Pömppömahaiset Plussaajat, vol 3

täällähän paljon hyviä uutisia! onnea kaikille plussanneille! :heart: :flower: :heart: :flower:
täällä menkkoja oottelen, eiköhän ne huomenna ala. ainakin merkit ovat jo sen verran vahvat. sitten aloittelenkin zumet. nyt olen öllötellyt ton synarelan kanssa. ja kamalaa edelleenkin se maku. thyi!
jotenkin olen, miten sen nyt sanoisin ajatellut ettei tääkään onnistu. mulla ainakin on koko ajan semmonen tunne. miten saisinkaan ajatukset käännettyä positiivisiksi?! auttakaa!
tässä kuitenkin tahkottu jo reilu 3 vuotta, saldona yski tuulimuna eikä muuta. miksi se onnistuisi nytkään? ehkä minua on ruvennu pelottamaa koko tämä touhu, en tiedä. taikka sitten kaikki tämä menkkojen odotusta ja mun mielialojen vaihtelua.
mun veli kävi tässä viikonloppuna, tietää nyt että ollaan taas hoidossa. hänkään ei vielä omia jatkojaan tiedä, vasta tällä tai ensi viikolla kuullaan mikä on. koita tässä elää sitten normaalia tasaista elämää ilman stressiä. äääähhh! mie lopetan tän itsesäälisen jupinan. palaan taas, kun on hyvä mieli. siis huomenna :LOL: mie kun olen tuuliviiri yllä talonkaton...
 
Mielettämän paljon onnea Rouva Pikkumyylle :heart:.

Kiitos onnitteluista. Erityiskiitos Marpille, joka muisti minut tuolta toisaalta. Ihan mahtavaa, että teilläkin plussattiin nopeasti. Toivottavasti vielä kohdataan noissa muissa pinoissa =).

Tänään mennään tilanteessa 6+1. Vielä pitää sinnitellä viikko varhaisultraan. Oireet ovat olleet tosi laimeita. Rintojen aristusta, pieniä toispuoleisia vihlaisuja, väsymystä (joka menee kyllä ihan syksynkin pikkiin :whistle: ). Viime viikolla löysin muutaman testin kaapista ja huvikseni tein kaksi. Kovin oli vahvat viivat heti alkuunsa :LOL: . Toivottavasti hormonitasot on nousussa ja masuasukki voi hyvin. Viikon päästä kuitenkin selviää.

Tsemppiä ja jaksamista pömppiksille lokakuun viimeisiin päiviin! Astartelle erityistsempit siirtoon :heart: .
 
Heissan kaikille! :heart: :flower:
Kiitoksia paljon Onnitteluistanne!! :saint: Kävin elen aamuna HCG:n tarkistuksessa ja tänään sain tuloksen, mikä oli 198 :heart: ,kuulemma ihan hyvä, koska menkat olisivat alkaneet sunnuntaina, jos olisvat alkaneet.

Nyt toivon, vaan ,että kaikki menee hyvin! :heart: :saint:

Huonovointisuutta runsaasti ja sairas väsymys päällä, pian nukkumaan päikkäreitä :xmas:

Uusi testaus jälleen ensi viikolla maanantaina :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:


 
Astarte
Hyvin meni PAS. Yksi köllöttelijä vastaanotettu. Toinen ei halunnut kyytiin, ja liihotteli alkio-enkelien joukkoon.

Tämä nyt siirretty oli 3 päivän viljelyllä saatu 5-soluinen 2-luokan alkio, joka selvisi sulatuksesta 100%. Olipas monta lukemaa.. Yleensähän 3 päivän viljelyllä parhaat alkiot on kai 7-8 solun kokoisia. Tämä nyt siirretty siis vähän hitaampi hämäläinen. Mies on paljon toiveikkaampi onnistumisen suhteen.

Nyt on pakkanen tyhjä.

Oli hirvittävän haikeaa sanoa tutuksi tulleelle lääkärille jäähyväiset. Emme muuton vuoksi enää tapaa. Hoitajia en mennyt edes hyvästelemään, koska tuntui, että sydän raastuisi ihan hajalle. Mies sanoi, että lähetetään kortti. Sellainen, missä on sitten se meidän pikkuinen meidän sylissä.

Tuntuu ihan liian tuskalliselta ajatella, että sellainen valokuva voitaisiin joskus ottaa.

