pk-seudun mammatreffit

Moips!
olen kanssa uusia täällä, kävin tuolla maalismasuissa eilen ilmoittamassa itsestäni. LA 5.3. ja ikää 25v. Olen kiinnostunut kahveista, ensi viikolla en pääse vain maanantaina ja tiistaina. Muutoin olen sairaslomalla äikkäriä odotellessa eli melkein aina vapaa.

 
Heips!

Mä ehdottaisin loppuviikkoa eli to tai pe eli 17 tai 18 päivä?
Vai sitten seuraavalla viikolla jos nyt lauantaina näätte niin onko liian usein? =) Tarkoitan viikkoa 4? Silloin käy vielä kaikki päivät.

Ilmoitelkaa mitäs mieltä muut ovat?
 
Mulla on äitiysvalmennus viiteen saakka et kävisko vaikka klo:17.30? ei tarvi sit myöhässä juosta :)

En mä usko et nyt voi nähdä liian usein tällä määrällä kun ainakin itsellä on ainoat mammakontaktit ja mitä lähemmäs LA:ta mennään sitä enemmän se on mielessä ja tekee mieli puhua :D eli mulle kyl käy tosiaan ihan hyvin jo torstai :)
 
Lauantaina en pääse, nää viikonloput on aina vähän hankalia. Mut ensviikon lopulla..tarkotus olis olla jo vauvan kanssa MUTTA jos oon yhdes koos niin ilo mielin tulen :) Ja mun tsäkällä me ollaan yhdes koos vielä hetki... :D
 
Olikos se nyt Café Engelissä ja klo 12? Vai onko aika muuttunut? Mä yritän päästä. Mies menee johonkin palaveriin samaan aikaan keskustaan, joten menis hyvin just päällekkäin noi meidän menot.

Lykkäs raskausmyrkytyksen tossa eilen päälle joten jos paineet hirveen korkeet lauantaina niin jään himaan, mut katsotaan ja toivon parasta. Mistähän mä teidät tunnistan? Mahoista??!! :D
 
Mäkin voisin tulla mukaan! Oon 25-vuotias Helsinkiläinen esikoisen odottaja, laskettuaika huhtikuussa. Lauantaina menen häämessuille mutta ensi viikolla voisin koittaa päästä mukaan! :wave: Torstai k.17.30 sopii ainakin mulle.
 
JenniS: harmi ettet pääse la, mutta toivottavasti (?) =) sitten torstaina nähdään! Ja tuu sitten ainakin mukaan kun vauva on syntynyt, voit tulla näyttämään sitä ja me muut voidaan ihailla =) Muutenkin on tarkoitus jatkaa treffailua sitten kun kaikilla on nyytit kainalossa! (Luult. sitten siirrytään tuonne Lapsi kasvaa: Vauvat 0-12kk-puolelle, mutta siitä ei nyt vielä ole ollut puhetta sen tarkemmin, koska ei ole ihan vielä ajankohtaista! =) )

VanamoBr: Joo Cafe Engel ja klo 12 nyt lauantaina (elikkäst huomenna) =) Ja eiköhän mahoista tunnista! ;) Jos siinä jossakin oven lähellä (sisäpuolella) hengataan, niin etköhän meidät löydä! Huomenna nähdään! Ettekö te shiva ja Oikukas ollut kanssa tulossa?

Tilsu: :wave: ja tervetuloa mukaan sitten torstaina!
 
Ollaan kirjoiteltu tuolla vauvasivujen keskustelupalstalla parin mamman kanssa.Eli pk-seudulta ollaan kaikki.Oikukas oli ilmoitellut sitten tästä palstasta:)Olen siis 24-vuotias esikoisen odottaja.La on 20.3..Nyt saikulla selkäkipujen vuoks ja tosi turhautunut kotona istumiseen!!Ois tosi mukava tavata muita mammoja ja odottajia!!:)
 
zamppa
Moikka,

minäkin tuolta vauva-lehden puolelta tulin katsastamaan tätä tilannetta (siis Amandalle selvennyksenä olen mutter). Pienenä erona teihin muihin vain että en kuulu enää odottajiin vaan tytär on jo melkein 4,5kk.
 
