+++ Pirkanmaan Kuumeilijat +++

Täällä kans yks miss-mässy :p :x ;) :whistle: Mikää suolanen ja rasvanen ei juuri maistu mutta namit,suklaa,keksit ja näin kesällä jäde :p Ja sitä menee!!! Tosin nyt yritän sadannennen kerran pitää karkkipäivän viikonlopussa. Mä oon sellanen että mitään ei jää säästöön vaan vedän sitten kunnolla :x Saa isäntäki olla melkosen nopee jos haluaa kans saada suunsa makeeks...ja välillä on sen itelleen ostamat pussit tyhjiä ennenkuin ees itse on ehtinyt avata koko pussia :whistle: :$ Taidan siis olla riippuvainen tai jotain :saint:
Mulla ei ole mitään paino-ongelmaa mutta selluliittia sitten löytyy urakalla ja otsa on täynnä finnejä :kieh:

Juuh,eilen oli sitten se tatuointi ja olen tyytyväinen :D Tämä oli mun 8 tatuointi...olen n. 10-vuotta ollut saman tatuoijan asiakas ja nyt myös avokki käy hänellä. Menee perjantaina jatkamaan omaa kuvaansa. Eli jouskari varoituksen sana, koukkuun jää ;)
Mä otin nyt olkapäähän poikien nimikirjaimet vanhan enkelitatuoinnin alapuolelle.

Viimeyö meni sitten valvoessa ja oikeesti ihmettelen miten oon vielä hereillä |O Toinen pojista taas kunnolla kipeenä ja loppuviikon oon luultavasti kotona. Ja mä pelkään että taas tulee se helkkarin hengenahdistus :eek:
No tätä tää on ollu ny siitä lähtien kun palasin töihin :ashamed:

Minkäs alan ihmisiä muuten muut ootte? Mä oon lähihoitaja ja töissä vanhuspuolella.

mersey voi kurja minkä vaivan lykkäs :hug: Toivottavasti kuurit puree pian!!

Mulla oli myös ovulaatiotestit käytössä ennen ensimmäistä raskautta. Tilasin mammaksi.fi ja mielestäni ovat ihan edukkaita. Mutta stressin niillä tosiaan päälle sai!! Menihän se muutenki sellaseks suorittamiseksi koko puuha ja luulen että isäntäki jo väsyi :$ Nyt toisaalta jopa toivon että tää TJOT linja säilyis eikä niitä paineita olis. Toivottavasti tällä tyylillä (laiskemmanpuoleisella) se pikkuinenkin kuitenkin joskus tulis :heart:
 
eli kalenterikuukausina 21. menossa (kierroista en ole ollut aikoihin selvillä,.. muutama enempi kun 21) ja toinen toiveissa, miehellä tosin eka. Kiertopäiviäkin yrittää nykysin parhaansa mukaan "unohtaa" (kunhan suunnilleen menkoista seuraavan viikon muistaa touhuilla ahkerammin :) ) mutta kuinkas se onnistuu kun täällä kuitenkin vähä väliä tulee poikettua ja pidetään listoista tarkkaa huolta ;)
 
Tervetuloa mami-ehdokas ja tasapuoliset moit kaikille muillekin :wave:

Juuh,minä oon nyt sitten loppuviikon kotona. Aamulla vein terveen pojan kuitenkin hoitoon että ei turhaudu täällä kotona. Nyt saan sitten pipiläistä sylitellä ihan rauhassa.
Mulla on aina huono omatunto kun oon pois töistä vaikka lapset on AINA etusijalla niin silti :ashamed: Toisaalta oon nyt niin väsyny itsekin että saan samalla ehkä minäki huilattua ;) mutta harvemmin osaan ottaa lunkisti kun tekemistä olis muka niin paljon!

