pk-seudun mammatreffit

heips tasapuolisesti kaikille!

mä pääsen kans mitä suurimmalla todennäköisyydellä ensi keskiviikon tapaamiseen. ja itseasiassa oikukas mulle sopis varmaan nyt perjantainakin ihan päivätreffit, eli mitäs me keksittäis :)? oisko taas vuorossa tuhtia lounasta jossain ;) vai keksittäiskö jotain älykästä ja terveellistä tällä kertaa?

anna86n kuulumisia odottelen muuten innolla, kun niillä varmaan perhe kasvaa tällä viikolla? niillä tais olla se kokoarviokin nyt alkuviikosta, joten mitäköhän siellä on sanottu..? tapasin eilen paria vauvaantunutta kaveria, ja oli muuten niiiiiiin ihanaa nähdä niiden pikkuisia (toinen vasta 7vkoa).. tuli ihan vauvakuume :heart: mutta tosiaan anna86n vauva putkahtaa varmaan ekana tästä porukasta, joten innolla odotan, että päästään sitten ihailemaan :)

okei, nyt pitää rientää päivällisen kimppuun.. tämän päivän syömiset on ollu ihan onnettomia. sovitaan varmaan toi keskiviikkotreffien "sijainti" tarkemmin viimeistään ensi viikolla ja tosiaan jos oikukkaan lisäks ois muitakin innostuneita perjantain päivätreffeihin, ni ehdotuksia kehiin vaan!

shiva
 
Heips!

Yhdessä koossa edelleen... Meille nyt annettiin se sektio aika ensi tiistaille, 5.2, eli ihan vielä tällä viikolla ei ole vauva sylissä... Päädyin nyt tuohon sektioon pitkän pohdinnan jälkeen. Inhottavalta tuntuu joutua siihen, mutta kai se on vauvan kannalta paras vaihtoehto...
Mutta jos tuo muksu nyt ennen sitä haluaisikin ulos niin sitten ultrataan ja katsotaan se koko ja mietitään jos vielä yritän alakautta. Harmittaa pirusti tämä tilanne! :(

Mutta siis, mäkin voisin nyt perjantaina tulla lounastreffeille kun se sektio ei nyt sitten olekaan vielä silloin. :) Mihinkäs kellonaikaan ja missä? :)
 
oisko kello 13 esimerkiksi hyvä? Pitäis hoitaa asioita kampissa ennen sitä niin toi vois olla sopiva. Tai vaikka 12.30 =)

Mulla nyt kans se raskausdiabetes *lisää tähän muutama kirosana* et oisko tää mun vakioehdotus pizzahutin salaatit? :D tai joku muu salaattibuffet :saint: :whistle:
 
Mä tulisin mielelläni perjantaina jo viimeistään 12.30. Tasan 12.00 ois kans hyvä, ja 11.30 vielä parempi. :D
Mutta onko tuo klo 12 liian aikaisin sinulle Oikukas? Jos on niin jos treffattais sit 12.30? :)
Mites muut, shiva? emmie? onko muita?
Pizza hutin salaatit tai salad barin saatit käy mulle mainiosti! :p
 
mulle sopii kans oikeastaan 11.30 eteenpäin tuollon perjantaina. mieluiten viimestään kello 12, ni ei tuu sit mitää kiirettä (illaksi on taas sovittuja menoja).. onko toi 11.30 tai 12 sulle liian aikaisin oikukas?

pizza hutin salaattibaari parilla rasvaslaissilla höystettynä käy oikein hyvin :D. toinen vaihtoehto mitä mietin on esim. se kampin kinkkimesta, josta varmaan sais tohon diabetesruokavalioon soveltuvaa safkaa (lihaa, kasviksia, vähän riisiä?). mutta oon siis ihan avoin vaihtoehtojen suhteen, kaikki maistuu varmasti hyvältä ja erityisiä mielihalujakaan ei oo. mut tosiaan mun puolesta myös toi 12.30 sopii, jos sulla on menoa siinä aamupäivästä oikukas. jos treffataan vähän aiemmin, ni sit aikaa on vähän enempi :). eli ilmoittele vaan miten sulle sopii..

ja tosiaan uudetkin tervetuloa mukaan!!
 
moi! joo en oo varma perjantaista, mut tuun mukaan jos suinkin kykenen! =) ilmoittelen myöhempänä. koittakaa saada joku aika sovituksi =) ja ite mieluummin (jos nyt pääsen) niin välillä muualle kun sinne huttiin kun siel oltiin viimeks? ja tosiaan salaatilla mun (rd:n takia) pitäis kans mennä eteenpäin, muuten kasvaa liikaa vauva...
 
kinkkilä käy kans, harvemmin mä ruoalle sanon ei (vaikka kai sitä pitäis ruveta) :D kello 12.00 on ihan hoidettavissa, lähden vaan vähän aikasemmin liikkeelle =) Kuulin just et vaihtarikaveri vuodelta -05 on tulossa vkloppuna helsinkiin käymään, vitsi tuli hyvä mieli! hassua nähdä niin pitkästä aikaa :D

Eli klo 12.00.

