Pino yli 80kg painaville...

  • Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
:wave: Ja taas noustiin puntarille...

Aloituspaino 96,9 kg (18.8.).
Viime sunnuntaina 89,8 kg.
Tänään 89,1 kg.
Viikkopudotus 700 g ja kokonaispudotus 7,8 kg. :D =)

Ihmeen paljon paino on laskenut viikossa, vaikka joka toinen päivä olen repsahtanut. :ashamed:

Alkaa pikku hiljaa tuntua realistiselta toi 87 kg, jolloin olisi jo pudotettuna kymmenen kiloa... :)

Laskeskelin tossa äsken omaa BMI:tä ja on sekin luku on pienentynyt mukavasti, aloitusluku oli 36,9 ja nyt se on alle 34!
Olisihan se mahtavaa, jos toi luku olisi joskus alle 30, mutta tällä hetkellä se tuntuu mahdottomalta. :headwall:

Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon! :hug:
 
riina niina.. on hyvin mahdollista se 30bmi.. mulla oli kans aluks joku reilu 34 ja se masensi aika paljon..
nyt 29,3... eli enää "lievästi" liikapainoinen (eli 25-29 on lievä)
kun muutama kilo sitten vielä merkittäväti liikapainoinen/merk lihava....
muutamia vuosia sitten kun ollu vielä 19-20 ni tuntuu hassulta iloita siitä kun menny alle 30 =)
Mut kyllä tää tästä.. koko ajan saan kuulla että "ootko laihtunu?"
ni ehkä aurinko paistaa joskus taas tähänki risukasaan,,,
tsemppiä kaikille on kyl jo lähteny kaikilta tosi hyvin.. nyt vaan kunhan ei sorruta siihen ku pimenee ja on kylmä ni tosi mukava sohvallal peiton alla napostella... ja glögi... nam.. n.50kcal/dl... että ei pidä enää sitä litra/pvä koko talviajan vetää :D
 
Nuka 80
nonniin...viikko meni pojoilla hyvin ja reeneissäkin oon käyny viitenä päivänä viikos. edellisen viikon paino oli 73.7 ja tänä aamuna 75 :eek: en tajua miten paino on noussu ..ottaa kyllä niin kupuliin että tekis mieli lopettaa koko homma :( :'( miten muilla ?
 
Vilijonkka81
:wave: Entinen Tuutikki81 ilmottautuu... Hei täähän ei ihan toivottomalta vaikuta... Tänään puntari näytti 78,5, eli 1,5kg pudonnu viikossa... Enkä kyllä yhtään tiedä miten :whistle: Oon syöny ihan reippaasti ja herkutellu... Mutta kai se sit on vaikuttanu kun on edes vähä hillinny syömisiään ja lenkilläkin on tullu vähä käytyä. :wave:
 
Nellamaaria
Hei

Ilmoittaudun mukaan.

Aloituspaino huitelee jossain 95kg tietämillä. Tarkoituksen päästä kiinni terveellisiin elämäntapohin ja sitä kautta sitten pysyvään painonpoudotukseen.

Iltasyöminen, makean napostelu ja liikunnan puute ovat suurimmat kompastuskiveni. Hyviä vinkkejä niiden voittamiseksi otetaan vastaan ilomielin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2005 klo 17:36 viiden äiti laiskana kirjoitti:
Hip Hip Hei!!!

B) Täällä tosiaankin tuo viiden kilon "rarapyykki" jo häämöttää.

