Pömppömahaiset Plussaajat, vol 3

Kurren lukema oli kyllä upea! Voishan siellä olla useampikin poikanen pesässä?? Milloin sulla on ultra? Oli kyllä tehokasta toimintaa Naikkarilla sinä sateisena perjantaina :kieh: ..

Astarte, saitko hyviä uutisia? Voikunvoikunvoikun pääsisit hakemaan taimet kotiin kasvamaan ensi viikolla! Oliko sulla luonnolliseen kiertoon PAS? Mä ylläri-pylläri kauhiasti liputan PASsien puolesta :wave: , joten onnenkantamoisia matkaan!

Retuli, siitä se taas lähtee, bd bd bd!! Usko taivaisiin ja Toivo takataskuun ja periksi ei anneta!

Adeliini, halaus kp.1: johdosta, olipa kuinka oletettu tahansa! Jäi pahasti toi lista ed.sivulle, joten mikä ultra tää on? PASsiako kohti säkin oot menossa? Hurjat tsempitykset sulle jokatapauksessa! Toivottavasti saat kivan lekurin eteesi.

Mitä mitä rva.Pikkumyy!!?? Onko uutisia?

Mulla on sauna lämpeemässä kun palellutin itteni töissä,hrrrrrrr. Ihana kun on niin aikasin pimeetä niin saa polttaa paaaljon kynttilöitä!

Lämpöistä illanjatkoa kaikille toivioretkeläisille!

-Väre
 
Heissan kaikille..niin olen saanut joo, ja tänään koulutuksessa iltapvstä alkaen voinut tosi huonosti ja lisäksi alkoi päätä särkemään, sekä huimaa niin välillä, etten meinaa pysyä pyörtymättä, no katsotaan , mitä jatkossa tapahtuu..? Tietenkin toivon, että jos nyt olen raskaana, kaikki menisi hyvin tällä kerralla, jospa kolmas kerta toden sanoisi ja saisimme pienokaisen syliimme ensi kesänä :heart:

En jaksa vieläkään lukea paljon tekstejä, koska olo kehno, mutta plussailuOnnea kaikille! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Astarte
Kiitos kaikille peukuista ja varpaista! Oikein erinomaiselta näytti kp11 ultra. No niinpä on näyttänyt aina (eikä mitään hyötyä..). 15,7 mm folli ja 9 mm limis.

Luonnonkiertoon tehdään, kun mulla ei ole mitään kierto-ongelmia ollut ja ovisplussan olen aina löytänyt. Huomisesta lähtien teen ovistestejä ja jos ei sunnuntaina vielä plussaa niin vain siinä tapauksessa otan pregnyl-piikin su-iltana. Viimeksi en testaillut ollenkaan vaan piikitin pregnylin. Nyt siis kenties vielä luomummin.

Kaksi siirretään, olen täysin tottunut ajatukseen kaksosriskistä. Eilen juttelin puhelimessa kaksosia odottavan kaverini kanssa, jolla on muutaman viikon päästä laskettu aika. Olen niiiiiin onnellinen hänen puolestaan. Harmi kun asutaan tosi kaukana toisistamme; en varmaan pääse näkemään vauveleita aikoihin.

Tuntui hassulta kun klinikalla oli muiden lehtien seassa Vauva-lehti. Jotenkin mietin, että se on varmaan monille niin kipeä paikka, ettei moisia lehtiä pysty avaamaan. Mulla on vauvalehtien ahmimiskausia ja sitten sellaisia kausia, kun pakkaan ne kaappiin piiloon.

