Pömppömahaiset Plussaajat, vol 3

Torstai 9.10 :wave:

MinzuS......................3.PAS................................kp30/28-31/ktt10
Astarte......................PAS..................................kp29/26-30/ktt13
Rouva Puh.................1.inssi..............................kp26/28-38/ktt10
Retuli82.................... 2.IVF................................kp24/-/marras
Väre...........................PAS..................................kp22/28/ktt6
Kurreliini.....................inssi................................kp21/-/ktt6
Adeliini.......................pupuilua..........................kp20/27-34/ktt
Rouva Pikkumyy.........pupuilua..........................kp13/32/ktt
Helinäkeiju75.............PAS.................................kp12/-/marras
Stella08.....................luomuilua........................kp/27/ktt
PeePee77..................2.IVF...............................kp6/29-31/ktt
EllaElias.....................PAS..................................kp4/-/ktt
Haave........................PAS.................................kp/30/loka
Merikeiju....................PAS.................................kp/29/ktt


Testailijat :p

Astarte 10.10
MinzuS 13.10
Rouva Puh 13.10
Väre 15.10
Kurreliini 17.10

Haamuillut :)

Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
 
Astarten kuulumisia olisi kiva saada, onko oireita minkälaisia. Kovasti on täällä peukut pystyssä, huomenna sitten testipäivä bdbd

Mulla on kyllä oireet hävinny ku tuhka tuuleen, en jaksa yhtään uskoa tämänkään PAS:in onnistumiseen enää :(
 
Toivottavasti noi kp:t ja ktt-päivät on oikein, korjatkaa jos on virheitä!

Kirjoitin edelliseen pinoon, mutta se häipyi kaikkien muittenkin kirjoitusten myötä :/

Hannelelle hurjasti onnea ihanista ultrakuulumisista! :heart: Varmasti ilo ja helpotus oli suuri, kun pikkuisella on kaikki kunnossa, mahtavaa!!

mmm, nauroin sun kirjoitukselle täällä ääneen :D Sen verran tuttuja fiiliksiä nimittäin :whistle: Tulee kans välillä mieleen, että kun nyt en kovin kopeloisi noita rinnuksia ajatuksissani ihmisten ilmoilla... Niin epävarma olo kans, päivisin ei oo oikeastaan mitään selviä oireita. Iltaisin ja öisin töissä sit enemmänkin. Oikein paljon tsemppiä huomiseen ultraan, toivon sydämestäni että näet Hannelen lailla kauniit ultranäkymät :heart: :heart:

Astartella huomenna testipäivä! Mitkä fiilikset/tuntemukset, raporttia kiitos! =)

Mitä Stellalle kuuluu..? :wave:

Minzulle jaksamisia, älä luovuta vielä kamu!
 
Astarte
Väre, kanssapassittelija, ensi viikolla sitten testien kimppuun! Toiveet taivaissa on varmaan ihan hyvä taso B)

PeePee, kiva kun olet taas menossa mukana.

MinzuS, Ei tuo oireettomuus mikään huono uutinen ole. Harvoinpa oikeita oireita vielä tässä vaiheessa on. Näin olen käsittänyt. Maanantaita odotellessa.. (vai sunnuntaita, maltatko odottaa ensi viikkoon? )

Kamilla, mulla ainakin on päivät oikein. Saas nähdä onko siitä mitään hyötyä, että lista on kohdallaan. hihi. Kiitos taas päivityksistä!

Rouva Puh, jaksua testiodotteluun!

Helinäkeiju, miten lakko etenee? Tulehan tunnustamaan, jos tarvetta! Tsemppistä myöskin toivotan savuttomuuteen!

Kurreliini, inssipinssi-piinailija. Ktt6, huomenna on toiveikas päivä uus.

