pk-seudun mammatreffit

Alkuperäinen kirjoittaja Hjördis:
Heippa!

Olen tulossa keskiviikkona. Mulle käy hyvin se Fazerin kahvila. Onko se siellä ihan alhaalla vai maantasossa?
Nähdään!
Ensimmäisessä ostoskerroksessa (eli kerros missä H&M, Seppälä, katutaso).

Eli tavataan kahvilan edessä klo 17 :)
 
Eli läärkärissä ramppaamista mulla tiedossa MYÖS tänään, el en sittenkään pääse. sori, että en oo aiemmin ilmoittanut (...mutta kuka nyt ois voinut tietää että tulee näitä ä-poli käyntejä tähän vielä...) :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Eli läärkärissä ramppaamista mulla tiedossa MYÖS tänään, el en sittenkään pääse. sori, että en oo aiemmin ilmoittanut (...mutta kuka nyt ois voinut tietää että tulee näitä ä-poli käyntejä tähän vielä...) :(
Kuulostaa kyllä aika ikävältä :hug: No onneksi saivat selville nyt, ettei vasta kun poltot alkaa.

Mulla on karsea flunssa päällä (pää painaa tonnin, nenä vuotaa, kurkku tukossa ja kipiä ja silmät palaa kuoppiin), jos ei kuume nouse niin ilmaannun paikalle. Äsken mitattuna oli 37.3, eli vasta pientä lämpöilyä.

Ilmoitan kuitenkin ennen klo 15.
 
Nonni, terkkarilla käyty ja sieltä apteekin kautta kotiin. Influenssavirus on näköjään saanu sitten meikäläisenkin kiinni, inhan nopeaa tahtia kehittyvä! Kuumeilu 37-38 välillä pitkin päivää vaikka syö Paramaxeja, joten CRP oli korkea: antibiotti suuhun ja sänkyyn.

Seuraavaan kertaan :'(
 
kanelityttö
Ok, mä lähetin Tilsulle ja Hjördikselle mun numeron yv:nä. Jos tulee esteitä vielä, niin mielellään soittakaa, etten tuu turhaan paikalle... Mä olen siis kyllä tulossa. =)

Temppiä Emmielle! Toivottavasti kaikki on kunnossa! :)

Ja Elpallekin paranemisia!
 
Vieläkö joku lähtisi kahvittelemaan? Me saadaan jo liikkua ulkona ihan normaalisti ja päivisin olisi edelleen tyhjää aikaa.. Tällä viikolla torstai ja ensi viikolla kaikki arkipäivät ennen klo 16 kävisi mulle.

BiaBia ja Pulla 20vrk
 
tottahan toki, mikäli ite vielä yhdesä koos :D otathan sit pullan mukaan, jotta saa itelle vähän esimakua? =) mulle käy kans to täl viikol (siis koossapysymisvarauksella) :) mihi aikaan ja misä?
e 39+1

:muokkaus: ei sittenkään to käy, en muistanu että se on just ystävänpäivä...mut ens viikolle voi ehdottaa päivää! :)
 
Käykö 12-yhden aikaan itis tai kamppi? Riippuen mistäpäin tulet, itse vaikutan täällä itiksen kupeessa.
Tottakai Pulla kulkee mukana, siinä on koko hauskuus kun lykkii vankkuria! =) Ainakin mä olen tykännyt

BiaBia + pulliainen
 
Ensi viikolla käviskö maanantai tai tiistai? Sama toi puolenpäivän aikoihin? Se voi olla että olet emmie jakautunut siihen mennessä :D , lähtiskö joku muu mukaan kanssa? Miten paikka?

BiaBia ja Pulla 22vrk
 

Yhteistyössä