Kiitos tsempityksistä :heart:
 
Asterte: Onnittelut kyytiläisen saamisesta kyytiin, nyt vain lämpimäisiä juomia paljon, älä syö pelkästään millään aterialla kylmää, aina lämmintä mukana! :heart:

Kiitos vielä uusista Onnitteluistanne, ne lämmittävät mieltä
! :heart:

Kopiotua : Ensinnä Rouva Pikkumyylle rutistus ja naurunsekainen vilpitön onnittelu onnellisista kahdesta viivasta. Sinulla kierto tosiaan palautui ihanan nopeasti! Itse en tosiaankaan ole samassa tilanteessa kierron palautumisen suhteen mutta näin se vain joskus menee...Murphyn laki ja silleen. Ei auta kuin kärsivällisesti odottaa vaikka tiukkaa juuri tällä hetkellä tekeekin. Silti, en voi muuta kuin virnistää vilpittömän iloisesti kun ajattelen sinua. Profiilisi ja kirjoitustesi peruspositiivisuutta kadehdin ja sydämestäni onnittelen, Kiitos , Stella 08, tämä kirjoituksesi , sai kyyneleet silmiini! :'( Niin kauniisti kirjoitat!! :heart: Onnea sinullekkin paljon kierron palautumiseen, joskus terolutien syöminen palauttaa kierron, jos kestää kauan, mutta varmaan tiedät paljon kaikista asioista , näi olen ymmärtänyt! Onnea sinulle myöskin! :heart: :flower:
Tiedän näin jälkikäteen mltä lapsettomuus tuntuu!!: Tyttäreni ei ollut kertonut yli 3vuoden 3kk:n lapsettomuudestaan minulle mitään, oli vain minua aina tukenut, vaikeina keskenmenohetkinäni, mutta nyt hänkin on raskaana, voi , että olen onnellinen heidän puolestaan! Tämä meidän vauva kyllä syntyy 3-7vkoa myöhemmin kuin heidän, jos ja toivottavasti kaikki menee hyvin molemmilla odottajilla tällä kerralla, minusta tulee mamma :heart: ja iltatähden äiti :heart:

Kaikille pinolaisille kaikkea kivaa toivotan sydämestäni!!Ja plussaOnnea jokaiselle! :heart:

http://i3.glitter-graphics.org/pub/1619/1619233i6ubm8i2x9.jpg

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Ella, toivottavasti kaikki menee tällä kertaa nappiin ja pääsette siirtoon!! Montako pikkuista teillä on pakkasessa?

Astartelle onnittelut kyytiläisestä! :heart: Pala nousi kurkkuun kun luin lopputekstisi.. Kyllä se alkio vielä tulee joka tarraa lujasti kiinni, usko mua! Tuttu tunne, ajattelin pitkin kevättä ja kesää, että ei me ikinä tulla saamaan aikaiseksi "tarpeeksi hyvin jakautunutta ja laadukasta" alkiota siirtoon. Nyt oon vakaasti sitä mieltä että onnistuminen voi tulla ihan yhtä varmasti heikommin jakaantuneella alkiolla kuin aikataulussa olevalla top-alkiolla. Sydämestäni toivon, että tää olis teille THE SIIRTO! :hug:

Stella, kyyneleet valuen luin kirjoituksesi :'( Niin hyvin ymmärrän tuntemuksesi... Yhtä aikaa kipeältä ja onnelliselta toisten onnistuminen on tuntunut kun itsellä oli hoidot meneillään ja tuli negaa. Minäkään en halua vääntää veistä haavassa vaan hurjasti toivon että saatais loppukin pömppisketju "plussattua atomeiksi" Vären sanoin! Kahden maailman välissä tunnun olevan minäkin, en jotenkin osaa siirtyä odotuspuolelle täältä. Aivan kuin odottelisin täällä että loputkin rakkaat pömppisystävät plussaisivat ja voitais siirtyä kirjoittelemaan yhdessä odotuspuolelle. Ja Stella, mulla on niin vahvasti sellainen tunne, että kunhan kiertosi normalisoituu niin plussaa ei tarvitse odottaa kauaa! =) Ja kun se tulee niin tällä kertaa se kestää täydet 9kk!!!!

