Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

Halle, ei sinänsä se pregnyl itsessään oo paha, mulla ei tullu siitä mitään muuta ku että heräsin aamuyöllä ja valvoin aina tunnin ja söin sängyssä leipää tai jugurttia :D :D Mutta siinä on niin hirvee se piikki, jolla se pistetään :( Viimeksikin mulla lensi veri ja tuli hirvee mustelma :x Täytyy toivoa, että nyt menee paremmin.
 
ok Duffy :D mulla turpos tissit ihan hillittömän isoiks ja oli sellanen kuumeinen "tiine"-olo :D toivottavasti pistäminen menee seuraavan kerran paremmin! Pyydä apteekista pienempi injektio-neula, ni on mukavampi:)
 
kiitos neuvoista Duffy ja Ansku :) pakko se on vaan ottaa itteään niskasta kiinni, kun ei sitä pienoista meinaa luomunakaan tulla...

halle, kiva kuulla et joku on muistanu ja kaivannu :D nyt lupaan että en katoa hetkeen mihinkään, vaan pysyn täällä ihan riesaks asti :LOL: tai no toivottavasti en tällä puolella, vaan siirtyisin tonne odotuspuolelle mahollisimman pian niinkuin me kaikki :)
 
Hei minkä takia hoitojen aikana pitää juoda noin paljo? Mulla on menny toi keskustelu ihan ohi. Mä yritän oikein yrittämällä normaalistikin juoda ton pari kolme litraa vettä huono vatsainen kun oon ja vesi auttaa vatsavaivoihin. Mut siis tuleeko maha ihan törky kipeeksi hoidoissa jos ei juo vähintään tuota kahta litraa?
 
Ansku: Minulle lääkäri sanoi juomisen syyksi sen, että se estää ettei tuu liikaa munasoluja.. minulle tuli jo toisessa inssissä neljä follikkelia, kun niitä saisi enintään tulla kolme, joten sen takia lääkäri sanoi, että pitää juoda.. ja jos olen ymmärtänyt oikein, niin jos niitä tulee liikaa, se huonontaa niiden laatua ja varmaan aiheuttaa turvotusta ja kipuja vatsaan.. mie kyllä huomasin nyt, että koska eilen jäi juomiset huonommalle, alavatsaa on nipistellyt enemmän kuin aikaisempina päivinä.. nyt saa olla kokoajan vesilasi tuossa vieressä..

Duffy: eikö noi oireet ole aika yksilöllisiä, että toinen voi tuntea erilailla kuin toinen.. ainahan sitä voi soittaa sinne gynelle, jos jokin mietityttää.. miekin soitin jo sen takia paikalliselle poliklinikalle, kun en tiennyt saanko täältä paikalliselta lääkäriltä ensimmäisessä ultrassa, sitä uutta reseptiä suprecuria varten.. :ashamed: minulle muutenkin sanottiin, että aina voi soittaa, jos jokin mietityttää..
 
kaz
Yöperhonen Täällä myös seurattu sinun haaveiluja ja mietinkin tuossa välissä, että mihin olit hävinnyt, kun et pitkään aikaan ollut kirjautunut. Minä taisin aloittaa haaveilun sinua pari kiertoa myöhemmin ja samoja palstoja koluttiin, kunnes minä siirryin jo tänne lapsettomuuspuolelle. Tervetuloa ja toivottavasti myös nopeaa menoa odotuspuolelle :heart:
 
Hei kaikki!

En meinaa muistaa tulla lukemaan tätä pinoa, enkä kyllä ole ehtinytkään.. On ollut sen verran kiireistä viime aikoina..
Menossa on nyt KP 48/28-40 YK 26
Ja mentiin muuten kihloihin jouluaattona.. Jos on tärpännyt nyt.. Niin olisiko juuri silloin jouluaattona tärpännyt..

KP
 
KP onnea! Kiva että elämässä on onniteltavia asioita vaikkei nää lapsikuviot ihan loistavasti sujukaan..

Halle no kun olit menossa HIIHTOlomalle, niin siitähän sitä hiihtämistä, hiekalla vaikka, tuli ja bittersweet kin kuulostaapaa nautinnolliselta menolta. Olin jo ehtinyt unohtaa miten ärsyttävää välillä oli!

YP tervehdys taasen! Ei ole paha paikka tämäkään.

Duffy toivottavasti tuo ahdistus tylsistyksesi jo kohta menee ohi..ei ole niin montaa piikkiä enää. Ja kysymykseesi juilimisista, minusta kyllä tuntui kaikenmoista loppua kohti, etenkin turvotusta ja kiristystä. Ehkä niitä folleja nyt sitten pukkaa, ei ne kai aina kaikki ultrassa näy. Monta peukkua!!

Peppi juo todellakin, jos on mahdollisuus että tulee hyperi sinulla kun kerran soluja on noin paljon.

Eilen laitettiin ekassa (ja ainoassa) PAS:ssa kyytiin yksi yrittäjä - toinen ei selvinnyt sulatuksesta, nyyh. Koitan sitä ja itseäni kannustella minkä ehdin.
 
