Minullakin on suprecur-suihke.. alkoi vain mietityttämään, että sain apteekista 2 pulloa niitä suihkeita, mutta eihän ne kestä ku vain 3 viikkoa, koska yksi pullo kestää noin 1,5 viikkoa tuolla annostuksella.. pregnyl-pistokseenkin on aikaa vielä kaksi ja puoli viikkoa.. pitääköhän minun sitten pyytää uusi resepti, kun käyn siellä ultrassa vai olenko ymmärtänyt jotain väärin? aloitin eilen jo toisen pullon, koska ensimmäisessä ei ollut kuin vähän enää pohjalla, aattelin käyttää sen sitten loppuun, kun tää toinenkin pullo on lopuilla.. yritin lukea niitä lappuja ettei siellä sitten ollut mitään, että siinä käytössä pitäisi olla jokin tauko ja tutkin tarkkaan sen "piirroksenkin", jonka sain kun kävin lokakuussa juttelemassa lääkärin kanssa, jossa selitettiin tuota hoitoaikaa.. mutta siinäkin oli, että sitä suihketta käytetään pregnyt-pistoon asti.. onneksi ensi viikolla on jo se ultra.. tietää sitten samalla joutuuko sitä viimeisen ultran takia lähteä Ouluun asti.. kalliiksi tulee jos joutuu, koska sitten seuraavalla viikollakin joutuu kaksi kertaa käymään siellä.. olen kyllä miettinyt, että jos sitä voisi silloin punktio ja siirto ajan olemaan siskon luona, mutta sekin riippuu alkaako mun miehellä sillä viikolla jo työt..