pk-seudun mammatreffit

joku tavallinen ravintola käy oikein hyvin :) Mitäs niitä nyt sit on,

Iguana
Santa Fe
Rosso
Virgin Oil

Oisko noista joku sopivampi?


muoks: emmie ehtiki kirjoittelemaan samaan aikaan :D käy se pelkkä kahvikin hyvin mutta uskoisin ainakin itse että syön siinä sitten kuitenkin samalla jotain pientä edes :LOL:

Forumissa on se rendez-vouz ihan kiva kahvila?
 
Ai sori Tilsu, en ollut huomannut et olit ehdottanut suoraan paikkaa... mut jos tapais tossa Forumilla ja menis vaikka siihen sit kahville? Arnoldssista saa tosi hyvää (ei kitkerää ) kahvia ja nälkäisille on bageleita ja herkkusuille donitseja ja meille ruokavalioilla olevillekin käy jotkut fruitiet/smoothiet (mulle ainakin käy ne mis ei oo sokrua)...

Ai sä oikukas oot tääl säätämäs samaan aikaan =) menee vähä ristiin nää meidn viestit =)
 
Heippa!

Mulle sopii toi Forumin lasikulma tapaamispaikaksi ja sitten on ihan sama mihin mennään.
Eikös siellä Forumissa oo jotain muitakin paikkoja... siinä alhaalla. Ja tokassa kerroksessa on joku kahvila siinä keskellä käytävää... Ja onhan siinä Manskulla se mäkkärikin... =) Terveysruokaa... :LOL:

Nyt on pakko mennä nukkumaan et jaksaa huomenna herätä töihin..

Hjördis
 
kanelityttö
OK, klo 17.30 Forumin lasikulmassa. Toivottavasti paikka ei enää muutu tai mä en löydä teitä, kun en varmaan tänne ehdi enää huomenna päivällä eksymään... =)
 
Hei kaikille! :)

Mulle kun ei myöskään oikein sovi nuo ilta-tapaamiset, niin ehdottaisinkin esim. ensi tiistaita (22.1) klo 12.00. Sinne kampin salaattipaikkaan voisi vaikka mennä lounaalle, miltä kuullostaa? :)

Kuka pääsisi silloin?
 
moi! joo mulle kävis kanssa paremmin ensi viikolla se torstai (24.pvä ) ja klo 12 on ok. Nalle-Puh, pääsetkö kanssa silloin? salaattipaikalla tarkotettiin itseasiassa kampin keskuksen scan-burgeria =) koska siinä on samassa se salad bar (ja hyvät on salaatit ja kohtuuhintaiset) :D :p niin ja että ne ketkä haluaa tuhdimpaa settiä, voivat ottaa sitten vaikka burgerin! =) Nähdäänkö silloin suoraan siellä scan-burgerin edessä?

Ja olen siis tulossa myös tänään! Nähdään!
 
kiitokset kaffeseurasta tän päivän porukalle! harmi vaan, et jouduin lähtee niin hätäseen, mutta olin tosiaan puolesta päivästä lähtien ollu stadissa ja roudannu ostosten lisäksi niitä työpapereita mukana, joten selkä rupes esittää vastalausetta. toivottavasti kuitenki nähää taas pian koko porukalla!

mulle sopii myös tuo ens torstai, joten tavataan sit salaatin merkeissä :). nyt pitää siirtyä ruokapöytään, kun ihana kanan tuoksu leijailee nenään.. mies teki vihreetä currya basmatiriisillä, ja jälkkäriksi on vielä arnoldsilta muutama herkku (ostin sit kotiintuomisiakin kun se oma donitsi oli niin herkku). hyviä vointeja kaikille ja nähdään taas jossain kapasiteetissa viikon kuluttua!

ps. emmie mä laitan sulle yv:nä sellasen listan, jonka perusteella itse pakkailin kamoja :)
 
oli kiva kahvitella, vaikka vähän väsyttikin kun itsekin ollut aamusta asti liikkeellä.

Mitäs vkloppuna, ajattelin lähteä käymään Valtterin kirppiksillä lauantaina. Seuraa anyone? Tällä kertaa jos jo noin kymmenen maissa niin siellä saattaisi olla vielä myyjiäkin =)

 
kanelityttö
Huomenet!

Oli tosiaan hauska tavata eilen. Kävin sit vielä ostamassa niitä lastenkirjoja... =) Tuli sitten aika pitkä päivä tännekin, kun lähdin eilen aamulla töihin jo klo 6.30. Mä alan kyllä jo vähän piristyä tuosta raskauden aiheuttamasta tähän asti piinanneesta väsymyksestä. =)

Mä oon lauantaina töissä, joten silloin en kirppikselle pääse. Yleensä mulle kyllä kävis vkl treffit. =)
 
Heissan :)

BiaBIa oli kovasti kiinnostunut tulemaan treffeille, mutta sattuipa somasti lähtemään eilen illalla vauvanhaku-reissulle. Ensi viikolla sillä vimeistään lienee jo vauva tullunna maailmaan, vaikka la on vasta silloin maaliskuussa. Pikkuisella lienee kova kiire maailmaan :heart:
 

Yhteistyössä