Pömppömahaiset Plussaajat, vol 3

Huomenta pömppiskullat!!

Täällä on AIVAN USKOMATON plussapuhuri käynnissä!! Onnea kaikille uusille plussanneille ja onnellisia ultra-uutisia saaneille :flower: :heart:
Pikkuhiljaa jokainen teistä astelee kohti äitiyttä ja Linnanmäkeä (Astarte, huippujuttu :LOL: ), kuka suorempaa polkua, kuka pidempiä kaarroksia matkallaan tehden. Olette upeita naisia ja tulette olemaan upeita äitejä jokainen.

Uskoa, Toivoa ja Rakkautta lähettelee

Miru ja vauvat 30+2
 
mmm
Kamilla ihanaa ja onnea upeista ultra-kuulumisista :heart:

Rouva Puh onnea vielä kerran ja nyt tilaamaan sitä ultra-aikaa :heart:

Mirulle ja vauvoille terkkuja :wave:

Hertta tervetuloa minunkin puolesta

Kurre ja Väre tsempit lähtee täältäkin piinailuun. Onko oireita ilmantunut?


Hyvää keskiviikkopäivää koko poppoolle :wave:

mmm
 
Kamilla , ihania uutisia ultrasta!! Hirrrveeesti onnea =) :heart: Ja kun päivittelet tuota meidän listaa, niin korjailetkos mun kp:t? Eli huomasin että mulla on listalla yks päivä jäljessä, eli tänään siis kp 30.

Rouva Puh , onnea myös teitille :heart: Ihanaa kun teitä onnistujia alkaa ropista ihan urakalla =) Plussapino senkun paisuu!

Joko Väre on testaillu? Ja Kurrelle myös loppupiiniksiin puhtia =)

Täällä tosiaan kierron vikapäiviä, tuhruja eikä vuotoja näy (normikierto noin 30)... ihmeelliset pään jomottelut ollu nyt melkein jokapäiväisiä. Ärsyttää, tuo oire kun saa omat toiveet nousemaan ätmösfääreihin :kieh: Testailla ajattelin vissiin perjantaina, jos ei se täti nyt vielä suvaitse tulla. Katsellaan ja kuullostellaan!!
 
Moro Pömppikset!

HelinäK. toivottavasti asiat selkenevät teille pian! Vaikeiden asioiden eteen olet joutunut, joten voimia roppakaupalla sinnepäin. En yhtään ihmettele jos lopettaminen (tupakan) ei ole ollut totaalista. ((((Hk))))

Kamilla, voi miten siellä on jo iso pieni, jo sentin >3! Turvallista matkaa äitiyteen teille molemmille!

Retuli, pidä vaan Usko voimissaan vimppaan asti! bd bd bd bd vikoille päiville!

En nyt yhtään muista mitä vielä piti muistaa sanoa ja kenelle, sivu loppui kesken-höh.

Mutta kaikille IhaNaisille paljon lämpöä elämään ja Onnen hippusia aamupuuroon!!

ON: Nyt näyttäisi siltä että neljän vuoden odotus olisi ohi..
CB:n testiin piirtyi suht selkee + aamulla ja verikokeen tuloskin oli positiivinen:eek:. Hcg-arvo oli nyt pp.12 98,6 ja hoitsu sanoi että he ovat ihan tyytyväisiä tuohon arvoon=) .

Itteä vaan pelottaa niin paljon se kesäkuisen km:n uusiminen etten osaa edes iloita :/ . Silloin oli arvo pp.12 90.3, tuhruilu alkoi rv5+0. Arvoa seurattiin ja se oli kuitenkin noussut ihan kivasti, pp.25 5656. Ja loppu onkin historiaa :( .

Nyt pitäisi vaan osata ottaa päivä kerrallaan ja yrittää löytää se sama euforia joka seurasi sitä kesäkuista plussaa..

Ultra ois 6.11 rv 7+1, eli aivan liian pitkän ajan päästä!!!!! Saan kuitenkin soittaa ivf-hoitsulle jos tuhruilu alkaa tai hermo ei vaan kestä.

