Pömppömahaiset Plussaajat, vol 3

HelinäKeiju: Oletpa sitkeästi piinaillut ja vielä aiot ensi viikkoon odottaa. Vaatii kyllä toooosi paljon kärsivällisyyttä, ettei sorru etukäteen testailemaan. Plussapuhallus sulle testin tekoon!

Retuli ja HelinäKeiju, mainitsitte molemmat Lugejen väsyttävän. Niin minuakin. Sohvalle tosiaan on niin helppo torkahtaa ja sitten aamuisin uni maistuu kummasti tavallista pidempään. En ole asiaa aiemmin Lugejen aikana niinkään ajatellut, mutta nyt suuremmalla annoksella kun mennään, niin saattaa tietty tehdä tämän lisän oireistoon. No ehkäpä me jaksetaan lugetella ja koitetaan nyt ainakin töissä ja auton ratissa hereillä pysyä, eiks je?

Miten PeePeen lugeoireisto? Väsyttääkö?

Minzulle haluan minäkin lähetellä tsempitykset punktioon. Hyvin se menee!

Kaikille tasapuolisesti oikein mukavaa alkavaa viikkoa!
 
EllaElias:minä en ole koskaan sortunut testaamaan ennen testipäivää, pikemminkin en testaa kun saisi. se tilanne vaan pelottaa niin paljon, että olen joskus jopa pp17 testaillu. mulla kun luget pitäny aina vuodon poissa, paitsi kerran passissa en kerenny testaamaan kun vuoto alko.

(.) tuntuu oikeasti, että on vuosisadan menkat tulossa, jos noista kivuista voisi jotain päätellä. töissäkin muutamia kertoja vihlaisi oikein tosissaan. nytkin alaselkää "koskee" ja muutenkin aina pitkään istuessa (huonossa asennossa). tosin mulla selkä jumissa aina aamusellakin kun heräilen. onneksi huomenna on vapaa, niin voipi vielä unostaa tiistain. tiistaina mulla alkaakin yövuorot, taas.
olen ruvennu jo miettimään, että sitten kun olen raskaana niin onko yövuorojen tekeminen terveellistä. minä valvon yksin, 4 kerroksisessa talossa ja hissin käyttö kielletty. öitä sattuu 3 viikon listaan jotaa 3-5kpl. mutta nytkin menee kroppa aivan sekasin valvomisesta ja vapaat kerkeää loppumaan, ennen kun "normaali rytmi" kunnossa.
 
Punktio onnellisesti ohi ja 13 alkiota saatiin kerättyä, viimeksi oli 11. Olen kyllä nyt ollu kipeämpi kun viimeksi, en tiedä mistä johtuu, mutta kipulääkkeet vie pahimman terän joten kyllä tässä pärjäillään kun vaan vähän rauhallisesti ottaa.
Huomenna sitten soittavat hoitopaikasta ja kertovat väliaikatilanteen kuinka munasolut on hedelmöittyneet.
 
Siisamille jättisuuret onnittelut kahdesta kyytiläisestä. Tsemppiä piinapäiviin!

Minzulle onnittelut hyvästä saaliista!

PeePee: Vai että sinäkin piinisfrendini, olet sortunut oireiden kyttäämiseen. Niinhän täälläkin on käynyt! Mites me oikein selvitään tuonne ensi viikon puoleen väliin asti?

HelinäKeijulle plussapuhuria täältä puhaltelen. Tulethan sitten rautahermoinen nainen kertomaan meille niitä iloisia uutisia!

Öitä tai vastaavasti huomenia teille kaikille!
 
Otin vapauden lisätä Siisami sut tohon listalle! =) Piinailtiin alkuvuodesta samassa pinossa, aivan mahtavaa että sait kaksi blastoa kyytiin tänään :heart: Tsemppiä piinailuihin!

Monta ktt-päiväläistä, toivottavasti pian plussalistan alla!!!

Mitäs Kurrelle kuuluu, onko pahoinvointi yhtään helpottanut?

Stellaa..? :wave:
 



Tiistai 2.12 :wave:

PeePee77..................2.IVF.............................kp29/29-31/ktt6
EllaElias.....................PAS...............................kp27/-/ktt4
Retuli82.................... 2.IVF.............................kp23/-/ktt5
Adeliini.......................inssi..............................kp9/27-34/ktt
Siisami......................5.ICSI.............................kp/-/ktt1
MinzuS.......................2.IVF.............................kp/28-31/ktt
Stella08.....................luomuilua......................kp/27/ktt
Haave........................PAS...............................kp/30/marras-joulu
Hertta73...................3.IVF..............................kp/-/ktt

Testailijat :p

PeePee77 10.12
Retuli82 10.12
EllaElias 12.12
Siisami 13.12

Haamuillut ;)

Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka km :'(
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Rouva Puh :D
Väre :D
Kurreliini + oravanpojat :D
Rouva Pikkumyy :D
Astarte :D
Helinäkeiju75 :D


 
Vautsi, meitähän on monta piinailemassa. Siisamille onnea kahden kyytiläisen johdosta :D

Helinäkeijulle onnea tämän päiväiseen testaukseen ja ennen kaikkea plussatulosta :heart:

Täällä kans rekisteröidään jokainen vatsan juilaisu ja erinlainen olotila...
 
MIE EN VOI MILLÄÄN KÄSITTÄÄ TÄTÄ... MIE SAIN TESTIIN PLUSSAN!
PITÄNEE SOITELLA LEKURIIN, ET MITEN MENEE LUGET JA ZUMENONIT. JA AIOIN MENNÄ MYÖS VERITESTIIN. KÄDET VAPISEE... KOHTA TULEE MIES KOTIA KÄYMÄÄN, SE EI TIEDÄ VIELÄ.
 
PeepPee; tänään ei juurikaan minkään moisia oireita, olen nimittäin vasta saanut päivävaatteet päälle. olen vaan yöpaitasillaan haahuillut kotona saamatta mitään aikaseksi. kokoajan vaan olen katsellut testiä ja vastannu puhelimeen kun mies soittelee.
muahan viilsi tai vihloi mahaa siis todella kovaa, ei koskaan ennen ennen menkkoja ole tolleen tehnyt. muutamia kertoja myös rintoja vihlonu, muuten ne on kuten ennenkin. koskaan en ole lämpöjä mittaillut, joten en siitä tiedä. tänään menen kuitenkin veritestiin, niin huomenne saan sen vastauksen. samalla katsellaan noi mun lääkkeiden jatkot, metut, zumet ja luget.
tää PAS oli 3. IVF:n 1. PAS, mut kaiken kaikkiaa passeja ollu muistaaksein 3kpl. en ole varma
 
Onnea hirmuisesti HelinäKeiju!!

Mulle soitettiin hoitopaikasta ja 13 kerätystä 8 oli hedelmöittynyt. Olen ihan tyytyväinen. Huomenna sitten kuulee siirrossa kuinka moni on jakautunut ja mitä saadaan siirrettyä ja pakkaseen.
 
no niin... täällä pikkasen rauhoituttu ja käsien vapina helpottanut, mutta parin minuutin välein pitää ihailla tota testiä. kävin tänään veritestissä ja huomenna 12 jälkeen saan vastauksen, toivottavasti olisi oikein huima tulos! kaikki lääkkeet jatkuu ennallaan ja samoilla annoksilla. lääkäri mulla olisi 17.12. voipi olla vielä aikaista, mutta seuraavalla viikolla on joulu ja lääkärini pitänee joululomaa, ja joulun jälkeen jo viikkoja olisi jo 9. onpas outoja sanoa noin. siis jännittäminen jatkuu, pelottaa tuulimunan uusiutuminen, kohdun ulkopuoleinen... te tiedätte kyl... ei tartte selitellä.
 
Helinäkeijulle sydämelliset Onnittelut plussasta! :hug: :heart: :flower:

Meillä asiat ilmeisesti huonommin, eilen varhaisultrassa löytyi sikiö, ruskuaispussa(iso) , muttei sykettä....
Otettiin HCG, tänään sain vastauksen vastaa täysin rv9 viikkoja on 47000, nyt sitten ensi maanantaina uusi ultraus ja lääkäri haluaa vielä tarkistaa , josko syke löytyy?

Niin paljon raskausoireita ja pahoinvointia, mutta huono onni jo kolmannen kerran ja ilmeisesti myös viimeisen kerran peräkkäin :ashamed:
 
PikkuMyy: Ei voi olla totta! Nyt kaikki peukut pystyssä maanantaihin!
Voimia teille! :hug:

HelinäKeijulle valtavat onnittelut plussasta! :flower: Kerrohan nyt ihmeessä meille piinaileville niitä oireita matkan varrelta. Muistelisin että kovasti jotain menkkamaista jomotusta sulla oli jo useita päivä sitten tai oma piinailu on sekoittanut pienen pääni. :ashamed:

Minzulle onnittelut hyvästä tuloksesta ja kaikkea hyvää huomiselle!
 
Kiitos Kamilla, mukava päästä Pömppisten ketjuun mukaan :heart: Johan tätä on tullutkin kauan sivusta seurattua. Mulle muuten voi testipäivän vaihtaa 13.12. Saan kuulemma jo viikonloppuna tehdä testin.

Helinäkeijulle hurjasti onnea PLUSSASTA :heart: Ota siitä nyt kaikki irti. Tuskin kauheesti tarvitsee kehoittaa :D

Minzulle onnea tähänkin ketjuun.

PikkuMyy: :hug: Nyt toivotaan parasta. Ei maailma voi olla niin julma.

PeePee: Juurihan Helinäkeiju todisti, että menkkavihlonnat voi olla ihan hyvä oire. Tsemppiä

Retulin tavoin mäkin aloitin nyt jo nippailujen kyttäilyn. Näitten kun pitäis kiinnittyä kuitenkin aika nopeasti. Kuinkakohan sitä muka pysyy järjissään tetipäivää asti :whistle:
 
Astarte
Helinäkeiju!! Voi miten mahtavaa! Ihanaa etten ole enää alimmaisena plussaajissa, koska se on merkkinä taas yhden uuden elämän alusta!!

Minzu, nyt lepoa ja itsensä hellimistä roppakaupalla. Ihana kuulla tosi hyviä hedelmöitysuutisia!

PikkuMyy, Voi teitä! Uskotaan nyt vielä kuitenkin että syke löytyisi maanantaina!

 
Helinäkeijulle valtavan suuret onnittelut :heart: Kyllä varppina on ihana olotila ja kädetkin vähän vapisee, kun saapi sen niin kauan toivotun plussan :D Hienoa!!

Peepee , nyt ei saa vaipua negatiivisiin tunnelmiin! Myö piinailijat mennään helinäkeijun perästä tonne plussalistalle. Pakko uskoa siihen!

PikkuMyy , onneksi vielä kuitenkin on toivoa. Kovasti toivomme että raskautenne saisi onnellisen lopun :hug:

Täällä edelleen luge-väsymys painaa päälle, pakko on kohta lähtee nukkumaan |O Rinnat on melko arat ja sillon tällön joku nippaus tuolla alavatsalla, ei muuta raportoitavaa tässä vaiheessa =)
 
Mukavaa että Siisami hyppäät piinailemaan kanssamme. Mites me oikein kestetään piinailla ensi viikon loppupuolelle? Nyt vaan tänne sitten raportoimaan kaikki mahdolliset oireet / oireettomuudet.

Itselläni oli eilen koko päivän aikamoisen voimakkaita alavatsatuntemuksia, menkkajuilinnankaltaisia, mutta tänään on ollut sitten melko oireetonta. Ota tästä nyt sitten selvää tai ei tietty vielä kuulukaan ottaa. :D

Kauniita unia teille kaikille! |O
 
Myöhäisiltaa/yötä!

PeePee:n onnistumiseen jaksan uskoa, älä anna negafiilisten vallata mieltä! Myöhään munkin tisukipuilut (mulla siis nännikipuilu) alkoi! Jaksuja, rakas ystävä :hug:

Helinäkeijulle onnittelut plussasta, tulethan sit kertomaan mitä hcg oli!

Voi Pikkumyy, toivotaan kovasti että maanantaina saisitte kuitenkin hyviä uutisia!!! :hug:

Minzulle onnea huomiseen siirtoon! :heart:
 
Kamilla: mahdatkö tehdä vuorotyötä? ajattelin vaan, kun aikasen myöhään usein näen sun kirjoittaneen.
minä teen 3-vuorotyötä, nytkin olen yössä. ja nyt mietityttää, että onkohan tää terveellistä. tämän mun paikka on 4 kerroksinen palvelutalo jossa valvon yksin 41 asukkaan kanssa ja hissiä ei saa käyttää. sitten joudun siivoamaan koko talon alakerran, ja tunnin välein ylös kierrolle...
nytkin jo leukoja revityttää ja nä'lättää... :LOL:
 
