+++ Pirkanmaan Kuumeilijat +++

Voi harmi Sonja R.Moneskos viikko Jennylillä on nyt menossa ja milloin on laskettu aika? Täällä kp 13. En odota ihmeempiä tässä kierrossa, ovista oon tikuttanu mut ei vielä näy huippua varmaan huomenna tai ylihuomenna ois.
 
Sonja R :hug: ja onnea uuteen!

Mä taidan olla toivon kanssa samoissa tai ainakin tänään ;) jos ei hanat aukea kunnolla. Mä ärsyttää nää vuodot, tänään taas kirkasta vetrta pyttyyn housuissa ei mitään joten jatkoa odotellaan varpaillaan ehlä seuraavat kaskviikkoa tai enemmän tai vähemmän ennen kun oikeesti aukeaa hanat. Ei ainakaan tarvi toivoa mitään kun ilmoittelee jos noin puolestakierrosta et ei tuu mittään :( no gynelle aikaa odotellen jos eivät oo lähetettä hukanneet, Kuukaden varmaan ollu reissussa eikä oo mitään kuulunut tännepäin et millos tulis aika.
 
Tulin ilmoittamaan että meidän pieni rakas ei jaksanut elää vaan lensi tähdeksi taivaalle :'( :heart:
Sunnuntaina rv 5+2 alkoi vuoto ja nämä viimepäivät on mennyt itkiessä ja käsitellessä tätä asiaa.
Viikossa ehti toden totta ottaa pienen ihmeen jo niin omakseen että olo on tuntunut tosi tyhjältä :ashamed:
Mutta josko ikävien asioiden jälkeen seuraisi jotain hyvää ja se pieni meille vielä suotaisiin syliinkin asti :heart:
Eli tästä kun kroppa palautuu niin uusi yritys alkakoon!!
 
Ei tapeta :) tsemppiä sulle uuteen kiertoon jos se siitä lähtis sitten tulemaan :)
Mites kisut voivat? Jokos muuten sait ne opiskelut valmiiksi ja pääsit töihin?

Tää aikoo sairastua luulotautiin :LOL: tai on jo pahasti sairastunut...
pitkään jo ollu tunne et pää ei oo oma ja sellanen hiukan lämpönen olo. No kun mittarin lykkäsin kainaloon niin 37,1 oli et en mä sitten ihan kuvittele, mut vois se normaaliksi mennä niin ei olis niin outo olo ;)
Saa nähdä uskaltasko sitä seuraavien menkkojen jälkeen pinoon nyt on parikiertoa ollut suht tasaista, eikä aivan mahotonta sekoilua. Kattoo vähän mitä gyne sanoo.
 

Yhteistyössä