+++ Pirkanmaan Kuumeilijat +++

Nyt on käyty kaupassa ja ostin samalla r-testin =)
Saas nähdä Jennyli maltanko odottaa loppuviikkoon vai tuliskohan jo testattua huomen aamulla :xmas: Nyt on olo kuin pikkulapsella jouluna, ei malta odottaa joulupukkia :D :D Kunpa tää nyt olis sitä... noh täytyy vaan yrittää pitää pää kylmänä.. |O

JJ:llä oli hyvää tietoa noista gyneistä! Mä kävin terveystalolla nais gynellä, nyt en muista nimeä, mutta oli ihan mukava ja se suositteli ovis tikkuja ja jos en niillä löytäisi ovista, niin sitten kannttaa mennä hänen luo, eikä odotella vuotta. Mutta muuten sanoi siitä vuodesta, että jos ovis löytyy, niin sitten vuoden jälkeen aletaan tutkii jos ei tärppää... mut mä en sit alkanut ovista tikuttelee..

Jennylille jaksamista sorvin ääreen! Ja toivotaan että rokko menisi äkkiä pois!
Mersey mukavaa matkaa!! :wave: Minne päin matkustatte?
 
Kiitos JJ-t hyvästä vinkistä :hug: Mulla on tutkittu ja hutkittu niin monesti tuota 'pesää' ( :LOL: ), niin miehet kuin naisetkin mutta kyllä silti mieluusti aina naisgynelle ajan etupäässä varaan. Miehillä oon käynyt lähinnä silloin kun ei ole valinnanvaraa ja esim. äitipolilla ja naistentautienpolik. miesten käsittelyyn olen joutunut. Mutta tuo on totta että sellaista hyvää gyneä on varmasti vaikea löytää ja sitten kun sen löytää niin on vaikea saada aikoja :kieh:
Mutta pakko minunkin on piakkoin ultraan päästä ja saada selvyys tähän jatkuvaan tiputteluun!! Minulla on myös ongelmia ovulaation kanssa koska prolaktiinin liikatuotanto estää ovulaation :/ Mulla oli lääkitys silloin kun annoimme vauvalle luvan tulla mutta annos oli liian pieni. Näin jälkikäteen naurattaa se kuinka isäntä rassu joutui koville kun paras ajankohta oli tämän tästä :LOL: Ja voi niitä raskausoireita :whistle: 4kk kun oltiin yritetty menin gynelle kp 20 ja selvisi etten ovuloi. Lääkitystä nostettiin ja heitin siinä kierrossa hanskat tiskiin mutta kuinkas ollakkaan plussa pärähti samaisesta kierrosta :heart: Ja plussatessani minulla ei ollut sellaisia oireita ollenkaan mistä olisin tiennyt raskaana olevani!
Nyt ei ole kiire raskautua mutta kyllä haluaisin pelit ja vehkeet toimimaan ja kierron tasaiseksi!! Helpottaisi kummasti asiaa ;)
Tavallinen lääkäri epäili että terolutit aloitettaisiin ainakin.

Jouskari,kyllä jännittää :D Ei muutakuin huomena vaan testaamaan jos kerta menkkasi ovat jo myöhässä ;)

Mersey mukavaa matkaa!! Hyvin olet varustautunut matkaan ;) Plussatuulia sinnekin :heart:
 
No niin testi tehty ja arvatahan sen saattoi että nega se oli :'( :ashamed: En malttanut odottaa loppuviikkoon. Noh nyt vaan odotellaan niitä mensuja.. ihmetyttää vaan miten yht'äkkiä venyy näin... Kait se jännitys on muokannut mun kiertoa...
Elämä kuitenkin jatkuu, eiköhän se pienokainen jossain vaiheessa tule, ennemmin tai myöhemmin!
 