Pasilan juna-aseman vieressä on muuten yks lounaspaikka Ratakivi, miehen kanssa käyty siellä muutaman kerran kun se työskentelee siinä vieressä. Siellä on ihan hyvät lounaat ja miljoona salaattivaihtoehtoa (buffetlounas :whistle: ) Yritin kattoa netistä mut ei niillä vieläkään oo sivuja mistä vois nähdä.Kiva paikka se kuitenkin on :)

 
Mä olen ihan kinkkifani! Mä yleensä saan aamupalan alas (pahoinvointia ollut syntymästä asti aamulla, koskaan en saa ruoka alas heti kun herään) vasta klo 9-11 välissä, klo 12 on hirmu aikaisin täyttää kupua.. Mutta jos pääsette jostain yhteisymmärrykseen, ilmoitan aamulla olenko mukana vaiko en :)
 
mukavuudenhalu iskee ku katsoo säätiedotusta.. eli jos kuitenkin mentäis sinne kinkkiin siihen kamppiin, ni ei tarvis hytistä ratikkapysäkeillä ja mahdollisesti kävellä pitkiä matkoja ulkosalla räntäsateessa ja tuulessa? eiköhän sieltäki löydy jotain kivaa syötävää, joka olis vielä ihan ruokavalion rajoissa? sopisko, jookos kookos :)? voidaan mieluusti tehdä elämysmatkailua pasilaan sitte vauvojen kanssa keväällä, kun aurinko paistaa :D

nojoo, jos muut haluatte sinne pasilaan ni sopii sekin kyllä :). mut mukavuudenahalusta ehdottaisin tosiaan sitä kampin kinkkiä, ni voitais treffata siinä kampin kauppakeskuksessa (sisätiloissa, lämpimässä!) vaikka sen ärrän kulmalla kahdeltatoista.. how about it?
 
yritän myös... töihin pitää mennä "käymään" klo 10, mut jos sieltä pääsen 12:sta mennes niin tulen myös! Laitan jommalle kummalle (shiva/oikukas) textarii sit et ehdinkö! =) ja Anna86! ootko tulossa???? olis kiva nähdä ennenkuin puhkeat! ... :ashamed: sori ilmaisu
 
Jep, tulen kyllä huomenna! :) JOS ei sitten ole niin että olen taas mielettömän kipeä huomenna, kun tänään olen taas ollut paljon liikkeellä... Liitoskivut/lonkkakivut on yleensä ihan kauheet seuraavana päivänä kovan liikkumisen jälkeen... :/
Mutta siinä tapauksessa ilmottelen sitten vaikka shivalle tekstarilla etten tule. Jos mitään ei kuulu niin nähdään sitten klo 12.00. :)
 
No höh, minähän en yleensä mistään hinnasta passaa kiinalaista ruokaa, mutta tällä kertaa joutuu :( Miehen kaveri on tulossa klo 11-14 hakemaan sänkyä ja televisiota kellarista, joten mun pitää olla kotivahtina.

Nauttikaa! B)
 
Hei tämän päivän treffailijat!

Ilmoitan vain, että saatan myöhästyä hiukan, ehkä n. 5min. Bussi lähtee tästä meiltä 11.29 ja sen pitäisi olla elielinaukiolla vähän vaille 12, mutta eihän noista busseista aina tiedä... Laitan vaikka shivalle viestiä jos näyttää että bussi on kovinkin jäljessä aikataulusta...

 
Ei olla taidettu vielä sopia tän viikon keskiviikon klo 17 tapaamispaikkaa? Haluutteko syömään vai mieluummin kahville? Mä ehkä mieluummin joisin sitä kahvia, mut... ihan sama kyllä oikeastaan =)
 
öh, näyttäs siltä etten pääse mukaan keskiviikkona.. sain perjantaina ilmoituksen, et mun pitääkin mennä opponoimaan yhteen seminaaritilaisuuteen just keskiviikkona iltapäivästä, kun sille alkuperäiselle henkilölle oli tullu este. ja koska se tilaisuus kestää kuuteen, en varmaa ehdi sinne kaffelle :(

mutta nauttikaa munkin puolesta :)! voidaan sitten keskiviikon jälkeen miettiä taas seuraavaa treffiajankohtaa..
 

Yhteistyössä