K/B-komposti 2.0

vierailija
Mä olen aina ajatellut, että B:n ja K:n ystävyys on epätasainen tarkoitan ihan julkisuuden kannalta, koska K on paljon isompi artisti ja saa enemmän huomiota ja B on silti aika pikkuinen julkkis, joka sitten saa enemmän huomiota K:n ystävyyden takia tämä mulle on jollain tavalla miinus

vierailija
Mä olen aina ajatellut, että B:n ja K:n ystävyys on epätasainen tarkoitan ihan julkisuuden kannalta, koska K on paljon isompi artisti ja saa enemmän huomiota ja B on silti aika pikkuinen julkkis, joka sitten saa enemmän huomiota K:n ystävyyden takia tämä mulle on jollain tavalla miinus
Hmm joo, mutta aika useinhan julkkisystävyydet ja parisuhteet on sellaisia että toinen on kuuluisampi kuin toinen. Sloveniassa sitten taas B on isompi julkkis ja hänellä on paljon ystäviä joita kuuluisampi hän on.

vierailija
Jan on ainakin suurimmaksi osaksi tai oikeastaan ilmeisesti kokonaan säveltänyt Soncen ja B kai tehnyt sanat. Jossain haastattelussa oli tästä mainintaa, mutta en nyt muista mikä niistä monista haastiksista se oli :D

Yhteistyössä