+++ Pirkanmaan Kuumeilijat +++

Moikkelis! Tämän navan alla ei mitään uutta. Tänään palasin taas töihin teoriajaksojen jälkeen. Ollaankos siellä euroviisutunnelmissa jo? Mitä mieltä teräsbetonista ja biisistä? Saas nähdä miten käy. Menkkoja odotellessa, pitäis alkaa tässä muutaman päivän sisällä.
 
toivo79 meikä tapittii euroviisut |O Kyllä siellä taas olis niin harmaaseen massaan sulautuvia biisejä, että hoh hoijaa ja sitten niitä todella noloja tapauksia :ashamed: ... tuo Teräsbetoni loisti kyllä erilaisuudellaan, että saas nähdä kantaako taas pitkälle vai jääkö hännille. Itse en oikein tiedä mitä siitä ajatella. Mun mielestä se on ihan ok, jää ainakin päähän soimaan :whistle:
 
Aaaarggghhh :kieh: Kirjoitin taas pitkät pätkät ja tietysti kaikki hävis ku pieru saharaan :headwall:

Keskiviikkoo kaikille :wave:
Meillä palattu normi arkeen ja täällä töiden lomassa kirjoitan. Pojat on siis vihdoin hoitokuntoisia ja päässyt kavereiden kanssa leikkimään =) Hieman on ollu nihkeetä toiselle pojalle taas tämä siirtymä kun pitkään sai olla kotona. Se on niin kovasti mun perään...täällä kotonakin seuraa kun hai laivaa eikä isukki kelpaa ollenkaan :whistle: =) Mammanpoika siis :heart:

(.) Pers vuotaa yhä :kieh: Oli pakko oikeen kalenterista kattoo kauanko mulla on ollu 'menkat' päällä ja yli kuukauden on tiputtanu :eek: Nyt siis kp 41 tai tiedä nyt kannattaako päiviä ees laskee tässätapauksessa :headwall:
Mutta kertokaas voiko olla ovulaatio vaikka tälleen tiputtelee?!!? Mulla nimittäin loppuviikosta ja viikonloppuna juimi vasenta munasarjaa ja la-ma tuli venyvää limaa :$ housuun!! Perjantaina hempeiltiin :whistle: Jotenki tuntuu epätoivoiselta että olis ovulaatio ollu?!
Nyt mulla on kohtujomotusta että olis kyllä tarpeen mennä sinne gynelle!! Mutta kun ei oo just nyt varaa :| Mullahan on se lähete vetämässä ja eilen tuli taysista kirje että viimeistään syyskuuhun mennässä tulee kutsu. Mutta kuka sinneasti odottaa näillä vaivoilla!! :kieh:

Minä en euroviisuja katsellu ja luulen ettei teräsbetoni kyllä menesty. Tai mistäs sen tietää ;) Mä tykkäsin kyllä teräsbetonin ekasta levystä mutta nää uudet ei kyllä enää kolahda. Ei erotu mitenkään vanhasta tuotannosta!

Jouskari :wave: Tietääkseni Sauna-liput ei ole koskaan ollu loppuunmyyty?! Tuska on ihan oma lukunsa ja tänävuonna etenkin :D Me ollaan menossa Saunaan perjantaina joten jos sua kiinnostaa vielä treffata niin laitetaan vaikka y-viestiä? ;)
Ja auts :eek: Viisurit pitäis kieltää kyllä lailla :kieh: :LOL: Mullakin 2kpl poistettu. Alhaalta teki niin kipeetä!! Poisto oli yhtä tuskaa liian vähällä puudutuksella!! Yläviisuri lähtikin huomaamatta mutta tuskanhiki oli silti kova :whistle: Ei kivaa ei!

Nyt takas duuniin :wave:
 
Juu no eipä tainnut Sauna viimeksikään olla myyty loppuun... myö ollaan siellä ne kolme päivää, mutta parhaimmat bändit kyllä on perjantaina
voidaan kyllä reffata siellä, sehän olis mukavaa! Pistetään yv:llä tarkempia tietoja sitten :D
Olen kyllä töissä perjantaina, täytyy varmaa yrittää lähtee aikasemmin jos vain onnistuu...