Hannele, ihanaa :heart:

**
Omat jorinat

On ollut aikamoisen rankkaa tämä työn vaihto - muutto - lapsettomuushoito -rumba. Migreeni kerran viikossa viimeisen kuukauden ajan kertoo kyllä stressin tasosta. Toivottavasti ei mene pahemmaksi. Vaikuttaa jaksamiseen ja mielialaan nuo kohtaukset. Olen aina migreenin jälkeen pari päivää itkuinen, kun serotoniinitasot alhaalla. Ja superväsynyt. En ole tännekään jaksanut kirjoitella, ja kamalan huono omatunto. Ei varmaan pitäisi olla.

Eilen illalla ktt12 oli migreenin takia pakko testata voinko ottaa lääkkeen. Valitettavasti voin ottaa eli nega tuli. Toisaalta se oli vasta ktt12 ja iltapissa. Tänään tuli pari tippaa verta aamulla, mutta ei sen jälkeen. Luget piti viimeksikin kuukautiset pois. Mitään pömppis-oireita ei ole ollut koko PASin jälkeisenä aikana, joten siitäkään ei nyt voi mitään päätellä. Pieni piru olkapäällä sanoo, että voipas päätellä, en ole vieläkään pömppiksenä.

Uusi työ alkaa muutaman viikon päästä ja marraskuussa heti parin viikon työmatka kauas ulkomaille, joten ihan ok tietenkin, jos en olisi vielä raskaana. Mutta työ on toissijaista, ja ensimmäisenä aina on mielessä vauvat. Olen hölmö katsonut noita tosi-tv sairaalasarjoja ja tuntuu, että niissä on synnytys tai muuten vaan vauvoja joka päivä. Multa pääsee aina vähintään nyyhkäisy, useimmiten kyyneleitä. Pitäisi lopettaa katsominen, kun tämä käy näin rankaksi.

Pieni pehmeä nuttu on kohta valmis. Sille tarvittaisiin pieni pehmeä vastaanottaja. Tänään jo mietin saako sen siskoni vauva joskus hamassa tulevaisuudessa, kun hänen miehensä on valmis lasten hankintaan. Omalleni sitä kuitenkin teen. Sydän karrella nyperrän. Itku tuli taas, joten päätän raporttini täältä tähän.

Aamulla testi.
 
nolona pakko tulla tunnustamaan..... :headwall: :headwall: :headwall: olen sauyhutellu. mutta vain töissä ja huomattavasti vähempi kun ennen. oikeasti inhottaa itteni kurittomuus ja ryhdittömyys. työstressiin ja kiireeseen on helppo vedota, mutta oikeasti siihen minäkin vetoan. EN KESTÄ TÖISSÄ EDES MUUTAMAA SAUHUTTELU HETKEÄ! siellä sekoaa ja tulee asukkaiden kaltaiseksi (kiukkuseksi, huonomuistiseksi, tutisevaksi). kuitenkin kotona olen pitänyt pintani ja meinaan pitääkin. huomenna vielä aamuvuoro ja pitkästä pitkästä aikaa on viikonloppu vapaana, niin olen kokonaan ilman. myös meillä mies lakkoilee, tai ainakaan ei ole tunnustanut polttaneensa.

tiistaina (7.10) aloitin nyt ne metut, aika lailla odotin että kaikki haittavaikutukset tulee heti. mutta, ainakaan vielä ei sen kummempaa ole. joku tunti, vähän reilu lääkkeen otosta alkaa EHKÄ jonkinmoinen kuvotus. siis EHKÄ koska en varmakaan voi olla, ehkä tekee pahaa, mutta sitten en olekaan varma, että oliko se pahaa oloa. työ ette kuulkaas taida nyt ymmärtää nyt yhtään mitään mun kirjotuksesta. en sen puoleen minäkään. mulla niin kamala nälkä, että näköä haittaa. olin saattohoitopäivillä ja kotiuduttuani aloin vasta tekemää ruokaa, onneksi se nyt uunissa.
mie tulen taas tunnustamaan.... jos tunnustettavaa on.
 