Kaikille rakkaille :hug: ja hyvät yöt! :heart:
 
Onnittelut kaikille plussanneille!!! :flower: :flower: :flower: :heart:

Muistaakohan kukaan täällä minua :)
Pitkä poissa olo,tai ainakin kirjoitamisesta..(1ssa jonossa kirjoitin)
Tapahtunut nii-iin paljon,,,toinen vanhempani kuoli :'(
Sitten kun "jaksoin" taas inssiin ryhtyä,olikin loppunut "liikkuvat".. :ashamed:
Testejä tehti,tuloksia odotettu jne..
No ,nyt odotellaan uusia keinoja,eli jonossa IVF/ICSI(meniköhän oikein lyhyenteet..?)ja sitten keräillään parhaat yksilöt sinne mukaan.
Eli seuraan taustalta teidän toimintaa :) Ihanan paljon plussia täällä tullut :) :flower:
Yritän tartuttaa tätä plussaa itseeni tässä pikkuhiljaa ;)
Ehkä sitten ensi kesänä vaikka olisi tarttunut :LOL:
 
mulle saa päivittää täksi päiväksi kp1. vihdoinkin ne sitten suvaitsi tulla. kiva juttu vaan, että ultra-aikaa koitin varata kp10:ksi, niin ovat vasta maanantain a3.11 tavattavissa. toivottavasti saan sitten ajan, joka sopii ettei kesken työajan tarvittis lähtä. muutenkin kp10 sattuu olemaan lauantai, niin onkohan se uä sitten kp9 vaiko kp12? aika lähellä siis ollaan siirtoa. APUA!
mulla oli määrä puolittaa kp1 synarelan annostus, niin aamulla otin molempiin sieraimiin, niin otanko tänä iltava vaan enää sen yhden. osaako kukaan kertoa?! tänä iltana aloitan myös zumenot, sen 3 tabua kerrallaan. pitää varmaanb töistä ottaa lääkedosetti matkaan, kun noita lääkkeitä tuntuu nyt olevan...
 
Heissan , minulla ei ole vielä ultra aikaa, seuraan aluksi tai seuraamme neuvolan kanssa aluksi hcg:n nousua, seuraava verinäyte ensi ma aamuna. :heart:
Olen tänään ollut ihan hirmuhuonovointinen ja pää särki, en päässyt töistä pois kuin kävellen 14 km:=/// Linja-autossa tai taksissa olisin oksentanut, ja mies olisi tullun niin myöhään, että olisin oksennellut töissä, ainoastaan ulkona pystyin olemaan ilman pahoinvointia!! :heart:

Kävelin 2 tuntia ja nukuin 2 tuntai sen jälkeen.

Niin minun pitää sitten soittaa TYKS:iin milloin haluavat ottaa minut seurantaansa, koska Tiuhti-Viuhdin takia,ottavat minut sinne. Eli onko joku ollut teistä sairaalasssa jo varhaisultrassa..??

No minä etenen toistaiseksi verinäyttein viikon välein. Tämä raskaus on näistä kolmesta raskaudesta ollut huonovointisin heti jo näin varhain, joten toivoa, on että kaikki voisi mennä hyvin :heart:

Heippa taas kaikille! :heart: :wave:

 
sairaslomalta terveisiä , migreeniä ja huonovointisuutta.
Olin neuvolassa sain slomatodistuksen ja
samalla ensimmäinen neuvola aika on 24.11.2008 :heart:
TYKS:n varhaisultra on 1.12.2008 :heart: mielellään ottivat minut sinne. :heart: Olisin päässyt jo viikkoa aiemmin, mutta ajat lääkärille olivat täynnä. :heart:

Ihanaa pvn jatkoa kaikille!
Ai niin verikoevastaus tänään, kun menkoista vasta 3-5pvää, siis ovat myöhässä. Hcg 765, noussut kuulemma kiitettävästi :heart: maanantaina olisin vasta saanut mennä, mutta en malttanut odottaa;=))



Rva Pikkumyy ja OnniEmmi rv 4+6 :heart:
 
Stella - niin kaunis tuo laittamasi runo. Olen miettinyt sinua paljon ja ymmärrän tunteesi. Voimia ystävä!