Nyt on muuten hirveesti juhlia tiedossa; Nyt vkl on häät, seuraavalla vkl kaverin Yo-juhlat, sitä seuraavalla vkl Sauna, sitten onkin kohta Juhannus ja sen jälkeen alkaa oleen kavereidin 30-vuotis juhlia :LOL: Eihän tässä kerkeä raskautumisesta ressamaan, mikä on ihan hyvä :whistle:
 
No teillä jouskari on kyllä pippaloo sitten pippalon perään :D Eli mukavaa tiedossa ja varmasti helpottaa kuumeilussakin ;)
Meillä on vaan tasaisen tappavaa arkee eikä oikeestaan kesälle mitään ihmeellistä. Nuo pari festaria, Sauna ja Tuska ja sitten jos tulee kirkastusjuhlille tai tammerfesteille lähdettyä. Laitoin myös heinäkuun alkuun mökkihakemuksen kun meillä arvotaan aina kunnan mökkiä työntekijöiden kesken kesäksi. Saas nähdä suosiiko arpa ;) Kesäloma mulla on juhannuksesta 3vkoa ja pojat ovat koko heinäkuun kotona.
Mutta nyt kannattaa jouskari nauttia vielä kun mahdollisuus ennen perheenlisää ;)

Meillä pojat jo unilla ja nyt iski joku tylsyyskohtaus kun ei tiedä mitä tekis :whistle: Isäntäki vetää hirsiä tuolla sohvalla!

Tänään onkin ollut taas kaunis päivä ja luvanneet kai loppuviikoksikin kivaa ilmaa. Perjantaina tulee käytyä varmaan markkinoilla kun tossa Kangasalla sellaiset olis.

Niin ja laitetaan jouskari lähemmin yv:tä ja vaikka puhelinnumerot. Kohtahan se saunakin jo on :D Mä olen kanssa silloin perjantaina töissä mutta täytyy tehdä hommat siihen malliin että pääsee ajoissa liikenteeseen. Taitaa alkaa 5tä se tapahtuma?
 
Ei meilläkään ole mitään lomasuunitelmia vielä, elokuussa on kummallakin loma. Ehkä parempi niin ettei liikoja suunnittele, niin pystyy nauttimaankin lomasta, kun ei ole liikaa suuniteltuna. Mökillä kyllä varmaan tulee oltua paljon. Mutta nyt kylllä otetan kahden keskeisistä hetkistä kaikki irti, kun vielä voi, se on sitten perheelle omistautumista sen jälkeen. Tätä kaksin oloa ei aina osaa arvostaa, vasta sitten huomaa parhaiten, kun niin ei enää ole...

Mä kattelin kauhulla just tänään sitä Saunan aikataulua perjantaina, niin eka bändi aloittaa jo 14:30 :eek: Voi olla että ekat bändit jää näkemättä!
 
Toimiihan nää sivut taas.. :)

Mulla oli käytössä Rfsu.n liuskat, suht edullisia, 12e jotaki paketti jossa 7 liuskaa ja ihan hyvin sain niihin viivoja.. joka kuukausi ei tosin tullu selkeetä plussaa mutta kaipa se suurin huippu oli vaan menny testausten välillä. Ja niitähän riitti useemmaks kuukaudeks kun kätevästi pysty puolittaan ;)
Kaverilta sain yhden ylijääneen Aconin testin mutta oli vaan selkee nega vaikka yleensä noilla toisilla vahvinta viivaa just kp13! :eek:

Kangasalan markkinoille ois kans perinteisesti tarkotus mennä käymään, siellä kylillä on kuitenkin lapsuus ja teinivuodet tullu pyörittyä B) Nythän siellä on taas kuulema legendaarinen oluttelttakin, kun muutaman vuoden ollu ne jammailut ankeemmassa parkkihallissa :p Lippuja ei kyllä oo enää vuoskausiin (eurojen tulon jälkeen) raaskinu ostaa.. :/
 
Moikka! Jokos siellä on latauduttu euroviisutunnelmaan? Täällä pikkuhiljaa. Mies tossa grillailee ja saunassa pitäis vielä kävästä ennen kun aletaan napottaa miten suomelle käy. Menkkoja odottelen edelleen alkaviksi, nyt päivän myöhässä ja heti hölmönä menin ja kiirehdin tekemään raskaustestin joka oli nega. Meillä vaihtelevasti käytetty kumia ja keskeytettyä yhdyntää. Mahdollisuus siihen että oisin ollukaan raskaana ois minimaalisen pieni kun oletetun oviksen olin toisella ja eri kaupungissa kuin mies. No jos ei 3-4 päivän sisällä ala nin sitten katsotaan tilannetta uudelleen. Voihan se olla etten oo ovuloinu tässä kierrossa ollenkaan.
 