Näin toiseksi viimeistä kertaa lääkäriäni. Enää siirto, ja sitten muutan pois. Haikea olo, hassua. Olen nähnyt hänestä untakin.

 
retuli ja Astarte, täällä on peukut ja varpaat tanassa uuden hoidon puolesta! Lähettelen kovasti tsemppiä, onnea ja voimia! :wave: Samaa mieltä olen Kamillan kanssa, että hienoa saada uusia ktt-päiväläisiä mahdollisimman pian. =) Ja Astartelle sanoisin, että se kaksos"riski" ei nyt välttämättä ole niin suuren suuri, ainakaan meillä se ei ole ollut. Kolme kertaa on kaksi alkiota siirretty, ja tulos ollut aina nolla. Mutta siis toki muunkinlaisia esimerkkejä onneksi on, tärkeintä, että itsellenne se mahdollisuus on ok, jos niin vaikka kävisikin. :p

Kamilla, jaksuja ja uskoa kovasti. :flower: Kuten kaikille muillekin raskautuneille. :flower:

Rouva Pikkumyy, hieno juttu! :heart: Nyt vaan odottelet muutaman päivän ja viivan vahvistumista! :flower:

Kiitos Finttu, PeePee, Väre, Kamilla ja Ade taas onnitteluista ja positiivisista kommenteista, olette kyllä supersuloisia! :flower: =) Mulle tulee melkein kyynel silmään, kun jaksatte olla onnellisia mun puolesta. :hug: Oma fiilis on nyt kuitenkin se, ettei tästä vielä tiedä. Ei musta vaan tunnu raskaalta vielä, ei yhtään. Ja en mä nyt niistä kaksosista tiedä, eiköhän se lukema siinä tapauksessa olisi ollut selkeästi isompi. Naikkarilla on sellanen systeemi, että kolmen viikon päästä inssistä hoitaja soittaa mulle ja sitten kerron missä mennään. Ja se päivä on huomenna, joten ehkä siinä samalla sitten selviää myös eka ultra. Ja sen ajankohdasta riippuu sitten se, että mennäänkö yksityiselle sitä ennen. Kun on tähän nyt joku selko saatava. En mä jaksa verikokeissakaan rampata, ja ei nekään sinänsä mitään varmaa kerro. Ainut mikä sen varmuuden antaa on aika...

Ade, menetelmä on nyt testattu, ja tie avattu! Rutistukset sulle tädistä :hug: ja samaan hengenvetoon ristin jo nyt täällä sormet teidän hoidon puolesta! Laitan vielä jalatkin ristiin! Olen hengessä kovasti mukana! :wave:
 

Kopion toisesta pinosta suoraan:
varhaishuomenia, huonoa oloa olen potenut eilisestä pvstä alkaen ja tässä tämän aamuinen tulos kp 28/30 :heart:


PlussailuOnnea jokaiselle toivon sydämestäni :heart: :saint:

Rva Pikkumyy ja kohdussa kasvava-kehittyvä OnniEmmi :heart:

 
Astarte ja Retuli, kaikki peukut ojossa teille hoitoihinne! Toivottavasti näemme nimenne pian plussalistassa!

Rva Pikkumyyllä on kivan näköinen tikku! Voimistukoon tuo toinenkin viiva komeaksi ja tummaksi!

Kurre; itse olet supersuloinen. Ja raskaana!!! :D

Nopsa tilannetiedotus, että listalle saa laittaa kohdalleni välikierto. Tuli sen verran mahaprobleemia, että tarkkaan pohdittuani jätän sittenkin hoidot tältä kierrolta ja keskityn
toisen osaston eli mahan hoitamiseen. Jospa saisin sen kuntoon, voisihan se auttaa raskautumistakin.

Pistäkää Pömppikset pino vinoon plussista!!
 
Lauantai 25.10 :wave:

Helinäkeiju75.............PAS.................................kp27/-/marras
PeePee77..................2.IVF...............................kp21/29-31/marras
EllaElias.....................PAS.................................kp19/-/ktt
Astarte......................2.PAS..............................kp13/26-30/ktt
Retuli82.................... 2.IVF...............................kp8/-/marras
Adeliini.......................välikierto........................kp3/27-34/ktt
Stella08.....................luomuilua........................kp/27/ktt
Haave........................PAS................................kp/30/loka
MinzuS......................3.PAS..............................kp/28-31/ktt
Hertta73...................3.IVF...............................kp/-/ktt

Testailijat :p

Haamuillut ;)

Rouva Pikkumyy :)

Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Rouva Puh :D
Väre :D
Kurreliini :D
 
:flower: :flower: :flower:

Anteeksi että tällä tavalla tuppaudun teidän pinoonne, mutta oli pakko tulla onnittelemaan, kun huomasin tutun nimimerkin.

