Ulpu - kiitos. Juu, sama tilannehan se mulla oli, eli ekasta tuoresiirrosta eka plussa ja sitten km 5+1. PAS:iin lähdin todella toiveikkaasti, kun vielä huuru-pikkuiset jakautuivat niin hyvin. Täytyy kyllä sanoa että tänä aamuna tuo puhtaiden negojen tuijottaminen tuntui todella kylmältä. Toka kerta ikinä, kun edes "saan" tehdä raskaustestin. Eka kerta oli siis ivf:n jälkeen. Sitä ennen täti on tullut aina niin ajallaan, ja lähettänyt vielä etukäteisterveisiä, etten ole edes päässyt siihen pisteeseen, että voisin testata. Ja nyt tänä aamuna, toista kertaa - en ollut osannut varautua miten karsealta toi negojen tuijottaminen tuntuu. Ei, en tietenkään olisi halunnut plussaa ja sen jälkeen uutta varhaista km
a, mutta jotenkin tänä aamuna ensimmäistä kertaa tuntui siltä, että olin edes vähän "iloinen" että raskaus käynnistyi ekalla kertaa, vaikka hyvin alkumetreilleen jäikin. Tuli myös sellainen kylmä tunne, että jos tämä IVF/PAS-rumba jatkuu negojen tuijottelulla kovinkin pitkään, niin kyllä tämä tulee raskasta pääkopalle olemaan. Näihin hoitoihin kun jotenkin lataa aika paljon toiveita, kun siitä ei paljon enää enempää pysty sitten enää luontoa auttamaan...
Noniin, tässä välissä tuli soitto Fertinovasta ja aloitan siis piikitykset kp 2, kunhan ne nyt alkavat (eli vp:t käynnissä toistaiseksi, toivottavasti ei kovin kauaa ) Ens viikolla sitten kontrolliultraan katsomaan, miltä siellä näyttää ja kasvaako siellä mitään tällä kertaa. Uuden alku - onhan se. Nyt on kyllä turta olo: olin niin toiveikas PAS:n suhteen. Mutta tunnen täsmälleen samoin -
paikoilleen ei voi jäädä.
Meitä on nyt sitten tässäkin pinossa monta, jotka suuntaavat katseen ajoin toiveikkaasti, ajoin turhautuen, ajoin epätoivoissaan tähän alkavaan kevääseen ja piikittävät iltaisin/aamuisin erilaisia annoksia. KYllä siitä jotain voimaa saa, joka kerta kun työntää piikin vatsaansa: en ole yksin, joku teistä tekee samaa toimenpidettä juuri samalla hetkellä. Mikä parasta, todennäköisyydet ovat sikäli lohdullisia, että jotkut meistä tulevat onnistumaan heti - ja jotkut myöhemmin.
:hug:
Stella