pk-seudun mammatreffit

Hiphei emmie, oikukas, vanamo, anna ja muut kevään odottajat :)!

toivottavasti kaikki teistä voi hyvin ja paksusti, ja sai juhlittua joulut ja uudetvuodet mukavasti :).
en löytänyt enää sitä meiän vanhaa treffiketjua, ni kirjotan samantien uuteen.. eli olisin tiedustellu, et onko teillä jo mammalomat alkanu ja jos on, ni olisko kiinnostusta/vointia/jaksamista treffata täs lähitulevaisuudessa? mä oon perjantaina lounas-aikaan stadissa, joten siihen keikkaan vois hyvinkin kombinoida mammakuulumisten vaihtoa ja muuta mukavaa, jos joku teistä pääsee näinkin lyhyellä varotusajalla. ja toki voi pidemmälläkin tähtäimellä sopia jotain, jos innostusta on.. mut ilmoilkaa tosiaan, jos toi perjantai onnistuu, ni en sit sovi kenenkään muun kans siihen mitään :)

shiva (mammalomalainen, jei!)
 
JUST tossa tunti sitten pyöriessä ajattelin että kunhan seuraavaksi kirjaudun niin pitää kysellä tärskyistä. Nimittäin eilen oli eka lomapäivä! Virallinen äippäloma alkaa vasta 16. mutta duunit loppu vika päivä :D Tosin aika sopivasti sillä ajatellen että luultavasti olisin saanut saikkua loppuajan kun jouduin eilen supistusten takia päivystykseen kun tuli muutaman minuutin välein vaikka kivuttomia olikin. Päivystyksessä muuten selvis samalla että poju on nyt 1300gr ja saatiin naamasta kuvakin mukaan (vaikkakin se näyttää aika hassulta :D )

Mutta siis joo mulle käy perjantai ainakin :D Tajusinpa just etten muuten ees tiedä mikä päivä tänään on o_O

Hahhaha torstai! Eli nähdään sitten huomenna :DDD Huomaa kellon olevan vasta puol viisi, ei oikein ajatus juokse kirkkaasti.

Kai sitä pitää yrittää taas saada unta->

Oikukas 30+0!! :heart:
 
Hei!

Mulla on huomenna ysiltä hammaslääkäri (tunnin kestää ), mut se on tosiaan jo ysiltä ja töölössä, niin eiköhän mulle lounasaikaan vois treffit keskustas sopiakin :) Mammaloma alkaa vasta 14.pv, mutta en oo jaksanu tällä viikolla fyysisesti töihin mennä, kun oon lepäilly jouluisen flunssan jäljiltä ja yrittäny vähän tehdä työjuttuja kotona koneella. Nyt alkaa olo olla huomattavasti parempi.

emmie
 
sopisko vaikka 11.30 kampissa? voitais treffata vaiks siinä katutason r-kioskin luona (sisätiloissa, jos sattuu oleen kylmä ilma). eli voidaan sit käydä vaikka siellä salaattimestassa (missä viimeksi) tai köpötellä johonkin muualle, kun kampista on aika lyhyt matka moniin ruokapaikkoihin :)
 
Taaskaan en päässyt mukaan, tuo esikoinen kun on tämän viikon vielä kotona, eskari alkaa sillä maanantaina. Sitä en mukaan treffeille ottais vaikka varmaan uteliaisuuttaan haluis tullakin, mut ei se jaksa olla kahvilla saatika syömäs kovin kauaa. Millonkas seuraava tapaaminen? Mä olen himassa nyt ihan jäädäkseni. 9.1. alkaa äippäloma mut olen saikulla jo.

Vanamo ja Viltsu 34+2
 
Tervehdys ja hyvää viikonloppua kaikille! :hug:

Voisin puolestani yrittää ehdottaa seuraavia treffejä nyt vähän "pidemmällä" varoitusajalla, jotta mahdollisimman moni halukas ehtisi mukaan. Tällä hetkellä treffiporukkamme on todella pieni, joten vaikket olisi ennen näillä treffeillä käynytkään, nyt vaan rohkeasti mukaan!

