Pömppömahaiset Plussaajat, vol 3

Minzu , tervetuloa piinisjoukkoomme B) Ja hyvin ootta saanu pakkaseenkin asti alkioita.

Helinäkeiju , sullahan on ollu ihan superhyvä arvo :heart: Hienoa =) ja onnee!

Kurre ja mmm , epävarmuuden varjo tulee varmasti aina seuraamaan mukana... pelottaa, että sitten kun itse mahdollisesti sen plussan saa, niin osaako sitä rentoutua olleskaan. Mutta eiköhän se siitä, päivä kerrallaan. Ja kiva kun käytte täällä meitä perässä tulijoita tsemppaamassa ja muutenkin kuulumisia kertomassa :D
 
Helinäkeiju, vuorotyötä teen joo :/ Eli mun tapauksessa puolet työvuoroista on yövuoroa ja puolet iltavuoroa. Satunnaisilla aamuviikoilla (n. 3-4 viikkoa vuodessa) höystettynä. Eli ei oo herkkua ei. Kahteen viikkkoon mahtuu viisi yötä ja viisi iltaa, sekoitettuna. On siinä vaavilla sinnittelemistä mukana näillä vuoroilla :ashamed: Yöt meinaa olla raskaita mitä enemmän viikkoja tulee kasaan, saapi nähdä pitääkö kysyä niistä vapautusta jossain vaihees.
Tuosta hcg-arvosta, että mulla se oli pp 17 vain 163 ja silti kaikki on mennyt tähän asti hyvin! Eli tosi hyvä arvo sulla Helinäkeiju, no hätä! Siirrettiinkö sulle yksi vai kaksi?

Minzulle onnittelut kyytiläisestä!! :heart:

Kurre, kiitos kysymästä, ihan hyvin oon voinut! Vähillä oireilla oon päässyt, ajoittaista kuvotusta mut oksentaa ei oo tarvinnu kertaakaan. Kurja kuulla, että oot joutunut kärsimään huonosta olosta, toivottavasti pian helpottuu!!!

Yritän ottaa itseäni niskasta kiinni ja ruveta katsomaan tarkemmin mitä suuhuni laitan. Painoa kun on tullut viidessä viikossa 2.5kg eli 0,5 kg/viikko. Ja kun lähtöpainokin oli vähän alle sata, niin ei paljo naurata hetken päästä jos tätä vauhtia nousee :kieh:
 
Minzulle onnittelut pienestä kyytiläisestä ja tervetuloa ihania :ashamed: piinapäiviä viettämään! Mahtavan hienon määrän saitte myös pakkaseen. Paljon sisaruksia siis luvassa! ;)

Onnittelut HelinäKeijulle loistavasta hcg-arvosta. Omat surullisen kuuluisat hcg-arvoni ovat olleet pp14 hujakoilla vain rahtusen satasen paremmalla puolella. Oiskokan kyydissä siis kaksi pikkuista?!

Mukavaa illan jatkoa kaikille! :wave:
 
Helinäkeijun arvot tuntuu mustakin aika korkeilta, tuplia siis veikataan :D

Minzu: Onnea kyytiläisestä ja loistavasta pakkasukko tuloksesta.

EllaElias: Tää oireiden kyttääminen käy kyllä ihan töistä. Vanhoista kierroista olisi jo pitänyt oppia ettei niihin oireisiin pitäisi luottaa. Mäkin olen varmaan kaikki mahdolliset raskausoireet käynyt läpi ja tulokset on kuitenkin olleet heikonlaiset :LOL:

Nytkin istun täällä kuumemittari kainalossa (mun heikkous) vaikka ihan tasan tarkkaan tiedän ettei se mitään kerro. Paitsi pari päivää ennenkuin menkkojen pitäisi alkaa. Aina on punktion jälkeisinä piiniksinä ollut lämmöt 37,1. Ainoasta PAS kierroksesta ei noussut ollenkaan. Tissit on kipeet mutta nekin alkoi kipeytyä jo ennen siirtoa eli tuskin siitäkään voi mitään päätellä. Välillä on juilintoja massussa mutta en oikein osaa paikallistaa että olisko enemmän tuolla munasarjojen puolella. Nyt ne lämmötkin oli sitten vaan 36,5 eli täytyy vissiin toikin harrastus lopettaa.
 