KP: onneksi olkoon kihlauksen johdosta..

Paiju: joo, ei haluta saada sitä hyperia, joten koitan muistaa juoda nyt vähän väliä.. Jos mie oikein laskin noi lukemat tuosta lapusta, niin eilen ultrassa löytyi 13 erikokoista munasolua, seitsemän oikealta ja viisi vasemmalta.. ei onneksi tuon enempää..
 
KP, kiva kuulla sinustakin, harmi ku testasit negan :(

Paijulle tsemppiä piinisaikaan b:)d onneksi kuitenkin se yksi selvisi sulatuksesta =)

Tuohon juomiskeskusteluun, mulle sano hoitaja syyksi sen, että nesteet pysyy kehossa kierrossa ettei sinne munasarjojen/alavatsan alueelle kertyis niin paljon sitä.

Ei ollu ees paha pistää se pregnyl eilen! Pistin vieläpä iltavuorossa sen :D Siitä sitten turposki tissit ihan hulluna :D Muita oireita ei oo tullu, ei kyllä tullu viimeksikään.
Huomenna sitten se punktio, kääks. Kiva ku ilmotin työnantajalle sen mun saikun jo maanantaina ja se oli merkannu sen jo työvuorolistaan niin nyt kaikki sitten kyselee, että miksi oon pois :kieh: Oon sanonu parille oikea syyn, osalle aattelin sanoa, että meen lobotomiaan :LOL:
 
Ei vieläkään mitään.. Joten en nyt ymmärrä..
No niin kauan on hiukan toivoa, kun menkat ei ala.. Mutta en siltikään ymmärrä..

Nyt täytyy ruveta lähtemään töihin.. Kun matkaan pitää varata ainakin sellaiset ½ h.. Eli puolen tunnin päästä pitää lähteä.. Sitä ennen tehdä eväät sekä laittaa koiralle herkkukippo valmiiksi..

KP
 
Duffy:Kysypä seuraavalta uteliaalta (siis ihan ystävällisesti ja rauhallisesti) että "Onko se sinun mielestä semmonen asia mikä sinun pitää tietää? Voisiko minun vapaapäivä olla ihan minun oma asia?" Hemsvettiin tuommoset ärsyttävät utelijat! Ite teen onneksi nykyään itsenäistä ja yksinäistä työtä, mutta aiemmassa työpaikassa sain kokea törkeääkin utelua, ku oli silloin inssit työnalla ja piti matkustaa töistä 90 km inssiin. Tietenkin saa tukittua suun jos sanoo suoraan että hedelmöityshoitoon oon menossa. Vähän niinku sanoin kun kysyivät lapsentekosuunnitelmista: Me ei saada lapsia ilman lääkärin apua, jos silloinkaan.
Perskules ku alko taas ärsyttämään tuommoset utelijat, hommaisivat oman elämän!! |O
Muoks: Tsemppiä punktioon Duffy! Toivotaan mitä parhainta munissaalista! :flower:

Kiharapää:Pahoitteluni negatiivisesta testituloksesta! Teitkö ovulaatiotestejä tässä kierrossa?

-Mandalay
 
Hei pitkästä aikaa. Toivottavasti Duffyn punktio on mennyt hyvin. KP:llä myös jännät ajat. Aina kai on jokin mahdollisuus (varsinkin jos kuukautiset myöhässä) Jospa se onkin vain ovis viivästynyt. Peukkuja sinne.
Itse menossa kilpparin seurantaultraan ja kinusin samalla vasta-aineverikokeet. Jotenkin sellainen olo oireineni että vikaa voisi olla kilpparissa. Lisäksi päätin että käyn ensi kierrosta otattamassa LH:n ja FSH:n yksityisellä. Noita minulta ei ole koskaan otettu. Turhaa tutkimusta kai, mutta silti. Ostin digitaalisen ovistesti ja pistin miehen koville. Nyt testataan ovis ja pupuillaan silloin kun se käskee. Jospa tämä taas tästä.

muoks: peevelin hymynaama kun aina ilmestyy. Ilmesty KP:n testiin kurkkimaan (plussana).
 
Punktiosta selvitty! 13 munista löyty!! Eli 3 enemmän ku viimeksi! Mä olin ihan yllättynyt, että miten niin monta ku ne kasvo jotenki niin hitaasti ja niitä iso rakkuloita oli niin vähän. Joskus se kroppa yllättää :D Nyt sittne huomiseen jännätään miten ovat hedelmöittyneet. Miehelle tehtiin biopsia taas ja kuulemma ihan jees kamaa sieltä löyty. Ei kauhean liikkuvaa, mutta jospa siellä joku olis hedelmöittyny.
 
hei vaan kaikki!
pitää ängätä tähän pinoon kysymään Duffylta tuosta biobsiasta, että kuinka kauan niissä tuloksissa menee?
ja meillahän on niin samanlaiset hoitojen syyt, niin pitääpä vielä sen verran kysäistä, että mitä lääkitystä olet käyttäny näihin hoitoihin?
 

Yhteistyössä