinen kerta eli 6.6.

mmilia08 Ihana masukuva!
 
Hei älkää karatko ihan kokonaan sinne fb:n puolelle.. :D En voi tulla messiin vielä ettei koko suku saa tietää tästä olotilasta... :D Ja olisin itsekkin kiinnostunut mammamiitinkeistä yms. Seinäjoen sairaalaan liittyvästä, asun rapiat 30km Seinäjoelta, yksi lapsi on ja auto alla. :)

Onkos täällä tolla kerho puolella suljettua Pohjanmaa osioo?
 
mmira: Selvä, no ehkä mä en kehtaa soitella ja tyydyn mitä sain.. mulla ei oo mitään vakavaa.. kunhan kokoa kattotaan, lapsiveden määrää ja tuollaista... sf mitta kun on jumalaton 38 oli lääkärin mittaamana viikolla 35+6 ja th:n mittaamana maanantaina 36+4 36,5cm.. :eek:
En haluaisi mitään jätti vauvaa!
 
niin ja fb:ssä saa tehtyä salaisen kerhon: silleen että koko kerhoa ei näy kun jäsenille.. (meillä on tuolla kesäkuisten mammojen kerho.. ja sitä ei fb:ssä näy kellekkään muulle hakujen eikä muiden kautta.)
 
NiQ
ohoh, onpas tullut kovasti tekstiä päivän aikana. Tee sä mmira se ryhmä jos vaan sopii sulle.. mä en oo oikein haka ton facebookin kans :D Ja sellanen salainen ettei kukaa muu ku ryhmän jäsenet näe edes koko ryhmän olemassa oloa, niin "pääsee" sit kaikki mukaan. Ja kun ryhmä on tarkoitettu vain meille niin eihän sitä edes tarvii yleisessä haussa näkyä :) Mitäs jos kaikki laitetaan sulle sit yksärinä oma nimi ja kuvaukset että löydät lisätä oikeat henkilöt kavereiksesi?
 
mmilia tarkistatko nuo kerhopuolen asetukset, olin harmaana ja näin kaikki teidän tähän mennessä kirjoittamat jutut? Laitoin siis vasta hakemuksen, eli olin vierailijana enkä kerhon jäsen... ettei ole joku ruksi väärässä kohtaa :)
 
Onnittelut Sikuriina87 :flower:

Shaitanja Kiva kuulla että silloin on se rentoutus, mä jo ajattelin että mun tuurilla ne ei varmasti mene samassa järjestyksessä!
Keltainen sammakko En usko että siihen on mitään estettä vaikka nurmon puolella asuttekin.

mmira ja mmilia laitoin teille yksäriä tosta fb-ryhmästä ja suljetusta kerhosta.
 
mmilia tarkistatko nuo kerhopuolen asetukset, olin harmaana ja näin kaikki teidän tähän mennessä kirjoittamat jutut? Laitoin siis vasta hakemuksen, eli olin vierailijana enkä kerhon jäsen... ettei ole joku ruksi väärässä kohtaa :)
Juu kävin itsekkin äsken katsomassa ja oli tosiaan ihan julkinen, vissii joku ruksi juurikin väärässä paikassa.. :) Mut mukaan hyppään minäkin.
 
apua häh?? mitä mää teen muka väärin, olen valinnut tämän kohdan: Suljettu kerho: kerhon sisältö näkyy vain kerholaisille. Kerhoon voi hakea jäseneksi, liittyminen vaatii perustajan hyväksynnän.

kuinka se voi näkyä :SS
 

Yhteistyössä