Onpas tänne viime päivinä tullut paljon juttua. Pikaisesti olen päässyt välillä jonkun pätkän lukemaan, mutta kirjoittamiseen ei ole ollut tilaisuutta. Nyt koitan raapustella jotakin.
Milja ja Inkaliini: Suuri ja lämmin voima :hug: teille molemmille. Toivotaan, että Inkaliinin nega vielä plussaksi muuttuisi loppuviikolla. Tsemppia ja uskoa tulevaan!
mmm: On se vaan niin väärin, että lapsettomuuspuolella on hoitaja, joka ei osaa olla ystävällinen ja empaattinen. Pahinta on se, että hoitaja ei osaa vastata kysymyksiin, eikä ole valmis ottamaan selvääkään. Niin ei saisi käydä. Itse olen kerran kohdannut tilanteen, jossa sain hoitajalta väärää tietoa ja sen seurauksena jouduin rypemään vklopun itkussa ja surussa, kunnes toinen hoitaja korjasi tiedon. Tällöin en voinut hillitä kieltäni ja kerroin tapahtuneesta avoimesti. Niinpä sitten seur. puhelinajalla eka, väärää infoa antanut hoitaja, pahoitteli kauheasti tapahtunutta ja aiheuttamaansa huolta. No, ei se tilannetta enää muuttanut, mutta itselle tuli parempi olo siinä mielessä, että meitä lapsettomuushoitoja saavia pidetään ihmisinä, joilla on tunteet ja kuten tiedätte monessa vaiheessa varmasti ihan pinnassa. Tällä omalla sepustuksellani haluan sanoa sinulle mmm, että jos tosiaan olet saanut epäinhimillistä palvelua, ehdotan, että annat siitä palautetta. Vaikka siitä ei apua tilanteeseen olekaan, on oikein, että maksava asiakas saa arvonsa mukaista palvelua.
Ulpu: Hienoa, että matka teki hyvää ja jatkohoitoon pääset niin ikään vauhdilla, upeaa!
Sitten lyhyesti omaa napaa: 0-ultra takana, Puregon-pistokset aloitan huomenna ja sitten pääsiäisen jälkeen ti ja pe kontrolliultraan. En oikein osaa sanoa miltä tuntuu, kaikki niin uutta ja ihmeellistä. Niin moni asia voi vielä mennä mönkään, mutta onneksi en edes niitä kaikkia osaa aavistella. Mielenkiinnosta kysyisin vielä, että millä annoksella olette Puregonia pistellyt? Mulla kun ei ole mitään tuntumaa siitä, mitä määrää yleensä käytetään / millä aloitetaan. Itselleni määrättiin ensin kolmena iltana 175 ja sitten seuraavina kolmena 125.
Lopuksi kaikille vielä oikein rentouttavaa pääsiäistä ja tsemppiä hoitoihin!