Plussapuhureita tänne toivottelen, kovasti, syysviimojen myötä.
Ja te jotka olette jo plussatartunnan saaneet, rohkeasti kokeilemaan odottavien puolta ja siellä hoidoissa plussanneiden pinoja. Kurre - sinäkin olet ollut mielessä ja miten mahtava tuo sinun uutisesi, aivan ihanaa!! peukut täällä pystyssä, jotta kaikki menee hyvin.

syysterkuin Meikku
 


Perjantai 31.10 :wave:

PeePee77..................2.IVF...............................kp28/29-31/marras
EllaElias.....................PAS.................................kp26/-/marras
Astarte......................2.PAS..............................kp19/26-30/ktt3
Retuli82.................... 2.IVF..............................kp14/-/marras
Adeliini.......................välikierto........................kp9/27-34/ktt
Helinäkeiju75.............PAS................................kp2/-/ktt
Stella08.....................luomuilua.......................kp/27/ktt
Haave........................PAS................................kp/30/loka
MinzuS......................3.PAS..............................kp/28-31/ktt
Hertta73...................3.IVF...............................kp/-/ktt



Testailijat :p

Astarte 11.11

Haamuillut ;)

[/url]

Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Rouva Puh :D
Väre :D
Kurreliini :D
Rouva Pikkumyy :D

 
Astarte, kyllä te sen kortin lääkärille ja hoitajille vielä lähetätte, usko pois ystävä. :flower: Ja me hitaat hämäläiset ollaan sitkeitä sissejä (kyllä vain, Hämeestä ollaan kotoisin), luota vain kyytiläiseesi. =) Hurjasti voimia piinailuun! :hug:

Rouva Pikkumyy, aivan ihanaa, siis todella mahtava juttu tuo sinun ja tyttäresi samanaikainen odotettu odotus. =) Onnea todella paljon teille molemmille! Ja kaikki sympatiani pahoinvointisi vuoksi, täällä sama juttu.... :hug: Jatkathan aina yhtä positiivisena ja iloisena, olet kyllä uskomaton aurinkoinen voimavara. :flower:

PeePee-rakas, voi kun niin toivon ja elän mukana, ettei hoitoa edes tarvitsisi aloittaa, vaan elämällä olisikin ihan eri suunnitelmat sinun ja miehesi varalle. :flower: Jos mun olisi mahdollista plussa jollekin suoda, niin antaisen sen samantein sinulle ystävä. :hug:

neilikka, :hug: ja osanottoni. Kyllä täällä saadaan plussa sinnekin tarttumaan, usko pois. Tervetuloa joukkoon! :wave:

Meikku, kiitos kaunis. :) Kaikkea hyvää myös sinulle!

Ja PeePee, tänään se sitten tapahtui, eli kävin ylimääräisessä ultrassa, kun en vaan jaksanut odottaa enää yli viikkoa. Ja olisi niin tehnyt mieli soittaa sulle ja pyytää tueksi ja turvaksi... Nyt siis 6+0, ja uskokaa tai älkää rakkaat ystävät, niin sieltä löytyi kaksi alkiota ja toisen pikkuinen sydän sykki kiivaasti ja toisen kohdalla ei voitu olla ihan varmoja siitä vielä. Pienenpieniähän ne olivat, vasta hieman yli kaksimillisiä, mutta oikeassa paikassa ja ainakin toistaiseksi vastasivat viikkoja täsmälleen. :heart: :heart:

Nyt on hieman helpompi mennä sinne varsinaiseen ultraan reilun viikon päästä. Pahoinvointia on jatkuvasti, mutta ei tähän silti uskaltanut vielä uskoa. Tuntuu hieman hassulta, sillä en ole hyppinyt riemusta kiljuen kattoon (johtuu ehkä myös huonosta olosta...) vaan ollaan miehen kanssa oltu aika rauhallisia ja maltillisia. Oli silti hienoa nähdä se hymy miehen huulilla. Ja toivottavasti sitten tarkemmin sydänäänet siellä seuraavassa ultrassa.

Mutta näihin kuviin ja tunnelmiin täältä. Taidan käydä laittamassa saunan päälle ja käpertyä sohvalle kynttilän valoon. Rentouttavaa viikonloppua ihanaiset! :flower:
 
Kurre, aivan USKOMATTOAN IHANIA UUTISIA!! Onnea rakas ystävä!! Nyt alkoi itkettää niin isosta ilosta ja minä täällä kyllä hypin sitten riemusta kattoon jos itse et vielä uskalla. Eikä tuossa tilassa saakaan sellaista tehdä :D :D

ps. Korvpuustit paistuvat huomenna :heart: :heart:
 
Oi, onnittelut Kurreliini kahden kyytiläisen löytymisestä ultrassa, ja paljon Onnea, että toisenkin sydän ensi kerralla jo sykkii!! :heart: :heart: Ihanaa, kyllä nämä pahoinvoinnit kestää, kun tietää, että jotain niin ihanaa on odotettavissa!! :heart: :heart:

kaikille muillekkin iloista iltaa!! :heart:



Minä ja OnniEmmi rv 4+6 :heart:


 



*George Carlinin ajatuksia ikääntymisestä. *
(Kertakaikkisen upeaa tekstiä


IKÄÄNTYMISESTÄ
Ainoa ajanjakso elämässämme
jolloin pidämme vanhenemisesta,

on silloin kun olemme lapsia.

