+++ Pirkanmaan Kuumeilijat +++

moikka! Jennyli ihania poikia ja ihanat vaatteet!

Onnea uuteen kotiin Pilkkis!

me asutaan omistusasunnossa luhtitalon yläkerrassa jossa iso lasitettu parveke. Nyt asutaan kaksiossa joten sitten kun tulevaisuudessa vaavi ilmoittaa tulostaan niiin on alettava etsimään isompaa asuntoa. Sillä alueella missä nyt asutaan on asuntojen hinnat vaan pilvissä. Nousseet ihan älyttömiksi parissa vuodessa kun vertaa paljonko silloin maksettiin omastamme. Syynä varmaan se että alueelle rakennetaan jatkuvasti ihan älyttömästi ja se on muutenkin suosittua aluetta. positiivista on se että varmaan mekin saadaan ihan hyvin omastamme kun myydään, toivottavasti.

Rivariasunnosta me molemmat haaveillaan, että ois oma piha. Toisaalta kissoja ajatellen ois hyvä jos ois lasitettu parveke että siinä mielessä luhtitalon yläkerta, tai miksei omakotitalokin, mutta kerrostaloon meistä ei kumpikaan enää halua muuttaa.

Huomenna pääsee taas kotiin oman kullan kainaloon viikonlopuks ja sit ma takas tänne ja teoriaa vielä viikko. Sitten seuraavat teoriat onkin elo-syyskuun vaihteessa.

Kesäloma mulla on 2 viikkoa heinäkuussa ja 2 viikkoa elokuussa ja kauhea matkakuume. oon selaillu matkatoimistojen nettisivuja mut toi rahatilanne on sellanen että saas nähdä päästäänkö nyt elokuussa minnekään vai matkustetaanko sitten talvella talvilomalla veronpalautusrahoilla jonnekin.
 
Yökyöpeli täällä vielä hereillä kun ei nukkuunka vielä malta..
Juu, löyty vihdoin ne kengät vaikka tiukkaa teki! Käytiin aaamulla Pirkkalan isommissa kaupoissa ja sama ongelma, ei kokoja tai väri ei miellyttäny. No suoraa päätä tullintorille ja sieltä löyty yks pari oikeeta kokoo ja väriä (mustat)! Ja pakko oli ottaa ne vaikkei halvimmasta päästä ollukaan. Mutta ei se Hongkongin reissukaan turha ollu, ostin paketillisen kivoja pinssejä niihin :) Poika niitä heti kokeileen ja eikös pian ollu toisesta se lenksu rikki :( vaikka vahinkohan se oli.
Siinä sitten havaittiin että pojallahan on jo melkein yhtä iso jalka kun mulla (koko 39)!! :eek: siis 11-vuotiaalla! Vastahan ne oli semmoset pikkiriikkiset eräänä talvisena aamuna siellä Taysin synnytysosastolla :heart: oi niitä aikoja.. nopeesti se vaan menee.

Ollan asuttu tässä 50 neliössä nyt pari vuotta ja omistus on (tai tietysti enimmäkseen pankin ja yit.n..). Hassua muuten että uus on helpompi tavallaan hankkia kun vanha.. uudestahan lainaa maksetaan enimmäkseen yhtiövastikkeessa, ja pankista tarvii vaan siihen myyntihintaan (joka usein alle puoletkin velattomasta)..
Ollaan kyllä katteltu tonne uuden rivarialueen suuntaan... ;) ihanaa jos pian ois enemmän tilaa, ja kun mieheni on ikävä kyllä eläinallerginen niin saisin kolme pupuani erilliseen tilaan eikä tarvis luopua niistä..
 
Täytyy kyllä hattua nostaa teille jotka jaksatte opiskella!! =) Itse on niin laiska, ettei kyllä meikäläistä saa koulunpenkille ja olen tosi huono yleensäkin lukemaan, mitään ei jää päähän. Ihmeen hyvin tässä on kyllä saatu työpaikkoja vaikka minkään alan koulutusta ei ole tai siis on kampaaja, mutta sillä ei tee mitään näiden alojen kanssa missä olen ollut töissä... ehkä en ole missään unelmieni töissä, mutta viihdyn ja tulen toimeen, niin se riitää.

Sydänyö onpas pojallasi jalka venähtänyt :) Niin se aika vaan vierii... lapsista sen kyllä näkee, vuodessa kasvavat jo niin paljon. Olen noita kavereiden lapsia seurannut, niin ihan hirvittää miten ne muuttuu jos ei niitä hetkeen näe! Itsehän en vanhene yhtään, olen aina sen 20v. näköinen :LOL:

toivo varmasti ihana päästä jälleen oman rakkaan luo :heart: itseä himottais kans lähtee ulomaille, vielä kun voi kahdestaan reissata. Kiinassa asuu serkku niin sinne se pyyteli käymään, ei tarttis maksaa kuin lennot. Olishan se mahtava elämys :D
 
Mersey Me asuttiin tässä rt-kolmiossa (80m2) pojan syntymänkin aikoihin. Muutettiin tähän vuos ennen vauvan syntymää kaksiosta, ku aateltiin, että mahdolliselle lapselle olis kiva oma huone. Jos nukkuisi samassa huoneessa, ni varmaan kaksiokin riittäis. Meillä poitsu on nukkunu alusta alkaen omassa huoneessaan.

Toivo Teilläkin on kissoja? Montako ja minkä ikäisiä? Meillä on 2 poikaa, 6-vuotiaita molemmat. :heart: Ovat jo kesälomalla mökillä, kun meiän äiti ottaa ne aina niin mielellänsä sinne. Siellä on vaan muutama naapuri ja tosi vähän liikennettä, joten ollaan annettu ulkoilla vapaasti. Kotioloissa toinen ulkoilee valjaissa toisinaan. Lasitettu parveke olis tosiaan kiva kisuille. Meillä oli edellisessä kämpässä semmonen ja oli kyllä ahkerassa käytössä.
 
Me asuttiin pojan syntyessä 57 neliön kaksiossa. Makuuhuone oli kyllä tilava, mahtu hyvin pinnasänky, hoitopöytä ja tv.kin. Pojan lähestyessä 3v. muutettiin isompaan ja sai oman huoneen, mutta ei se siellä kyllä pisempiä aikoja yksinään viihtyny. Aina ne lelut kulkeutu sinne olohuoneeseen ja keittiöön :) mutta tietysti itsenäisesti nukkumaanopettelun kannalta oma huone on tarpeellinen. Ja tietysti tässä vaiheessa ois jo tosi kiva jos piakkoin sais sen oman huoneen..nyt pojalla on tilaasäästävä parvisänky olohuoneen nurkassa. On jo innoissaan suunnitellu tavaroidensa järjestystä kun/jos saa huoneen, vaikka oon yrittäny toppuutella vielä ettei sit pahemmin pettyis jollei se rivarihanke ihan lähiaikoina onnistukaan :/ Tarvittas kyllä enemmän tilaa, ahtaalta ja täyteen tungetulta tuntuu tää 50 neliöö, kolmelle.. realistisesti aatelleen tänne ei kyllä mitään kehtoa, saati hoitopöytää edes oikein mahtuis.. :(
 
Aurinkoista ja lämmintä perjantaita!


Aamuaskareet tehtynä ja pojat päiväunilla. Isäntä läksi tatuoitavaksi ja tulee varmaan vasta iltasella. Näppylät senkuin lisääntyy vesirokkopotilaalla ja tänään ovat alkaneet myös kutiamaan. Ajattelinkin apteekista hakea jotain kutinaa hillitsevää.