Nyt yritän sulatella tätä tilannetta. Mä oon raskaana. (miten toi voikin tuntua omaan korvaan niin jotenkin falskilta?!)

Näillä mennään! =)

-Väre ja Tatti 4+0 :heart:

p.s anteeksi omanapisuus :ashamed:
 
Väre , onnea onnea roppakaupalla ja vielä enemmänkin :heart: Eli päivä kerrallaan vaan etiäpäin! Hetki hetkeltä se pikkuinen tatti kasvaa ja kasvaa ja valmistaa teitä vanhemmuuteen. Vaikka tosiasiassa ymmärrän huolesi tuon km:n suhteen... kun itsellä myös se koettuna kesällä, niin tulee varppina olemaan vaikeeta juuri tuo alkuraskaus. Mörköjä ja peikkoja matkanvarrella!! Mutta yritäthän kuitenkin rentoutua ja nauttia, sinä olet raskaana =)
 
Paljon, paljon onnea Rouva Puh plussasta! :heart: :D

Väre, ihanaa, oi hitsi sentään! Onnea ihan vallan mahottomasti!
:heart: :D Jos olisi jotain rauhoittavaa sanottavaa, niin tähän väliin sen käyttäisin, mutta valitettavasti ei nyt ole muuta kuin, että tilanteeseen ei tule vaikuttamaan se, että iloitsetko jo nyt raskaudesta vai murehditko tulevaa, joten ihan oman hyvinvoinnin kannalta pitää nyt ajatella vain positiivisesti. :flower: Asiaan kun ei valitettavasti itse voi vaikuttaa, ei ainakaan omilla ajatuksilla. Mutta silti tiedän, että jos itse joskus olen tuossa tilanteessa, niin tismalleen samat ajatukset ne auttamatta hiipivät mieleen.. Voimia siis sinulle pömppis!

Astarte, sun aiempi Lintsi-viittaus oli muuten ihan helmi, nauroin makeasti sitä lukiessani. :D

retuli, tsemppiä sulle testaukseen! :wave:
 
Myöhäisiltaa! Paljon kiitoksia kaikille rakkaille pömppiksille onnitteluista! :heart:

Hienoja uutisia, Väreelle onnittelu :hug: plussasta!! Varmasti on pelko km:sta kun on sellaisen hiljan kokenut mutta yritä tosiaan ottaa vaan iisisti ja pitää itsestäsi hyvä huoli, eipä sitä oikein muuta voi tehdä.. Noi kolme viikkoa on kyllä pitkät viikot odottaa ekaa ultraa, mutta parempi jaksaa odottaa niin näkee tilanteen sit ainakin selvästi.

Kiitos Ade :hug: Kuinkas teidän hoidot etenee, onko seuraavassa kierrossa tulos inssi vai muistanko oikein?

Stella, tunnistan myös haikeuden kun porukka plussaa ja pömppisjoukko pienenee. Vaikka eihän me plussanneet osata eikä halutakaan täältä mihinkään lähteä, en minä ainakaan. Lapsettomuuden tunne istuu vahvasti, vaikka tällä hetkellä kaikki on kunnossa ja masussa on elämää.
En edes osaa ilmaista kuinka pahalta tuntui kun luin että sulla on paha olla ja ahdistaa..
Voi kun voisin halata ja lohduttaa ihan oikeesti :hug: Toivottavasti pääsette miehen kanssa taas samalle aaltopituudelle ja yhteisymmärrykseen jatkosta hoitojen suhteen.

Ja kuinka toivon kaikille pömppiksille onnistumisia... Erityisesti teille, joiden kans ollaan piinailtu ja kirjoiteltu täs jo lähes vuoden toivoisin jo niin kovasti plussaa...
 