PV:lle tänään ilmoittelin painoni seuraavasti:

-aloitettu 1.9.-05
-lähpö paino 90kg
-edel vko 87.4
-paino tänään 86.4kg
-viikko pudotus 1.0kg
-yhteis pudotus 3.6kg

Taitaa sittenkin tuo liikunta tehdä tehtäviään. Eilenkin tuli kävellyksi rattaita työnnellen reilun 10:ne kilometrin lenkki. Lisäksi olen suuhun meneviä ruokia hiukan tarkkaillut. Vaan kaali on minut saanut kiipeliin, sillä nykyään yritän tunkea sitä melkein jo aamupuuroonkin :LOL:

Tsemppiä kaikille toivottelen! :wave: :wave: :wave:

Vaan nyt on mentävä kun tuo jälkikasvu pullan tekoon kaipailee. ;)

Moikka! :wave:

Ennätimpä tuol viime viikolla jo tuuletella hienosti putoavaa painoani. :whistle: Vaan kuinkas nyt sitten on käynytkää? :ashamed: Kun on nimittäin nyt tuo kuopus sairastellut reilun viikon eikä tauti tunnu vieläkään helpottavan. Eli tuo kuopus on setten joka yö heräillyt useamman kerran joten myös minä olen huonosti yöt nukkunut. :( Niin ja sitten kun väsyneenä yrittää yön sydännä jotenkin itseään piristää, niin kaapista tulee kaivelluks kaikki ne ei soveliaat syötävät (=lohdutukseks).
No painohan siit vaan nousee ja eikun taas lohdutst kaivelemaan. Näin onkin sitten taas se entinen kierre aluillaan. :eek:
Vaan nyt kun saisi edes yhden yön nukkua illast aamuun toisten herättämättä, itse jos kerran yössä wc käynnille pomppaan niin se ei vielä syöpöttelemään "aja".

Juu viel hutusen paino-tietoa tähän laitan.
-tänä aamuna vaaka sitten näytti 86.6kg. Vaik torstaina oli jo näkyvis 86.4kg.
Niin eihän tuo viel pahalt näytä, mut ku itseäni hiukan tunnen niin nuo syömiset vaa`al viiveel tulee näkymään, ehkä viikon parin päästä. :ashamed:

Nyt kun sais itseään niskasta kiinni ja lopettas nuo yölliset napostelut. :headwall:

Tsemppiä kuiteskin kaikille meille toivottelen. B)
 
mami 84
saanko minäkin tulla mukaan? vaikka en painakkaan yli 80kg?(vai potkaistaanko minut heti pois? :LOL: :LOL:

painoin kyllä 81 kun lähdin laitokselta... sitten laihduin että painoin 75kg sit taas lihosin että painoin tuon saman 81 eli aikamoista jojoilua... :kieh:
nyt sitten olen taas saanut tuon painon 75kg =) ja matka vaan jatkuu :attn:
eli voisinko sanoa että aloituspaino 81kg
tavoite aluksi 70 sit joskus 65
ja paino tällä hetkellä 75

matka on edennyt sellaista 700-1.5kg viikossa
toivottavasti jojo ei taas iske :attn: :headwall:

tsemppiä kaikille laihduttajille :hug: :hug:
 
mami 84
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2005 klo 12:24 mami 84 kirjoitti:
saanko minäkin tulla mukaan? vaikka en painakkaan yli 80kg?(vai potkaistaanko minut heti pois? :LOL: :LOL:

painoin kyllä 81 kun lähdin laitokselta... sitten laihduin että painoin 75kg sit taas lihosin että painoin tuon saman 81 eli aikamoista jojoilua... :kieh:
nyt sitten olen taas saanut tuon painon 75kg =) ja matka vaan jatkuu :attn:
eli voisinko sanoa että aloituspaino 81kg
tavoite aluksi 70 sit joskus 65
ja paino tällä hetkellä 75

matka on edennyt sellaista 700-1.5kg viikossa
toivottavasti jojo ei taas iske :attn: :headwall:

tsemppiä kaikille laihduttajille :hug: :hug:
pah miksei hymiöt näy??? ne vissiin hylkii mua???
 
miimu harmaa
tottakai saat liittyä.. mulla vajaa kilo jäljellä siihen maahiseen rajaan et pääsis 7alkavaan lukuun =)
ja toivon ettei muakaan potkasta pihalle kun minä tän aloitin :LOL:
se nyt oli lähinnä sitä et halusin pinon mis ei oo 55 painavia jotka valittaa suureen ääneen niitä kahta liikakiloa.. (ei siis millään pahalla niitäkään kohtaan mutta...)
 
viiden äiti laiskana
Huomenia kaikille!!!!