Plussatuulia kaikille ja etenkin pitkään yrittäneille+++++++++++++++
Mulla menny tää kierto niin häränpyllyä että ei kannata päiviä laskee. Nyt olis kp 27 mutta menkoista ekat 3vkoa oli tiputtelua :eek:
Ja toivolle....antakaa palaa vaan ;) Ja eihän sitä ikinä tiedä josko vaikka tulis ylläri (naapurissa keskeytetyn yhdynnän tulos) :D
 
Toivo mitäs sinä opiskelet oppisopimuksena?
Meikäläinen on huollonassistentti hienolta nimeltä. Olen siis helpparissa töissä puhelimen päässä... Alkuperäiseltä ammatiltani olen parturi-kampaaja, mutta niitä hommia en ole tehnyt työkseni päivääkään.

Polttareissa on monenlaista pientä kivaa; Alussa kaaso pääsee hurjan kuskin kyytiin, sitten mennään pieneen kylään missä on kaikkea pientä askartelua remonttihaalareissa, iltalypsy, ongintaa, sauna ym... ihan mukavalta kuulostaa. Toivotavasti säät vain sallisivat silloin jatällä hetkellähän se on aika mukavaa keliä luvannutkin! B)

Jennyli et haluais suositella hyvää tatskapaikkaa? Mies on menossa ottaa pari lisää ja ei ole aijemmin Tre:lla käynyt, niin jos on hyvä ja edullinen paikka tiedossa niin kerro ihmeessä :D Putkaan oli menossa, mutta se sitten peruuntui sairauden takia...
Toivotaan että pojusi parantuu pian! :hug: Ja yritähän sinäkin levätä ja nukkua univelat pois!

Sydänyö täällä kans yritetään unohtaa kp:t, siksi en niitä halunutkaan päivitellä tuonne. Toki sen verran pitää katsoa, ettei punaset laikut housuissa yllätä :LOL:

mami-ehdokas tervetuloa mukaan :wave:
 
jouskari, täällä myös parturi-kampaaja joka ei ole tehnyt päivääkään niitä töitä :D Tosin 'harrastuksena' kylläkin ;) Lähihoitajan opinnot aloitin oppisopimuksella -03 ja valmistuin ennen poikien syntymää -06. Ja tämä ala tuntuu omalta :D

Kysyit tatuoitsijaa...itse oon tosiaan käyny 10-vuotta samalla naisella juuri siitä syystä että tekee niin pirun hyvää jälkeä!!Ja ilmeisesti sana on kiiriny sillä hänellä käy ympäri suomee asiakkaita ja julkkiksiakin. Hänen liiketilansa on Kangasalla (MG-Gallery),Tampereen naapurissa ja mielestäni on hinnaltaan edukas. Jonot on pitkät ja saattaa joutua odottamaan kepeesti 4kk ennenkuin pääsee. Ite varasin maanantaina ja syksyllä vasta meen.

Me käytiin tossa vähän asioilla pojan kanssa kun hällä ei ollut nyt kuumetta. En voinut vastustaa kiusausta ja mun oli pakko ostaa pojille tälläiset...ovat niin hauskat :D

Nyt vietänki taas vapaa-aikaa (koneella) kun on päiväuniaika!
 
Tosta kenkäkuvasta tuli mieleen että tänään koitin löytää juuri samanlaisia hi-potteja (vai mitä ne nyt on) .. kiersin tullintorin ja koskarinkin kaikki mahdolliset liikkeet, jäljellä vaan väärän kokosia ja värisiä.. esim. Vapaavalinnoissa yhteensä kokonaiset 3 paria jäljellä! Niissä missä vielä oli, niin sen verran hinnoissaan ettei raaskinu.. esim. Andiamossa liki 20e ja "paras" tarjous oli Stokalla, lähes 45e :eek: Jos ei muualta enää löydy niin kai se on tullintorilta kympillä haettava.. Huomenna aamusta käydään Pirkkalan Hongkongissa kun siellä sais samalla hintaa ja halvemmallakin niitä koristepinssejäkin :)
Onkos noi muuten mukavat ja kestävät käyttää?
 