Voi jouskari :( Isot halaukset :hug:
Minäkin tiedän varsin hyvin miltä pettymys tuntuu! Mutta positiivisella asenteella uuteen kiertoon :hug:
Naisen kroppa on kyllä niin mystinen laitos :kieh: Kuinka pienestä kiertokin voi heittää häränpyllyä, tahi mieli tehdä oikeat raskausoireet :headwall:

Nyt jatkamaan töitä...tulen myöhemmin taas kurkkimaan :wave:
 
jouskari :hug: voi kakka!!! oon tosi pahoillani teidän puolesta! otat silti hienosti aina nää pettymykset, sulla on hyvä asenne :D

oon kyllä ylpee ittestäni kun eilinen päivä ilman tupakkaa :D muuten vapusta asti oon mennyt 0-2 päivässä. nyt ajattelin ottaa loppukirin ja käydä salilla päivittäin lopettaa herkut ja muutama soarium käynti B) jospa sais ittensä vielä jonkun näköseksi kesäks, kun minä tyhmä oon koko ajan olettanyt että raskaana olisin jo kesällä ja en oo siks jaksanut treenata :ashamed: nyt sitä on sitten lössähdetty :headwall:
 
Kiitos kaikille lohdutuksista! :hug: Jotenkin on vaan saanut skarpattua itseänsä niin ettei ota asiaa niin kovin negatiivisena vielä tässä vaiheessa. Toki sitten jos jo toista vuotta mennään ilman raskautumista, niin silloin tuskin saan enää itseäni tsempattua näin....

Merseylle vielä hyvää ja turvallista matkaa B)
 
jouskari, sulla on oikee asenne!! Sillä pääsee varmasti pitkälle ja vauvakuumeesta ei tuu sellanen koko elämää säätelevä niinkuin mulla oli ennen raskautta :eek: Halaukset :hug:
Halaus myös mami-ehdokkaalle :hug:´

En alkanut päivittämään listaa kun olen ihan sekaisin teidän kiertopäivistä :whistle: Yhtä sekaisin kuin omistanikin :LOL: En edes tiedä onko minulla nyt menkat koska oon vuotanut edellisistä kuukautisista lähtien :kieh: Nyt olis hieman runsaampaa tuo vuoto joten josko nää nyt sitten olis ne :snotty: Olen heittänyt ainakin kaivoon ajatuksen että raskautuisin vielä pitkään aikaan :ashamed: Ensin täytyy saada oma kierto ym. kuntoon. Eikä tässä kiire ole, parempi että pojat vielä kasvaakin isommiksi! Sellainen 3-vuoden ikäero kuulostais mukavalta ;) Silti salaa toivon rakasta pikku yllätystä :heart: Mutta loppuvuodesta tai ensikeväänä olis hyvä aika raskautua ;)

Äh,taas meillä itketään...lähtis nyt jo tuo vesirokko kiusaamasta!! Vaikuttaa siltä että ensiyönä ei nukuta |O

Mitäs muille kuuluu?
 
mami-ehdokkaalle :hug:

Jennyli toivottavasti saisit pian kierron tasaiseksi, varmasti kurjaa tollanen tiputtelu vuoto. Ja toivottavasti saisit pikku yllärin mukavan ajan sisään :heart:

Mukavaa olla viikon lomalla, mutta kun ei ole mitään lomasuunitelmia, niin arvatkaa vaan tuleeko mun vahdattua koko ajan kehoa, että alkaako mensut vaiko eikö ala :headwall: Mutta luultavasti ovat likellä koska rintoja on alkanut aristaa enemmän ja näppyjä tullut nassuun. Tietty salaa toivois et olis jotain muuta kuin pms:ää ;) Jos ei ole lauantaihin mennessä alkaneet, testaan uudelleen, sit olis mennyt 8 päivää luulis nyt viimestään silloin näkyvän tai ainakin menkkiojen saapuneen?! |O
 
Kiitos haleista :heart: Täällä on nyt sitten menty kuumeen varjolla, nimittäin oikean flunssakuumeen. :snotty: Nyt alkaa vihdoin helpottaa mutta tukalaa on ollut. Lisäksi en meinannut saada yhtään unta viime yönä, valvoin puoli 9 aamulla kun nyt painaa kaikenlaiset rahasotkut mieltä. Kaikkea sitä tulee kun on tumpelo. :ashamed:
 
Pitäs kai olla tyytyväinen että on edes niin säännöllinen kierto.. kp1 :'( koskahan sitä tajuaa ruveta uskoon jomotuksia, tiputtelua, hikoiluja, kipeitä tissejä ja näppyjä naamassa mitä tuleman pitää...
 