En tiedä muistatko minua lainkaan tuolta yhdestä pinosta, jossa oli hoitonsa aloittavia syksyllä 08, mutta jäit vain mieleeni, kun meillä niin sama lähtötilanne.

Oikein ihanaa masun kasvatusaikaa ja toivottavasti vauva jaksaa siellä kasvaa ja kehittyä aivan laskettuun aikaan asti. Paljon siis tarrasukkia ja vauvaliimaa pikkuiselle. ;)

Itsekin plussasin tuossa syyskuun alussa ja nyt jännityksellä taas odotellaan np-ultraa. Varhaisultrassa on käytykin jo. Toivottavasti törmätään jossain pinossa. Olisi mukava vaihtaa ajatuksia aina välillä.

Kaikkea hyvää teille!! B)
 
mmm
Rva Pikkumyy onnittelut ja suuret halaukset :hug:

Astartelle onnittelut hienosta ultra näkymästä ja onnea koitokseen :heart:


).( Täällä hermoillaan aina välillä ja no myönnetään ultrassa käyty KOLMESTI :ashamed: tosin kaksi kertaa on ihan "virallista" käyntiä ja yksi sitten hermoilukäynti. Kävin nimittäin sellaisella yksityisellä äitiysneuvolalla eli kätilö ultrasi mahan päältä. Maksoi muuten vain 45 ekeä. Viime käynti oli siis perjantaina ja se oli polilla. Tarkastettiin se rakkula/kysta, joka oli kohdun ulkopuolella. Ei ollut enää ja kohdussa kaikki ok siis syke näkyi ja kovasti kuulemma liikuskelikin. Mieskin pääsi nyt vasta eka kertaa kurkkaamaan pikkuista. Sen jälkeen uskalsin vasta tilata neuvolaan ajan ja se on keskiviikkona. NP-ultra olis sitten 24.11. Oireita on pysyviä oikeestaan rintojen turvotus/kipuilu. Paha olo tulee ja menee. Toisina päivinä on ja toisina ei. Vatsaa vihlaisee ja nippailee ajoittain ja kuulemma kuuluu asiaan. Ajattelin, että jos uskaltais neuvolassa pyytää kokeileen, kuuluisko jo sydänäänet dopplerilla. Tosin se ultraava kätilö meinasi, et varmaan vasta vko 11 vois alkaa kuuluun, koska mulla taaksepäin kallistunut kohtu. No jaa viikkoja ois keskiviikkona päivää vaille 10 joten katotaan uskaltaisko. Meinaan jos ei vielä kuulu niin tuleeko paniikki ja taas pakko mennä ultraamaan :whistle: Tulipas taas sepustusta kerrakseen, toivottavasti ette kyllästy näihin jorinoihin.

Halauksia kaikille plussanneille siis raskaana oleville(vau) ja tuleville plussaajille :hug: ja hyvää alkavaa viikkoa vaikkakin ainakin täällä satelee.

mmm :wave:
 
mmm ja muut rakkaat hermoheikot ;) , millon kävitte ekassa ultrassa? Eli siis millä viikolla, oliko se vasta sitten kun syke jo näkyi? Vai kuinka aikaisin sinne on mitään järkeä edes mennä? :ashamed: Mä olen nyt jotenkin tosi paniikissa, ja mietin pääni puhki, että kestänkö vielä kaksi täyttä viikkoa, vai menenkö yksityiselle ennen sitä...

