Aaaarggghhh :kieh: Kirjoitin taas pitkät pätkät ja tietysti kaikki hävis ku pieru saharaan :headwall:
Keskiviikkoo kaikille :wave:
Meillä palattu normi arkeen ja täällä töiden lomassa kirjoitan. Pojat on siis vihdoin hoitokuntoisia ja päässyt kavereiden kanssa leikkimään =) Hieman on ollu nihkeetä toiselle pojalle taas tämä siirtymä kun pitkään sai olla kotona. Se on niin kovasti mun perään...täällä kotonakin seuraa kun hai laivaa eikä isukki kelpaa ollenkaan
=) Mammanpoika siis :heart:
(.) Pers vuotaa yhä :kieh: Oli pakko oikeen kalenterista kattoo kauanko mulla on ollu 'menkat' päällä ja yli kuukauden on tiputtanu
Nyt siis kp 41 tai tiedä nyt kannattaako päiviä ees laskee tässätapauksessa :headwall:
Mutta kertokaas voiko olla ovulaatio vaikka tälleen tiputtelee?!!? Mulla nimittäin loppuviikosta ja viikonloppuna juimi vasenta munasarjaa ja la-ma tuli venyvää limaa :$ housuun!! Perjantaina hempeiltiin
Jotenki tuntuu epätoivoiselta että olis ovulaatio ollu?!
Nyt mulla on kohtujomotusta että olis kyllä tarpeen mennä sinne gynelle!! Mutta kun ei oo just nyt varaa :| Mullahan on se lähete vetämässä ja eilen tuli taysista kirje että viimeistään syyskuuhun mennässä tulee kutsu. Mutta kuka sinneasti odottaa näillä vaivoilla!! :kieh:
Minä en euroviisuja katsellu ja luulen ettei teräsbetoni kyllä menesty. Tai mistäs sen tietää
Mä tykkäsin kyllä teräsbetonin ekasta levystä mutta nää uudet ei kyllä enää kolahda. Ei erotu mitenkään vanhasta tuotannosta!
Jouskari :wave: Tietääkseni Sauna-liput ei ole koskaan ollu loppuunmyyty?! Tuska on ihan oma lukunsa ja tänävuonna etenkin
Me ollaan menossa Saunaan perjantaina joten jos sua kiinnostaa vielä treffata niin laitetaan vaikka y-viestiä?
Ja auts
Viisurit pitäis kieltää kyllä lailla :kieh:
Mullakin 2kpl poistettu. Alhaalta teki niin kipeetä!! Poisto oli yhtä tuskaa liian vähällä puudutuksella!! Yläviisuri lähtikin huomaamatta mutta tuskanhiki oli silti kova
Ei kivaa ei!
Nyt takas duuniin :wave: