Pömppömahaiset Plussaajat, vol 3

Huippuhienoja uutisia Kurre , siellä ne oravanpoikaset kasvaa ja kehittyy päivä kerrallaan =) Ja Kamilla , onnea myös sulle ultrakuulumisista =) Ihanaa :heart:

Mites Peepeen punktio meni?

Kävin tänään ultrassa, mollukat kasvanu hienosti sitten maanantain ja niinpä punktio on ens viikon tiistaina 25.11. Ja siirretään 1-2 alkiota, riippuen laadusta. Voi, kunpa aika menis nopsempaan :xmas:
 



Perjantai 21.11 :wave:

Adeliini.......................välikierto................... ...kp30/27-34/ktt
Helinäkeiju75.............PAS...............................kp23/-/ktt3
PeePee77..................2.IVF.............................kp18/29-31/ktt
EllaElias.....................PAS...............................kp16/-/ktt
Retuli82.................... 2.IVF.............................kp12/-/ktt
MinzuS......................2.IVF.........................kp/28-31/punktio vko 49
Stella08.....................luomuilua......................kp/27/ktt
Haave........................PAS...............................kp/30/marras-joulu
Hertta73...................3.IVF..............................kp/-/ktt

Testailijat :p

Helinäkeiju75 2.12

Haamuillut ;)

Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Rouva Puh :D
Väre :D
Kurreliini + oravanpojat :D
Rouva Pikkumyy :D
Astarte :D


 
Kurre ja pikkuoravaiset, mikä ihana uutinen!! Miten iloinen olenkaan
puolestasi!! Ja kiitos kysymästä. Mahalääkityksen loppumisesta on reilut 2vkoa ja aika hyvältä vaikuttaa! En muista, koska olisi masu ollut näin pitkään näin hyvässä "vedossa". Joten nyt odottelen matkalle juuttunutta Tätsykkää ja sitten se tarkoittaisi pistelyn aloittamista - the very first time in my life! :eek:
 
voi kun piinaajan aika on pitkä... vasta pp4 menossa ja jo nyt hermostuttaa. :kieh: :LOL: mitä tää on sit kun mennää pp10 ja jotaa!
olo kun ennenkin, ei mitään mainittavaa. välillä sitä toivoo, välillä sitä pelkää.. tää on kamalaa vuoristorataa. luget varmaan aiheuttaa mulle aivan mielettömän turvotuksen mahan alueelle, olen kun ilmapallo. tulee ihan mieleen se activia- jugurttimainos. en vaan voi niitä syödä, kun ei ole laktoositon. niinpä kaasuttelen (miehen kiusaksi) ja olen kuin rantapallo.
tässä vessaremppaa tehdään, niin huomasinpa jemmanneeni 2 testiä laatikon perälle. eipähän tartte miettiä mihin apteekkiin menee taas ostamaan. jos, ovat hyvä muistisia niin ihmettelevät varmasti että taasko toi tulee...
niin, nyt tuli mieleen yksi juttu minkä olen huomannu muinakin piina-aikoina. heräilen ihmeellisesti keskellä yötä ja ennen kellonsoittoa, niin teen nytkin.
 
mmm
Kurrelle ja Kamillalle hurjasti onnea ihanista ultra kuulumisista :heart:

PeePeelle onnea keskiviikon siirtoon ja otahan nyt rauhallisesti, jotta ne munasarjat nyt pysyis sisällä :LOL:

Retulille ja onnea siirtoon :heart:

Helinäkeijulle tsemppiä piinailuun, odottavan aika on toooosi pitkä :)

Kovasti terkkuja kaikille muillekkin :wave:

(.) Täällä viimeistä päivää saikulla ja huomenna töihin, IHANAA! Kolme viikkoa olen kotona laiskotellut :D vanha selkä rukka vihoitellut niin pahasti. Saas nähdä miten se työnteko onnistuu, jotain fysikaalista hoitoa ilmeisesti on nyt kuitenkin mahdollista saada. Muutenkin nyt alkoi aamuvuorojen teot, ku meillä yks aggressiivinen mies asukas on ruvennut urakalla mätkimään kanssa asukkeja ja väliin hoitajiakin ja tää kyseinen mies kulkee aamut toimintakeskuksessa "töissä" joten minä sitten silloin töissä kun hän ei ole paikalla. Saapa nähdä josko sitten lääkityksestä olis apua, mutta mitään riskejä ei oteta ja hyvä niin. Viime torstaina oli lääkäri neuvola ja kaikki vaikutti hyvältä. Sydänäänetkin kuului dopplerilla :heart: Tosin menen tällä viikolla uudestaan kuuntelemaan :D Seuraava neuvola käynti olis sitte vasta 17.12, jotenka pitkä aika taas hermoilevalle :ashamed: Nyt olis viikkoja kasassa 13+5 tai ultran mukaan 14+2, huh huh

Täällä vielä noita myrskyn rippeitä jäljellä, tosin ei enää pyrytä, mutta tuulee. Taidan lähteä koirien kanssa ulkoilemaan, jos ne vaan pääsevät eteenpäin tuolla lumikinoksessa(pieniä kun ovat). Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja ihanaa joulun odotusta!

mmm
 
Maanantaita kaikille!