No jopas meidän pinot kaatuilee... mutta nou hätä, uutta nousua vaan =)

Helinäkeiju , ihan hyvältähän tuo sun savuttomuusprojekti kuullostaa! Täytyy olla itselleen armollinen =) Pikkuhiljaa hyvä tulee! Mullakin ite asiassa ois tänään ollu tupakin paikka töissä, oli sen verran kiukkunen ja kinkkinen asiakas töissä, että oli NÄIN hilkulla etten räjähtänny itsekkin. Ja oli siis meille kiukkunen sellasista asioista, mihin me ei voida vaikuttaa eikä meidän puljulle muutenkaan kuulu. Ois hermosauhut tehny nannaa! Mistähän noitakin inhottavan kiukkusia ihmisiä siunaantuu! Mutta tsemppiä sulle =)

Ja Astartelle onnea huomiseen testiin!

Tänään ollu taasen enemmän ja vähemmän heikohkoa päänsärkyä. Ja väsyttää, nyt kun saan tämän tekstin kirjotettua, niin tämä lyyli painuu pehkuihin! Siispä öitä! :wave:
 
mmm, rakas pömppis, jos voisin ja osaisin jotenkin rauhoittaa sinua, niin sen tekisin. Huuurjan luja usko minulla kuitenkin on, että huomenna kaikki on juuri kuten pitääkin ja pieni sydän pamppailee siellä kuvaruudulla. :heart:

Astarte, juurikin niin, huomenna on päivä uus. =) Inssipinssipiinailu on ihan kivaa vielä tässä vaiheessa, kun ei tarvitse vielä päättää, miten tässä käy. Voi sinua rakas ystävä, kyyneleet tuli silmiin melkein minullekin, kun mietin sitä pientä neulomaasi nuttua. Kyllä sillä käyttäjä vielä tulee olemaan, älä anna sitä pois. Saat sen oman pienen kullannupun, jonka päälle se istuu kuin valettu. :heart: Aika rankalta tosiaan kuulostaa tuo sinun tilanne tällä hetkellä, kun tapahtuu niin paljon kaikkea uutta. Kyllä siitä tietysti voimaakin saa, mutta helposti se uuvuttaa ja tuntee itsensä niin pieneksi ja haavoittuvaiseksi. :hug: Voimia aamun testaukseen, vielä ei saa luovuttaa edes mielessään.

Hannele, onnittelut ihanista uutisista. :heart: Kiitos että tulit kertomaan noin ihania uutisia! :flower:

Kaikki piinailijat, lujasti uskoa ja toivoa! :hug:
 
Onpas meidän asiat 'raskaita' kun jo kahdeksas sivu ei aukee...

:hug: kovasti niille, jotka taistelee sauhuttelun kanssa. Loistavaa, etta yritatte olla polttamatta. Varmaan tosi rankkaa. Voisitteko hankkia puhallettavia isoja miekkoja ja antaisitte toisen asiakkaalle ja sanotte, etta nyt neuvotellaan asioista :D .

(.) Olin elämäni ekassa raskausultrassa tänään. Ihan outoa. Odottaessa alkoi ihan tosissaan jännittää. Siella sykki pieni sydän neljä millisessä katkaravussa. Se oli niin pieni! Oli siella toinenkin pussi, mutta siitä lääkäri ei voinut sanoa kasvaako se. Sanoi, että se näyttää sulautuvan, imeytyvän. En oikein tajua mita tarkoittaa. Mutta kylla sitä itkettiin ihan ilosta ja saatiin jo toinen kuva kotiin. On vielä ihan epatodellinen olo kylläkin. Klinikan läakäri haluaa vielä tarkistaa toisen pussin tilanteen, joten mennään takaisin 30. paiva. Ma kylla ajattelin ottaa jo yhteittä silti meidan omaan gynegologiin, jos tarttee tehdä testeja ja ym.
 
Astarte
Hobelix, tuhannesti onnea pienestä katkarapusesta!

Mä en vielä omaa rapuani saanut muhimaan. Tuli se ännällä alkava tulos. En nyt halua kirjoittaa sitä sanaa.