Voih Sydänyö ja mami-ehdokas :hug: :hug: Kylläpäs nyt on negatiivista ilmaa Pirkanmaalla :( Voimia teille kummallekin!!! Kyllä asiat tuppaantuu aina järjestymään ja me kaikki saadaan vielä ne pienokaiset syleilymme :heart: :heart:
 
ei mittään mami, tiedän että nuo raha asiat voivat olla tosi vi**umaisia, ja joissain asioissa vaikuttaa oma perehtyminen ja viisaus. Itse ollu kans lirissä noitten raha-asioiden kanssa, mut onneks ne on mennyt kuitenkin painollansa. Aina ei voi ymmärtää kaikkee, eikä tajuu ottaa selvää asioista.... :hug: kyllä se siitä!!

Ps. koitahan parantua pian! :heart:
 
Mä testasin eilen negan ja nyt keskitynkin tädin odotteluun. Ottaa päähän, mutta uuteen kiertoon lähdetään sitten entistä kovemmin panoksin. Yk ysi häämöttää eessä viimeistään ens viikolla. :headwall:
 
Täällä ollaan parannuttu ja kaikki on muutenkin vallan mainiosti, sillä kesätyöt alkaa maanantaina ja tentit on ohi. =) Aivan ihana tunne kun kesä nyt alkaa. Vielä kun menkatkin laantuisivat niin pääsisi pupuileen. ;)
Plussatuulten puhuri nyt sitten vaan kaikille tähän kiertoon!! Kyllä meidät vielä muistetaan! :heart: +++++++++++++ :heart:
 
No hyvä juttu mami-ehdokas!!! :D
Täällä on kans menkat päälänsä, eilen alko, vihdoinkin!!!!! :saint: Ihan hyvillä fiilareilla olen kuitenkin, vaikka hetken ehdin jo olla pilvilinnoissa.... :whistle: Yk9 sit vierähti päälensä...
 
Halaukset kaikille tädin yllättämille :hug:

Johan viikonloppu taas vierähti nopeeta :eek: Ihan mukavaa oli kaikin puolin! Pojat alkaa oleen jo ok (kopkop) =) molemmilla on lääkekuuri koska korvatulehdus tuli myös kiusaksi! :kieh:
Silti hieman väsyttää koska iltaisin on tullut valvottua niin myöhään |O Meillä on ollut niin mukavaa laatuaikaa isännän kanssa että en ole malttanut mennä ajoissa nukkumaan ;) Viiiniäkin tuli maisteltua ja muisteltua kaikkia kivoja yhteisiä juttuja =)
Tuollaiset hetket on todella ihania ja jaksaa taas pitkään!! olen niin onnellinen että meillä on menyt nyt aikas mukavasti...meillä on nimittäin ollut jonkunnäköistä kriisiaikaa :ashamed: Ilmeiseti lasten väsyttämänä tai jotain...viimesyksynä oli pahin aika ja silloin olin jo melkein valmis eroamaan :ashamed:

Eilen meinasi päästä tuskan parahdus ( :D ) kun oltiin isännän kanssa tilaamassa Tuska-festareille lippuja!! Kaikki liput loppuunmyyty jo MAALISKUUSSA :eek: Melkein meni koko päivä pipariksi tuon takia!!! Tänään sitten huusin huuto.netistä meille liput...joo,kalliilla :whistle: Mutta parisuhteen kannalta (=lomalla lapsista) ja kokemuksena varmasti NIIN hieno että nyt ei kaduta yhtään :D

Huomena pitäis sitten suunnata töihin!
Tsemppiä mami-ehdokas ensimmäiseen työpäivään :hug:
 
Voihan tuska, onko ne jo niin aikasin myyty loppuun!! :eek: No hyvä että sait huudettua liput! Kuinkahan käy Sauna-lippujen kanssa, ne pitäis piakkoin varata...
Meillä on kans ollut aika vaihtelevaa tämä parisuhde ja tuossa talvella olis myös kriisi, josta tuntui ettei selviä, mutta kuinkas kävikään, se selätettiin ja suhde on taas paljon vahvempi :heart:

Aaargh, multa poistettiin eilen viisuri ja nyt se jomottelee. Yöllä heräsin 3:lta kauheeseen särkyyn, jouduin ottaa särkylääkettä ja tulihan se uni vielä hetkeksi ennen töihin lähtöä... Aamulla oli verinen suu, nam :x Noh eiköhän tämä tästä parane... vielä pitäis poistattaa toinen viisuri lähi aikoina. :kieh:

Mites mami-ehdokkaan työt on alkanut menee?
 

Yhteistyössä