on se jännä juttu nää palstat, kun kuumeilu vaan kovenee näitä lukiessa. Silti epätoivon siemen itää taas tässäkin kierrossa, kun ei tullut parhaina päivinä todennäköisesti tarpeeksi oltua läheisesti. :|
On tosi kiva lukea teidän juttuja ja toivottavasti pääsen mukaan juttuun piakkoin. Plussatuulia kaikille! :heart:
 
Sydänyö...ostin noi poikien 'tossukat' löytötexistä ja maksoi 4.50e kipale. Sielä oli ainakin paljon noita kenkiä! Nuo ovat jotenki niin hellyyttävät kun ovat niin pienen kokoiset (pojat vajaa 2v.) ja pakko oli ostaa. Hyvin niillä tuntui myös kävely onnistuvan ;) Mulla ja isännällä on ollut viime kesästä asti tuollaiset ja hyvin ovat kestäneet (lasten käyttö tietysti erilaista). Ne aidot Crocsit (?) maksaakin paljon!!

Sapuska tehty ja melkein imuroitu. Nyt odottelen isäntää ja toista pikkuveitikkaa kotiin :heart:
 
tervetuloa mamiehdokas! sydänyö mulla on työkenkinä tollaset kengät enkä vaihtais pois. Niin mukavat jalassa. opiskelen oppisopimuksella lääkealaa. Voi kun noi kengät olis vielä sitten "muodissa" kun mun lapset on tossa iässä, on niin kätsyt. onko sulla laittaa jennyli uutta kuvaa sun pojista?
 
7.5.2008

Jennyli...........................................TJOT................. toiveissa 3.
JJ-t.................................................yk alk. 07/07... toiveissa 1.
Jouskari-82....................................yk 8................. toiveissa 1.
mami-ehdokas....kp 21/30.............yk 4................. toiveissa 1.
Mersey...........................................yk 3................. toiveissa 1.
Pilkkis79.........................................yk 8................. toiveissa 2.
Sydänyö.........................................yk 21............... toiveissa 2.
toivo79...............kp 14/29-33........kuumeilee........ toiveissa 1.
 
Ihanaa kun täällä on näin aktiivista!! =)
Ja kuten huomaatte, minä asun täällä ;)

Toivo, onhan niitä kuvia =) Tässä olis viikonloppuiset ulkoilukuvat...
A-poika

Ja B-poika

Liukumäessä (josta laskettiin ainaki 100 kertaa putkeen)


Meillä on nyt sitten vissiin vesirokko :headwall: Huomasin tässä iltasella että pieniä nesteen täyttämiä näppylöitä tullut toiselle pojalle. Kylläkin vain muutamia (kopkop). Noh, ei siinä mitään...jos näin helpolla pääsee ja sekin tauti on sitten sairastettu!

Hih,kuinkahan mulle käy teidän kuumeisten seurassa?! Alkaakohan munkin TJOT:tailu pettää :LOL: Tuntuu että tässä kun elää hengessä mukana niin alkaa itselläkin olo käydä astetta kuumeisemmaksi ;)

Hmm,mahtaakohan sieltä telkusta tulla tänään mitään?! Menenpä katsastamaan :wave:
 
Kuumeesta tuli mieleen että mulla on ihan hillitön asuntokuume :eek: Isäntä on vaan niin lainavastainen :kieh: Ja osittain kyllä ihan oikeessakin mielipiteissään!! MUTTA kun kyrpii maksaa kohtuullista vuokraakin tuhkana tuuleen :kieh:
Onko teillä muilla omistusasunnot?
 
Töllöstä ei tule mitään... ei jaksa CSI:ta seurata! :D
Ihanan näkösiä mussukka poikia sulla tai teillä, onko niilä ruskeet silmät? ;)
Kiitos muuten siitä tatskari vinkistä!
Tuleepas aikaseen vesirokko jos nyt tulee tai noh itse sen sairastin myöhään 16v. ja se oli silloin tosi rankkaa. Syyhys niin pirusti joka paikka :kieh: Toivotaan että tulee nyt kummallekin niin on alta pois...
Meillä on omistus kämppä, rivari. Aateltiin tulevaisuutta eli jos perhettä rupee perustaa, niin ei käy heti ahtaaksi. Pari vuotta ollaan asuttu ja hinnat on noussu yli 20 000 kun naapurit ovat myyneet omia kämppiään... Toisaalta nyt on ehkä huono aika ostaa...?
 