Mersey, me asuttiin kaksiossa (n.60 neliöö ) poikien syntyessä. Muutettiin kolmioon poikien ollessa reilu ½-vuotta. Tarkoituksena siis että pojat saavat oman huoneen ;) Mutta kuinka ollakkaan 2-vuotiaat 'vauvamme' nukkuu vieläkin meidän kanssa samassa huoneessa :whistle: :D Ja tää poikien huone on tällänen rojuhuone...täällä on mm. tietsikka,painonnostopenkki ym.
Mutta eihän nuo pojat sentään aikuiseksi voi samassa huoneessa olla :LOL: On vaan niin helppo tutittaa tai ottaa viereen nukkumaan jos on levottomia öitä. Jos luoja meille kolmannen rakkaan suo niin sitten viimeistään pojat omaan huoneeseen!!
Rajoittaahan tuo samassa huoneessa nukkuminen noita petipuuhia... meilläkään ei olla aikoihin lemmiskelty sängyssä ;)

Tää kolmio riittäis kyllä vielä vauvankin tultua muutaman vuoden mutta kun tuo oman asunnon kuume vaivaa!! Jos oma joskus ostetaan niin sen tulee olla vähintään 4h.

Se olis sitten viikonloppu edessä
Huomena pitäis käydä mun äidillä syömässä ja kahvilla, sunnuntaina sitten anoppilassa. Varsin nopeasti siis tämäkin viikonloppu menee kun on niin paljon ohjelmaa!

Meiltä löytyy muuten myös kissa...4-vuotias musta maatiaiskissa (Taavi). Näin kesäaikaan viihtyy täysin ulkona ja melkein ruokkiakin täytyy ulos. talvella sitten viihtyykin sisällä.
 
Meilläkin on muuten kissoja 7 vuotias uros, kohta 5 vuotias naaras ja n. 3 vuotias naaras. Naaraat ovat maatiaisia ja uros norjalainen metsäkissa. :heart:
Huoh, kohta alkaa kesätyöt Tamfeltilla ja odotan jo innolla. Vuorotyötä niin tienaakin ihan kivasti mikä on kahden opiskelijan arkeen ihan mukava lisä. Mies siis opiskelee tietojenkäsittelyä Tampereen yliopistossa.
Noista tiloista kun on puhe, niin meillä on tällä hetkellä 64 neliöinen kaksio ja aattelin sen riittävän hyvin alkuun vauvankin kanssa (jos sellainen siis meille suodaan). Makkari on niin iso, että sinne mahtuu varmasti kaikki tarpeellinen joten eiköhän tässä jokunen vuosi pärjäillä.
Tällä hetkellä harmittaa se kun sairastelun vuoksi meni ovis ihan ohi, joten varmaan ihan turhaa ees mietin muuta kuin tätiä. Ja oikeastaan niin toiminkin, eli haaveet siirtyy nyt varmaan ens kuulle... Mutta voihan sitä joskus yllättykin, ei tiedä. Pupuiltu ollaan kumminkin ihan kivasti vaikka väärään aikaan. ;)
 
Onpas täällä kissanomistajia.. :heart:

Mä täällä valvon kiukkusena.. Parin seinän takana naapurissa vietetään tupareita ja ihan hirvee mekkala kuuluu ulkokautta meille.. :headwall: Muutenkin oon viime aikoina nukkunu tosi huonosti. :( No, joka hetki se oma koti ja rauha on vähän lähempänä. :heart:
 
Minäkin täällä valvon kun tuli nukuttua niin pitkään. Harmi noi tuparit! Ei muuta kun laput kehiin ja valittamaan...
Vauvakuume vaan tässä kasvaa ja kasvaa ja entistä epätoivoisemmalta kuulostaa raskautuminen. Mikähän siinä on? Onko muilla näin vai jaksatteko vaan hymyillä ja odottaa? :)
 
mami-ehdokas Täällä alkaa jo meno rauhottua. Varmaan olisin käyny jo jupisemassa, jos ei oltais muuttamassa pois tästä.
Noi fiilikset on kyllä ainakin mulla ihan päivästä kiinni. Välillä sitä uskoo kovasti raskauteen ja välillä taas on ihan varma, ettei ikuna saa enää vauvaa! Kuume on täälläkin polttava, mut ehkä tää tuleva muutto ja oma talo vähän loiventaa sitä raskauden kaipuuta. Siis kun saa muuta ajateltavaa, eikä ihan jokainen sekunti kulu piinaillessa ja kiertoa miettiessä.
 
