+++ Pirkanmaan Kuumeilijat +++

Millukka, kauheeltahan toi kuulostaa :( :hug:

Meillä on ollu kans muuttotouhut meneillään tän viikonlopun (Treen sisällä, täältä en lähde kulumallakaan! ;) ), vietiin jo suurin osa ja nyt siivoillaan ja ollaan askeettisemmissa olosuhteissa perjantaihin. Kahdestaan selvittiin isoimmista ja painavimmistakin, ja tuli siinä mieleen että on toisaalta hyvä kun ei ollu mitään mahaa tiellä, tai joutunu varoon ponnisteluja tms..eikä tarvinnu pyytää muita apuun... jos nyt jotain hyvää yrittää kaivaa siitä ettei oo tullu mitään.
 
Millukka tervetuloa joukkoon :wave: Suuren suuri :hug: sinulle!! Lukiessani kirjoitustasi tuli ihan itsellekin tippa linssiin :'(

Mä kärvensin eilen itseni kun tuli oltua niin kovasti auringossa ja ilman suojakertoimia tietennii :headwall: ;)
Juuh,ei mitään kummallista...mietin lähteäkkö salille vaiko ei?!
Vähän on ollu kiukkua isännän kanssa ilmassa :/ Ja jos lähtis rautaa takoon :LOL:

Mulla tais tiputtelut viimein (2kk jälkeen) loppua!!! Tai en sano mitään :kieh:
Menkkakipuja kyllä tuntuis olevan että kohta varmaan hillot hoilottaa :LOL:
Vaikka olenkin TJOT asenteella niin tänäviikonloppuna mulle on iskeny ihme epätoivo :ashamed: Tuntuu että en tällä konstilla raskaudu varmaan ikinä :ashamed:
Ensin pitäis saada kierrot kuntoon ja sitten isäntää vähän innokkaammaks. Meillä vaan ei onnistu se sellanen vauvan tekemällä tekeminen...isäntä ahdistuu sellasesta pakkoseksistä :whistle: Voivoi...taitaa vauvakuume kuitenkin painaa enemmän kuin luulin :ashamed: ;)
 
sunnuntaita :wave: saas nähä milloin tää vuoto loppuu niin pääsis yrittämään uudestaan. jos tästä jotain hygvää pitäis etsiä niin onneksi ei tarvittukkaan sitä lääkkeellistä tyhjennystä vaan lähti tulenmaan itse :| toivottavasti menkat tulisivat suht normaalisti sitten niin pääsis yrittämään uudestaan |O . pari kaveriani on vaan tiennyt koko raskaudestani ja toinen ei vielä tiedä edes keskenmenostani . yksikin tuttuni joka soitteli viikonloppuna niin kysyi että jokos teille on tulossa lisää lapsia vai joko olen raskaana ....hyvä että ei itku päässy kun soperrin että ei oo tulossa toistaiseksi ja en todellakaan ole raskaana. olin jo suuttua puhelimessa että mitä se sulle kuuluu muttya eihän hän voinut sitä tietää että just keskenmeno vielä päällä. tuli vaan niin sellanen kiukkunen olo...
mutta asiasta kukkaruukkuun:
mistäs päin pirkanmaata täällä on porukkaa? itse muutimme kämmenniemelle ja eipä ole ketään tuttuja täällä vielä :ashamed: vähän on yksinäistä.... tampere muutenkin mulle täysin uusi paikka mulla.
kivaa sunnuntaita kaikille ,palaillaan :wave:
 
tervetuloa millukka ja iso :hug: ! Ja mm77 tervetuloa! Taas on kaupukiin palattu ja huomenna paluu arkeen. Oli kyllä hieno mökkeilyilma! Mikään ei voita mökkisaunan löylyjä, järveen en kuitenkaan vielä uskaltautunut! Täällä täittömyys jatkuu, mikä lie. No odottelen vielä josko ne sieltä tulis mut kaippa se on pian gynelle aika varattava. Ootteko käyneet trella gynellä ja minkä nimistä lääkäriä suosittelette. Haluisin mennä naisgynelle kun jotenkin vierastan että outo mies tutkis mun paikkoja :LOL: .
 
Tervetuloa vihvi ja Millukka sinua en olisi Millukka halunut tänne, olisit kyllä saanut pysyä siellä odotuspuolella! :'( Todella suuren suuri :hug: Olen pahoillani!! Mehän oltiin noissa vko pinoissa samoihin aikoihin. Sinäkö olet tänne nääsvillen muuttanut myös? Itsekään en ole alkuperäinen tre:lainen, vasta reilu pari vuotta asunut. Asutaan Etelä-Tampereella.

Hoh, hoijaa. Juhlat taas tuli juhlittua ja menihän se 6 asti aammuun :LOL: Eilen oli aikas |O olo! Ja kohta taas pitäis juhlia, vielä kolme päivää putkeen :eek: Noh eiköhän tuo mene aika rutiinilla :ashamed: :D

Ps. mä en jaksa noita kp lukuja päivittää, kun tuota yhtä pinoa jo päivittelen, niin jos joku haluaa sen tehtäväkseen niin saa ottaa :whistle: Päivitän vain tuolle ekalle sivulle uudet tulokkaat...