Mut eritoten mami 84 ja miimu.

En ainakaan minä ole tietä pois ajelemassa enkä usko jotta muutkaan sitä tekevät. ;) Sillä oettehan te joukkoon kuuluvia kun kerran yli 80kg on ollut lähtölaskennan aikoihin se todellisuus jonka on tuo armoton vaaka ilmoittanut. :whistle:

Vaan mitäs painosta tuo asenne se taitaa sittenkin olla tärkein. Eli ei ole kyse kilon parin pois heittelystä vaan todellisesta ylipainosta (ylipaino siis ollut/on huomattava tai lievä, ei siis normaali). :eek:
Juu en minäkään väheksy heitä joilla on tuo kilo pari ylimääräistä. Sillä jos he eivät oloaan hyväksi tunne niin siitä vain ylimääräiset "taakat" pois. Mut näin itse rilusti ylipainoisena ei oikein "jaksa" heidän "narinoita" huomioida. Sillä kun on tietoinen siitä miten vaikeaa voi kilojen karistelu olla, niin jopa hiukan masentaa kuulla joltakin lähes normaali painoiselta hänen kiloista.

Joten minä puolestani annan luvan pysyä joukossamme. B)

Itselläni lähtölaskennan aikaan oli tuo IBM jossain 32:n tienoilla nyt se on jo n.30.5 eikä tuo pudotus ole helpolla saavutettu. Vaan on todella teettänyt töitä ja teettää edelleen. :eek: :(

Mt nyt on lähdettävä päivän touhuihin. :wave: :wave: :wave:
 
ja nostellaan...
tällä menny ihan hyvin.. toivon mukaan se 80 raja menee viikonloppuun mennessä rikki.. taitaapi mennä :D
Mites muilla? Mä vaan en oo oikeen saanu itteeni liikkeelle ku oli tälläset kelit. eilen kävin kyl kävelyllä mut tänään oon sit käyny vaan laatikolla :ashamed: lunta pyryttäny koko päivä ja tuulista... oon kyl täällä sisällä sit siivonnu jne mut siinä se liikusta sit onki...
 
mami 84
onko muilla ollut niin että pari viikoa pistellä menee ihan ok sit paino jotenki niinkun seisahtaa? :attn: :kieh:
mitäs muut säästelettekö te pisteitä paljon? mä yritän aina jonkun pisteen säästää et sit sais vähä herkutellakki :p entäs ku mulla on vähä sellanen vika et voin aivan hyvin olla päivällä syömättä mut illasta tulee sit syötya :ashamed: onko se haitaksi laihdutukseen?
pisteitä ei vissii saa säästää päivässä kuin 4 pistettä?
tuntuu vaan et tää laihdutus jotenki niikun hyytyy :snotty: \|O
ei kyllä saisi käydä puntarilla ku kerran viikossa. mutta mua ottaa niin pirusti päähän jos paino ei oo laskenu kahessa päivässä vaan noussut! :kieh: ei sekään mitää jos on pysynyt samassa mutta jos se on lähtenyt ylös päin

nooh jotain hyvääkin sain tänään oikein rehattua itteni pojan kans känelylle tuli oikein 1.5 liikunta pistettä :LOL: parempi sekin ku ei mitään ja pihalla tulee aina hyvä olo!

mut eipä muuta ruikutukset tässä tältä erää =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2005 klo 20:11 Nuka 80 kirjoitti:
nonniin...viikko meni pojoilla hyvin ja reeneissäkin oon käyny viitenä päivänä viikos. edellisen viikon paino oli 73.7 ja tänä aamuna 75 :eek: en tajua miten paino on noussu ..ottaa kyllä niin kupuliin että tekis mieli lopettaa koko homma :( :'( miten muilla ?
:wave: Ajattelin kommentoida tuota painon nousua; luulen, että sulla vaikuttaa toi tiuha treenaaminen siihen, ettei paino laske vaan se saattaa jopa nousta, kun lihasmassa kasvaa ja tulee ns. läskien tilalle.
Itellä huomasin, että kun en yksi viikko liikkunut juuri lainkaan, niin paino putosi lähes 1½ kiloa! :eek: Ja yhtenä viikkona läskejä suli vain 200 grammaa pois ja liikuin lähes joka päivä. \|O Pysyin pisteillä molempina viikkoina, joten muutakaan loogista syytä en ole asialle keksinyt... :whistle:
 