Täällä erittäin väsynyt äitee |O |O |O
Samoilla silmillä mennään eilis aamusta asti |O Vesirokko kutina vaiheessa ja hah, mun ostama rasva mitään auta :kieh: Viimeyönä ei siis tarttenu nukkua |O

Punttisalin peruin heti tykkänään mutta yks parturointikeikka olis kohta. Niin ja iltapäivällä pitäis mennä äidilleni. Oltiin me kuitenki aamulla sen verran reippaita että laitoin pojat maalaamaan äitienpäiväkortit :D

Ilma on ihana!!!

Ps. mami-ehdokas, norjalainen metsäkissa on todella kaunis kissa!!
 
Jennyli, kiitos niin minustakin. =) Voi teidän sairastavia pikkuisia, toivottavasti menee äkkiä ohi! :hug:
Pilkkis79 Onnea sitten uuteen kotiin, ihanaa aikaa varmasti!

Itellä on jonkinmoiset kekkerit tänään ja mieli iloinen kun saa taas vähän rentoutua. Huomenna alkaa sitten ankara pänttääminen viimeisiin tentteihin eli ei pahemmin kannata riehaantua. Ihanaa, että koulua on enää viikko. Hurraa!! :D
 
Moikka kaikille!!! Olen muista pinoista vähän taustaillut ja kaikenmoista on ehtinytkin tapahtumaan. Mulle voi päivittää kp 1/30-33 tänään alkoi vuoto rv. 4+3 eli kemiallisesta taitaa olla kyse :ashamed: kivut on jotakin tosi kamalaa ollut, mutta alkaa helpottaa ja lämmötkin alkaa tippumaan. näyttää siis siltä että menkat ne tässä olisi ja voisin clomejakin jatkaa :D

tää päivä on ollut aikamoista tunteiden sekamelskaa. puolet päivästä oon itkenyt ja nyt pikkuhuljaa alkaa tajuamaan ja hyväksymään tilanteen. jos en olis testaillut herkillä jo dpo. 10 niin en olis tiennyt hedelmöittymisestä. tästä lähtien aion pitää testit kaupassa, kunnes oikeasti olen myöhässä :kieh:

puolivuotta meni edellisestä keskenmenosta ja tuloksena kemiallinen, kyllä ihmistä voidaan koetella!!! :'( nyt vaan positiivista mieltä ja ennenkaikkea malttia mukaan ja takaisin kuumeilemaan! :D
 
Moi JJ-T millainen on kemiallinen raskaus ja miten sen erottaa normaalista? Mistä tietää että kemiallinen raskaus on päättynyt eikä ookkin keskenmeno vai onko sama asia???

Mitäs ootte mieltä tanssii tähtien kanssa-voittajasta? Mä oisin halunnu että nicke voittaa kun ne oli parempia.

Aamulla pitäis lähtee taas viikoks kohti teoriaopintoja nyyh ja pois oman kullan kainalosta. Taas saa viikon kieriskellä koti-ikävässä. Illat on pahoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja toivo79:
Moi JJ-T millainen on kemiallinen raskaus ja miten sen erottaa normaalista? Mistä tietää että kemiallinen raskaus on päättynyt eikä ookkin keskenmeno vai onko sama asia???

Mitäs ootte mieltä tanssii tähtien kanssa-voittajasta? Mä oisin halunnu että nicke voittaa kun ne oli parempia.

Aamulla pitäis lähtee taas viikoks kohti teoriaopintoja nyyh ja pois oman kullan kainalosta. Taas saa viikon kieriskellä koti-ikävässä. Illat on pahoja.
Samaa mieltä vaikka on tuo voittajakin ihan sympaattinen.

Omaa napaa: Tihkun jo tuhnua vaikkei kuukautisten vielä pitäisi alkaa. Mistähän moinen? Kaippa kierto on muuttunut ja taas saan pettyä. No tiedettiinhän tämä. :(

Minäkin mielelläni kuulisin kemiallisesta raskaudesta ja kaikesta muustakin kun ihan noviisi olen. Mistä tietää että on keskenmeno jollei ole testaillut ja menkat olleet myöhässä? Itsellä ollut noin joskus ja mietityttää... Syökö täällä joku pillereitä raskautumiseen? Ite sellaiset tahtoisin jo avuksi, mutta alussahan olen eli vuosi tarvitaan. Miksihän niin? Vauvakuume vaan kovenee ja jotenkin arkipäiväistyy eli on aivan jatkuvaa eikä unohdu välillä kuten ennen. Plussia kaikille! :heart:
 
JJ-t :hug: :hug: voi, että mä jo niin oletin että olet raskaana! :'( Koitahan jaksaa!! On se kumma miksi toisia pitää koetella niin rankasti! Lämpöisiä halauksia sinulle :heart:

Polttarit meni hyvin! Välillä morsmaikku oli hieman pelokas tekemään asioita, mutta fiiliksessä oli mukana. Muukin polttariväki pääsi sitten joihinkin osallistumaan, oli kyllä tosi kivaa! :D :D Ja sää oli kuin morsian! Täällä ollaankin nyt naama raikuvan punaisena, poltin sen näköjään :whistle: Eikä kenelläkään ollut kankkusta, syötiin sen verran hyvin eikä juomalla juotu, niin oli kiva heräillä ilman darraa!! =)
Mutta tiettekö, mulla ei alkanut menkat siellä?! :eek: Nyt on jo myöhässä hukeat 3 päivää!! Ehkä ne siirty siksi, kun jännitin että milloin ne alkaa?! Vai pitäisköhän tässä hakee testi ja testailla lähipäivinä... Huh huh, olen ihan ihmeissäni täällä, kun ajoitus ei kuitenkaan tässä kierrossa ollut oikea. Monta päivää enne ovista ja monta pivää oviksen jälkeen oli seksi kerrat.... Mitään oireita ei ole, hieman ennen kuin olisi pitänyt menkkojen alkaa oli nännit hivenen arat, nyt se on poistunut ja tissit on ihan hivenen kipeät sisä sivuilta...
 
Kemiallinen on sellanen että alkio on "hipaissut" kohdunseinämää tai ollu vähän aikaa siinä kiinni mutta irronnu, kuitenkin sen verran että se saa aikaan testissä plussan.

Mun mielestä ei kannata testailla ennenkun on ihan kunnolla myöhässä, ainakin viikon tai kaks.. sillon se kemiallisen vaara on jo ohitettu ja raskauden jatkuminenkin ois jo todennäkösempää. Oishan se kivempaa saada sitten myöhemmässä vaiheessa ihan selkee plussa eikä tarvis hailakoita haamuja alkaa arvuutteleen ;) Jokainen tietysti tekee niinku ite parhaaks näkee, mutta musta tuntus pahemmalta se jos ensin olisin testannu aikasen haamun mutta sitten alkaiskin vuotaan.. ja saan nyt varmaan kasan ärtyneitä vastaväitteitä aikaan, mutta en mutenkaan oikein ymmärrä sellasta että alotetaan päivittäinen testailu jo monia päiviä ennen kun menkkojen pitäiskään alkaa! Eihän ne haamutestit kuitenkaan sitä takaa että raskaus jatkuu..

 
Sydänyö olen kyllä sun kanssa samoilla linjoilla, siksi en tässä vielä panikoikkaan, kun on vasta 31/28kp:t vaikka mensut ei ole aikoihin noin "paljoa" heitellyt, mutta katsotaan vaikka viikon lopulla sitä testausta eli perjantaina olis viikon verran myöhässä. Uskon kyllä,että ne menkat alkaa...
 
joo kemialliseksi mä lasken tämän vaikka plussa tuli jo 4 päivää ennen oletettuja menkkoja. siitähän sen oikeestaan tietää oliko kemiallinen vai varhainen keskenmeno, että paljonko on viikkoja kasassa. sitten kun menee yli viiden niin aletaan puhumaan keskenmenosta.