Jennyli Me ollaan nyt asuttu pari vuotta asumisoikeuskämpässä, mut eilen tehtiin ostotarjous ihanasta talosta ja tarjous hyväksyttiin!!!! :heart: Ihanaa, kun saa vihdoin asuntokuumeelle helpotusta ja nyt pääsee sitten touhottamaan muuttoa. Ens kuun aikana siirrytään omaan kotiin.. Ihan kiva että saa välillä vähän muuta ajateltavaa, kuin nämä vauvajutut.. :D Mut loppupeleissä täällähän sitä kuitenkin roikutaan aamusta iltaan, et ei pääse unohtumaan, ei! :LOL:
 
Pilkkis hieno homma, onnea uuteen tupaan!! :D Siis onko ihan omakotitalo vai minkälainen kämppä? Itseä houkuttais ostaa omakotitalo, kun en noista naapureista niin perusta tai siis on han ne mukavia, mut kaipaa omaa rauhaa, ettei heti ole joku kyyläämässä ku pylly pystyssä lakkailee pihalkalusteita tai laittaa kukkia ruukkuihin... mut toisaalta siinä on oma hommansa, niin sit pitäis ostaa lumilinko, päältä ajettava ruohonleikkuri ja lehtipuhallin :LOL: Sen verran laiskoja ollaan :D
 
Täällä taas :wave:
Pilkkis,wau...onnea uuteen kotiin :flower: Varmasti on ihanaa touhuta muuttoa kun on mieleinen talo =) Täällä kateudesta vihree :saint:

Mä kanssa vilkuilen aika-ajoin myynnissä olevia asuntoja. Nytkin olis ihana rivarikämppä (4-5 huonetta) avokin työkaverillamyynnissä. Hinnat on vaan törkeitä mutta kuinkahan kauan sitä saa odottaa hinnan laskuja?! Siitä isäntä aina just paasaakin että nyt ei kannata ottaa lainaa jne. |O

Jouskari, pojilla on sellaiset vihertävän ruskeat silmät =)

Me käytiin tänäänkin kaupoilla kun kävin heittämässä mummua (äitiäni) asioilla. Mummu osti pojille varalenkkarit ja muumi t-paidat. Muumi on meillä ihan ykkönen tällähetkellä :D Törmään aina samaan ongelmaan että juuri poikien käyttämät koot ovat loppu :kieh: Tai sitten yksi kappale löytyy,mutta ei toista! Onkohan -06 syntynyt jotenkin yllätys paljon lapsia?!
Itselle en ostanut mitään,paitsi orvokkiamppelin. Isukille ostin caprihousut kun olivat niin halvat. Siitä en tiedä käyttääkö herra niitä ;)

Pojat otti sitten autossa tirsat ja nyt ne ei meinaa millään nukahtaa päiväunille. Äippä kun haluais hengähdystauon :saint:

Ja vesirokko se tosiaan meille tupsahti. Tänään tullut lisää rakkuloita!! Nyt sitten odottelen koska toiselle pojallekin tulee.
Sulla jouskari onkin ollu myöhään vesirokko :eek: Sitähän sanotaan että mitä myöhempään sairastaa, sen vaikeampi se on. Ja mitä pienempi niin lievempi...meillä näyttäis olevan ainaki tosi lievä (kopkop).