Rva Pikkumyy :hug: . Ei anneta nyt yhtään periksi, vaan uskotaan ja luotetaan maanantaihin. Jaksamista! :hug:

HelinäKeiju :flower: :heart: Onnea aivan mahottomasti!! Ihanaa. =)

Siisami, tervetuloa joukkoon! Muistan sinut alkuvuodelta myöskin, vaikkei koskaan samassa pinossa ollakaan aikaisemmin kirjoiteltu. Tsemppiä piinapäiville! :wave:

retuli, Siisami, Ella, PeePee, Minzu - aivan amhtavaa, kun teitä on noin monta toisianne tsemppaamassa ja jakamassa piinapäivien tuskaa ja hermojan menetystä! =) Se kaikki kuuluu asiaan, koittakaahan ystävät rakkaat kestää!

Minzulle onnea siirtoon! :wave:

PeePee, ei siellä nyt ollenkaan luovuteta, ei sinnepäinkään! Epätoivo kuuluu asiaan, valitettavasti. Nyt vaan sitkeästi eteenpäin kohti plussaa ystäväiseni! :flower:

Kamilla, millainen vointi siellä on?

Ade, kuinkas sulla pistelyt on sujuneet? Ja miltäs ultrassa on näyttänyt?

(.) Olo on yhä huono, eli pahoinvointia löytyy. Lääkkeeillä olen sitä koittanut välillä hillitä, mutten nyt tiedä onko niistä apua... Yritän pitää sitä hyvänä merkkinä ja olla luottavaisin mielin ensi viikon np-ultraan saakka. Tähän pelkoon ja epäuskoon on kasvanut niin kovasti kiinni vuosien saatossa, että ilman sitä omaa epäilystä ei osaa edes olla, tuntuu niin aralta ja turvattomalta. Haavoittuvalta jopa.
 
mmm
Älyttömästi onnea Helinäkeijulle :heart:

Rouva Pikkumyy :hug: totisesti toivon ja rukoilen että syke maanantaina löytyy :heart:

Piinailijoille kovasti peukkuja ja jaksuja siellä toivon ja epätoivon rajamailla :) Tuokaa nyt lisää niitä plussia :heart:

Kurreliini täällä myös nuo samat ajatukset(pelko) seuraa kuin varjo perässä. Välillä sen saa muutamaksi päiväksi eksytettyä :D mutta sitten se taas löytää minut....

(.) Viikko sitten kävin neuvolassa "hermokuuntelulla" ja lupasin pysyä poissa seuraavaan viralliseen neuvola-aikaan asti (17.12). Pitkäksi käy taas aika odottavan...Olen yrittänyt tutkailla niitä liikkeitä vaan ei ole lykästänyt ja tuskin vielä tuntuu,kkaan kun viikoja vasta 15 :ashamed: Se olis vaan niin paljon henkisesti helpompaa...ehkä. Seulontatuloksenkin sain, se oli 1:1000, joten kelpo tulos tässä iässä, eikä lapsivesi punktiota tarvitse tuon perusteella tehdä. Pahoinvointia täällä ei enää nimeksikään, ihan vähän välillä. Päänsäryt nyt vaan lisääntyneet, tosin sinnittelen ilman lääkettä ja selkäsäryt tuntuvat myös vähentyneen. Vointi siis pelottavan "hyvä" :LOL:

Ihanaa joulukuun alkua kaikille :heart:

mmm
 
mmm-murunen, voi kuinka tiedän, miltä sinusta tuntuu. Varjo seuraa herkeämättä, ja välillä oikein tuntuu, että saankohan vielä miehenkin hermostutettua, kun ainaiset pelot ja kauhukuvat vaan jatkuvasti vaanii mielessä... :ashamed: Mutta sinähän ystävä olet jo tosi pitkällä, eikä niiden liikkeiden tuntemiseen varmastikaan meni kuule kovinkaan montaa päivää. Ja juuri noilla viikoilla sen olon pitääkin olla hyvä. =) Jokos sulla masu alkaa pian näkyä? ;)
 
HelinäKeiju Onnea kovasti vielä uudelleenkin, vaikuttaa mun mielestä hyvältä arvolta tuo

Siirrosta kotiuduttu ja kaikki meni hyvin. 7 alkiota oli ok ja niistä yksi siirrettiin ja 6 meni pakkaseen, testipäivä 17.12. :)
 

Yhteistyössä