kuitenkin vetää mielen niin matalaksi kun raskausoireita ihan oikeesti oli ja lähes kaikki hävinnyt eilisen aikana. olo on niin huijattu, TAAS!!! viimeksi tuulimuna ja nyt tämä :'( heinäkuussa tuleekin vuosi yritystä, mutta eihän sitä kunnalliselle pääse kun on keskenmenoja, siitä lähtee taas lasku alusta :kieh:

mä syön clomeja, viimekierto oli eka clomikierto. ne vaikuttaa siihen että munasolu kypsyy ja lopulta irtoaa. mulla oli siinä ongelmia keskenmenon jälkeen ja heti "tärppäsi" aion nyt jatkaa niitä koska ilman niitä kierto luultavasti venyisi. hoitoon menin yksityiselle ja rahaa on uponnut käynteihin ja lääkkeisiin koko tän vauvaprojektin aikana lähes 1000 euroa :eek: kuitenkin olen käynyt todella monella ja nyt löytänyt sen sopivan gynen, jolla on tietty korkein taksa :headwall:

kysykää jos haluatte susituksia eri gyneistä, mulla on aikas paljon käytännön kokemusta :D ja jos on sellanen fiilis että jokin mättää niin rohkeasti yksitiselle kierron puolivälinaikaan ja se näkee onko asiat kohdallaan ja laittaa lähetteen muutamaan perusverikokeeseen, jos kaikki ok niin voikin ottaa jo vähän rauhallisemmin. jos jokin mättää niin siihen sitten pilsuja! eihän siinäkään ole mitään järkeä että vuoden yrittää ja sen jälkeen huomataan, että kappas: ethän säedes ovuloi!! ja siihen meni vuosi hukkaan. kun yksillä lääkkeillä voidaan saada se lapsi alkuun!!

..joo siinä tuli vastausta vähän kaikille, jotka kyseli ja muutenkin mun mielipidettä eri asioista..tää tyttö on vähän herkällä päällä tänään :ashamed: ja sen kyllä sanon, että älkää hyvät ihmiset testailko herkillä ennen menkkojen alkamispäivää, mä en sitä enää aio tehdä!!!liikää murhetta, epätoivoa ja lopulta todellisuus, ja sitten taas tiputaan :'(

jouskari sun tilanne kuulostaa hyvältä!! ilmottele heti kun oot testannut, mulla on sellanen fiilis että sinä plussaat :D
 
JJ-t aika jännityksessä olen, mutta jotenkin on niin sellanen olo, et ei se ole voinut tärpätä kun sekstailut oli kp10 ennen ovista ja oviksen jälkeen kp17, mutta juu mä ilmoittelen kyllä kun tilanne alkaa selviämään =)
Olen kyllä niin pahoillani sun puolesta, mä en tajuu miks sua pitää koetella noin... epäsäännöllisillä kierroilla, km, kemiallinen ym. Täytyy vain toivoa ja pitää peukkuja että pian olet raskaana ja saat sen kauan toivotun pikkuisen :hug:
 
Iso lohturutistus sinulle JJ-t :hug:
Jos saan udella niin missä käyt gynellä? Mulla on vetämässä lähete Taysiin mutta mitään ei ole kuulunut :kieh: Sinne pääsyä saakin varmaan odotella joten olis kyllä viisainta mennä yksityiselle!! Ite oon käyny Koskiklinikalla ja gynekeskuksessa,aina eri lääkäri. Olisko sulla joku hyvä tiedossa?
Mä vuodan edelleen, tai tuhruan :eek: Nyt olis kp:t yli 30 ja koko kierron on tuhruttanu. Lisäks on arkuutta kohdun alueella. Turha siis unelmoidakaan mistään ovulaatioista :kieh: lääkäri epäili että mulla on niin ohut kohdun limakalvo että siks tiputtaa. Lisäks se prolaktiini vaikuttaa taustalla, että silleen :/ Eli syytä olis yksityiselle mennä!!