Torstai 16.10 :wave:

Retuli82.................... 2.IVF................................kp31/-/marras
Kurreliini.....................inssi................................kp27/-/ktt12
Adeliini.......................pupuilua..........................kp26/27-34/ktt
Rouva Pikkumyy.........pupuilua..........................kp19/32/ktt
Helinäkeiju75.............PAS.................................kp18/-/marras
PeePee77..................2.IVF...............................kp12/29-31/marras
EllaElias.....................PAS.................................kp10/-/ktt
Astarte......................2.PAS..............................kp4/26-30/ktt
Stella08.....................luomuilua........................kp/27/ktt
Haave........................PAS................................kp/30/loka
MinzuS......................3.PAS..............................kp/28-31/ktt
Hertta73...................3.IVF...............................kp/-/ktt

Testailijat :p

Kurreliini 17.10

Haamuillut :)


Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Rouva Puh :D
Väre :D
 
mmm
Väre tuhannesti onnea teille :heart: ihanaa, että näitä onnistumisia nyt todellakin satelee, samaan tahtiin kun täällä vettä satelee :)

Jokos Retuli olis testannut?

).( täällä kaikki ennallaan, tosin pelko jäytää taas aika lailla :( rinnat ei taaskaan niin kipeet kun ennen :ashamed: vainonharha iskee ihan kunnolla. Ilmeisesti km vaikuttaa tähän mun psyykkeeseen aika lailla. Eilen juuri juttelin miehen kanssa, että ihan kateellisena kuuntelee sellaisten ihmisten raskausvointeja, jotka ei ole km:a kokeneet. he osaavat oikeasti iloita ja olla onnellisia, ilman että pelko vahtii olkapäällä. Eivät "osaa" pelätä mitään vaan nauttivat joka hetkestä. Jotenkin tuntuu katkerasti siltä, että km on vienyt minulta tämän mahdollisuuden eli kyvyn nauttia ja iloita raskaudesta. Tuntuu, ettei uskalla koska sitten tämä ei varmasti pääty hyvin jne. Niin tieto lisää tuskaa, sanotaan. Voi kun kaikki tää "negatiivinen" tieto/kokemus häviäisi mielestä ikuisiski ajoiksi ja tilalle tulisi yltiöpäinen positiivisuus ja varmuus tän raskauden onnistumisesta. No, ultra olis ens viikon perjantaina 24.10 klo 10 joten sitten ollaan lie viisaampia ja toivottavasti tää suloisen ihana piina jatkuu....sitten olisi viikkoja 9+2 joten yksi rajapyykki omalta osaltani olisi ohitse. Viimeksi alkion kehitys oli lakannut n. viikolla 8.
Äh, synkäksi meni, mutta niin on ilmakin. Vettä tulee kaatamalla ja on pilkko pimeää. Tuli nyt taas kaiveltua tota omaa napaa ja purettua pelkoja. Ompa ihanaa, et on tälläinen paikka, missä voi pimeimmätkin ajatuksensa tuoda ulos. Lähtevätpähän tuolta päästä kiusaamasta, ainaskin vähäksi aikaa ;)

Positiivisia ajatuksia teille kaikille ja uskoa huomiseen niin piinailijoille kun plussanneillekkin :wave:

mmm
 
mmm , menkkoja ei näy eikä kuulu mutta eipä myöskään tullu plussaa testiin :headwall: Ois varmaan jo pitäny näkyä jottain, nyt kp 32. Eli siis tädin houkutustanssia täytyy harjoitella, niin sais se "mielenvirkistäjät" eli e-pilsut aloitella.

Päivänjatkoja!
 
Heips. Pikainen visiitti kuulumisiin.