Nuka 80
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2005 klo 23:40 Riina-Niina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2005 klo 20:11 Nuka 80 kirjoitti:
nonniin...viikko meni pojoilla hyvin ja reeneissäkin oon käyny viitenä päivänä viikos. edellisen viikon paino oli 73.7 ja tänä aamuna 75 :eek: en tajua miten paino on noussu ..ottaa kyllä niin kupuliin että tekis mieli lopettaa koko homma :( :'( miten muilla ?
:wave: Ajattelin kommentoida tuota painon nousua; luulen, että sulla vaikuttaa toi tiuha treenaaminen siihen, ettei paino laske vaan se saattaa jopa nousta, kun lihasmassa kasvaa ja tulee ns. läskien tilalle.
Itellä huomasin, että kun en yksi viikko liikkunut juuri lainkaan, niin paino putosi lähes 1½ kiloa! :eek: Ja yhtenä viikkona läskejä suli vain 200 grammaa pois ja liikuin lähes joka päivä. \|O Pysyin pisteillä molempina viikkoina, joten muutakaan loogista syytä en ole asialle keksinyt... :whistle: ..toivotaan etä se paino on noussu siitä..lihashan painaa enempi ku läski..mutta kuitenkin ois kiva ku paino laskis eikä nousis,jotenki masentaa sitte
:ashamed: meni tässä sitte muutama päivä etten laskenu pojoja olleskaan, mutta eilen alotin kahen viikon scarsdalen dietin ja aattelin sen jälkeen jatkaa pojoja taas. eiköhän se tästä sitte.. :) tsemppiä meille kilojen kans taisteleville :wave:
 
ei hiivatti mä oon muninu tällä viikolla oikein kunnolla tän laihiksen!!! :ashamed: :snotty:
oon herkutellu jo kahtena päivänä ja en mitenkään vähäisesti :ashamed: varmasti tulee plussa viikko!
ai että ku ketuttaa oma heikkous :kieh:
mut toivotaan et ketuttaa niin paljon että saa itteensä ens viikolla taas niskasta kiinni ja karistettua tän viikon plussat. noh mut maanantaina näen lopullisen tuloksen :( ei kyllä yhtää huvita mennä puntarille :/
 
Nuka 80
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2005 klo 21:08 mami84 kirjoitti:
ei hiivatti mä oon muninu tällä viikolla oikein kunnolla tän laihiksen!!! :ashamed: :snotty:
oon herkutellu jo kahtena päivänä ja en mitenkään vähäisesti :ashamed: varmasti tulee plussa viikko!
ai että ku ketuttaa oma heikkous :kieh:
mut toivotaan et ketuttaa niin paljon että saa itteensä ens viikolla taas niskasta kiinni ja karistettua tän viikon plussat. noh mut maanantaina näen lopullisen tuloksen :( ei kyllä yhtää huvita mennä puntarille :/
Plöröks on menny mullakin :ashamed:
 