Jos olet vähemmän kuin 10-vuotias,

olet niin innoissasi vanhenemisesta

että ajattelet ikääsi murtolukuina.




'Kuinka vanha olet?'* *

*'*Olen neljä* ja puoli!'*

(Et ikinä tule olemaan

kolmekymmentäkuusi ja puoli.)

Olet neljä ja puoli ja ihan kohta viisi!

Siinä on koko jutun juoni.



Teini-ikäisenä sinua ei pidättele enää mikään.

Hypit seuraavaan mahdolliseen numeroon,

tai jopa parin numeron ylitse.



'Kuinka vanha olet?'

'*Ihan juuri* 16!'

(Voisit sanoa 13 mutta ihan kohta olet 16!)

Ja sitten tulee elämäsi paras päivä...





*Tulet *21 vuoden ikään.

Jopa sen sanominen on kuin pieni seremonia:

*TULET 21 VUODEN IKÄISEKSI. *

*JESSSS!!!*




Mutta sitten täytät 30.

Oho, mitä oikein tapahtui?

Ihan kuin olisit hapanta maitoa!

(Hän täytti ja meidän piti heittää hänet pois.)

Enää ei ole hauskaa. Olet vain hapan möykky.

Mikä on vinossa? Mikä on muuttunut?




*TULET* 21-vuotiaaksi,* TÄYTÄT* 30 vuotta,

ja sitten* LÄHESTYT* neljääkymmentä.

(Ohhoh! Painahan jarrua, kaikki on luisumassa käsistä!)

Ennen kuin huomaatkaan,* SAAVUTAT* 50 ja kaikki

mistä ikinä unelmoit, on mennyttä.

*

Mutta odotas!!!*

Sinä* SELVIYDYT* kuusikymppiseksi.

Etpä olisi uskonut!



Sinä siis* TULET* 21-vuotiaaksi,* TÄYTÄT* 30,

* LÄHESTYT* neljääkymmentä,* SAAVUTAT* 50

ja *SELVIYDYT* kuusikymppiseksi.


Olet saavuttanut jo sellaisen vauhdin,

että *TÖMÄHDÄT* seitsemäänkymmeneen!

Sen jälkeen elämä onkin jo päivä kerrallaan -meinikiä.

Tömähdät jopa keskiviikkoon!



*Pääset* kahdeksalle kymmenellesi ja

jokainen päivä on täydellinen ympyrä:

TÖMÄHDÄT lounasaikaan;

päivä TÄYTTÄÄ 16:30 ;

SAAVUTAT nukkumaanmenoajan.

Eikä se siihen pääty.





Yhdeksänkymppisenä alat kulkea takaperin;

'Olin *IHAN JUURI* 92.'



Sitten tapahtuu outoja.

Jos sinusta joskus tulee satavuotias,

tulet uudelleen lapseksi.

'Olen 100 ja puoli!'




Tulkoon sinusta terve 100 ja puolivuotias!

*

KUINKA PYSYÄ NUORENA?*



1.* Heitä mielestäsi turhat numerot.*

Niihin kuuluvat: ikä, pituus ja paino.

Anna lääkärisi huolehtia niistä.

Siitähän sinä hänelle maksat.




2.* Pidä vain iloluontoiset ystävät.*

Hapannaamat saavat sinutkin masentumaan.



3.* Jatka oppimista.*

Opettele tietämään enemmän tietokoneista,

käsitöistä, puutarhanhoidosta, mistä tahansa.

Älä ikinä anna aivojen laiskotella.

"Joutilas mieli on paholaisen työkalu."

Ja paholaisen nimi on Alzheimer.




4.* Nauti pienistä asioista.*



5.* Naura usein, pitkään ja äänekkäästi*.

Naura kunnes joudut haukkomaan henkeäsi.



6.* Joskus kyyneleet vaan tulevat.*

Kestä se, sure ja jatka elämää.

Ainoa ihminen joka on kanssamme elämämme

loppuun saakka, katsoo vastaan peilistä.

ELÄ niin kauan kuin olet elossa.



