pk-seudun mammatreffit

Heippa!

Mulla LA vasta 3.6., olenko mä silti tarpeeksi isomahainen seuraanne joku kerta? ;)

Kotona olen jo nyt erityisäitiysloman takia, joten mulle sopii tapaamiset lähes koska vaan :)

OIkukas, naureskelin 17.1. viestiäsi - kuikuilin koko ystäväpiirin läpi saadakseni lauantaina seuraa Valtterin kirppikselle, tosin sään takia en viitsinyt yksin lähteä tarpomaan.
 
Elppa: toki, toki, tervetuloa mukaan! =)

seuraavat treffit on torstaina (24.pvä ) ja kello 12, tapaamme Kampin keskuksen alakerroksen salad barin elikkäst scan-burgerin edessä =) Tarkoituksena terveelllinen lounas salaatin merkeissä =) (voi toki ottaa burgerinkin mikäli mielii) :D
 
Heips! :)

Ketäs nyt huomenna on tulossa?

Mulla on aamulla 8.30 neuvola, ja ajattelin sitten suoraan sieltä suunnata sinne helsinkiin päin. Elikkäs olen sielä jo viimeistään kymmeneltä. Niin sitä vaan ajattelin, että jos joku haluaa, niin sitä tapaamista vois aikaistaa vaikka tunnilla tai puolella...? Jos se ei muille käy, niin pidetään sitten kiinni siitä 12.00. :) Siinä tapauksessa voin ensin kierrellä kampin liikkeitä jospa vaikka löytyisi jotain ostettavaa... :)
 
mä en oo ihan varma vielä jaksanko tulla huomenna, riippuu ihan ensi yöstä. Jos saan nukuttua niin ei ongelmaa mutta jos taas valvon aamuyön niin luultavasti nukun kahteentoista ja kahdelta onkin synnytysvalmennuksen osa 2. :D

jännää, synnytysvalmennus, mulla!! :eek:

:LOL: :LOL:

Terv. Hyvin väsynyt oikukas 32+6
 
kiitokset loistoseurasta emmielle ja Anna86lle! ruoka oli maukasta ja sitä oli riittävästi ;)

huomenna kahvittelua iltapäivällä sellossa (emmie laittanee vielä tarkemman ajankohdan tänään myöhemmällä)!

niin ja mun kiiruhtamisen vuoksi en sit ehtiny toivottaa sulle Anna86 tsemppiä synnytykseen, jos ei tässä sitä ennen enää nähdä (toki ois tosi kivaa, jos pääsisit huomenna kans mukaan!). teillä alkaa h-hetki olla jo käsillä, joten toivotaan nyt kovasti, että se synnytys käynnistyisi itsekseen tässä viikonlopun aikana! ja ilmoittele ihmeessä, jos haluat sit ilahduttavaa seuraa sinne synnärille, ni tullaan ainaki emmien kaa katsomaan teiän pikkuista :). numeron voi laittaa yv:llä, ni pysytään sun tilanteen osalta ajan tasalla..

huomiseen!
 
Eli huomenna jos ketkä ehtis niin Sellossa oli puhetta tavata (sori Nalle-Puh, kerettiin jo sopimaan paikka sinne, mut tule mukaan jos suinkin kykenet! ) Niin jos tavattais vaikka kaffeen merkeissä klo 14. Ja jos nähdään alakerrassa mis on keskellä se jäätelökioski niin siinä vieressä =) niin sinne mä ainakin itse osaan :D
shiva: voitko laittaa lisäinfoa siitä treffipisteestä? =)
 
Enhän mä tänään mihinkään päässyt kun masu oli pipi ja nukutti niin pirusti. Taistelin eteisessä josko laitan kengät jalkaan vai menenkö pötkölle.. sänky voitti!

