+++ Pirkanmaan Kuumeilijat +++

heippa :wave: täällä on näköjään puhuttu lapsettomuus asioista. arka aihe, mutta niin todellinen :ashamed: itse kun tuolla lapsettomuuspuolella olen jo aikani kirjotellut niin olen huomannut että ainakin meidän pinossa on lähes puolet tampereelta :eek: ollaan mietittykkin onko ne laittanu täälä juomaveteen jotain :kieh: :whistle: :headwall:

mersey tsemppiä sulle odotteluun, mahtaa olla tylsää :( onko sun asias niin ettei luomuna/hoidoilla voi tärpätä, vai minkä takia ei lapsettomuushoitoihin pääse..? anteeksi tungettelu :ashamed:

jouskari täällähän me edelleen |O vuosi sitten sitä on palstailu/kuumeilu alettu ja edelleen. ootko ajatellut väestöliittoa vai avaa vai sitä uutta, ovumiaa??

mua vähän houkuttelis se ava-klinikka. hinnat lähes samat kun väestöliitossa, mutta se on pienempi ja "intiimimpi" paikka niin kohtelu on varmaan huomaavaisempaa..ja ekä käynti on ilmanen :p minkälaisia kokemuksia teillä tampereen eri klinikoista??

mulla lähti toissapäivänä lähete TAYS:iin , mutta siihen voi mennä aikaa että pääsee niin kesän jälkeen pitäis jonnekkin mennä...
 
JJ täällähän myö tosiaan vieläkin ollaan :headwall: tämä ja enskuu niin vuosi tulee plakkariin. En ole vielä ottanut kauheesti noista selvää, mutta olen myös lueskellut siellä lapsttomuuspuolella vaihtoehdoista. Syvennyn sitten loman jälkeen eli elokuun jälkeen tarkemmin asiaan.
Muuten tuolla kesällä 07 aloittaneet-pinossa oli ehdotusta että näkis jossain paikkakunnalla palstalaisia, niin luultavasti 26.7 la tapaaminen tapahtuu täällä mansessa B) Vielä ei tapaamista ole lyöty lukkoon, mutta jos haluut JJ tulla mukaan niin tervetuloa, toki muutkin varmasti on tervetulleita :D
 
:wave: uudestisyntyneelle Valmalle, etusivulle päivitetty nikki :D
Tuo kyllä varmasti ressaa, kun Tayssissa tapahtuu asiat niin hemmetin hitaasti. Ystäväni odottaa myös pääsyä Taysiin juurikin noiden solumuutoksien takia :/

Jee taas olisi viikonloppu edessä, harmi vaan mies on tietty töissä B) Noh täytyy yrittää keksiä jotain tekemistä yksinään... jos vaikka arska paistais, niin sitähän vois mennä vaikka ottaan tai hilpasen fillarilla terdelle :whistle:
 
jouskari mulla on just sinä viikonloppuna mökkireissu sovittuna :/ mikä on fiilis?? janottaako?? :D olis kiva lähtee tänään tai huomenna tampereen yöhön, meilläkin mies reissussa koko viikonlopun.
 
JJ no hitto nähtäiskös tänään vai huomenna? Nyt ilma on puolipilvinen, kutsuiskos terde?

*muoks* perun sanani säästä, siellähän tulee vettä kuin Esterin sieltä, mut ehtiiähän tuo ilma varmaan muutua :whistle:
 
jouskari mulla on kamala vatsakipu päällä ja persettä vihloo :LOL: :headwall: :ashamed: :whistle: elikkä joku superovis menossa..kahtena päivänä jo viivat. kaksinkerron täälä kotona makailen niin tää päivä taitaa olla aikas mahdoton :/

mä oon huomenna ihan valmis lähteen viihtymään!!! ilmankin pitäis olla parempi. menen teatteriin 14.30 ja voisin vaikka siitä suoraan jäädä kaupunkiin..kummallista kun en ollu juonut ennen kesäkuuta kun viimeksi maaliskuussa ja nyt olis neljäs viikonloppu putekeen :eek: kesällä tuppaa janottaan pikkasen enemmän B)

olisko rehvit?? muita lähtijöitä???
 
Siinä vaan on se, että mies on tulossa huomenna jo töistä illalla/yöllä, että sikäli vähän huono, noh toisaalta jos ei huomenna ole tappiin asti, niin sehän vois tulla hakee mut sitten kyliltä samalla kun tulee töistä...