Mä olen kans sellanen immeinen että painatan hyvin nopeesti lekuriin jos tulosta ei kuulu. En todellakaan alkais vuotta vartoomaan jos tosissaan vauvaa yritettäis. Sekun voi olla niin pienestä kiinni ja läkkeillä helposti korjattavissa. Raskaustesteistä sen verran että aika herkästi niitä tein ennenkuin pojat ilmoitti tulostaan. Sitä mieltä olen kuitenkin että ei ennen menkkojen alkamispäivää kannata testailla...mutta kyllä päivän-parin päästä itsellä olis jo kova kiire :D
Meinaatko jouskari pitää meitä tosiaan loppuviikkoon asti jännityksessä?! ;) Plussatuulia!! :heart:
Sullahan on voinut olla ovulaatio oletettua myöhempään eli tuolloin kp 17...peukut on pystyssä!!!

Kai se tarttis lähtee takaisin töihin,EVVK |O isäntä on tän ja huomisen kotona, minä sitten loppuviikon. Eiköhän se vesirokko tuohon toiseenkin mussukkaan iskenyt!! Ei huolinut lääkärikään meitä vastaanotolle kun on niin paljon ollut vesirokkopotilaita :eek: Kirjoitti vaan lomalaput ja reseptin jotka haen terveysasemalta.
 
kun menin marraskuussa -07 alkuraskauden ultraan koskiklinikalle ja siellä näkyi vain sikiöpussi ja epäiltiin tuulimunaa, niin sain todella huonoa palvelua. tämä rouva vaan käski odotella ja olla kärsivällinen eikä yhtään lohduttanut kun itku silmissä yritin tilannetta niellä. maksoi 65 euroa. kahden viikon päästä tästä uusi ultra, jossa varmistui tuulimuna ja lähete tuli tyhjennykseen. olin pihlajalinnassa, lääkäri tommi nikula. todella mukava ja ymmärtäväinen mies, ei liikaa lässyttänyt mutta silti tuki kivasti. maksoi 65 euroa. häntä voin suositella jos ei haittaa miespuolinen gyne. en enää mennyt sinne, kun mua se häiritsee :ashamed:

keskenmenosta lähes 4 kuukautta ja menkkoja ei kuulunut niin menin koskilinikalle, jotta olis saanut terot käynnistämään vuodon. tämä gyne nauroi päin naamaa, että eihän sulla oo mikään kiire kun oot vielä niin nuorikin :kieh: oli muutenkin tosi perseestä. nimi tais olla joku tuppurainen. otti myös papan ja maksoi 113 euroa. lähetin sinne palautetta ja vastaukseksi vähän lisää paskaa :kieh: en suosittele!!! koskiklinikalta aina huonoa palvelua!! (vaikka edullinen)

tämän jälkeen kun menkkoja ei kuulunut, etsin netistä hyviä gynejä ja löysin lääkärin nimeltä maija kajan. toimii suomen terveystalossa ja uudessa gynekologikeskuksessa. hän antoi heti terolut kuurin ja määräsi vielä clomit päälle. otettiin jotain verikokeita, niissä ei mitään vikaa. ainoa vika ovulomattomuus ja siksi ei kiertoa ollenkaan. eka käynti maksoi 153 euroa + verikokeet 30 euroa :eek:

söin terot (maksoi jotain kympin) vuoto alkoi ja aloitin clomit (maksoi jotain 40 euroa) sitten seurantaultra, jossa näkyi folli ja ovis tapahtui. tämä käynti maksoi 98 euroa. tuloksena siis oli tämä kemiallinen :ashamed: lääkäri on todella mukava ja sanoo koko ajan että soita jos mitä tahansa kysyttävää. hän antoi todella helposti lääkkeet ja painotti juuri sitä, että turha sitä on odotella vuotta jos lääkkeet voi antaa pienen tuuppauksen ja raskaus alkaisi niiden avulla.

tälle kajanille on hyvin vaikea saada aikaa, on niin suosittu, mutta se uusi gynekologikeskus on sen tyylinen klinikka, että varmasti muutkin lääkärit mukavia ja ymmärtäväisia!! kannattaa soittaa sinne tai sitten pihlajalinnaan tommi nikulalle. en kyllä tiedä kuinka hän suhtautuu clomeihin yms. mutta muuten hyvä lääkäri.

taas kauhee selitys :ashamed: toivottavasti oli jotain apua :heart:
 

Yhteistyössä