Seuraavalla kerralla sitten :)

Nalle-Puh, mihin aikaan olet/olisit Itikseen menossa?
 
kanelityttö
Mä voisin yrittää mukaan, jos vaan suinkin ehdin lähteä töistä ajoissa. Jos tietäisin missä istuskelette, niin voisin tulla vähän myöhässä... :wave:

Kanelityttö 26+4 =)
 
eli siis sellon pohjakartta löytyy http://www.sello.fi/ sivulta ja sieltä voi bongata sen spice icen jätskiständin.. ei voi missata, jos löytää jollain konstilla itse kauppakeskukseen asti ;)

jatkoa ajatellen sellanen pieni toive, että tapaamisiin tulijat vois ilmoittaa vaikka mielellään hieman etukäteen näistä perumisista? eihän nää treffit mitään sitovia oo, ja tähän asti paikalle on feidauksista huolimatta aina tullu onneks edes muutama henkilö, mutta joku kerta voi käydä niin nihkeesti, että useempi feidaa ja sit joku päätyy treffeille yksin. ainakaan itse en tee omille kavereille ohareita ilmottamatta mitään :). ja tosiaan tekstarin voi lähettää, jos ei ehdi/jaksa tänne palstalle erikseen kirjottaa. eri asia tietty jos tulee äkkilähtö synnärille tms, mutta on aika epätodennäköistä että useampi lähtee samana päivänä samaan aikaan...

nojoo, kukin taaplaa tyylillään. tämä vaan helpottais sitä, ettei jatkossa odoteltais sovitulla tapaamispaikalla taas ihmisiä, jotka öö... oli ainakin sanoneet tulevansa..

mutta huomenna siis kaffetta sellossa iltapäivällä :) toivottavasti uusiakin pääsee mukaan!
 
kanelityttö, me ollaan varmaan siinä tokan kerroksen cafe buffossa, jos siellä on tilaa :). laitan sulle numeron yv:nä ni voit sit soitella jos pääset paikalle vähän myöhemmin etkä löydä meitä..
 
Mä taidan kyllä jättää sen tän päivän tapaamisen väliin... Olisi mukava tulla, mutta ah näitä ihania liitoskipuja eilisen tapaamisen ja 8h liikkeellä olemisen jälkeen... :( Kivasti luut paukkuu tuolla lantiossa ja liikkuminen on tönkköä. :|
Lisäks oon hirmu väsyny, ku näitten kipuilujen takia nukuin yön huonosti, ja sit vielä naapurin koirat herätti haukunnallaan klo 7. Ja aloittivat vielä uudestan kahdeksalta tunnin kestävän "kuorolaulun". |O

Että voipi olla että en enää ehdi tapaamisiin mukaan ilman vauvaa... :) Mutta tavataan sitten jossain välissä vauvojen kera. :)

Shiva, laitan sulle mun puh.nron yv:llä. Meitä (tai siis vauvaa :D ) saa ilman muuta tulla katsomaan kättärille kun aika koittaa. :)
 
Moi!
Shiva ei pääsekään kun niitten auton oli runtannu joku rekka... ei silti ihmisiä ollu vahingoittunu, mut mä oon tulossa (toivottavsti en oo yksin :) ) ja kanelityttö: mä laitoin sulle mun nron yv:nä...
ja jos joku muu haluaa nron niin yv:llä voipi kysellä =)
-emmie
 
Heippa Tilsu!

Mä voisin taas nähdä... olin se lyhyt :LOL:

Mulle sopii illat viikolla ja mammaloma alkaa vkolla 8 JEEEEEE!!! Eli vielä on 13 työpäivää...

Eli koskas sulle kävis????

Hjördis 30+4

P.S. Kävin muuten viime tapaamisen jälkeen sitten vihdoinkin shoppailemassa vauvanvaatteita... :ashamed:
 
Mua aina väsyttää enempi iltaisin mutta voisin koittaa tsempata =) Mulle käy melkein aina kun en oo töissä, enkä oo jaksanut enää käydä yliopistollakaan. Oisko paras, että Hjördis vaikka ehdotat ensin jotain? Oisko vielä tällä viikolla vai ensi? Mennäänkö taas keskustaan?
 

Yhteistyössä