7.* Ympäröi itsesi asioilla joita rakastat*,

olipa se perhettä, lemmikkieläimiä, muistoja,

musiikkia, kasveja, harrastuksia, mitä tahansa.

* Kotisi on turvapaikkasi.*



8.* Pidä huolta terveydestäsi:*

Jos se on hyvä, säilytä se.

Jos se on häilyvä, paranna sitä.

Jos et voi itse sitä parantaa, hanki apua.





9.* Älä tee matkoja syyllisyyteen.*

Tee reissu ostoskeskukseen,

tai toiseen kaupunkiin,

tai jopa toiseen maahan.

Mutta älä mene sinne

missä syyllisyys asuu.




10.*Jokaisen tilaisuuden tullen:*

*kerro rakkaimmillesi *

*että rakastat heitä. *



*
JA MUISTA AINA*:
Elämää ei mitata

hengenvetojen määrällä,

vaan niiden hetkien määrällä,

jotka saavat

henkemme salpautumaan.






Ellet lähetä tätä vähintään kahdeksalle

ihmiselle, niin *mitä sitten*.

Mutta jaa tämä kuitenkin jonkun kanssa.

Meidän kaikkien pitäisi elää

täyttä elämää joka päivä]


 
Heipä hei...

Täällä ollaan myöskin sairaslomalla... Eri syystä tietenkin vain kuin Pikku Myy. Paha olo ja tuska sisällä pääsi siihen mittakaavaan, että en kyennyt enää olla töissä ja kävin hakemassa lähetteen psyk.polille. Pakko saada itsensä kuntoon, haluan olla hyvä itselleni, hyvä vaimo (seksielämä kuollut oman pahan olon takia...) ja toivottavasti joskus hyvä äiti. Ensi viikolla on se lääkärin tapaaminen siellä Tayssissa ja riippuen mitä sieltä sanovat niin mahdollisesti soitto VL:n jospa pääsisimme vielä yhteen siirtoon tänä vuonna... Tiukkaa tekee, sillä kuukautiset eivät ole vieläkään tulleet... Taas yhdenlainen hormoonilääke menossa, ihan kuin mielialat eivät heittelisi jo muutenkin.
Sain kamalan migreenin kun kävin lääkärissä, otti niin koville kaivaa kaikki se paska tuolta sisältä ja kertoa lääkärille, että illalla olin aivan toimintakyvytön. Mutta tuli niin paljon parempi olo, nyt tiedän että saan apua, tästä on tie vain ylöspäin! Kun meille tuli se eka nega 1. IVF:n tuoresiirrosta, en antanut itselleni lupaa surra sitä pettymystä, yhtään kyyneltä en itkenyt, ja kielsin itseltäni surun ja pettymyksen täysin... :ashamed: Lisäksi on vielä käsittelemättä isän kuolema toukokuulla. En ole voinut käydä hautausmaalla hautajaisten jälkeen, on tuntunut pitkään että roikun tästä elämästä enää yhden pienen langansäikeen turvin ja mikä tahansa tapahtuma saa senkin katkeamaan... Sitä vaan pitää olla niin pirun vahva ettei voi myöntää itsellensä että tarvii apua. Näin viime viikolla nuoruuden ystäväni monen vuoden jälkeen ja puhuimme monta tuntia, hän pyysi että kävisin lääkärillä... Hyvä neuvo ystävä rakas, KIITOS! :heart: Ainut valonpilkku on rakas mieheni, rakastan häntä kovasti! Ja saan vastarakkautta, se pitää pinnalla. Uskon että nyt on suunta parempaan, hieman aikaa ja vaivaa niin olen entiselläni!

Onnea plussanneille ja onnittelu halit ultrassa käyneille, ONNEA olette sen ansainneet! :heart: :flower:
 
Haave:Onneksi ystäväsi oli niin viisas, että auttoi sinua hakeutumaan apua saamaan. :heart: :saint: Siitä on yksi tie ja se vie ylöspäin!! :heart: Tiedän sen kokemuksesta niin kiitollinen olen itsekkin ajalle, jolloin maailma kaatui monesta suunnasta päälleni ja sain avun!
Hyvää vointia sinulle, pikkuhiljaa olosi paranee, teidän sen! :heart: Onneksi sinulla on rakastava mies , saat rakkautta ja voit sitä myöskin antaa! :heart:

Elämä kantaa
:heart:
 
Kurreliini, aivan ihania uutisia sinulla.
Tiedätkös ystäväinen, nuo sun uutiset
luovat niin paljon uskoa ja toivoa...elämä
(ja inseminaatio) yllättää silloin, kun sitä vähiten uskoisi.
Paljon paljon onnea matkaan ja voikaa hyvin kaikki neljä!!
 