*muoks* aika kurjia noi ovis kivut :hug: mullakin on toisinaan pahat väännöt :kieh: Yritä siinä sitten hyödyntää ovista kun sattuu :headwall:

*tupla muoks* nyt kyllä paistaa jo komeasti arnoldi B)
 
HEMMETTI SENTÄÄN!! PITÄSKÖ SITÄ SITTENKIN OTTAA ITTEENSÄ NISKASTA KIINNI JA LÄHTEÄ TUULETTUUN???

otin panadolin ja olo on ihan ok..jos sitä ottais rauhallisesti niin olis skarppina huomenna teatterissaa :whistle: ...juu...
 
Hello täällä kp 10 ja ovis päällä, tosin eipä sitä vielä hyödynnetä. La oltiin kaverin 30 v synttäreillä ja eilinen päivä meni ihan punaselle ristille eli nukkuessa. Tänään oli eka työpäivä loman jälkeen ja kyllä v***i aamulla herätä :headwall: ! No 3 viikkoa töitä ja sit pääsee Italian aurinkoon!
 
toivo koitahan sinnitellä töissä :xmas: Kuulostaa kyllä niin ihanalle tuo Italian reissu varsinkin nyt kun sadetta on pidellyt taas useamman päivän :headwall: :kieh: Loma alkaa vajaan 2-viikon päästä niin toivottavasti silloin alkais kesäilmat. B) Halui kyllä käydä parin päivän reissulla jossain Euroopassa, mut luulen ettei rahat anna periksi... Jos sitten talvella :saint:

Täällä kans ovis tekee tuloaan, varsinkin tänään kipuillut alamasu ja kelit liukastuneet.... ekaa kertaa ostin ovistikkuja ja tänään meinaan jo yhden testin tehdä :whistle: :saint:
 
Valma muuten nyt vkl on tapaaminen Pantsun ja Veenan kanssa tänä lauantaina, ei muuta kuin mukaan vaan terdellä käymään B) Ai hitto mutta työhän menette sinne vauhtiajoihin, voi harmitus :headwall: Mukavaa reissua kuitenkin! Hyvä ilmat luultavasti osuu ajoille :wave:
 
Helou,helou! :wave:

Mitäs tänne kuuluu? Ilmoja pitelee B)
Meillä on tälläviikolla kemut...pojat nimittäin täyttää JO 2-vuotta :heart: :eek: =) Miten voi aika mennä tällästä kyytiä?!?! Ei tajua!!

Jeps,viikonloppuna tulikin jo vähän leivottua ja siivottua ja mattopyykättyä! Mä oon ihan pölkky tällästen kestien kans vaikka vieraita tuliskin tasan yks ja sekin olis oma äiti! :LOL:
Lauantaina tuli tosin myös rentouduttua ja otettua 'muutama' huurteinen...nyt kun on niin kuumaki että pistää janottaan :p ;)

(.) TJOT linjalla edelleen. Syksyllä voikin olla että vauvakuume puskee pahemmin päälle ;) Mulle pitäis tulla kutsu TAYS:iin hormoni/lapsettomuuspuolelle nyt loppukesästä ja toivottavasti siitä kaynnistä olis hyötyä. Mulla nimittäin vieläkin on tää elo melkosta tiputtelua :kieh:
Yritän antaa isännälle anteeks kohtaani tehdyt vääryydet...katsotaan lyönkö vaan päätä seinään :ashamed:
Jostain kumman syystä hänkin on nyt sitä mieltä että kolmas sais tulla!!

Plussatuulia ja :hug:
 
Heips, pitkästä aikaa Jennyli B)
Mukavaa jos olette päässeet mihesi kanssa yhteisymmärrykseen :hug: Nuo miehet on välillä sellasia, että :headwall: Joskus täytyy antaa aikaa ja toinen mahdollisuus oli se sitten mitä tahansa, toivottavasti nyt kohtelee sinua kuin kukkaa kämmenellä, eikä toista tekemäänsä väärryyttä sinua kohtaan :heart: :hug:
Hyvä jos pääset piakkoin sinne Tayssiin, että selviää tuo inhottava tiputtelu!
Vai on teillä jo 2-vuotis syndet
Hauskaa syntyttäripäivää pojille ja koitahan sinäkin hengähtää välillä ettet liikaa siellä rehki :D

(.) täällä on nyt toiveet korkeella, ensimmäisen kerran kokeilin ovistikkuja ja lauantaina bongasin vahvimman viivan, joka on nyt hyödynnetty la ja su :D Kaksi viikkoa tässä nyt sitten pitäisi odotella :saint: |O :xmas:
 