Ekan kerran heräsin tossa seiskalta tänään kun mies heräs töihin. Söin pari leipää ja muroja niinku yleensäkin ja sit miehen lähdettyä menin takas nukkumaan. Heräsin vähän ennen kymmentä siihen et oli tosi huono olo ja jostain syystä sit stiksasin pissan ja sokerit oli 4+ :eek: ne on AINA ollu ihan normaalit! Voi helvetti. No sit soitin neuvolaan ja kävinki siellä tarkistamas sormenpäästä ja arvot oli taas ihan normaalit. Mutta lähete sokerirasitukseen napsahti :| Kyllä nyt sais jäädä toi diabetes tulematta loppuraskaudeks kun on kerta ollut tulematta tähänki asti..

Mihinkäs sovitaan ne torstain treffit? :) Ehdotuksia? Joku paikka mistä saa paljon ruokaa :whistle:

Terv. Oikukas 31+4

Niin ja se typerä hemoglobiini on vieläkin vaan 105, ei ihme että väsyttää kokoajan.. valivali :D
 
Mä en pääse to iltana tulemaan. Illat on muutenkin hankalia,mut jos joku haluaa jonain päivänä päivällä kaffettelee tms..niin voisin yrittää tulla, riippuen tosin ihan tästä masuasukista.

Jenni 39+6
 
Heippa kaikille!

Mä oon tulossa myös torstaina mutta tosiaan se paikka. Nähdäänkö suoraan jossain kahvilassa? Klo 17.30.
Mulla ei nyt kyllä tuu oikeen mitään mieleen, kampissahan niitä on muutama mut onko liian kiireinen ilmapiiri???

Hjördis
 
Mä en valitettavasi pääse torstaina. Miehellä on joku henkilöstöilta just silloin, tietysti. Paikkaa kun mietitte, niin Kampissa on ainakin Johto Café. Siellä on hyviä ne itse koottavat sapuskat. Ja jos on kauppakorkeessa saa aletkin... :D

Kertoilkaa kun seuraavan kerran tapaatte, jos silloin pääsisin mukaan. Illat on hankalia kieltämättä, kun on tuo esikoinen ja mies kuudelta vasta kotona. Kaskiviikot on sellaisia jolloin pääsen lähes aina lähtemään, kun tyttö on isällään ja treeneissä.
 
kanelityttö
Moi,

Mä voisin mahdollisesti tulla mukaan... En oo aivan satavarma menoista, mutta todennäköisesti pääsisin torstaina. Eli olen odottaja tuolta helistimen puolelta, jonka Oikukas tänne houkutteli. LA on 27.4. ja ainakin vielä tuntuu siltä ettei vauva jutuista voi saada tarpeekseen... =) (Ongelmana lähinnä ettei ole paljon muuta mielessä...) Tosiaan nuo ilta ja vkl ajat sopii mulle hyvin, kun olen vielä töissä.
 
Mulle taitaa kans edelleen sopia tuo torstai jos ei tule kummempia esteitä. Voitas ennemmin sopia suoraan joku paikka niin ei tuu hirveesti kävelyä. Mulla on aika tiukka nyt tuo ruokavalio niin en välttämättä haluis houkutusten ääreen pizza huttiin, katsoon kun muut syö :ashamed: Oisko joku tavallinen ravintola/kahvila?
 
Tehdäänkö sitten niin sen torstain suhteen että nähtäis siinä Forumin kulmalla (sisätila) tuolloin klo 17.30 ja katottais siinä sitten että mihin mennään sen mukaan miltä sitten tuntuu? Vois syödä jotain kotona, niin vois sitten mennä ihan vaan kahville?

Ja BiaBIa (+muut): Mä ainakin pääsen helposti =) ens viikolla ihan päivälläkin mihin aikaan vaan... haluutko ehdottaa jotain tiettyä päivää? ...(nyt tarkemmin ajateltuna mulle ei tiistai käy kovin hyvin...)

-e
 

Yhteistyössä