Astarte, onko tänään siirto? :D
 
Maanantai 27.10 :wave:

Helinäkeiju75.............PAS.................................kp29/-/marras
PeePee77..................2.IVF...............................kp23/29-31/marras
EllaElias.....................PAS.................................kp21/-/ktt
Astarte......................2.PAS..............................kp15/26-30/ktt
Retuli82.................... 2.IVF..............................kp10/-/marras
Adeliini.......................välikierto........................kp5/27-34/ktt
Stella08.....................luomuilua.......................kp/27/ktt
Haave........................PAS................................kp/30/loka
MinzuS......................3.PAS..............................kp/28-31/ktt
Hertta73...................3.IVF...............................kp/-/ktt

Testailijat :p


Haamuillut ;)


Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Rouva Puh :D
Väre :D
Kurreliini :D
Rouva Pikkumyy :D
 
Rouva Pikkumyylle hurjasti onnea plussan johdosta,
ihana juttu!! :heart: :flower:

Kurre, mä kävin ekas ultras 7+2 mutta ajattelisin että aikaisintaan jotain 6+4 tai 6+5 kantsis mennä ja varmaan syke näkyis! Ne oli kyllä pitkät kolme viikkoa odotella, mutta pelkäsin että kun meillä on labrassakin alkiot jakaantuneet hitaasti niin jospa samoin on nyt enkä uskaltanu mennä aikaisemmin. Mikäs rv sulla nyt on, 4+jotain vai jo rv5?
On kyllä niin mielettömän hienoa että säkin plussasit, muistan kuinka joku aika sitten kirjoitit että oot jo vähä luovuttamassa ja sit kävikin näin ihanasti :heart: :heart: YES!!! :D

Hih, vai on mmm kerinny jo kolme kertaa ultraan :wave: Ihanaa että kaikki on ollut kunnossa :heart: Mä oon ollut vasta kerran ja kova hinku kyllä olis jo seuraavaan. Tunnin päästä on eka neuvola-aika ja siellä varmaan puhutaan sit np-ultran ajankohdasta. Tänään on 9+1 ja toivoisin saavani sen kolmen viikon päähän rv12+jotain. Sillä viikolla mieskin pääsis parhaiten mukaan.

PeePee:lle :wave: Oot mielessäni harvase päivä ja toivon sydämestäni että kuukauden päästä saadaan juhlia sun plussaa!!!! :attn: =) Koska ehdittäis kaffille?

Mitäs muille piinailijoille kuuluu? Haave, Minzu, Helinäkeiju, Ella, Hertta?
 
Kiitos Kamilla vastauksesta ja kauniista sanoista. =) Mulla on nyt siis 5+3 menossa, ja en mä tiedä, mä olen vaan ihan kauhuissani... En osaa ollenkaan iloita plussasta, vaan pelkään, että missä vaiheessa ne ongelmat tulee. Tää on vaan niin järjetöntä, ja ottaa päähän, kun ei hallitse tunteitaan eikä ajatuksiaan. Ja kun mulla ei ole mitään syytä valittaa, vaan pitäisi iloita alkaneesta raskaudesta, eikä siis ainakaan valittaa tämmösistä jutuista ja vaan koko ajan omaa napaa.... :headwall: Se luovuttaminen on nyt sitten vaihdettu epäuskoon. Kuinka ihminen voikin olla vihainen itselleen, ja sille uskonpuutteelle. Järjetöntä, mutta itsepä tästä kärsin eniten omassa nahassani...