Kaksi yrittäjähenkistä tyyppiä on pakkasessa. Jospa kolmas kerta toden sanoo. Nyt en jaksa siihen uskoa, mutta tiedän, että huomenna jaksan.

Voi itku.
 
Astarte, :hug: Tää on taas näitä hetkiä, kun haluaisin osata sanoa jotakin lohduttavaa.... muutakin, kuin että olen pahoillani ja plussa tulee vielä. Yhdessä me uskomme siihen ja saamme sen aikaiseksi. :hug:

Hobe, :D :heart: :D . Oi ihanan mahtavaa! :flower: Osallistun täällä kovasti ilosta itkemiseen. :hug:
 
mmm
Astarte :hug: on tosiaan vaikea löytää järkeviä sanoja, jotka lohduttais, mutta muista olet ajatuksissamme :heart: Ja vielä tulee plussa-päivä!

Hobelle älyttömästi onnea pienestä ihmisen alusta :heart: ihanaa :heart:

).( ultrassa käyty ja pieni syke sielläkin sykki ja oikeassa paikassa:heart: huh huh kylläpä pelotti. Tosin kohdun ulkopuolelta löytyi tyhjä"kaikualue" jonka lääkäri uskoi olevan tyhjentynyt munasolu. Kohdun ulkopuoliselta ei täysin vaikuttanut, mutta halusi katsoa kahden viikon päästä uudestaan. Eli uusi ultra-aika 24.10 klo 10. Siis kohdussa kaikki hyvin!Kokoa en muista, mut vastasi viikkoja 7 eli ok. Tosi helpottunut olo, tosin edetään päivä kerrallaan. Tänään siis kaikki hyvin ja olen siitä hyvin, hyvin kiitollinen!

Kiitos teille tsemppaajille. Ilman teitä en pärjäisi ja muistakaa että olette tärkeitä!

mmm
 
mmm, itse olet myös kovin tärkeä! =) Iiiiiiisot onnittelut pienen ihmisen sykkeestä rakas ystävä! :heart: Ole luvan kanssa helpottunut murunen, nyt on aika vetää syvään henkeä ja hymyillä maailmalle. :D Helliä itseäsi, pikkuista ja koko perhettä. :flower:
 
Astarte, :hug: En kans tiedä mitä sanoisin muuta kuin että tiedän miltä susta tuntuu ja kuinka rankkaa jatkuvien pettymysten kestäminen on :'( Mutta niinkuin itsekin totesit, jostain se usko ja toivo taas löytyy että vielä se plussa tulee!! Jaksuja! :heart:

Voi kun ihania uutisia täällä, oikein paljon onnea mmm:lle ja Hobelle hyvistä ultrakuulumisista!! :heart: :flower: Oon niin iloinen teidän puolesta :hug: Perässä tullaan toivottavasti...

Helinäkeiju, täällä kans yks sauhuttelija :ashamed: Oon poltellu plussaan asti n. 5-10 tupakkaa päivässä, en vaan yksinkertaisesti saanut lopetettua sitä vaikka tiesin että hoitojen takia pitäis. Nyt kun plussasta on pian kolme viikkoa oon polttanut yht. neljä tupakkaa sen jälkeen ja nyt aion pakottaa itteni täysin nollalinjalle koska en halua että pieni joutuu kärsimään sen takia. Mutta tiedän kuinka vaikeeta se on... Oon polttanut jo vuosia ja kyllä siitä tavasta irtautuminen tekee tiukkaa. Tsemppiä savuttomalle linjalle :hug:
 
Hei!

Hengissä ollaan! Eilen illalla otin viimeisen teron ja kuukautisia odotan ihan lähipäivinä saapuvaksi! Kaikkea hässäkkää ollut sekä työelämässä että kotioloissa... Nyt en jaksa panikoida mistään ylimääräisestä. Sen haluan vain sanoa, että olette tärkeitä, vaikka nyt on sellainen vaihe etten yksinkertaisesti ehdi käydä täällä päivittäin lukemassa tai kommentoimassa. Haluan kuitenkin onnitella tämän päivän ultrassa kävijöitä hienoista uutisista! Onnea mmm ja Hobsku pienistä katkaravuista ja Astarte :hug: kolmas kerta toden sanoo!