Torstai 4.12 :wave:

PeePee77..................2.IVF.............................kp31/29-31/ktt8
EllaElias.....................PAS...............................kp29/-/ktt6
Retuli82.................... 2.IVF.............................kp25/-/ktt7
Siisami......................5.ICSI.............................kp/-/ktt3
MinzuS.......................2.IVF.............................kp/28-31/ktt1
Adeliini.......................inssi..............................kp11/27-34/ktt
Stella08.....................luomuilua......................kp/27/ktt
Haave........................PAS...............................kp/30/marras-joulu
Hertta73...................3.IVF..............................kp/-/ktt

Testailijat :p

PeePee77 10.12
Retuli82 10.12
EllaElias 12.12
Siisami 13.12
MinzuS 17.12

Haamuillut ;)

Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka km :'(
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Rouva Puh :D
Väre :D
Kurreliini + oravanpojat :D
Rouva Pikkumyy :D
Astarte :D
Helinäkeiju75 :D


 
Kiitos osanotoistanne ihanaiset ystäväni! Koitamme parhaamme mukaan kokoilla itseämme ja surra pieniämme. Viikko sitten olimme mieheni kanssa siunaustilaisuudessa, jossa sanoimme vielä hyvästit Mustikoille. Se oli lyhyt, mutta intiimi ja kaunis tilaisuus sairaalan Hiljaisessa Huoneessa. Sovimme siitä jo sairaalassa sairaalapastorin kanssa. Mustikat tuhkattiin ja laskemme heidät viikon päästä lauantaina mieheni sukuhautaan, hänen isovanhempiensa ja isänsä "viereen". Silloin mukaan tulevat myös poikani, mieheni äiti sekä minun äitini miehensä kera.
Sairaslomaa sain 4.1. asti. Sitä ennen meillä on vielä psykiatrin kanssa tapaaminen toisen kerran ja minulla on lisäksi psykologoin kanssa uusi aika. Katsotaan silloin olenko jo "työkunnossa". Harmikseni olen edelleenkin kipeä, olo on aika runneltu ja särkylääkettä olen syönyt joka päivä. No, kun pillereitä kerran on ja en halua kärvistellä kipeänä, olo on tarpeeksi masentava muutenkin. Varsinkaan minun ei tekisi mieli lähteä minnekään kotoa, mutta koitan väen väkisin olla hautautumatta sohvalle. Meillä on jo aiemmin sovittuja menoja, joista aiomme pitää kiinni. Joulun alusen "pakolliset" käynnit varsinkin kummilasten luona tehdään myös. Vaikka ajatuskin lähtemisestä on olevinaan ylivoimaista, en aio antaa sille periksi. Jotta kyllä tästä selvitään jonain päivänä...

Rva Pikkumyy lähetän lämpöisiä ajatuksia ja toivon, toivon niin kovasti....!

Ja te kaikki piinasiskot, pidän peukkuja pystyssä ja toivotan plussaonnea!

Astarte onnea sydämensykkeen näkemisestä! Sitä tunnetta ei kyllä voita mikään.

Helinäkeiju suuret onnittelut plussasta! Olkaa sekaisin onnesta miehesi kanssa!

Kaikki raskaana olevat, nauttikaa olosta, vaikkei olo olisikaan nautittava! Nyt olette raskaana, muistattehan ottaa siitä kaiken irti?
 
Auringonkukka: :hug: Kyyneleet tulee täälläkin kun ajattelee mitä kaikkea olette joutuneet kokemaan. Voimia

Astarte: Voi kun suloista :heart: Onnea

Mun positiivisuus katosi kuin tuhka tuuleen ja tilalle tuli aito epätoivo :headwall: Hyvin negatiivinen olo.
 
Auringonkukka: Suuret voima :hug: teille!

Astarte: Onnittelut pienen :heart: sykkeestä!

Siisami: Tuota negatiivisuutta taitaa olla nyt liikkeellä. Tänne se ainakin on rantautunut viimeistään tämän päivän aikana. Ei siis hyvältä näytä/tunnu, eikä tätä tunnetta juurikaan osaa selittää, se vaan on nyt kimpussani ja vahvasti. :headwall:

Mitäs PeePeelle ja Retulille kuuluupi? Entäpä tuoreimmalle piinasiskolle Minzulle?
 
älkää testailijat vaipuko epätoivoon, ennen testaamista ei sitä tiedä kuinka on käynyt. minä olen siitä hyvä esimerkki, olin lähes varma, että ei ole napannut kiinni.
mulla tällä erää viimeinen yövuoro, ja kyllä on tuskaa ollut. leukoja revityttää ja sormet kohmeessa koko ajan, suunittelin jo lapasten ottamista mukaan. kunhan vaan liikkuu koko ajan niin ei väsytä, mutta kerrankin kun istahat niin |O .
kahvin olen yöjuomana jättänyt pois, närästää niin vietävästi. aikasen usein minua kyllä närästääkin ettei tää uutta ole. nyt nenän edessä kaakaomuki, hyvää se on tämäkin.
minä en millään vieläkään usko, että olisin raskaana. pidättekö ihan idioottina, jos teen vielä yhden testin joka kaapissa makoilee... sitä on niin ihana tiirailla.
päähän on tullut kamalia ajatuksia, tuulimunasta ja kohdun ulkoisesta yms. kunpa aika menisi vaan nopeasti ja olisi 17pv.
en uskalla mennä kurkkimaan tonne odottajiin, saanhan roikkua täällä, saanhan!
 