Lähetän myös täältä hurjan suuria rutistuksia erityisesti PeePeelle, Adelle ja Stellalle!

mmm, halituksia takasin ja ei me sun jorinoihin kyllästytä, ehei. :p

Ja kirjoitelkaahan ihanaiset kaikki muutkin kuulumisianne, niin saadaan tänne muutakin kun tätä mun valitusta. ;)

 
Kurre, tutulta kuulostaa toi epäusko ja pelko. Mulla oireet oli vähäisimmillään just rv5-7 ja olin ihan varma että sykettä ei löydetä. Ja kun mun hcg:kaan ei ollut mitenkään kovin korkea. Sullahan oli tosi hyvä lukema!! Nyt oon jotenkin rauhoittunut, tiedän että itse en voi keskenmenoa aiheuttaa kun vaan pidän huolta itsestäni ja lepään riittävästi. Jos niin on käydäkseen niin sille ei voi sit mitään... Mulla rinnukset ei oo yhtään turvonnu, nännit välillä kipeet. Kuvotus on ajoittaista, jos se tulee niin tulee iltaisin yleensä. Aion kysyä neuvolassa jos kokeilevat kuunnella sydänääniä :whistle: Eihän ne välttämättä vielä kuulu ja kun mulla on tuos masus tuota vaimennustakin edessä.. :D
 
Kiitos kuulumiskyselyistä Kamilla! Täällä mennään kp22 ja menkkoja odottelen ensi viikolla alkavaksi, jotta saisin sitten aloitettua itseni laastaroinnin kp2. Pass siis tulossa laastareiden ja lugejen tukemana. Saa nähdä mitä kaikkea vielä voikaan mennä pieleen, ennen kuin tosi toimiin päästään?! :ashamed:

Ottakaahan nyt kaikki vasta-plussanneet niin rennosti ja rauhallisesti kuin vain voitte ja nauttikaahan kaikista mahdollisista mahan kutkutuksista ja ikävimmistäkin oireista, sillä se 9kk menee kuitenkin nii-iin kauhean nopeasti!

Kaikille piinailijoille suuret voima :hug: ja tsempitykset tuleviin koitoksiin!
 
Ella Nyt ei mee mitään pieleen, vaan seuraava Pas tuokoon pelkkää onnea teille! Tuo laastarointi on ihan uutta mulle. Kuulostaa helpolta. Pidän sulle peukkuja. :heart:

Kurre Mä kävin ekassa ultrassa rv 6+6 ja silloin näkyi syke. Sydänäänet kuulu dopplerilla ekaa kertaa 10+4. Eipä kai meistä kukaan ihan täysin luottavaisena osaa olla, kun niin paljon on jouduttu sietään. Uskoisin sulla olevan kaiken kunnossa, kun hcg:kin oli niin loistava. Alas valuun tuonne odottavien puolelle vaan :D

Me käytiin viime pe niskapussiultrassa ja kaikki oli oikein hyvin. Pikku otuksemme siellä riehui jalkoja ja käsiään heilutellen ja vastasi täysin viikkoja. Kätilö kehui hänen olevan hyvin kehittynyt ikäisekseen. Niska turvotusta oli 0,39mm ja riskiluku oli 1/34000. Usko siihen että saamme toukokuussa vauvan kasvaa kokoajan.

Jotenkin tuntuu ristiriitaiselta kirjoittaa omista onnen hetkistä tänne. Kevään keskenmenojen jälkeen itselleni oli välillä vaikeaa lukea toisten raskausjuttuja, vaikka iloitsinkin heidän puolestaan. Tarkoitus ei tosiaan ole vääntää veistä haavassa.

Olette mielessäni ja toivon kaikille oikein pömppömahaisia vointeja! :heart:

PeePee Sä oot kyllä niin kultainen. Jaksat aina olla kannustamassa muita. :heart:
 
Heippa rakkaat.

Ensinnä Rouva Pikkumyylle rutistus ja naurunsekainen vilpitön onnittelu onnellisista kahdesta viivasta. Sinulla kierto tosiaan palautui ihanan nopeasti! Itse en tosiaankaan ole samassa tilanteessa kierron palautumisen suhteen mutta näin se vain joskus menee...Murphyn laki ja silleen. Ei auta kuin kärsivällisesti odottaa vaikka tiukkaa juuri tällä hetkellä tekeekin. Silti, en voi muuta kuin virnistää vilpittömän iloisesti kun ajattelen sinua. Profiilisi ja kirjoitustesi peruspositiivisuutta kadehdin ja sydämestäni onnittelen.