Nipsu2
moikka. en oo viittiny kirjotella kun en oo saanu itteäni niskasta kiinni. siinä se paino puörii 88-89kg ja ei mihinkään muutu. sitä mä ihmettelen että kun jumppaan tota callannetic jumppaa niin senttejä lähtee mutta painoa ei. mihin se paino sit menee. oon jumpannu nyt puoltoista vikkoa ja on lähteny reidestä 5cm, mahasta 3cm, lantiosta 8cm. että aika hienosti se mutta kun oon kyllä herkutellu rankan puoleisesti viikon ajan. pitäis taas siirtyä niihin sokerittomiin karkkeihin ja jättää sipsit pois. tuntuu vaan etten voi osallistua tähän pinoon kun ei laihduttamisesta oo tietoakaan, ainoastaan halua.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2005 klo 23:28 Nuka 80 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2005 klo 21:08 mami84 kirjoitti:
ei hiivatti mä oon muninu tällä viikolla oikein kunnolla tän laihiksen!!! :ashamed: :snotty:
oon herkutellu jo kahtena päivänä ja en mitenkään vähäisesti :ashamed: varmasti tulee plussa viikko!
ai että ku ketuttaa oma heikkous :kieh:
mut toivotaan et ketuttaa niin paljon että saa itteensä ens viikolla taas niskasta kiinni ja karistettua tän viikon plussat. noh mut maanantaina näen lopullisen tuloksen :( ei kyllä yhtää huvita mennä puntarille :/
Plöröks on menny mullakin :ashamed:
:wave: Peesaan! Ja tänään on tietenkin punnituspäivä...
Eli tunnustuksia - kolmena päivänä olen repsahtanut ja aika rajusti. :ashamed: Vaikka olen myös kuntoillut kolmena päivänä, niin ei se puntarissa näy lainkaan! \|O

Aloituspaino 96,9kg.
Viikko sitten 89,1kg.
Tänään 89,4kg eli +300g! :headwall:

Eilen aamulla puntari ehti jo näyttää 88,7kg, mutta sitten repsahdin syömisissä ja vedenjuonti on jäänyt tosi vähälle... :/ Kyllä taas hävettää oma saamattomuus!!! :ashamed: :headwall: \|O
 
Nuka 80
Paino aamulla n.74 kg tässä yks päivä oli 77kg en tiädä miten se nuin pomppii..pojot on kyllä menny aivan plöröks oikeestaa jo monta viikkoo ku paino vaan sahaa eestaas,joten potkikaa mua persauksiin :snotty: Mistä sais taas uutta puhtia??? eikä tulis nuita sortumisia.. \|O
 



alku:92,7 (93,7)
viime viikko:80,6
tänään: 79,5
viikko pudotus:1,1
kok pudotus:13,1 (14,1)

Onnex olkoon minä.. kymmenluku ohitettu
=)
Ollaan sit tänään meinattu et käydään pizzalla.. ihan suunniteltu repsahdus. Syöny nyt taas vähän liianki vähän ja muutenki pitää sitä joskus.. eikö? jotenki yritän puolustella...
kylhän mä tos pari viikkoa sitten kävinki huonoun seurauksin mut siihen sillon vaikuttu kans se kyläilyviikko kun koko viikko herkuttelin. Nyt menny viikko suht hyvin. Eilen kyl söin YHDEN palan kakvukakkua kun anoppi ollu käymäs.. ni ja yhen keksin.. mut se oli ihan sen anopin syytä kun meni niitä ostamaan... \|O
Nyt oon yrittäny siirtyä koko perheelle samaa ruokaa.. ei ihan oo kaiki pojulle maistunu mutta... ni ja lounaan yritän syödä joka pvä kun muuten oon siinä fuskannu.. jotain keittoa tai sellasta..
tein muuten yks pvä ahvenanmaan pannukakkua..
ei niin hirvee hiilaripommi kun tavallinen kattokaa finfood.fi ni sielt ålands pannkaka.. se mis on vähemmän jauhoja.. kelpas ihan ukollekki.. vähensin siit viel vähän sokeria..
Nyt pitää lähtee pihalle kattoo saako ne vaihdettuu ukon veljelle talvirenkaat et se pääsee lähtee ajamaan kotiin.. saa taas rauhan taloon ku viimenenki vieras häipyy... ni ja ukolla vielä 2 viikkoa lomaa.. ihanaa!!!
 
tää harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2005 klo 17:05 MiiMu3 kirjoitti:
alku:92,7 (93,7)
viime viikko:80,6
tänään: 79,5
viikko pudotus:1,1
kok pudotus:13,1 (14,1)