Tottakai HelinäKeiju pysyt täällä meidän seurassamme ja meitä rauhoittelemassa. :LOL: Naurut siis tuohon rauhoitteluun liittyen, sillä aika taikuri saisi olla, että nyt poistaisi multa nämä negatiiviset fiilikset. Kerrohan nyt vielä mitä tunsit ennen positiivista testiä ja missä kohdin piinausta. Mulla kaikki mahdolliset tuntemukset, joita tässä matkan varrella on hiukankin ollut, ovat nyt totaalisesti kadonneet tämän päivän aikana ja siinä se sitten kai oli taas tällä kertaa! :headwall:
Pidähän itsesi liikkeessä ja lämpimänä siellä töissä! :wave:
 
EllaEliaspp päiviä en muista milloin kiinnitin huomion kamalaan "repimiseen" alamahalla. oikeestaan luulin, että vuosisadan menkat tulossa. myös välillä rintoja repi jotenkin hassusti, ne ei ole mitenkään kipeät vaan semmosta outoa repimistä oli ja on vieläkin. ei mulla sen kummempia. paitsi palelu, minä muutenkin kamala vilukissa, niin semmosia kylmiä väreitä meni pitkin kroppaa varsinkin iltasella, ja nukkumaan käydessä aatamin ja eevanasu tuntui kamalalta ennen peiton alle menoa, nukuinkin villasukat jalassa.
 
Ihanaa, viikonloppu alkamassa :heart: Kunhan ensin saa työpäivän hoideltua alta, niin johan taas passaa =) Ella , mulla taas päällä tällanen ihmeellinen positiivinen vaihde. Ihan pelottaa miten akan käy, jos nega tulee. Eilen ei hirveitä nippailuja ollu, ehkä jokunen sillon tällön, mutta ainahan niitäkin on... Luge-väsymys on jotain ihan kaameeta, nukun yöt kuin tukki ja voisin mennä jo heti töiden jälkeen yöpuulle |O Ja iltapalelu, sitä nyt on ollu jo useampana iltana. Kun menee nukkumaan, on jalassa kalsarit, ukon mega-isot villasukat, poolopaita ja vielä yöpaita päällä. Ja jos ukko ei satu olemaan lämmittämässä, niin sitten kahden peiton alle :snotty: Ja töissä mulla normaalioloissa on aina lämmin/kuuma, nyt usein viluttaa.

Peepee , mikäs sinun vointisi on? Ihan niinkuin Helinäkeiju kirjoitti, niin ennen testausta ei voi tietää onko onnistunut vai ei. Ja mehän vakaasti uskomme onnistumiseen!!
Siisamille kans voimia piinailuun! Ei vaivuta epätoivoon!!
 
Kurre, kiitos kysymästä - tänään löytyi vihdoin 19mm folli
ja inssiä ei siis tehty, kun on viikonloppu. Limakalvo oli aika ohut, mutta niinhän
se sitten on. Tehdään parhaamme kotikonstein.
Toivon voivani ripustaa pian oman lippuni sinne sinun lipun viereen Naikkarin ilmoitustaululle - ainakin noin henkisesti!!!

Aurigokukka, en osaa ilmaista, kuinka pahoillani olen puolestanne.
Kuuntelethan itseäsi ja sitä, mitä nyt jaksat ja mitä et...

Pikkumyy, olet varmasti sydän syrjällään!!! Toivon sinulle hyviä uutisia maanantaina.

Kaikille plussanneille ja hienoille hcg-lukemille sekä sykkiville sydämille onnea ja rakkautta!
Pitäkäähän huoli masuistanne ja itsestänne sekä tietenkin kumppanistanne.

Itsenäisyyspäivän tunnelmissa teitä kaikkia rutistaen,

Ade


 
Mirun pyynnöstä tulin tuomaan ihania uutisia. Suloiset pienokaiset (tyttö sekä poika) syntyivät viime yönä sektiolla ja nyt koko perhe voi erinomaisesti. :heart: Miru tulee itse varmasti kertomaan lisää kuulumisia kotiuduttuaan pienten joulutonttujen kera. :xmas: :xmas:
 
Mirulle ja hänen miehelleen suuret onnittelut pikkuisten joulutonttujen vuoksi :heart: :flower: Ihunaaa :D

Aamuyöstä alkoi päänsärky ja jomottelu jatkuu edelleen. Ihan kuin ois ollu eilen pikkujouluja viettämäs :whistle: Toivon, että merkkaa jotain hyvää eikä olis vain hormonien aikaansaannosta =)

Kaikille pömppiksille oikein mukavaa Itsenäisyyspäivää :xmas:
 
Mirulle isot onnittelut suloisista joulunyyteistä :heart:

Retuli: Toivottavasti toi päänsärky olisi hyvä oire.