Niinkuin muitakin. Siis onnittelen. Ja tietysti kadehdinkin. Ulpun äskeinen viesti kyllä riipaisi. Ei, et sinä ettekä te muutkaan veistä haavassa käännä. Ja kyllä, on nimenomaan onnellista ja ihan oikeasti tosi ihanaa, että te onnelliset tunikasisaremme tulette meitä "myöhemmin onnistuvia" moikkaamaan ja kertomaan miten menee ja miten vatsa pyöristyy. Mutta kyllä se välillä, ainakin mulla itselläni, vähän koville ottaa. En sitä ihan ekaa kertaa ole täällä edes myöntämässä, eikä se valitettavasti tunnu nyt yhtään helpommalta kuin aiemminkaan. Siihen on tietysti ihan yksinkertainen selitys: aika kuluu (jos se ekan IVF:n raskaus olisi jatkunut, olisin jo äiti), tappiot kasvavat (kaikki ne alkiot, kaikki ne riidat, kaikki se epätoivo ja toivo, se prkeleen endometrioosi ja tietysti: rakas pieni tämän syksyinen tähdenlentoni kaavintoihineen), kuukaudet vaihtuvat ja illat tummuvat (vastahan oli kevät!) ja siihen kaiken päälle tähän ihanaan henkireikä-pinoon on plussia sadellut isolla kädellä.... Ja itse sitä on edelleen siinä listassa, joka vain Toivoo. Ei auta, pakko myöntää: ei kai se ihme ole, ettei ole oikein tiennyt mitä tänne kirjoittaa, kun päivät ovat kuluneet lähinnä siten, että jotenkin keskittyy selviämään päivästä toiseen vaikka sydän märkänee ja ei vain kurkkua vaan koko naista kuristaa haikeus, pelko ja - äh, kauniit sanat sikseen - paskamainen ahdistus.

Yllä lausutun takia ja myös ikään kuin anteeksipyyntönä omalle vaitonaisuudelleni viime aikoina haluan sydän lempeyttä tulvillaan toivottaa seuraavalla runolla teidät plussanneet reippaasti plussaajien puolelle. Sinne me muutkin tähtäämme. Ja vielä me tulemme, yksitellen tai ryppäinä, nopeasti tai hitaammin, yllättäen tai odotetusti. Some day.


"Niin kauan odotettu
niin hartaasti toivottu
niin suuresti rakastettu
jo kauan ennen syntymääsi.

Miten pitkältä tieltä
miten syvältä kivusta
viimeiseltä rajalta
äitisi sinut nouti.

Ja nyt vain hymyä
valoa viattomuutta
kuin säteilevä heinäkuun
päivä. Varjoton.
Kuin ei koskaan syksyä.
Talvea.
Pakkasöitä.

Elämä
pitele hellin lujin käsin
aarrettasi.
Varo pudottamasta
sylistäsi
tomuiselle kiviselle
tielle
ennen kuin nämä
nauravat ruusuvarpaat
valmiit vahvat
hyppimään kiipeilemään
kivien yli.
Innolla.
Ilolla. "

(Maaria Leinonen)

Itse vastedes kirjoittelen varmaan enemmän tuolla "kolmikymppiset keskenmenon kokeneet jne", mutta Pömppis on tietysti aina pömppis. Mites se menikään: me noustaan aina kuin kippimukit...

Stella

PS Kurre, you've got mail.
 
Astarte
Huomenna on siirto! Mulla on viimeinen viikko menossa vanhassa työssä, ja ihan hullunmyllyä. Pahoitteluni etten ehdi nyt kommentoida kellekään, paljon on mielenkiintoista juttua piisannut ihmisillä.
 
Paaaljooonn Onnea huomiselle Astarte!!! Mä pidän kaikkia ulokkeita pystyssä koko päivän bd bd bd!

