+++ Pirkanmaan Kuumeilijat +++

Heippa! Mulle kuuluu vähän ikävää kun meidän (porukoiden) 15 v koiramuori meni tänään koirien taivaaseen. Eläinlääkäri katsoi parhaaksi päästää hänet ikuiseen uneen. Sain suruviestin töihin ja itkeä pillitin kesken työpäivän ja kotona lisää.
 
toivo voih, otan osaa :hug: nuo on kyllä rankkoja juttuja :'(
Mersey pidetään sulle peukkuja ettei niitä mensuja ala d :) b Täällä ollaan taas h-hetkessä eli puolen välin kiertoa :whistle: TJOTtaillakin piti, mutta kun on niin selvät ovis oireet et tiedän varsin hyvin että nyt olisi uimareiden aika... noh eilen kyl hyödynnettiin JOPA kaksi kertaa :LOL:
 
Heippa! Auvoisaa sunnuntaipäivää arvon kanssasisaret! Tänään kanssa tikuttelin huvikseen ovista ja plussa tuli joten kierto on taas normaali megakierron jälkeen. Ihanaa enää viikko töitä ja siten kaks viikkoa lomaa. Toiset kaks viikkoa pidän elokuussa. Viikon päästä tulee taas ikää lisää ja 29 v tulee täyteen.
 
Nostelen pinoa kun oltiin jo tiputtu niin alas. Ihanaa enää 3 päivää töitä ja sitten pääsee mökille löhöömään mikäli säät suosii. Plussa puhureita! Ois kiva kuulla teistä ettei tää pino ihan kuoleennu!
 
Toivo täällä samat suunnitelmat, mökki kutsuu perjantaina, toivottavasti ei sataisi, mielummin vaikka rakeita mutta ei SADETTA enää :D

Täällä yritän vieläkin tjottailla, mutta huonolla menestyksellä. Ehkä vähän lunkimmin olen nyt ollut tämän homman kanssa...
 
Mitäs tänne kuuluu, kun ei kuulu mitään :whistle: Tänään ihanaa pääsee mökille B) Saunomaan ja ehkä uimaan jos ilkeää ja ottaa vaan rennosti, römppävaatteet niskassa, ilman meikkiä ja tukan laittoa :D
Hyvää viikonloppua kaikille! B)
 
:wave: eipä ole täälä juuri juttua tullut... itsekkin olen taustaillut, nyt töissä pitäis olla viiten enkä millään jaksais tehdä mitään, eli luismuilen :ashamed:

onko porukka menossa juhlistaan tammerfestejä??? mä en tiedä vielä, kaupunki tupaten täynnä ja vettä sataa, eipä oikeen innosta :/

vauvaprojektin suhteen ei mitään uutta, paitsi että clomit ei näytä toimivan niin edessä lapsettomuusklinikalle meno ja sitten KALLIIT pistoshoidot ja inssi :/ minähän en jaksa julkiselle odottaa, kuulemma yli puolen vuoden jono.

mitäs muille kuuluu?? :D
 
JJ-t täälläkin pinossa vaihteeks :p meillä on sitte sama homma edessä syksyllä. Kun sinne jaksaa jonottaa eka käynnille niin hommat sujuu nopeesti. Mulla meni 4kk lähetteestä.

Empä taida jaksaa lähtee festeille, osu just nää kuukauden paskimmat päivät viikonlopulle :ashamed: Rahaaki pitäs yrittää säästää niihin piikkeihin.

Kaipa täällä alkaa enin osa olla siirtyny etiäppäin..? Itellä ku on jumittanu jo 2 vuotta niin ei oikein tunnu kuuluvan siihen porukkaan joka plussaa heti yk2 ja 3... :'(
 
Jee täällähän on ollut eloa taas pitkästä aikaa ;)
Tervetuloa Mii-Sa :wave:
Me oltiin mökillä ja siellä kyllä arska paistoi, paitsi lauantai aamulla. Aamupäivästä alkoikin taas helottaa B) Oli ihan outoa olla sortseissa ja topissa, kun koko kesänä ei ole oikein ollut mahista käyttää, kun on sellaset säät olleet :D
Täällä taas tätskä tuli käymään, fiilis on aika ok. Jotenkin alkanut jo tottuun tähän, vaikka onhan niitä hetkiä kun mieli on maassa tärpättömyyden takia, mutta näillä eväillä nyt mennään ja syksyllä sitten tutkimuksiin jos ei sitä ennen tärppiä kuulu :whistle:
 
Toivo wau! Kuulostaapa hyvälle! B) B) Tää tahtoo kans! :wave: :p Mutta ei kyllä ole nyt fyffeä, jos menis sit talvilomalla jossain käymään... mies jo lupautui kun viimeksi rahat sijoitettiin sen moottoriharrastuksiin :kieh: :D
 
No hei piiitkästä aikaa ja onnea vihvi :heart: :flower:
Anteeksi kun musta ei oo kuulunu mitään viimeaikoina, on vaan oma elämäntilanne nyt niin päin honkia että yksinkertaisesti en oo jaksanu :ashamed:
Kesälomakin oli ja meni ja nyt yritän palautua takas työarkeen :kieh:
Poikien kanssahan se loma meni ja osittain vähän sairastellenkin...tosin magee Tuskaviikonloppu tuli koettua ja lauantaina kävin päättämässä kesäloman Tammerfesteillä :D
Vauvarintamalle ei siis kuulu mitään ja luulen että se ajatus onkin nyt jäähyllä...meikämanne roikkuu tässä pinossa varmaan loppuelämänsä :ashamed: :kieh: ;)

Mutta iso :hug: ja plussatuulia teille kaikille muille!!!
 
Kiva kun Jennyli poikkesit täällä käymään! :heart: Jaksamista arkeen :hug:

Minä nyt sitten hankin elämäni ensimmäiset ovis tikut, ensiviikolla pitäisi alkaa tikutteleen, hieman jännittää ovuloinko ollenkaan... noh se on sitten sen ajan murhe. Vielä tarttis sinnitellä 2½ viikkoa, sitten pääsen kesälaitumille märehtimään :D B)
 
Mersey :hug: meikä kans uhoo etten tänne tule ym. mutta ei helvata pääse täsä kuumeilusta eroon. Viime kuun olin mukamas TJOT asenteella, niin paskat siitä mitään tullut. Niin nyt päätin että kokeilen noita ovis tikkuja, kun gyne talvella ehdotti kun olin ihan muuten vain perus tutkimuksessa sen luona ja puhuin että yritystä on. Noh syssyllä sitten tutkimuksiin jos ei ennen sitä raskaudu...
 
Mersey siis miksi lekuri niin on sanonut?! Ja kyllä väkisinkin tuo rahapuoli vähän jarruttelee vaikka töissä olisi kumpikin, ei nuo tutkimukset ja hoidot mitään halpoja reissuja ole!
Toivotaan ettei meidän kärsivällisyyttä enää kauaa koeteltaisi! On tämä yrittäminen vain sellaista tunteiden sekamelskaa :hug: :heart:
 

Yhteistyössä