KAIKKI OVAT SIIS TERVETULLEITA! =) Tapaamisissa on siis perinteisesti käyty jossain syömässä :p ja juoruiltu kaikesta odotukseen ja vauvoihin liittyvästä ja muustakin =) (lasketut ajat meillä "vanhoilla treffiläisillä" on tämän kevään aikana)

Keille sopisi vaikka ensi lauantai (12.1.) ja vaikka kahdentoista maissa jossakin päin Helsingin keskustaa? (Jos viikonloppu on huono, voidaan toki tavata muulloinkin, koska ehdotin tuota päivää nyt vaan ihan randomilla =) )

emmie 33+5
 
huomenta!
mulle sopii myös tuo lauantai. sinällään treffailisin teitä mieluiten viikolla joku arkipäivä, kun viikonloput ollaan yleensä tehty "perhejuttuja" ja tavattu sukua ja kavereita.. viikolla mies on töissä, joten näin mammalomalaisena on kiva sopia omaa tekemistä arkipäiville :)
mutta toki viikonlopputreffitki onnistuu, ku sovitaan näin hyvissä ajoin. ja jospa me nyt saatais vähän enemmän jengiä kasaan, kun ollaan näinkin pitkällä varoajalla treffaamassa :). sovitaan vielä tarkempi paikka kunhan tiedetään kuinka moni sit lopulta pääsis.
mukavaa sunnuntaita kaikille ja kuulumisiin!
 
mä voisin kanssa tulla lauantaina :) missähän ihmeessä on ne kaikki monetmonetmonet tyypit ketkä silloi ekassa ketjussa halus tapaamisiin? :eek: Mukaan vaan! :wave:

shiva mulle sopii arkipäivät hyvin kun ei oikein elämää silloin ole kun kaikki on töissä tai kouluissa :) shoppailemaan joku päivä? oliks teillä jo ostettuna se turvakaukalo autoon? mun pitäis nimittäin lähteä niitä katselemaan ja ajattelin että vois hurauttaa petikon suuriin lastentarvikeliikkeisiin..
tossa pihalla sattu muuten silmään samanmoinen ku teidän auto, tosi näpsäkännäköinen!
 
tsau!

sovitaan vaan lauantaitreffien paikka samantien :). jos mennään lounastamaan/kahvittelemaan, ni varmaan helpointa ois tehdät tärskyt suoraan jonnekki kahvilaan tai ravintolaan? se espan kahvila on yks vaihtoehto tai jos halutaan brunssista nauttia, ni engelin aamupala on todella kiva.. ja se on siis viikonloppuisinki kello 14 asti ( http://www.cafeengel.fi/fi/aamiainen.shtml )
eli mulle sopii ihan mikä vaan, kunhan vaan päätetään ajoissa (ni osaa sit paastota tai vastaavasti safkailla kotona ennen tapaamista sopivasti).

mulle sopis arkitreffit ens viikolla oikein loistavasti oikukas, voidaan kattoo tarkempi päivä ja kellonaika vaikka sit lauantaina. tän viikon yritän vielä hikoilla noiden kouluduunien parissa, ja mulla on pari tapaamista proffien kaa sovittuna nyt loppuviikkoon. me ostettiin muuten v-loppuna se kaukalo, römer babysafe sillä isofix alustalla ja kyllä se on hieno :). vielä ku pääsis sovittaa sitä uuteen autoon (ens viikolla joudutaan itku silmässä sanoo hyvästit tolle nykyselle namuselle...). raskaushormonit ;)

mutta kertokaas mielipiteitä vielä ton lauantain suhteen, eli mitä touhutaan ja missä tavataan..? mulle sopii miten vaan! ja uusia tosiaan mukaan ehdottomasti!
 
moi!

jeps, mulle ainakin sopis oikein hyvin tuo cafe engelin aamiainen =) mielellään muutenkin itse enimmäkseen istuskelisin, koska käveleminen on taas viimeviikkoistakin hankalampaa... suppailee niin maan pr*k:sti kaikki vähänkin liikunnalliset touhut... ja illat on ihan kamalia, ei voi ollenkaan sohvalta nousta. toivottavasti ei nyt vielä jää päälle tai käy tuon säännöllisemmiksi nuo, koska meidän LA:han olis vielä melkein 6 viikkoa!