Näihin kuviin ja tunnelmiin, moro! :wave:
 
Voi Astarte :hug:. Teillä on vielä pakkasessa pari sitkeää sissiä. Toivotaan, että seuraava kerta tuo toivotun tuloksen :heart: .

Onnittelut Hobelle ja mmm:lle ihanista ultrauutisista :heart:.

Isot tsempit sauhuttelijoille lopettamiseen! Se päätös kyllä kannattaa missä tahansa tilanteessa =).

).( Hups heijaa :eek: tässähän on kohta kaksi viikko inssistä. Onneksi asian on saanut aika hyvin pois mielestä, mutta nyt alkaa pikku hiljaa jännittämään. Ei mulla mitään selkeitä oireita ole ollut. Välillä on juilassut munasarjoista, vuoroin oikealta ja vasemmalta. Välillä lieviä menkkamaisia alavatsa tuntemuksia, mutta kyllähän näitä on ihan peruskierroissakin. Saas nähdä uskaltaisko pissiä tikkuun jo sunnuntaiaamuna :LOL:. En kyllä hirveesti jaksa asiasta stressata, mutta kyllähän se nega iskee kovaa tullessaan, mutta sitähän ei toivota! :heart:

Ihanaa viikonloppua pömppikset! :heart:
 
mmm , oikein hyviä uutisia toit meille! Sillälailla =) Onnea! Ja Hobelle myös oikein reilut onnittelut ihanista ultranäkymistä!! :D

Astarte :hug: Niinkuin itsekkin kirjoitit, huomenna taas jaksaa, huomenna on siis päivä uusi. Jaksamisia!

Oikeesti, rakkaat pömppikset, tuo meidän lista näyttää upeelta... kun teitä plussanneita on jo niin mukavasti (mutta ei liikaa, ehei!!) . Jokainen vuorollaan saa liittyä tuohon upeaan plussapinoon :D Sitä odotellessa, mukavaa viikonloppua :wave:
 
Astarte :hug:

Hobe ja Astarte onnea hienoista ultrakuulumisista!

Rouva Puh sulle on peukut pystyssä bd

Täällä puhdas negatiivinen testitulos pp12 testattuna

Huomenna vielä toinen kotitesti ehkä ja maanantaina verikokeeseen jonka tuloksen saan iltapäivällä.

Maanantaina saan varmaan luvan lopettaa luget ja vuoto alkaa keskiviikkona ja sitten kp10 taas ultrattavaksi ja uusi IVF hoito alkaa sitten siitä. Minä en ole vielä luovuttanut, eikä ole mieskään :)

Me ollaan nyt niin juteltu, että nyt tehdään perään tämä seuraava IVF hoito heti, kun meillä on lääkekattokin täynnä tälle vuodelle ja PAS:it samaten sitten heti. Minähän olen lääkärin kanssa jutellutkin ja suunnitelma olisi IVF tuoresiirrosta siirtää edelleen yksi alkio, mutta jatkossa PAS:eissa siirrettäisiin sitten kaksi alkiota kerralla, jos mahdollista. Ihan samoilla lääkemäärillä yms. ilmeisesti tehdään nyt uusi IVF kun edellinenkin. Sitten 3. IVF jos joudutaan tekemään, niin se tehdään 2010 vuonna. Meillä on miehen kanssa siis pitkän tähtäimen suunnitelma valmiina. Niin monta IVF:ää varmaan tehdään ku KELA korvaa ja sitten annetaan olla.

Nyt mua ei suuremmin masenna toi negatiivisen näkeminen tossa testitikussa, onhan sitä pettynyt, mutta minä suuntaan nyt taas katseen tulevaan, ei auta muu. Kyllä mä tiedän sen märypäivän vielä tulevan kun hormonit heittelee ja vuoto alkaa.
 