Hello! Eipä häävisti menneet euroviisut! Täällä edelleen menkkoja odotellessa. Ihmetyttää vaan runsas liman määrä joten voiko ennen menkkoja tulla runsaasti limaa vai voiko olla että mulla on ovis vasta nyt?!? On ollu viime syyskuusta asti säännölliset menkat ja nyt alkaa sitten tälleen temppuilemaan... No tiistaihin mennessä jos ei oo alkaneet niin sitten syytä olla enemmän huolissaan silloin kp 34. Tein jo raskaustestinkin ja nega oli, joten siitä viivästyminen ei johdu.
 
Sunnuntai ehtoota :wave:

Ei menny viisut joo ihan putkeen ;) Mekin niitä katseltiin (=katselin ja pilkin vuoron perään) ja vasta 2 maissa menin sänkyyn.

Tänään mulla onkin ollu taas jotain lisävirtaa ja aamusta asti oon touhunnu jotakin. Mm. kävin mattopyykillä :D Hmm...onkohan tässä menkat tulossa kun tällänen siivousinto! Pinna on ollu kans yllättävän lyhyt joten josko ne oikeet kuukautiset sitten pian alkais?! Edelleen silti tuhruttaa :headwall:

Toivo sinullahan eriskummallisesti menkat myöhässä! Onko sulla ollu stressiä?
Mulla on ainakin tullut limaa myös ennen kuukautisia. Vähän kuin limatulppa :$ mahdollista voi myös olla että ovulaatio olisi vasta nyt mutta kuulostaa oudolta kun sulla on niin säännölliset kierrot ollu.

Sydänyö tulikos markkinoilla käytyä? Me käytiin perjantaina ja ei sielä oikeen mitään ollut...paitsi lakua :p Sinä olet siis Kangasalta kotoisin? Olemme olleet luultavasti sinun kanssa yläasteella samaan aikaan =) Ties vaikka muistaisinkin sinut =)

Aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille! :hug:
 
Juu.. yhtenäistin nimimerkin samaksi, kun oon tossa muutamalla muullakin sivustolla kirjottanu ja melkein jokasella tähän asti eri nimimerkillä, ja joku niistä piti valita.. no, ehkä hieman tylsästi nyt sitten tommonen nimikirjain-vuosiluku yhdistelmä, mutta siihen ei kyllästy niin helposti :) Katoin kans että joku muu oli joskus kirjottanu 'Sydänyönä' tuolla suomi24.llä samasta aiheesta joten ei sekotu nyt siihenkään..

Jennyli, Tuli siellä markkinoilla pyörähdettyä perjantaina illalla ja seuraavana päivänä. Ei kyllä käyty olutteltassa ja eipä siellä hirveemmin tunkua näkynykään olevan, ja miks sinne ois sisälle maksanukaan kun oli laitettu Myrskyn viereen minne se musakin kuulu hyvin..! Sinnekin joutu oikein jonottaan joten jätettiin tällä kertaa väliin ja siirryttiin Tenderin ja Cesarin puolelle. Tuli vähän paha mieli kun siinä näky ulkopuolella joku nuorehko muija, maha pystyssä ja tupakki suussa :x baariin näky tulevan enkä oo varma oisko vähän niinku huojahdellukin.. ei kai, ainakaan toivottavasti :(

Ei nyt paljoo tullu otettua mutta sen verran sitä vissiin vanhemmiten huonommin sietää että pientä jysäriä kuitenki oli aamusta :p No kierrettiin kojut, ostin perinteisesti lakua ja katteltiin heppakulkue.