 
Jennyli sepä se, miten kauan nuokin hinnat nousee tai pysyy samana. Toisaalta inhottavaa alkaa odottelemaan usempia vuosia jos ne pysyykin nyt noissa hinnoissa pitkään... vaikea nakki!
Kannattaa melkein tartuttamalla tartuttaa vesirokko pieniin lapsiin, voin sanoa se kolme päivää oli ihan TUSKAA! selkä ja päänähka oli ihan täys vesikelloja mitä sitten sormenpäillä puhkoin ku kutitti niin pirusti. Ihmeen vähän jäi mitään arpia, onneksi!

Ei malta odottaa lauantaihin |O kun on kivaa tiedossa :D Hyvvää säätäkin edelleen povaa B) Harmi vaan nuo mensut osuu tuohon vkl just.. Se on aina kun menen tuonne Uudellemaalle (entiseen koti kaupunkiin) niin siellä alkaa aina menkat, toisin sanoen käydään melkein kuukauden välein siellä, juuri mun rättipäivinä... :whistle:
 
Jouskari, ihanaa viikonloppu kivaa sulla tiedossa!! Noi polttarit kun on aina niin ilontäyteisiä juhlia ;) Saatte varmasti nauttia myös säistä sillä poutaahan ovat povanneet =)

mami-ehdokas, mitä alaa opiskelet? Tää kevät on aina viimeisten tenttien ja loppurutistusten aikaa...tsemppiä!!

Meille on tuohon naapuriin tulossa kesällä vauva ja haikeudella seuraan kuinka tulevan äidin masu kasvaa. Emme ole missään tekemisissä mutta aina kun näen niin masu sieltä silmiin ekana erottuu ;)
Tää kesä on muutenkin sellaista aikaa että masukuume nousee kun odottavat kantaa kasvavaa masua ylpeydellä pienissä vaatteissa. Huoh, minulla taitaa olla valtava masukuume :ashamed: Se tässä onkin niin jännää että vauvalla ei ole niin kiire mutta masuaikaa muistelen haikeudella!!
 
Jennyli...........................................TJOT................. toiveissa 3.
JJ-t.................................................yk alk. 07/07... toiveissa 1.
Jouskari-82....................................yk 8................. toiveissa 1.
mami-ehdokas....kp 22/30.............yk 4................. toiveissa 1.
Mersey...........................................yk 3................. toiveissa 1.
Pilkkis79.........................................yk 8................. toiveissa 2.
Sydänyö.........................................yk 21............... toiveissa 2.
toivo79...............kp 15/29-33........kuumeilee........ toiveissa 1.

 
Jouskari Omakotitalo juu. Aivan ihana ja sopuhintaan vieläpä. Tarjottiin 7 tonnia alle pyynnin ja heti hyväksyivät. Mahtavaa!

Ihanaa kyllä alkaa puksailla muuttoa, vaikka ennen oonkin aina muuttamista vihannu. Onhan tää nyt ihan eri, kun vihdoin pääsee ihan omaan kotiin muuttamaan.. Eihän tätä oo viel kauaa odotettukaan.. Haaveiltu ollaan nelisen vuotta ja nyt puolisen vuotta metsästettiin aktiivisemmin. Tää tais olla neljäs tai viides kämppä, mitä käytiin kattomassa paikan päällä.

Jennyli Ihanat pojat! :heart: Toivottavasti ei rokko iske hirveen pahana päälle.

Mäkin jo malttamattomana odottelen seuraavaa viikonloppua. Ollaan tässä polttariporukan kanssa meilailtu ahkerasti ja suunnitelmat alkaa olla jo aika tarkat. Edelleen kyllä puuttuu pukeutumisidea. :(

Meiän poitsu on päikkäreillä, taidan mäkin vetästä vähän ojolleen hetkeks.. :D
 
Jennyli: Opiskelen kuitu- ja tekstiilitekniikkaa Tampereen teknillisessä yliopistossa. Kolmas vuosi menossa mutta loppua ei näy vielä vähään aikaan. 5-7 vuotta kestää koulutus. Ja tietty äitiysloma kun otetaan huomioon :whistle: niin menee tuo 7 vuotta helposti. :D
 

Yhteistyössä