Onnex olkoon minä.. kymmenluku ohitettu
=)
Ollaan sit tänään meinattu et käydään pizzalla.. ihan suunniteltu repsahdus. Syöny nyt taas vähän liianki vähän ja muutenki pitää sitä joskus.. eikö? jotenki yritän puolustella...
kylhän mä tos pari viikkoa sitten kävinki huonoun seurauksin mut siihen sillon vaikuttu kans se kyläilyviikko kun koko viikko herkuttelin. Nyt menny viikko suht hyvin. Eilen kyl söin YHDEN palan kakvukakkua kun anoppi ollu käymäs.. ni ja yhen keksin.. mut se oli ihan sen anopin syytä kun meni niitä ostamaan... \|O
Nyt oon yrittäny siirtyä koko perheelle samaa ruokaa.. ei ihan oo kaiki pojulle maistunu mutta... ni ja lounaan yritän syödä joka pvä kun muuten oon siinä fuskannu.. jotain keittoa tai sellasta..
tein muuten yks pvä ahvenanmaan pannukakkua..
ei niin hirvee hiilaripommi kun tavallinen kattokaa finfood.fi ni sielt ålands pannkaka.. se mis on vähemmän jauhoja.. kelpas ihan ukollekki.. vähensin siit viel vähän sokeria..
Nyt pitää lähtee pihalle kattoo saako ne vaihdettuu ukon veljelle talvirenkaat et se pääsee lähtee ajamaan kotiin.. saa taas rauhan taloon ku viimenenki vieras häipyy... ni ja ukolla vielä 2 viikkoa lomaa.. ihanaa!!!
Vau hienoa :flower: laskeks sä pojoja vai muulla konstilla pudottelet ?
 
Marmur
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2005 klo 19:46 Marmur kirjoitti:
09.10.2005 84.8 kg
2.10.2005 85.9 kg


Paino tänään 84.3 eli 600 g lähtenyt 3 viikossa :whistle:

Hitsi kun karkasi tuo viesti :kieh: . Olemme olleet tässä reissussa ja muutenkaan en ole pääsyt nettiin vähään aikaan.
Kahdet punnitukset jätin tarkoituksella :whistle: väliin (16 ja 23 päivä). Ensin en ollut kotona ja seuraava olisi ollut varma plussatulos. Olimme syyslomalla mm laivalla joten herkuteltua tuli mm parit katkarapuleivät :ashamed: :D .
Olen ihan tyytyväinen ettei tuon kauenmpaa mennyt kiinniottamiseen.

Kovasti vain meinaa olla tsemppi hakusessa välillä :headwall: :headwall: :headwall: . Mutta jos tässä nyt saisi jostain motivaation löydettyä.
 
Tässä lievästi onneton ylipainoinen äiti.Olen 174cm ja 99kg.Ennen raskautta olin tiukalla diabeteksen tasapainotuksella=20kg painoa lisää.Raskauden aikana ei tullut kuin 6kg.Mutta imetys ei sitten sujunutkaan,kohtutulehduksen vuoksi saamieni vahvojen antibioottien vuoksi maidontulo loppui kokonaan vaikka kaikki poppakonstit kokeiltiin.Sitten alkoivat jalat turvota,jonka vuoksi liikunta ei kovin suuressa määrin onnistu.Ruokailutottumukseni ovat erittäin terveelliset,olen diabeetikko,mutta minulla on juuri todettu erään hormoniarvon olevan tähtitieteellisen korkea ja tämä samainen hormoni vaikuttaa mm siihen että painoni ei putoa,neste kerääntyy (nesteenpoistolääkitys on) ja turvotusta on muuallakin kuin jaloissa.Tunnen itseni lihavaksi ja kömpelöksi ja kaipaan "vanhaa" vartaloani takaisin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2005 klo 10:25 viiden äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2005 klo 17:36 viiden äiti laiskana kirjoitti:
Hip Hip Hei!!!

B) Täällä tosiaankin tuo viiden kilon "rarapyykki" jo häämöttää.