Kamilla minulle voi päivittää kp 1... Kiitos!!
Perjantaina aloitan pistelyt ja folliultra Naikkarilla olisi 3.12.
Näin se etenee.

Täällä muuten alkaa olla kohta pieni vähemmistö ei-raskaana ja tuo plussanneiden pino senkun paisuu. Aivan upeaa katseltavaa!

Iloisen terveisin Ade
 
Kävin aamulla Helsingissä ja olipahan pöpperöinen keli! Mutta, selvisin sieltä ihan ok. Onneksi olin varannut ajomatkaan ylimääräiset 45min, se tarvittiin ja kerkesin juuri sopivasti paikalle kun lääkäri pyysi sisään. Kaikki oli ok ja pistelyt jatkuu samalla annoksella, eli 100IU edelleen. Perjantaina aamulla seuraava ultra :D
Punktio on lääkärin mukaan todennäköisimmin viikon päästä maanantaina.
 



Maanantai 24.11 :wave:

Helinäkeiju75.............PAS...............................kp26/-/ktt6
PeePee77..................2.IVF.........................kp21/29-31/siirto 26.11
EllaElias.....................PAS...............................kp19/-/ktt
Retuli82.................... 2.IVF.............................kp15/-/ktt
Adeliini.............ovulaation induktio.................kp1/27-34/ktt
MinzuS......................2.IVF.........................kp/28-31/punktio 1.12?
Stella08.....................luomuilua......................kp/27/ktt
Haave........................PAS...............................kp/30/marras-joulu
Hertta73...................3.IVF..............................kp/-/ktt

Testailijat :p

Helinäkeiju75 2.12

Haamuillut ;)

Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Rouva Puh :D
Väre :D
Kurreliini + oravanpojat :D
Rouva Pikkumyy :D
Astarte :D


 
Meillä kävi juuri niinkuin ennakoimme. Pienet Mustikat syntyivät viime viikon keskiviikkona. Viime maanantain ultrassa voitiin vain todeta molempien menehtyneen rajuun fetofetaalitransfuusioon. Tiesin sen jo itse, koska liikkeitä en ollut tuntenut enää lauantain jälkeen. Keskiviikko aamulla (tasan 17 viikkoa punktiosta) synnytys käynnistettiin ja illalla seitsemän aikaan pienet syntyivät. Istukka on näillä viikoilla vielä todella tiukassa ja se pitikin irrottaa leikkaussalissa kaavinnalla. Ehdin vuotaa aika tavalla. Muuten päivä sujui hyvin, vaikka olikin todella raskas. Saimme olla mieheni kanssa pientemme kanssa illalla, ihastelimme pieniä ihmisen alkuja hyvästelimme heidät. Nyt ymmärrettävästi tunnemme olevamme mieheni kanssa rikki ja tyhjiä. Montako vastoinkäymistä meidän osallemme vielä tulee? Ja kuka sanoo, että tämänkin kokemuksen juuri me jaksamme kantaa? Nyt odotan joulua ja sen jälkeen kevättä. Tuntuu, että sen myötä voi alkaa taas elämään. Aika parantaa ja sen tietäminen kyllä lohduttaa.

Sairaslomaa sain vinkumalla tämän viikon loppuun - särkylääkettä sen sijaan en pyytänyt, mutta sitä kirjoitettiin 200 kpl - ei voi ymmärtää. Töihin vaan äitiysvaatteissa, ne kun on ainoat, jotka mahtuvat. Olo on kuin kenellä tahansa synnyttäneellä. Hb ehti laskea vuodon myötä 80:neen, punasolujen antamistakin pantattiin torstaina iltapäivän puolelle. Vasta sen jälkeen pystyin lähtemään sairaalasta. Pikkaisen on heikko olo vielä. Psykologin luvattiin soittavan perjantaina, sen sijaan sainkin postitse tänään ajan keskiviikolle. Enpä vielä tiedä, miten kummassa sairaslomaa saisin RIITTÄVÄSTI, arvaatte etten jaksaisi mennä muutenkaan töihin - mutta varsinkin kun minun tapauksessani pitää alkaa pitämään puoliani ja tappelemaan siitä millaisilla ehdoilla joudun irtisanoutumaan tai saanko jotenkin työnantajani irtisanomaan minut... Nyt ei jaksa, kun ihan normaalien rutiinien hoitaminen on niin ja näin.
 