Kurre, palstailtiin joskus aikaisemmin samoissa pinoissa. Olen seurannut täältä taustalta kuulumisiasi ja oli ihan pakko tulla nyt toivottamaan ONNEA! Ja vieläpä mahdollisesti tuplasti! Ihanaa! Ja onnea vielä kerran! :heart: :heart:
 
Haave, :hug: . Yhdyn täysin PeePeen sanoihin, ja olet todellakin vahva ja viisas nainen, et olisi muuten hakeutunut lääkärin luo ja huomannut, että nyt on aika hoitaa sinua itseäsi. Kaikilla mahdollisilla keinoilla. Se puolison rakkaus ja tuki on tietysti ehdottomasti tärkein voimavara, ja se kantaa välillä ainoana ohuena säikeenä vaikka minkämoisten karikoiden yli, mutta sen lisäksi myös muita elämännaruja pitää olla olemassa. Sinulla on todellakin kovat vuosi takana, ja tiedän itsekin, että helposti sitä vaan koittaa mennä elämässä eteenpäin, eikä halua käsitellä surua ja pettymystä loppuun saakka. Kunnes se sitten palaa kahta kauheampana takaisin jonakin päivänä. Todella hienoa, että hait apua rakas ystävä. Ja ei sinun tarvitse hetkessä palata entisellesi, ei ollenkaan. Päivä kerrallaan ne voimat lisääntyvät ja usko tulevaa kasvaa. Pienin, mutta tukevin askelin. Suunta on kuitenkin se auringonpaiste ja elämänilo. :flower: Ja täällä ollaan tukemassa, joten älä yhtään epäile purkaa mieltäsi meille. :hug:

PeePee, kiitos. :hug: Jaa, vai että rauhalliselta olen vaikuttanut... Niin, no koko pettymysten ivf oli aika rankka juttu keväällä, ja sen jälkeen tuli vaan jotenkin sellanen olo, etten enää jaksa väkisin taistella ja yrittää, ja että antaa olla nyt jonkun aikaa ja kun tuo julkisen puolen ensikäyntikin oli tulossa, niin jäätiin sitten katsomaan, että mitä siitä seuraa. Eipä se unohtaminen kovin hyvin onnistunut, sillä luomukierroissakin toivo aina heräs, mutta turhaan. Sai aina kivan muistutuksen siitä, että miten tämä asia ei ainakaan mene. Ja ehkä se, että aloitin uuden työn myös kesän lopulla, niin vie pakostikin ajatuksia edes kerran päivässä muualle. Ja sitten se, että julkisella päätettiin kokeilla ensin inssiä (ja itsekin jotenkin olin sen kannalla, sillä ivf ei ainakaan mulla antanut mitään toivoa..), niin tavallaan sitä oli pakko ottaa aika matalalla profiililla, sillä lieneekö onnistuprosentti inssissä joku 10%. Itseään suojellen sitä ajatteli, ettei tähän nyt pidä uskoa. Ja kun se koko hoito meinasi jäädä väliin, niin tosiaan aika epävarmoissa olosuhteissa sitä liikuttiin. Pieni toivo heräsi siinä vaiheessa, kun muutama päivä inssin jälkeen tuli vatsakipuja. Mutta sitten taas toisaalta se vahvisti ennestään sitä, ettei tähän saa alkaa uskomaan, sillä näitähän on nähty. Jonkunlaisella Murphyn lailla mä olen nyt mennyt eteenpäin, eli ajatellut itse, että se mihin mä en usko, niin se todennäköisimmin toteutuu ja sitten taas jos alkaa olemaan varma jostakin, niin se ei ainakaan mene niin. Testaamisen kanssa oli sama juttu, eli päätin jättää testaamatta, koska kyllä se tulos sitten selviää aikanaan ja turha vaan pettää itseään. Siis tää oli se siisti ulkokuori, sisällä myllersi kuten aina ennenkin.