Suuret onnittelut plussasta Rouva Puhille ja Väreelle. :flower:

Oma tieni kohti kauan toivottua plussaa ei nyt näytä etenevän. :headwall: Eilisen ultran jälkeen tunnelmat täällä päin aika ankeat. Passia ei sitten tähän kiertoon tehdäkään. Näkymä ei lääkärin mukaan ollut sellainen mitä näillä päivillä odotti eli seuraavalla kierrolla sitten yritetään lääkkeellisenä.

retulille: :hug:
 
Kiitos kaikille onnitteluista :heart: !

mmm, voi kun saisin tän ruudun välityksellä laitettua sinne tyyneyttä ja uskoa. Mä uskon että kaikki on hyvin ja ensi perjantain ultrasta saatte jo ekat kuvat vauvakirjaan.
Hyvä että purat tänne niitä pelkoja niin muuttuvat pienemmiksi! Itellä tää odotus on yhtä piinaavaa joten panikoidaan yhdessä.
Toivottavasti aika sinne ultraan asti hujahtaa ohi. Auttaisko jos järkkäis kalenterin ähkytäyteen toimintaa koko viikoksi?! Meille vois ainakin tulla siivoomaan.. ;) :p

Retuli, halit negan johdosta :hug: ! Ja mihin se tätsä jäi luuhaamaan? Vois sit edes tulla aikataulussa paikalle niin että pääsisit eteenpäin taipaleella! Mäkin voin pistää jalalla koreasti jos se yhtään auttais.

EllaElias, voihan Paski minkä lykkäs! Iso lohtuhalaus sullekin :hug: . On niin maan inhottavaa kun on kerenny jo asennoitumaan johonkin ja sit matto vetästään alta :/ . Jaksuja!

HelinäKeiju, miten sulla menee? Onko uutta tietoa teidän tulevista kuvioista? Tässä kukkakimppu jokaisesta sytyttämättä jääneestä tupakista: :flower: :flower: :flower: etc.etc.

Kuinkas Stella jakselet? Tässä ois olkapää jos kaipaat ~/.

ON: ma-ke oli aikamoiset endokivut mahassa, selässä ja hartiassa. Torstaiyönä ja -aamuna tuli tosi snadisti ruskeeta pikkariin ja mä pelästyin sydänjuuriani myöten. Kivut kuitenkin hävisivät ja värikoodia ei oo näkyny sitten eilisen aamupäivän. Ajattelin että voisko noi kivut ja väritkin johtua siitä kun menkkojen ois pitäny alkaa , mutta ei alkaneetkaan ja endo siinä silti jotenkin oireili??!
Eilen nukuin puolentoista ja tänään kolmen tunnin päikyt kunnon yöunien lisäksi ja dödö on pettäny pahemman kerran jo ainakin viikon verran ja juoda pitää koko ajan. Lasketaanko nää oireiksi??

Mukavaa perjantai-iltaa kaikille yhdessä ja erikseen! Mulla on rauhallista kun mies on pikkujouluissa:xmas:..

-Väre
 
Väre: tällä hetkellä ei mitään uutta tietoa veljeni osalta. siispä huomenna aamulla alkaa synarelan sumuttelu.
pitänee tunnustaa, että näin yövuoron aikana pinna ollut tiukalla, jotenka on palanut. herättyäni jokunen ja töissä ollessa, kuitenkin vähemmän kun ennen. kait!
huomenna alkaisi vapaa ja kamala kasa kotihommia on rästissä, kuten kaikki haravoinnitkin. taitaa olla työntäytteiset vapaat tiedossa.
 
Moikka rakkaat pömppikset!

Ja kiitos huhuiluista PeePee ja Astarte.Heh, ei mulla edes ole ollut varsinaista testipäivää, vaan toi 17.10. on varmaan Kamillan valitsema päivä. ;) Tällä kertaa en siis saanut edes ohjeita siitä, millon pitäis testata. On taas ollut aika hirveetä, vaikkei tähän taaskaan pitänyt suhtautua vakavasti, mutta kaipa se testitikun kohtaaminen on aina samanlainen taisto... Meillä mies on ollut tiukkana, ja kun torstaina jostain kumman syystä kysyin siltä, että pitäiskö testata, niin vastaus oli aika tiukka, ettei testata vaan odotellaan, joka siis oli mun oma ehdotus inssin jälkeen. No sitten ei testattu.