*muoks* unohdin onnitella uudesta tuvasta Millukkaa ja mm77! :flower: :flower:
 
Tervetuloa vihvi :wave:
ja jouskarikin selvinny riennoista ;) Musta ei olis kyllä sulle enää haastajaks :LOL: Tälleen vanhemmiten jo väsy painaa :LOL:
Perjantaita kyllä odotan ja että pääsee nollaan pään ;) Asian miinuspuolena vaan se että aamulla pitää nousta poikien kans koska mummu ei jää tälläkertaa autteleen :whistle:

Isännällä tänään synttärit ja kakkua vedelly kaksin käsin :x Koskahan toi maha räjähtää :whistle:

Muuten ei niin yhtään mitään! Pinna ollu jotenki hirveen kireellä...ja mua v-tuttaa tuo niin rakas mutta pihtaava ukko :kieh: Mä en saa enää ikinä vauvaa...tai sitten saa käydä kyllä melkonen munkki :ashamed:
Joo-o tää on nyt tätä...soooori :$
 
:LOL: noh kyllä tästä syksyllä taas rauhotutaan ja varsinkin jos raskaaksi joskus tulen, niin sitten ollaan iisisti, mut nyt täytyy mennä kun on menoja ja mahdollisuuksia ;)

Toivottavasti Jennyli tuo sinun tilanteesi rauhottuis pikku hiljaa, ei mikään ihme jos veetuttaa, kun tolleen tiputtelee ja hormonit hyrrää.. :hug:
 
Jipii sain selvyyden kierron venymiseen. Ovistestiin tuli selkee plussa eli saankin sitten nauttia juhannuksena menkoista :headwall: :headwall: ! En oo näemmä ovuloinut viime kierrossa ollenkaan. Olin jo ihan ihmeissäni kun täti vaan viipyi ja viipyi.
 
Jouskari-82 : heippt,muistanki sinut tuolta viikkopinoista :saint: joo..luuni sain vetää takasin vasten tahtooni takaisin ja tulehdusta pukkas päälle ...tupla antibiootit kehiin :x sunnuntaina olisi kahdeksi viikkooa reissuun lähtö turkkiin :D :D kiellettiin uiminen sit täysin ja peittojakaan ei saa heilutella :/ tosin tulehdus helpottaa (oli pahanhajuinen vuoto) ja vuoto loppunut melkein kokonaan,pikku tuhnu tulee vaan. yksi hoitaja kyl sanoi kun kysyin että seksii saa sit kun jälkivuoto loppu mut toinen oli kyl toista mieltä...tiijä ketä uskoa nyt sitten.
mulla ei oo hajukaan muuten ett missä on etelä-tampere :ashamed: :ashamed: tiijä muuten itekkään ett mitä aluetta tää "korpi" on,kämmenniemi :snotty: mut kivaklta täällä näyttää.niinku maalla ois konsanaan :LOL: :LOL:
mutta eipä tässä nyt pirumpii kuin ett öitä vaan ja peitot heilukoon niillä kellä voi..itekki kykl haluisin mut toistaiseksi jääkööt pöllytykset. ei oo ees vielä päässy testaamaan uuden kämpän makkariikaan kun sattu tämmönen ikävä episodi tähän muuton yhteyteen :|
 
Juuh täällä pöllytettäis mutta kun isäntä on ottanu lakkokannan :ashamed: Meillä ei tuon ukon kanssa oikeen nää tarpeet kohtaa :kieh: Tää on tosi patti tilanne ja kiusannu mua jo vuoden päivät :/ Otetaan hyviä vinkkejä vastaan ;) Tosin niitä ei tunnu olevan kun mikään ei saa innostumaan :ashamed:

Mulla on ollu vielä aivan järkyt halut nyt alkuviikon :eek: Itsellä oli myös mahtava ovis päällä,tai ainakin vahvasti niin luulen!! Kohdunsuu hörötti aivan ammollaan ja venyvää limaa tuli 3päivää. Nippaili ja nyt on tärähdys arkuutta oikeessa munasarjassa. Vaan ei tuu vauvaa ei :headwall:
Niin ja vuoto loppui myös vihdoin!!!
Tää vaan tuntuu niin turhauttavalta...sitä vauvaa vaan ei oo tarkoitettu meille,ainakaan vielä :ashamed:
Nautitaan nyt sitten vaan näistä kesän riennoista :D Huomena Saunomaan,JEE!!!! B)
Joko sielä jouskari fiiliksessä?Huomiselle luvattu älyttömän hyvää korsettikeliä ;)

Millukka voi kurja kun tulehduksen vielä lykkäs :/ Ja inhottava este mukaville harrastuksille niin reissuun kun peiton allekkin!! Mutta oikeen mukavaa reissua...kateudesta vihree :D
Niin ja me asutaan Tampereen naapurikunnassa eli maalta ollaan :wave:

Nyt töihin...
 