Tietysti tässä tilanteessa ajatukset on varmaan erilaiset, kuin jos testi olisikin jälleen ollut puhdas nega. Ja meillä ei ole ollut mahdollisuutta päästä ivf-jonoon, ennen kuin kaikki muut hoidot on lopetettu, eli jos oltais vielä haluttu toinen inssi, niin jonoon ei oltais päästy ennen sitä. Sitä ehdittiin miettiä monen monta kertaa, että mitä tehdään, jos se nega tulee. Ja mä ehkä kuitenkin jollain tasolla luovutin tähän uskomisen. Toki kävin hoidossa, sillä samalla käänteislogiikalla ajatellen ei siitä haittaakaan liene, mutta jotenkin usko tähän kaikkeen oli aika matalalla. Siksi myös kirjoittelu ja muiden tsemppaaminen jäi liian vähiin, mutta oli vaan helpompaa antaa kaiken tän olla. Ei tästä sepostuksesta varmaan ota mitään tolkkua... eli jos tipuitte kärryiltä jo ajat sitten, niin ei hätää, ei tässä päätä ja häntää olekaan. ;)

PeePee, mä tiedän, että pystyt ajattelemaan, että vielä jonain päivänä. :heart: Olet niin ihanan positiivinen ja lämmin ja vahva ihminen, että kyllä jaksat tuon ajatuksen pitää mielessäsi, eikö vain rakas ystävä? :hug: Ja jos ajatellaan sitä, että jossakin vaiheessa ihan jo todennäköisyyksien valossa se tapahtuu, niin kyllä se teillä on kovin lähellä. Ja se, että oma olo vaihtelee niin valtaisesti, niin se on vaan merkki siitä, ettet ole kovettanut itseäsi vaan elät tätä kaikkea täydestä sydämestä. Se on äärimmäisen rankkaa, mutta kyllä se vielä palkitaan. Sen tiedän. :heart:

Kiitos Ade! Mustakin on ihanaa, että voin antaa sulle toivoa ja voimaa sillä, että inssillä voi onnistua. Älä epäile sitä ystäväni. :hug: Välillä se epätodennäköisin muuttuukin todeksi, ehkä jopa ilman että sitä osaa itsekään toivoa. :flower:

Kati, kiitos. =) Samoin olen taustaillut odottajien puolella ja seurannut sinun odotusta, joka siis kohta lähenee loppuaan ja sinusta tulee äiti. Voimia loppuodotukseen ja kaikkea hyvää alkavaan perhe-elämään. :flower:
 
Hei vaan ja aurinkoista syyspäivää teille rohkeille, vahvoille naisille! :flower:

Salaa taustalta olen seuraillut tämän kotiketjun kuulumisia läpi kesän -josko nyt saisin kirjoitettuakin? Kun on tällainen juhlan aihekin...

Kurre-rakas, valtaisan suuret onnittelut plussasta, upeasta labra-arvosta ja niistä sydäntälämmittävistä ultrauutisista!!! :heart: Olet ollut mielessä paljon ja tähän hetkeen olen koko ajan uskonut, kun vain aika on oikea. Nauti jokaisesta päivästä, vaikka se tässä vaiheessa voikin olla vielä vaikeaa. Asiat ovat todella hyvällä mallilla! Noinkohan sitten liityt vielä pömppisten tuplamammuttimahojen joukkoonkin? Vaikuttaisi siltä... Ehditään sopivasti niille vaunulenkeillekin sitten loppukesästä. B) Onneksi olkoon myös uudesta työstä, vaikka tämä tuleekin näin valovuosia jälkijunassa.

Onnitteluja tässä samalla myös kaikille muille plussaryöpytykseen päässeille. Jo oli aikakin, että tähän ketjuun saadaan onnistumisia ja isolla kädellä. Katselin tuota plussalistaa ja muistelin hyvin laihaa alkuvuotta pömppiksissä ja niissä pre-pömppis piinailuketuissa. Miru on tuossa listan ekana ja plussasi milloin - huhtikuun lopulla? Olkoon tämä hyvä konkreettinen osoitus siitä, että näissä puuhissa kärsivällisyys palkitaan ja hiljaa hyvä tulee. Helppoa ei ole ei, mutta lopussa kiitos seisoo. Ja mitä ihania, upeita ystäviä tässä matkan varrella saa!

Tervetuloa myös uusille pömppiksille! Oikeaan paikkaan olette löytäneet - terapeuttinen leveys on täällä valtaisa. Tsemppiä ja kärsivälllisyyttä kaikille! Ja tietenkin erityissuuri tsemppihalaus tutuille kavereille, PeePeelle, Stellalle ja Ellalle - voimia ja haikaraparvia sinne suuntaan puhallellen!

Lämpimin toivotuksin, ikipömppis Nami ja herrat Aatu & Beetu rv28
 

Yhteistyössä