Kangasalla se on suurin osa lapsuutta ja nuoruutta vietetty vaikka paljasjalkanen tamperelainen oonki, siis syntysin. Pikkolassa "ryydyin" 90-luvun alkuvuodet,.. sillon kun siellä vielä oli ne karmeen (migreenin) väriset seinät ja ovet ja rehtorina pallo-Antsu :D

*viikonlopusta (ja tänään verikokeista) jo selvinny ent. Sydänyö*
 
Heipat :wave: Täällä on häistä "selvitty" huh nukuttiin iltaan asti miehen kanssa :ashamed: :LOL: En sitten viime yönä nukkunutkaan kun tuli nukuttua niin hemmetin paljon, siis koko päivä. Onneks anoppi piti koiruudest huolta sen aikaa :saint: Nyt on niiin väsy olo |O Pitäis taas ens vkl juhlia, jos yrittäis vähän vähemmän ottaa tuota alkoa :)

Olipas heikko tulos Suomella Euroviisuissa :( Mutta toisaalta ei kylla ollut mikään ihmekään, mutta ei se voittajakaan kyllä mikään hyvä ollut :x

Toivo jännä juttu miten sinullakin nuo menkat on nyt noin venynyt... mulla kyllä usein tulee ennen mensuja valkkaria aika reilusti. Oviksen jälkeen on yksi tai kaksi kuivaa päivää ja sit alkaa pikkuhiljaa lisääntyä...
 
mm77 kuulostipa tutuilta muistosi Pikkola-ajoilta :D Samoja retroseiniä sain minäkin tuijotella 2 vuotta ;)
Ja voihan :kieh: Ei oikein tuo baarissa hilluminen ja tupakanpoltto sovi raskaana olevalle ihmiselle!!!! Hmm...minäkin kyllä olin muutamaan otteeseen isännälle kuskina raskausaikana ja sauna-festareilla käytiin myös silloin. Mutta tupakan polton lopetin kyllä heti plussattuani. Nyt on taas valitettavasti lipsahdellu :ashamed: Mutta jos raskaaksi tulen niin se on taas kerrasta poikki!

jouskari, hih mua jotenki huvitti sun kirjoitus :LOL: Teillä on ollut ainakin kivaa ;)

Toivo, minä olen käynyt kirkastusjuhlilla monta kertaa =) Ilmeisesti haikailet Lauri Tähkää katsomaan? :D Mä olen miettiny vähän samaa vaikka se ei mun lemppari mitenkään olekaan ;) Mun mielestä tosi kivoja tapahtumia!!

Juuh,mä sairastin tässä jonkun pikataudin :x Maanantaina lensi oksennus ja kuume nous 38. Olin silti jo eilen töissä. Mutta kummaa oksetusta mulla vaan on edelleen ilmassa. Jos voisin olettaa olevani raskaana niin nyt olis oiretta kerrakseen ;)
Mutta pers tuhruaa yhä edelleen ja mua alkaa oikeestaan jo pikkuhiljaa huolestuttaa :ashamed: Mulla on siis jo lähemmäs 2kk ollut 'menkat' päällä :eek:

Ensviikkoo ja Saunaa odotellessa
 
Mulla on edelleen unirytmi sekaisin viikonlopusta, noh kait se tästä tasottuu viikonlopuksi ja menee taas sen jälkeen sekaisin :LOL:
Tosiaan Jennyli ensiviikollahan se Sauna jo on :D :D Aika menee kyllä nopeasti! Pitäis katsoo kaupasta joku musta hame sinne, korsetti mulla on jo tiedossa jos mahtuu päälle ;)
 
Jouskari meinaat siis oikeen pukeutua henkeen sopivaksi ;) Toivottavasti ei sada!!! laitan sulle yv:llä kännynumeroni tässä lähiaikoina. Tänään saatiin mummulta vahvistus lapsenvahdiksi =) Harmitus kun täytyy silloin perjantaina olla töissä...mutta yritetään selvitä 5ksi paikanpäälle! Onpas mukavaa tosiaan :D
 
Hyvä Jennyli että varmistui lastenvahti ;) Juu mulla oli viimeksi se korsetti yhden päivän mut en tuntenut kyllä oloani mukavaksi, tuli sellanen want be- olo :LOL: Voi olla että tyydyn vaan johonki toppiin :D Mä voin kans laittaa sulle YV:nä mun numeron niin voidaan sitten törmäillä jossain. Mut varmaan löytää parhaiten juoma-alueelta :LOL:
 
Tähkääpä hyvinkin jennyli :D ! Tosin meillä on kyllä jo ostettu liput tähkän keikalle 12.7. tammerfestiin, mut ois siellä myös sturm und drang. Täällä ei vieläkään näy tätiä just tein negan raskaustestin! On tää vallan ihmeellistä. Valkovuotoa on kyllä sitten senkin edestä ja limaa! Mielenkiintoista eikö totta?!?
 
Perjantaita :wave:
Jee viikonloppu aluillaan!! :D Kun nyt vaan ensin suoriutuis töistään...mulla on ilta ;)
Ei mitään viikonloppusuunnitelmia...ikkunat pitäis kyllä pestä ja thats it :D

Mä tilasin just netistä raskaustestejä :whistle: En tiiä kyllä miks mutta onpahan jemmassa ;)
Mulla on ollu hirveen huono olo koko viikon :x Mutta raskauteen en usko kyllä missään määrin!
Edelleen tuhruttaa eikä ton huonon olon lisäks oo kyllä mitään oireita...no ehkä välillä menkkajomotusta. Mut ensviikolla vois testata piruuttaan ennen kun lähtee juhlistamaan ;)

Ostin muuten aivan upeen korsetin kesäfestareille ja eilen sitten tuli postissa. Oli kyllä hieno ja just prikulleen sopiva! Voi kun nää ilmat olis vielä viikon päästä näin lämpöiset!!!

Niskat on aivan jumissa ja eilen särki päätä ihan huolella :( Toinen pojista on nukkunut koko viikon meidän välissä ja mulla on hirveen huonot nukkuma-asennot. Siitä kai johtuu,ainaki osittain!

Toivo sulla on kyllä erikoinen tilanne :eek: Paljonko sulla on nyt menkat myöhässä?Kummasti nyt kyllä heittäis häränpyllyä!!! Onko sulla mitään oireita?

Ps. Jouskarille yytä :wave:
 
Ihanaa kun pääsee taas vkl viettoon ja vielä tällaisilla keleillä B)
Harmi vaan tämä päivä taitaa mennä siivoskellessa ja pyykin pesussa ja huomenna ajellessa Uudellemaalle ja siellä onkin sitten yo-juhlat. Sunnuntai siis menee taasen nukkuessa |O

Jennyli, sulle on myös yy:tä laitettu :D
 
Moikka jennyli. Menkat nyt viikon myöhässä, kp 37 tänään, eikä mitään oireita puoleen tai toiseen. 2 negatiivista raskaustestiäkin olen tehnyt. Miten nää nyt tälleen alko heitteleen en ymmärrä. En varmaan vaan oo ovuloinu ollenkaan tässä kierrossa. Lähetään kohta maalle viikonlopuksi joten jos en siellä ehdi nettiin niin palaillaan ensviikolla.
 
heippa! Täällä ollaan maalla mut täälläkin toimii netti joten otin läppärin mukaan. Ihana kesäinen ilma ulkona, mennään varmaan kohta pesemään ja vahaamaan auto. Illalla meen mökille kun mies menee iltaa viettämään poikien kanssa. Turhan nopeeta vierii nää viikonloput :/ . Onneks enää 5 viikkoa kesäloman alkuun. Mulla on 2 viikkoa heinäkuussa ja 2 viikkoa elokuussa lomaa.
 
takaisin tulen kuumeilijoihin tuolta joulukuun odottajista. keskenmeno tuli maanantaina viikolla 10+1 :'( ja vieläpä kesken muuton :snotty:
muutettiin just tampereelle toiselta paikkakunnalta ja loppusiivousta olin tekemässä vanhassa kämpässä kun kun alkoi kova vuoto.tippui pitkin lattiaa housujen läpi ja kämppä oli tosiaan kuin murhan jäljiltä sen jälkeen.menin päivystykseen ja sain vasta seuraavalle päivälle ultra ajan.vuoto rauhoittui parin tunnin rajun vuotamisen jälkeen. sovittiin entisellä paikkakunnalla että lääkkeellinen tyhjennys tehtäisiin uudella paikkakunnalla. kotiin päin ajellessa vuoto alkoikin erittäin rajuna uudestaan isojen klönttien saattelemana. eiku suoraan uuden paikkakunnan sairaalaan jossa makasin sen päivän melkein taju kankaalla. nyt olen kuitenkin kotona ja vuotoa tulee vielä hiukan.jälkitarkastus kuukauden päästä. kyllä masentaa
:'(

viidettä siis kuumeilen kovasti :heart: toivottavasti pääsee nopeasti uudelleen yrittämään.
 

Yhteistyössä