Peepee , ihanaa kun toivo on jälleen herännyt. Välillä se katoaa aina ulottumattomiin, mutta jossain vaiheessa se alkaa kurkkimaan nurkan takaa =) Henkilökohtaisesti tuntuu, että on välillä ihan mukava kun on muutakin projektia ja touhuamista, kuin vain nämä hoidot. Saa ajatuksia muuallekkin ja keskittyä välillä ihan muuhunkin elämään. Meilläkin on muuten IVF vko 47, eli samassa aikataulussa sitten mennään. Onnea matkaan :hug:
 
Heippa.

Ihan ensiksi lämpöiset onnittelut kaikille onnellisten ultrakuulumisten saaneille! :heart: :heart: Kamillan kuulumiset vielä ensi viikolla ja sitten saadaan toivottaa sinutkin plussanneiden puolelle!

Sitten toiseksi: lämpöiset halaukset kaikille negan testanneille. On niin paksu klisee sanoa, että me kaikki tiedetään miltä se tuntuu, mutta se vain on niin totta. Astarten nutun neulomista jäin miettimään ja nieleksimään. Mä en osaa edes kutoa mitään ja silti tiesin sydämessäni täsmälleen, miten tuskalliselta susta tuntui.

Kolmanneksi PeePeelle Ihanaa että olet taas täällä ja uusi hoitoaikataulu on jo lyöty lukkoon - ja että Toivokin on herännyt! Kivaa myös, että olette Retulin kanssa sitten samassa aikataulussa - ihanaa piinailla ja plussata tutun kanssa... :D

Ja viimeisestä aasinsillasta omaan napaan. Takki on Stellalla nyt aika tyhjä. Vol 3 pino on tuonut entistäkin suuremman haikeuden ja vähän jopa paniikkia omaan pieneen mutta ääriänsä myöten stressaantuneeseen päähäni. Se, että täältä kertarysäyksellä plussasi iso joukko rakkaita pömppisystäviä, jotka nyt saavat muistella hymyssäsuin tunikajuttuja plussanneiden puolella yhdistettynä siihen tosiasiaan, että itsellä eteen tuli nyt sitten tämä vähän pitempi paussi yrittämisessä tai ainakin hoidoissa...No, se ei ole tuntunut ihan helpolta. Iloitseminen muiden puolesta on ollut ihka-aitoa ja sydämeen käyvää mutta samalla oma tilanne on tuntunut kahta kauheammalta. On ollut vaikea kirjoittaa kuulumisia - jotenkin tuntuu, että ainoa mitä olisi sanottavaa, on että "eipä tässä mitään, normaalista kierrosta ei tietoakaan, tuntuu kaikin puolin pahalta".

Miehen kanssa kotona on vähän rankkaa. Vaikka kuinka on ihania syysaamuja ja upeita ruskailtoja ja sitä tiedostaa kyllä, että elämä on kaunista (niinkuin Ade kirjoitit tuolla toisessa pinossa), ja päivät saa kulumaan välillä jopa ihan oikeita työasioita ajatellen, niin jotenkin kummasti illalla makuuhuoneessa on vaan aika hiljaista. "Voinksmä sammuttaa valot vai luetko vielä?" "Ei, sammuta vaan". "Hyvää yötä" "Hyvää yötä".

Mä niin haluaisin tehdä jotain suunnitelmia jatkon suhteen ja edes varovasti ajatella 3.IVF:ää ensi vuoden alkupuolelle, mutta me ollaan miehen kanssa hoitojen tarpeesta hyvin eri mieltä, vielä enemmän kuin ennen. Ja tämän vuoden surujen saldon päälle yhdistettynä tuo erimielisyys on tosiaan johtanut siihen, että makuuhuoneen hiljaisuus ei ole vaan sanallista, tiedätte varmaan mitä tarkoitan. Mulla itku tulvisi yli äyräitten melkein milloin vain, jos sille vain antaisi luvan. Mies taas ei oikein ymmärrä, miksi pitää olla niin kauhean surullinen: meillähän on kaikki niin hyvin kun kerran tulin spontaanisti raskaaksi. Ja mitä itkuisemmalta vaikutan, sitä ärtyneemmäksi mies näyttää tulevan - ja kommentoi silti, että jatkuvasti mökötän. Joten... Jotain psykologi-apua olen välillä miettinyt, siis itselleni. Se vain tuntuu jotenkin - no, osittain turhalta. Ehkä mun pitäisi psykologiajan sijaan vain varata aika johonkin pehmustettuun itkuhuoneeseen.

Joka tapauksessa, vähän harvemmin mutta täällä taustalla ollaan silti, silloin tällöin. Ajatuksissa olette paljon useammin kuin mitä kirjoittamisen tiheydestä voisi päätellä.

Stella
 
Lauantai 11.10 :wave:

MinzuS......................3.PAS................................kp32/28-31/ktt12
Rouva Puh.................1.inssi..............................kp28/28-38/ktt12
Retuli82.................... 2.IVF................................kp26/-/marras
Väre...........................PAS..................................kp24/28/ktt8
Kurreliini.....................inssi................................kp23/-/ktt8
Adeliini.......................pupuilua..........................kp22/27-34/ktt
Rouva Pikkumyy.........pupuilua..........................kp15/32/ktt
Helinäkeiju75.............PAS.................................kp14/-/marras
PeePee77..................2.IVF...............................kp8/29-31/marras
EllaElias.....................PAS.................................kp6/-/ktt
Stella08.....................luomuilua........................kp/27/ktt
Astarte......................PAS.................................kp/26-30/marras
Haave........................PAS.................................kp/30/loka
Merikeiju....................PAS.................................kp/29/ktt


Testailijat :p

MinzuS 13.10
Rouva Puh 13.10
Väre 15.10
Kurreliini 17.10

Haamuillut :)

Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
 
Astartelle voimia :hug: ja katse kohti tulevaa!

Stella: Kiva kuulla susta pitkästä aikaa! Kyllä nämä koitokset oikeasti vaikuttaa kotonakin niin moneen asiaan. Anna itsellesi aikaa surra ja tuntea kaikki mahdolliset tunteet. Kaikki kääntyy vielä parhain päin! :hug:

PeePeelle paljon positiivissävytteisiä tervehdyksiä tulevaan uuteen ivf-hoitoon.

Kaikille ensiviikon testailijoille haluan täältäkin suunnalta lähetellä suunnattomasti kärsivällisyyttä ja ennen kaikkea positiivisia puhureita! ;) Ja kaikille tasapuolisesti nautinnollista vklopun jatkoa!
 
Astarte, Iso :hug: sulle!
Mulle tuli sellanen pakahduttava olo kun luin pienestä nutusta jota sydän karrella nyperretään, VOI ETTÄ :( . Sielujeni silmissä nään ton tilanteen ja pystyn niin hyvin kuvittelemaan itteni siihen tilalle *snif*.
Onneksi on kaksi sisupussia odottamassa lämpöiseen kotiin pääsyä! Jaksuja ystävä!

Helinäkeiju, muista että lopettaminen on pitkä prosessi. Jokainen polttamatta jäänyt rööki on kotiin päin! Tsemppiä! Miten on tää vkonloppu sujunut?
Hyvä että metuista ei oo tullu sivuoireita!

Hobe, onnea hurjasti ultranäkymien johdosta!!! Voin vaan kuvitella miten sykähdyttävää olisi nähdä (ei kuulla ;) ) syke siinä ruudussa, voih!

Mmm, Onnea tuhannesti sullekin! Tai siis tietty Teillekin, molemmille! Ihanaisia masun kasvatus hetkiä!

Kamilla, odotan yhtä ihania uutisia sultakin sitten tiistaina (?)!!!