Äsken tultiin kotiin ja muutenkin oon ollut aika pinna tiukalla pari päivää, niin ajattelin, että lähen lenkille purkamaan paineita ja testaan sitä ennen, niin saanpa sitten hikoiltua nekin itkut ja tuskat samalla hieman pienemmäksi.... Joo, testasin, ja en sitten lähtenyt lenkille. Se oli nimittäin sellanen jonkinsortin plussa. :) Oireitakin on ollut, mutta niihin uskomisen olen lopettanut jo aikoja sitten. Ja tarkoituksella tässä ollaan vielä epäuskoisia, katsotaan nyt pysyykö vuodot poissa ja mitä jatkossa tulee eteen. Ja vahvistuuko viiva ja mihin suuntaan tämä kehittyy. Ymmärrätte varmasti, mitä tarkoitan. Mutta silti, kyllä mun sisällä sellainen pienenpieni hurjan lämmin tunne on, josko se olisikin tällä kertaa todellista ja jos vaikka kaikki menisi jokseenkin hyvin. On se sallittava itselle, kuten Hobekin kerran viisaasti sanoi. Että iloa on revittävä niistä hetkistä, kun siihen on joku syy ja ladattava akkuja tulevaisuutta varten. Voimavaroja tullaan vielä tarvitsemaan, siitä olen varma.

Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua rakkaat naiset. :hug:
Kurre
 
IIIIIIIIIIK, MAHTAVAA KURRE!!!!!! :hug: Täällä hymy korvissa asti, kun luin viestisi =) :xmas: :whistle: :eek: Voi rakas ystävä, kun oon iloinen sun puolesta :heart: :flower: Inssitärppi, voi vitsi ku hienoa!!!! Nyt vaan kädet kyynärpäitä myöten ristiin, että viiva vahvistuu ja pikkuinen kasvaa ja kehittyy siellä vauhdilla!
Päivitänpä tämän jälkeen listan, hih mä täällä tosiaan "määrään" testipäiviä omiin nimiin :whistle: Noh, kukin tietenkin testaa sit ku siltä tuntuu =)
Mulla muuten viiva oli rfsu-testillä (liuskatesti) aika lailla haalea pp 16 kun testasin, et ei kannata sitä viivan vahvuutta kovin tuijottaa.

Kiitti PeePee :hug: Sut lisätään plussanneisiin sit viimeistään ens kuussa!! Usko pois!!!!
 
Voi Oravainen mikä uutinen =) :heart: . ONNEA ihan mahottomasti :flower:!!

Kirjoitit mulle niin kauniisti tossa pari päivää sitten, että suosittelen sun lukevan sen nyt itse. Tosia asioita kirjoitit kuten, on parempi yrittää ajatella vain niitä positiivisia ajatuksia ihan oman hyvinvoinninkin kannalta(ei oo vaan aina hirveen helppoa kun pelottaa..)
Mulla väreilee samanmoinen lämmin tunne sisällä että josko tämä olisi tässä!? Sovitaan että on, molemmilla ja kaikilla muillakin Pömppistelijöillä :heart: !

Varovaisin mutta onnellisin askelin vaan eteenpäin.

-Väre
 
Lauantai 18.10 :wave:

Retuli82.................... 2.IVF................................kp33/-/marras
Adeliini.......................pupuilua..........................kp28/27-34/ktt
Rouva Pikkumyy.........pupuilua..........................kp21/32/ktt
Helinäkeiju75.............PAS.................................kp20/-/marras
PeePee77..................2.IVF...............................kp14/29-31/marras
EllaElias.....................PAS.................................kp12/-/ktt
Astarte......................2.PAS..............................kp6/26-30/ktt
Stella08.....................luomuilua........................kp/27/ktt
Haave........................PAS................................kp/30/loka
MinzuS......................3.PAS..............................kp/28-31/ktt
Hertta73...................3.IVF...............................kp/-/ktt

Testailijat :p

Haamuillut ;)

Kurreliini :)

Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Rouva Puh :D
Väre :D
 

Yhteistyössä