Millukka no voihan perskutti, sekin sitten vielä tuohon päälle :kieh: Varmaan outoa olla Turkissa, kun ei pääse veteen pulikoimaan? Oletteko koko perhe lähdössä? Olisi ihana lähteä reissuun, mutta loma on vasta elokuussa |O

Iiiik kyllä POLTTELEE huominen Sauna festi :xmas: :p :whistle: ;) :heart: :saint: :D B) Ja vielä tämmöset ilmat lykkäs, voihan kissan viikset :D Mites Jennyli pysytkös housuissas?
 
:wave: kyllä oli lystii :D Todisteena on auringon polttama iho ja polvessa oleva ruhje :LOL: Sunnuntai skipattiin, kun oli niin ryytynyttä sakkia kahden päivän jälkeen :whistle: Maanataisen liskojenyön säikytteli sitten hel*etinmoinen raekuuro, meinasi tulla sydäri :D
 
Kylläpäs Pirkanmaalla on hiljaista, onko ukkonen hajoittanut kaikilta nettiliittymät :whistle: Meikä täällä odottelee mensujen alkua 28/28 tänään... ainoa lisä oire on kaasuttelu :LOL: mies tykkää hyvää :x :D En mielestäni ole ihmeellistä edes syönyt, paitsi tänään sienikäälyreitä :p
 
Kyllä täällä hengissä ollaan ja elellään jalkapalloleskenä kun mies ei muut tee kuin tuijottaa jalkapalloa päivästä toiseen. Jalkapallo tuntuu toimivan meillä myös ehkäisynä tällä hetkellä!!!!! :headwall:
 
Eipä mittään.. itsellä on kesän ajan hiljaiseloo yrityksessä, kun en tottapuhuen oikein usko että noista teroluteista(kaan) sen suurempaa apua tässä onkaan. Pakko syödä loppuun helokkiöljytkin purkinpohjalta (6. kierto!), vaikka tietää jo että nekin on ihan yhtä tyhjän kanssa :p Ukkelille hommasin monivitamiini-poretabletteja mutta eihän se niitä muutamaa enempää innostunu juomaan, tomaateista sentään tykkää :D. Täytyy siis nekin saada ite alas. Ajatukset alkaa olla jo syksyssä ja piikkihoidoissa :/ kun tuskimpa nyt homma mihinkään etenee ennen sitä.
 
heippa :wave: täällä pidetty hiljaiseloa, oon tunkenut itteni liian moneen pinoon ja yritän välillä ittestäni ilmotella :ashamed:

menossa kp 36 ja raskausoireita löytyy, eilen nega :kieh: menkkojen olis pitäny alkaa jo kp32 mun laskujen mukaan, mutta ei oo näkyny ei!!! jos ei plussaa pian tule, niin clomit ei oo toiminu ja jätän ne sivuun ja jatkan kesän ajan pelkillä teroilla :/

mitäs muille kuuluu, hiljaista näköjään pinossa ollut :/ hienoa, että jotkut jaksoi saunassakin :LOL: käydä!! ite ajoin lujaa ohitte, ei oikeen nuo festarit innosta!!vanhaksi kun olen tullut |O mitäs juhannussuunnitelmia ihmisillä on?? onko kukaan jäämässä tänne kaupunkiin, hyviä vinkkejä??
 
Heippa jj pitkästä aikaa :wave: Vai vanhaksi tullut kun ei festit kiinosta :LOL: meikä taitaa olla sitten ikiteini :D Me mennään miehen ja kavereiden kans kattoo perjantaina Turmion kätilöitä Hellään :D Ja jos saadaan vene vesille ennen jussia niin vois käydä vaikka viikinsaaressa jos kelit suosii B) Siinä meidän jussi-suunitelmat, ei oikein muutakaan keksinyt.
Mä luin muusta pinosta että olisit testaillut roskis haamun JJ? b :saint: d toivotaan että nyt olis kyytiläinen matkassa :heart:
Meikä aloitti nyt ihan kunnolla TJOTtailemaan, kun poistin kaikista listoilta kp luvut, ei jaksa vaan ressata... Ei meillä kuitenkaan mikään kiirekään ole ja kesäkin päällä, niin katsellaan sitten syksyllä miten edetään kun vuosi tulee täyteen, että mitä tehdään...
 
Meillä arvottiin jussisuunnitelmia eiliseen asti. Vaihtikset oli mökille tai kotona. Sääennusteiden ja rekkaruuhkien takia päädyttiin sitten jäämään kotia. Ja kun vasta viikonloppuna muutettiin, ni onhan täällä puuhasteltavaakin valtavasti.

Täällä käynnistyy tänään tai huomenna yk10.. Ei vaan ota onnistuakseen tuo tärppi. :headwall:
 
Siis ei oo totta! Testasin sitten tänään suht vahvan haamun!! :heart: En ymmärrä mitä kävi, kun ajoitus oli ihan pielessä ja oireita ei ole, ei niin mitään. Ollaan onnesta soikeana, mut epäuskosina täällä! Toivotaan, että pieni pysyy kyydissä mukana! :heart:
 

Yhteistyössä