Perjantaita :wave:
Oliko jouskari hyvä keikka eilen?! :D Meillä oli kanssa kovat suunnitelmat lähteä W.A.S.P:n keikalle mutta ei onnistunutkaan lapsenvahtipulan takia,hööh! :kieh:

Minuu vätystää |O |O Ja mulla taitaa olla ovulaatio!!! Tekee NIIN mielikin että tuun hulluksi jos tänään ei lakanoita pöllytetä :kieh: :$ :whistle: ;)
Tahtoo vaavin! :heart:

Kävin just pankissakin kysymässä asuntolaina-asioita kun olisi yksi kiinnostava rivarinpätkä myynnissä mutta pah, kai se on koko ikänsä vuokralla oltava kun asuntojen hinnat on pilvissä eikä meillä resurssit riitä niiden lyhentämiseen :ashamed:

Taivas on synkkä ja musta...taitaa vähän vaikuttaa pääkoppaankin kun elämä on taas niin hankalaa :LOL:
 
Jennyli en tiedä mikä meitä vaivaa, alkaako jo vanhuus iskeen tjtn kun ei mentykään Waspin keikalle :headwall: Höh... :eek: Harmi kun tekään ette sitten sinne päässeet :|
Ei muuta kuin peittoja pöllyttelemään jos siltä tuntuu nyt fiilikset ;) Täällä on nyt jotain eriskummallista kun ovis on jo ohitettu aika päiviä sitten mutta silti tekee mieli, olisko se yksi r-oireista :LOL:

Juuh noi asunnot on törky kalliita, mutta just oli lehdessä että Pirkanmaalla asunnos halventunut 1% :LOL: Mikä uutinen... meinasitteko sieltä kulmilta kattoa vai jostain muualta?

Mutta tiettekö mitä mulla alkoi tänään kuukauden loma!!
Aivan ihanaa, tätä on odotettu koko kesä ja nyt se on sitten päälänsä!

 
Senkin kesälomalainen :kieh: :LOL: Täällä kateudesta vihreenä :xmas: :D
Toivottavasti olisi vielä lämpimiä ilmoja elokuullekin, vaikka loma on aina lomaa oli ilma mikä hyvänsä ;)
Ja häh,mitä ihmettä?!?! Ette olleetkaan W.A.S.P:in keikalla :eek: Nojoo,sillon kun tuntuu ettei jaksa tai ei oo fiilistä niin mitä sitä suotta sillon ;)
Mulla on kaikki peukut ja varpaatkin pystyssä että nyt olisi tärpännyt ja pikkuinen masussa mukana :heart:
Ja juu täältä kotonurkista ollaan asuntoa katseltu.

Pssssst...peiton alla pöllyytetty ;) :whistle: :D Nyt saan minäkin jännittää sen pariviikkoa :whistle:
Voihan tietty olla että nää mun ovisoireet on ihan jotain muuta miksi luulen :snotty: Muttamutta vahvasti siltä vaikuttais ;)

Taysistakin tuli kutsu ja syyskuussa olis sitten aika hormoni ja lapsettomuusklinikalle.

Öitä! |O
 
Maanataita :wave:
Täällä on kyllä hiljaaasta!! Missä te kaikki ootte? :D
Toivo mitäs sulle kuuluu? Nyt kun mennään jo elokuuta niin joko teilläkin on ihka oikee yritys alkanut? ;) =) Muistaakseni puhuit että syksyllä aloittaisitte yrityksen? Niin se aika vaan menee...justiinsahan mietit että kuinka jaksat näin pitkälle odottaa!!

Mitäs muille?

Mä lopetan työt ja lähden hakemaan poikia hoidosta. Oviksesta piti kysymäni että kuinka monta päivää teillä kestää ovisoireet? Mulla kesti n. 5 päivää...onko ihan normaalia?!
 
JJ-t hirmuisesti onnea!!! :hug: :heart: :heart:
Huomasin tuolla surffiessani että olet plussannut!!! ;)

Hitsi kun jaksais tehdä jonkun ihanan etusivun missä näkyis kaikki kuumeilijat sekä plussanneet *vink vink* :D
 
Vielä ei yritystä ole aloitettu ja voi olla että pahaksi pettymykseksi se siirtyy ainakin talveen. Täytyy vähän nimittäin haistella tuota työtilannetta ensin kun tod. näköisesti valmistumisen jälkeen pitää hakea töitä toisesta paikasta kun palaa pari työntekijää hoitovapaalta. Mutta oon vasta myöhemmin viisaampi sen asian suhteen.
 

Yhteistyössä