Rva Puh, mikäs sun tilanne on? Ootko testaillu vai ootatko huomiseen? bd bd bd bd sinne!

Minzu, mites sulla? Ootko pissiny tikkuun vai vasta huomenna? Peukutukset sullekin!

Onpas täällä kutkuttava ensi viikko kun on noin monta testailijaa!

PeePee, hyvä että suunnitelmat on selvillä! Kyllä se Toivo jaksaa nostaa Uskon uuteen hoitoon sitten kun aika alkaa olla lähempänä. Vielä ei tarviikkaan hehkuttaa, suru on hyvä käsitellä "alta poies". Ethän liikaa varaa itsellesi hommia, vaan muistat myös ottaa lungisti välillä?!

Stella, ihana kuulla susta, vaikka oma olosi onkin tällä hetkellä mollivoittoinen! Kuluvan vuoden tapahtumat huomioon ottaen ei ole mikään ihme että takki on tyhjä ja parisuhdekin käy matalalla. Uskon että tämän kertaisesta kaivosta noustuanne olette molemmat vahvempia, yhdessä ja erikseen! Eikö haavan päälle arpeutunut iho ole vahvempaa ja paksumpaa kuin se joka alunperin meni rikki?
Ensi vuoden alkuun on vielä aikaa. Jospa sinä aikana pääsette miehen kanssa samalle sivulle tässä asiassa? Iso :hug: Stella-muru!

ON: pp.9 ja olo on sellanen että tulos voi olla joko tai (yllättäen!). Ihan tähän päivään asti on ollu menkkaoloja masussa, ei kokoaikaisesti vaan silleen ohimennen aina välillä. Nyt on pari päivää särkeny alaselkää. Eli voi johtua endosta, saapuvista menkoista, tai alkaneesta raskaudesta.. Huoh.
Tuntuu että keskiviikkoon on pitkä aika. Ja sitten taas se tulee liian nopeasti. Mielelläni jatkaisin tätä tietämätöntä KTT-oloa :ashamed: .
Nyt just kun kirjoittelen niin vihloo kovasti tuolla oikealla puolella. Hmmmmmm..

Jään kyttäämään kohdunseutuani.

Sunnuntain jatkoa, plussarikasta viikkoa kaikille testailijoille ja muuten vain ihanaa viikkoa kaikille muille!

-Väre ja Tatti pp.9
 
Moi :wave:

Minzulle tsemppiä, vielä on toivoa, pidän peukkuja :heart:.

Tunnistin Stellan mainitseman "iltahiljaisuuden", siitä miehen kanssa tällä viikolla keskusteltiinkin. Se kaikki, mitä mekin ollaan tämän vuoden aikana jouduttu kohtaamaan, on tottakai vaikuttanut meidän suhteeseen. Viikolla sitä monesti huomaa olevansa kovin väsynyt, mutta onneksi viikonloppuisin ollaan pystytty rentoutumaan ja nautittu toistemme seurasta. :heart:

Suhde joutuu näissä asioissa äärimmäisen koville, ja sitä varten ne psykologit on, että kannattaa ehdottomasti mennä juttelemaan yhdessä tai erikseen. Me käytiin yhdessä psykologilla ennen ensimmäistä hoitokertaa. Kokemus oli kaikin puolin positiivinen ja esille tuli asioita, joista emme keskenämme olleet jutelleet, ja joiden perusteella nyt ymmärrämme toinen toistamme paremmin.

Toivon Stella sinulle kaikkea hyvää ja paljon jaksamista vaikeina aikoina. :heart:

).( Vielä en tänä aamuna uskaltanut testata, ehkä huomenna... viimeistään keskiviikkona, jos ei menkkoja kuulu. Yllättäen sitä kärsivällisyyttä aamulla tuntuu löytyvän ;) . Ajoittain huomaa sellasta kevyttä juilimista alavatsalla, ja lämmöt on vielä korkeella 37.2.

Kiitos peukutuksista!
 

Yhteistyössä