Voi kuinka sitä voikaan olla pieni,
arka ja avuton juuri silloin kun sitä
oikein toivoisi olevansa rohkea ja turvallinen,
johon voisi nojata silloin,
kun ystävää on kohdannut
suuri suru ja järkytys.
Nyt ajatuksissani kiedon käteni ympärillesi, :hug:
puristan sinua pitkään toivoen samalla
että Luoja antaisi sinulle voimaa ja lohdutusta.

-Marleena Ansio-

 
Auris-rakas, :hug: :'( :hug: Sanattomana ja turtana surusta, jota tunnen teidän puolestanne, vaikken edes voi osata kuvitella, miltä sinusta ja miehestäsi tällä hetkellä tuntuu. :'( Ei tähän hetkeen ole sanoja eikä mitään.... järkyttävää.

Sinun ei tarvitse jaksaa nyt yhtään töissä eikä muuallakaan. Jos lääkärit ja psykologi ei sairaslomaa kirjoita, niin sitten olet vain poissa omalla luvalla. Uskon kyllä, että sairaslomaa järjestyy. Pakko on järjestyä.

Lähetän teille kaiken sen voiman, jota minulla on. :hug:
 
Voi Auringokukka:Olen niin pahoillani teitä kohdanneen suuren surun vuoksi, ihan itkettää kyllä! :hug: :'( :'(

Voimia tulevaan, menee kauan aikaa kun tuollaisesta toipuu, aina se tulee olemaan elämässä mukana, mutta senkanssa oppii elämään lopulta, voi kuinka surullista!! :'( :'(

Sairaslomaa saat/saatte varmaan työterveyshuollon tai oman terveyskeskuksen kautta,kyllä tuollaisesta kuuluu saada aikaa toipuakseen! Sanattomaksi vetää tälläiset suru-uutiset! :'(
 
Aurigokukka,

Nuo lukemattomat hiutaleet leijailevat sen vuoksi, että
teidän Mustikka-enkeleillä olisi pehmeä taivaltaa kohti pilviä.
Ja yhtä loputtoman monta kuin on pientä hiutaletta, on myös silmissä kyyneliä,
jotka valuvat Mustikoiden vuoksi.

Olen niin pahoillani puolestasi.

 
Auringonkukka:olen kovasti järkyttynyt ja olen pahoillani puolestanne! en tässä sen kummemmin osaa lohduttaa tai lohduttaa, niin hiljaiseksi menin itsekin...



ON: pp7 menossa, puolessa välissä siis. sillä kannalla olen ettei ole onnistunut, koska ei missään tunnu miltään. aivan normi olo. et silleen...
 
Peepee , täällä ollaan :wave: Punktio oli tällä kertaa kivuttomampi kun viimeksi. Tiiä sitten miten rupee illemmalla juilimaan. Verta vuodan pikkasen, joutuvat pistämään kohdunkaulan läpi, mutta eiköhän se siitä. Niin ja itse saldoon, eli munasoluja saatiin 9 kappaletta. Tyytyväinen olen, toivon mukaan vaan sitten hedelmöittyy mahdollisimman moni ja ovat ennenkaikkea hyvälaatuisia. Että saatais jotain sinne pakkaseenkin... Huomenna soittelevat hedelmöittyneiden saldoa ja torstaina siirtoon. Mites sun olotila peepee ? Malttamattomana odottelet siirtopäivää =) Siirretäänkö 1 vai 2? Meille tulee 1 tai 2 alkion siirto, riippuen laadusta... se selviää sitten siirtopäivänä. Nyt taidan oikeesti lähteä päikkäreille, lääkkeet tuntuu väsyttävän vieläkin...
 
Hyvältä kuulostaa Retuli! Lepäähän nyt rauhassa, jotta sitten torstaina olet kovassa iskussa vastaanottamassa kyytiläisen/kyytiläiset.

PeePee: Millainen vointi siellä päin tällä hetkellä? Huomiselle suuret tsempitykset!

HelinäKeiju: Älähän nyt mitään johtopäätöksiä vielä tee - oireettomuus on ihan yhtä positiivista kuin oireet. Usko vaan!

ON: Eilen kävin ultrassa ja kerrankin sai lähteä kotiin positiivisin mielin. Vaikka limis ei ihmeellinen ollutkaan, riittävä kuitenkin, joten siirto sovittiin perjantaille. Meillä siis pakkasessa vain ja ainoastaan 3alkiota yhdessä oljessa, joten nyt ei muuta kuin peukut pystyyn, että pikkuiset selviäisivät sulatuksesta - tai edes yksi! Kaksi voidaan lääkärin mukaan myös siirtää, jos siirrettävää on. Nyt vaan sitten luget kehiin ja laastarointikin jatkuu ja toivottavasti vielä piiiitkän piiiitkän aikaa. :)

Mukavaa illan jatkoa kaikille!
 

Yhteistyössä