Ja muillekin hoitoon suuntaaville, tietysti =) !

Stella, voi miten hienosti osasit taas kirjoittaa ajatuksiasi. Monet niistä risteilevät myös omassa päässäni..Plussanneella lapsettomalla on kuitenkin jotain mitä lapsettomalla ei ole; kaiken sen pelon ja epävarmuuden välissä pilkahteleva ONNI. Sen pienen viivan takia olemme yhtäkkiä täysin erilaisissa elämäntilanteissa. Vaikkakin uskon että "kerran lapseton on aina lapseton", mihin nämä vuosien varrella naiseuteen kaiverretut arvet katoaisivat?

Kiitän ja kummarran kaikkia Pömppissiskoja tuestanne ja jään taustalle haahuilemaan. Ja tietty tsemittämään teitä vaiheissanne, plussatkaa ketju atomeiksi!!

-Väre kahden maailman välissä
 
Iltaa rakkaat naiset.

Kiitos Ulpu tsempeistä, mutten mä vielä täältä minnekään uskalla siirtyä. Katsotaan se ultra ensin. Ja sulle hurjasti onnitteluja, ihanaa, kun kaikki on hyvin ja susta tulee ihan oikeasti äiti. :heart: Voi että voinkin olla onnellinen sun puolesta! :D

PeePee, kiitos myös sulle rakas ystävä. :hug: Kyllähän mun tästä on nyt selvittävä läpi, tavalla tai toisella. Ja mikäli kaikki menee hyvin, niin toivoisin voivani ottaa sut mukaani. Olet niin ihana ja vahva nainen, että se palkitaan takuuvarmasti. Mä jaksan uskoa siihen. :flower:

Ella, olen Ulpun kanssa samaa mieltä, ettei kohdallasi voi enää mennä mikään pieleen. Riittävästi vastoinkäymisiä olet rakas pömppis kohdannut, ja nyt on aika suunnanmuutokselle. Lähettelen täältä sylintäydeltä jaksamista ja voimia tulevaan hoitoon, ja uskotaan yhdessä, että sen tuloksena maailma näyttää aika erilaiselta ensi vuonna.
=)

Stella, täältä kyynelten seasta en tiedä mistä aloittaisin. Olen vaan niin iloinen, että olet mukana jälleen. Omien voimavarojen mukaisesti tietenkin. Ja voi murunen, vuoristorata kulkee ylös ja alas, ja aina tulee uusi juna, jonka vaunuissa on tyhjä paikka. Se vie kyllä kohti sitä meidän yhteistä tavoitettamme. :heart: Ja kiitos hurjan koskettavasta runosta, se lämmitti sydäntä ja kostutti posket kyyneleistä. :hug: Pömppis on aina pömppis, pitkällä tai lyhkäsellä tunikalla. Kippimuki toisessa kädessä ja se kuumemittari toisessa. ;)

Olette kaikki ihania! :hug:

Kurre

ps. Stella, you´ve got mail as well.
 
mmm
Kurre pikaisesti vastaan huhuiluusi :) kävin eka ultrassa n. 7+2 halusin tietylle lääkärille siksi vasta silloin. Aiemminkin yleensä annetaan ajat n. 6+. Tuskin kannattaa mennä ennen kuudetta viikkoa, koska sykettähän ei silloin välttämättä näy. Ainoa asia mikä ehkä selviä olisi tietty onko sikiö oikeassa paikassa, luulisin, siis ennen kuudetta viikkoa. Odottavan aika on pitkä, niinpä :ashamed: Mutta hyvää kannattaa aina odottaa, eikö :D Ja muista ystävä hyvä, meitä hysteerisiä epäilijöitä on koko pömppisketju pullollaan ja me jaksetaan lukea ihan mitä vaan ja ollaan mukana hyvässä ja pahassa näin virtuaalisesti :heart:

Iltoja ja terkkuja kaikille pömppiksille :wave:

mmm
 

Yhteistyössä