PeePee: Mitkä fiilikset?

Me oltiin eilen kuuntelemassa Kotiteollisuutta ja mun tissit on niin kipeet, että aika-ajoin basson jytke tuntui kipuna niissä :LOL: Eilen oli myös lupaavia nippaisuja ja jomotusta vatsassa mutta tänään pelkästään munasarjoissa. Toisaalta noita nippauksia ja jomotuksia on niin helppo itse kuvitella että ihan kauheeta painoa en niille uskalla antaa. On niitä aina ennnenkin ollut ja plankkoja ruutuja on silti tuijoteltu.

Mä pohdiskelen uskaltaisiko testailla yhtään aikaisemmin. Tänään on hedelmöittymisestä 10 päivää eli parin päivän kuluttua vois jo ruveta näkymään. En mä taida kyllä uskaltaa :$

Hyvää ja rauhallista Itsenäisyyspäivää kaikille.
 
Pikakurkistukselle tulin. Hienoja uutisia tänne ilmestynyt.

:heart: :heart: Mirun perheelle suuren suuret onnittelut

pikkutonttusista! :xmas: :xmas:

Hyvän kuuluisia piinapäivien oireita täällä kaikilla - mitenköhän maltamme odottaa kukin omaan testipäivään asti?
 
mmm
Mirulle ja koko perheelle hurjasti onnea :heart: :heart:

Kurre masu näkyy jo varsin selvästi ja varsinkin illasta :p

Kamilla älä välitä, et ole ainoa jonka paino nousee... :whistle:

Auris :hug: :hug:


mmm
 



Sunnuntai 7.12 :wave:

PeePee77..................2.IVF.............................kp34/29-31/ktt11
EllaElias.....................PAS...............................kp32/-/ktt9
Retuli82.................... 2.IVF.............................kp28/-/ktt10
Siisami......................5.ICSI.............................kp/-/ktt6
MinzuS.......................2.IVF.............................kp/28-31/ktt4
Adeliini.......................inssi..............................kp14/27-34/ktt
Stella08.....................luomuilua......................kp/27/ktt
Haave........................PAS...............................kp/30/marras-joulu



Testailijat :p

PeePee77 10.12
Retuli82 10.12
EllaElias 12.12
Siisami 13.12
MinzuS 17.12

Haamuillut ;)

Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka km :'(
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Rouva Puh :D
Väre :D
Kurreliini + oravanpojat :D
Rouva Pikkumyy :D
Astarte :D
Helinäkeiju75 :D

 
PeePee: Mua kanssa näiden nippaisujen todenperäisyys arveluttaa. Koska kyllä sitä ihmisen mieli on varsin ihmeellinen.

Oirearsenaalia löytyisi jos jonkinlaista mutta lasketaanko palelua kun olen muutenkin aikamoinen vilukissa. Lisäksi väsyttää mutta toisaalta koko viikonloppu on mennyt erilaisissa riennoissa eli ei kai sekään nyt niin ihmeellistä ole. Lämpöjä en ole enää mitannut kun ei se pirun kuumemittari kerran annna sellaisia tuloksia kun mä haluan :LOL:

Vatsanippailut kyllä taitaa keksittyä tonne sivuille enemmän kuin keskelle. Testauksesta taidan kuitenkin pyrkiä pidättäytymään viikonloppuun saakka. Saapahan sitten rauhassa viikonlopun rypeä murheessa.

Siisu + Urho ja Taisto pp 6
 



Sunnuntai 7.12 :wave:

PeePee77..................2.IVF.............................kp34/29-31/ktt11
EllaElias.....................PAS...............................kp32/-/ktt9
Retuli82.................... 2.IVF.............................kp28/-/ktt10
Siisami......................5.ICSI.............................kp/-/ktt6
MinzuS.......................2.IVF.............................kp/28-31/ktt4
Adeliini.......................inssi..............................kp14/27-34/ktt
Stella08.....................luomuilua......................kp/27/ktt
Haave........................PAS...............................kp/30/marras-joulu
Hertta73...................3.IVF..............................kp/-/ktt

Testailijat :p

PeePee77 10.12
Retuli82 10.12
EllaElias 12.12
Siisami 13.12
MinzuS 17.12

Haamuillut ;)

Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka km :'(
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Rouva Puh :D
Väre :D
Kurreliini + oravanpojat :D
Rouva Pikkumyy :D
Astarte :D
Helinäkeiju75 :D


 

Yhteistyössä