JA HEI!!! UUSIA MUKAAN!!! On sitten jo valmiiksi tuttuja lastenvaunujen työntelyseuraksi kunhan aika koittaa! =)
 
No joo, mä joskus ilmoittelin että mukaan tulisin jos/kun vaan kerkeän. Nyt mammalomalla oltu jo viikko mutta toi ens lauantai ei ikävä kyllä passaa.. Pitää mennä äidin luokse ku sillä on synttärit tässä kohta.

Muuteskin mä näköjään havahdun kaikelle sosiaaliselle elämälle vasta iltapäivästä. Vaikka aamusta asti hereillä, en saa itteäni liikkeelle ennen klo 12.. :whistle:.
 
Heippa kaikki!

Olen uusi tällä sivustolla...huomasin huhtikuun sivuilta että olis myös tälläistä tarjolla...
Olen 28v. ensikertalainen:) :ashamed: ja laskettuaika on 4.4. Asun Lauttasaaressa.

Olisi oikeen kiva osallistua tapaamiseen mutta viikonloput ovat hieman huonoja... ilmoittelen jos pääsen nyt lauantaina paikalle. Vielä 27 työpäivää mammalomaan.... eli viikolla 8 pääsen vihdoin nauttimaan vain olosta...joka on tällä hetkellä vielä loistava.

Milloin muilla on la ja mistä päin pk:a olette?

T: Hjördis

 
Mulla on 13.3 eli parisen viikkoa vaan ennen sua ja itäisestä Helsingistä kirjoittelen :) ollaan me viikollakin tavattu usein, nyt varmaan ehdotettiin vkloppua koska yleensä ne sopii paremmin. Ensi viikolla varmaan arkitreffitkin, käviskö sulle Hjördis silloin joku päivä paremmin kuin muut?
 
Moi kaikki! :wave:

Jee vanamoBr tosi hyvä jos pääset lauantaina liittymään seuraan! Tervetuloa! =)

niin, voitais me kait sopia valmiiksi joku päivä ensi viikollekin! ja vaikka vähän myöhempään ajankohtaan (iltapäivälle?), jotta Meillevauva ja Hjördis pääsis kanssa mukaan! mulla alkaa kans huomisen jälkeen äippäloma, joten kaikki ajat käy. Mieluiten ens viikolla kyllä vasta ke tai loppuviikosta (koska alkuviikosta on lääkäriä, perhevalmennusta sun muuta).

Mihin aikaan sinä Hjördis pääset yleensä töistä? Siis mihin aikaan sulle yleensä sopis viikolla?

emmie 34+3 (eli LA 18.2. ja Töölössä asustellaan) =)
 
mikäli ensiviikolla päivällä on innokkaita kahvettelemaan ja olen edelleen yhdessä koossa niin olisi kiva tavata. esim. maanantaina?olisiko innokkaita?Tietty itse olen sillä varauksella että saatan myös olla sairaalassa.

Jenni & Hajis 39+2
 
pääsisitkö sä jenniS mukaan lauantaina? olis treffit puolenpäivän aikaan...

Hjördis: ei 5 tosiaankaan oo liian myöhään =) ollaan välil treffattu myöhemminkin!

nyt tarttis vaan miettii ens viikolta siis joku hyvä päivä, joka sopis mahd. monelle...
 

Yhteistyössä