PV:lle tänään ilmoittelin painoni seuraavasti:

-aloitettu 1.9.-05
-lähpö paino 90kg
-edel vko 87.4
-paino tänään 86.4kg
-viikko pudotus 1.0kg
-yhteis pudotus 3.6kg

Taitaa sittenkin tuo liikunta tehdä tehtäviään. Eilenkin tuli kävellyksi rattaita työnnellen reilun 10:ne kilometrin lenkki. Lisäksi olen suuhun meneviä ruokia hiukan tarkkaillut. Vaan kaali on minut saanut kiipeliin, sillä nykyään yritän tunkea sitä melkein jo aamupuuroonkin :LOL:

Tsemppiä kaikille toivottelen! :wave: :wave: :wave:

Vaan nyt on mentävä kun tuo jälkikasvu pullan tekoon kaipailee. ;)

Moikka! :wave:

Ennätimpä tuol viime viikolla jo tuuletella hienosti putoavaa painoani. :whistle: Vaan kuinkas nyt sitten on käynytkää? :ashamed: Kun on nimittäin nyt tuo kuopus sairastellut reilun viikon eikä tauti tunnu vieläkään helpottavan. Eli tuo kuopus on setten joka yö heräillyt useamman kerran joten myös minä olen huonosti yöt nukkunut. :( Niin ja sitten kun väsyneenä yrittää yön sydännä jotenkin itseään piristää, niin kaapista tulee kaivelluks kaikki ne ei soveliaat syötävät (=lohdutukseks).
No painohan siit vaan nousee ja eikun taas lohdutst kaivelemaan. Näin onkin sitten taas se entinen kierre aluillaan. :eek:
Vaan nyt kun saisi edes yhden yön nukkua illast aamuun toisten herättämättä, itse jos kerran yössä wc käynnille pomppaan niin se ei vielä syöpöttelemään "aja".

Juu viel hutusen paino-tietoa tähän laitan.
-tänä aamuna vaaka sitten näytti 86.6kg. Vaik torstaina oli jo näkyvis 86.4kg.
Niin eihän tuo viel pahalt näytä, mut ku itseäni hiukan tunnen niin nuo syömiset vaa`al viiveel tulee näkymään, ehkä viikon parin päästä. :ashamed:

Nyt kun sais itseään niskasta kiinni ja lopettas nuo yölliset napostelut. :headwall:

Tsemppiä kuiteskin kaikille meille toivottelen. B)

:ashamed: Noniin nyt on sitten kahdeksas Pv:n viikko takana päin, (tuo kahdeksan vko tuli täyteen viime torstaina).
:whistle: Vaan nyt on jumiutunut paino tuonne edellis viikon lukemille, eli 86.4kg. (muut tiedot voi kurkata tuosta ylhäältä, omaa tekstiäni lainasin). ;) Laiskuus ;)

Vaan teidämpä kyllä syynkin tuohon jumittamiseen. :ashamed: Ein ole nimittäin pistellä pysynyt vaan syönyt sitä sun tätä, niin kuin on mieli tehnyt. Mutta nyt olisi taasen tarkoitus ottaa itseään niskasta kiinni. Hyvä aloitus onkin jo tehtynä sillä liikuntaa on tullut loppu viikosta sekä viikon lopulla harrastetuksi melko kiitetävästi. Joten nyt olis mahdollista vaa`an näyttää tällä viikolla hitusen vähemmän, kun en vain sortuisi syömään herkkuja. :whistle:

Vaan hyvää alkanutta hoikistavaa viikkoa kaikille toivottelen. :wave: :wave: :wave:

Äitikki Kyllä sinäkin onnistut, etenkin kun on saatu syy selville miksi painosi ei laske. Joten älä luovuta. :hug: :hug: :hug: Niin ja muista että vähäinenkin liikunta on avuksi aineenvaihdunnalle. minusta jotenkin vaikuttaa siltä että uiminen voisi olla sinun laijisi, jos vain saat/voit uida. Sillä sehän ei rasita niveliä kun vesi kannattaa.



 

Yhteistyössä