Pino yli 80kg painaville...

• Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
Nipsu2
Tossa joku päivä viime viikolla liityin kasaan. eli viimeksi oli 88kg
tänään 89kg.
tiesin kyllä että piloille menee kunh eilen ristiäiset ja tuli herkuteltua ja sit kun ei oikeen jaksanut ruveta ruokaa tekee ilalla ni käytiin vielä grillillä.
No jos tänään ottais itseään niskasta kiinni.
kyllä just eile illalla tuli taas kolahdus kun katto videokamerasta ristiäisiä niin kyllä se maha on järkyttävä. niin kuin se vauva olis jäänyt sinne :eek:
jospa se siitä JOSKUS.

Punnituspäivä...

Paino 2vkoa sitten 108,8kg
Paino tänään aamulla 107,8kg
Elikkäs pudotusta kahdessa viikossa tasan 1kg...

Ihan tyytyväinen olen tulokseen, kun ajattelee näiden viikkojen syömisiä :ashamed:

Nyt vain kaikille iloista mieltä tulevalle viikolle =)
Kyllä se tästä, kun suunta on oikea! Plussaviikkokin välissä tuo kummasti intoa seuraavalle viikolle...

Puntaripäivä kultainen
anopin pyöreät synttärijuhlat takana. niitä kakuteltiin kaksi päivää. Ja vaaka näytti -100g.
MUTTA
Juhlissa huomaasivat että olen laihtunut vaikka toisiaan vain viisi kiloa laihtunut. Vyötärön ympärysmitta on kyllä pienentynyt ainakin housun vyötäröstä päätellen. Mittaillut en ole.
Puntilla käyn sen kolmesti viikossa ja muuten koiraa lenkitän. Herkkuja yritän jättää vähemmälle tosin mun ITSEKURI on surkea. :ashamed:
lähtö oli 101kg
Nyt 95,8
Alaspäin valuu pikkuhiljaa, mutta mulla onkin pitkän ajan suunnnitelma tällä erää...
IHANAA viikkoa kaikille ja aurinkoa elämäänne. =)

Lihis
Wau...täällä siis jo laihdutellaan porukalla ja tosi isolla :LOL:
Kui mä niin tumpelo olin etten hokannu tätä...ei näkynyt tuossa listalla pvällä!?
En kyl ole paljo sivuilla liikkunut joten en tiedä oikein miten mikäkin pelittää! =)
Noo,kuitenkin mitat uusiksi: eikä edelleenkään naureta mun kiloille! =)
102.5kg on kertynyt ja pituus on 173cm tai oli ainakin 2v.sitten =) ja mitä ilm. vieläkin!
Juuri jumpasta tulin....koivet kipeänä ja nälkä...

Heips vaan kaikille! :wave:

Lihisja Nipsu( muiskonko oikein?) Tervetuloa joukkoon josta löytyy meitä "isokokoisia" jos minkä muotoisena, niin pitkää, pätkää, pulleaa kuin kantikastakin joukkoon mahtuu. :whistle:

Kuules lihis ei täällä kukaan taida noille sun kiloille naureskella kun niitä riittää itselläkin. ainakin minulla olis lähes tuo sama määrä pois annettavia kiloja kuin sinullakin. Vaan sillä erotuksella jotta pituutta ei ole suotu kuin n.163cm, mut painoo sitten onkin reilummin, viime viikon torstaina oli 87.4kg. Liikkeelle olen lähtenyt 90kg:sta n.viis ja puol viikkoa sitten, yhden plussa viikonkin olen matkalla "nähnyt" :eek: ja nyt taitaa tulla toinen. :ashamed: Sillä eilen repsahdin sitten oikein kunnolla. Ostin nimittäin tuollasen Pirkan suklaapisarakakun jossa on kaloreita jaettavaksi vaikka pienelle kylälle. Niin eikä se siihen jöäänyt jotta ostin sen kakun, vaan tietty sitten menin ja SÖIN lähes KOKO kakun itse. :eek: :eek: :headwall: :headwall: Niin ettei nyt sitten auta valittaa jos ei kilot karise. Mut minkäs tälle typerälle halulleen voi, kun on viis viikoa kieltäytynyt herkuista lähes totaalisesti niin näin sitten mulle käy ja tän osasin jotenkin kyl aavistaakin. :LOL: :LOL: :ashamed: Mut kyl nyt hävettää ja on pahaolo ku ei itsekuri pitänyt. :ashamed:
Juu Juu nyt saatte läksyttää minua oikein kunnolla, sen olen ansainnut. :(

Vaan tänää onkin sitten illalla tiedossa oikein kunnomn hiki-jumppa jotta eiköhän se taas tästä lähde käyntii. :headwall:

vielä sulle lihis tiedoks jotta pinomme saattaa välillä "tippua" näkymättömiin, mutta tällöin sun ja muidenkin kannattaa etsiskellä pinoamme seuraavalta "sivulta" kts. laihdutusosion "etusivulta" ylä- tai alareunasta kohta: 1,2,3,4,.......>seuraava (muistelen jotta näin siellä "lukee") :headwall: :headwall:

Marmur
Täällä myös yksi armoton herkkupylly. Olen tässä koko syksyn etsinyt "kohtuullisia" herkuttelukeinoja kun en pysty olemaan ilman suklaata :D . Minä olen nyt keksinyt nämä mousse vaahdot jotka itse vatkaan. Jos tekee ohjeen mukaan eli pussista 4 annosta tulee pisteitä 2-3 välillä (pv pisteissä) ja meillä kun on 6 henkinen perhe niin 2 pussista kuusi annosta tekee muistaakseni 3,5 pistettä. Toinen on nämä naminami ja jakcy vanukkaat :whistle: yksi annos on 2-3 pistettä joten ihan kohtuupommi. Tosin tässä on vähän sellainen ongelma kun noita pitää tietysti ostaa lapsille ja vaikka itselle ostaisikin vain yhden mutta jos muksuille ostaa kaksi tai kolme per nuppi niin äkkiä äiti lainaa tuolta nuorimmalta :ashamed: .

Lihis
Piti sitten minunkin kaivaa heti mustikkapiirakan pala pakastimesta ja ahtaa se hirveää kyytiä suuhun!

Ilmeisesti luulen,että mitä nopeammin sen saan syötyä niin sitä vähemmän se lihottaa :LOL: voi jopa ajatella että eihän sitä palasta ole ollutkaan :whistle:

Pitäshän se sallia itselle pienen pieni herkuttelu joskus ja syödä sitten hyvällä omalla tunnolla (mut varmaan kakun jälkeen voi tuntua kaikin puolin huonolta) =)

Tsemppiä kaikille,kyl me kiloista päästään! =)

Moikka laihduttajat!!!
Itse en enää laihduta mut olin aikoinaan pv.ssa, eli pientä vinkkiä vaan antasin. :attn:
Niin kannattaa ottaa tavaksi kerran viikossa karkkipäivä tai -ilta niin ei tuu noita repsahduksiakaan niin helpolla. Eli itellä oli käytäntö kun käytiin keskiviikkosin punnituksella niin sen jälkeen ostettiin irtokarkkeja silleen soppelisti. Olihan se mukava kun oli lapsen laittanu nukkuun niin ukkokullan kans asettua kattoon elokuvaa ja mussuttaa karkkia. =)
Nykysinkin meillä on sama käytäntö ett kerran viikossa karkki-ilta ja monesti ostetaan vielä liht-limsaa ja joskus vielä yks sipsipussi tai poppareita. Kannattaa kokeilla ett ottaa jonku tietyn päivän niin voi sitten aina turvautua siihen ett kohta on karkkipäivä jos tuntuu ettei jaksa rehuja popsia :p =)

moicca,,,
minä ollu nyt "reissussa" pari pvää... täältä äidin koneelta vähän kuulumisia pistelen... eli sunnuntain jälkeen hävis yhtäkkiä vielä kilo mun painosta... saatto olla et sunnuntaina vielä kuukautiset laitto sen xtra kilon.. tai no täytyy toivoa ettei se taka tuu.. sillon ois 81-82 paino.. eli kohta päästään jo siihen seiskalla alkavaan =) =)
ja pari kk sitte oli vielä 9 alkava,,, täytyy sanoo et oon tyytyväinen.. ja senki takia et kun nyt menny niin nopsaan ni jää sit monta kk sulatella niitä viimosia ku luulis ainaki et jossain vaihees tyssää tai hidastuu tää homma.. mulla siis ens kessään tavoite.. eka oli vappu mut siirsin 1.6 asti.. ja tavoitepainoki ehkä saa olla vähän enempi. joku 63-68 kelpais... mut se nyt ei oo niin tarkkaa.. askel kerrallaan katotaan mitä tästä tulee... mul oli villi haave päästä 75 uudeks vuodeks.. saapi nähä miten käy koska ei se enää mahdottomuus oo..
eilen ku tuli taas vähän repsahdettua,,, söin käpykakun :ashamed:
siis sellasen pienen leivoksen ei sitä koko isoa kakkua.. kahvilla ku kävin serkun kanssa. ja ikeassa kävin vielä lihapullia syömässsä..iik!! mut otin pienen annoksen ja siitäki vielä ukolle pullia annoin...
muutenkaan täällä en oo ihan niin tarkkaan laskeskellu jokasta suupalaa. (mut kyl hyvin tarkkaan laskin paljonko äiti ja sisko ahto eilen suklaata.. minä kun dippasin taas kasviksia
=) )
Mut tsemppiä kaikille viikkoon.. mä kirjottelen taas jotain jkahka kotiin pääsen.. . ni ja tervetuloa uudet... tsemppiä vaan.. mulla 2kk menny nyt jo yli 10kg.. (eikä vielä täs vaihees ees vaikeeta, se on vast edessäpäin..)

Tuutikki81
Täällä kans eräs epätoivoinen painon kanssa tuskaileva... 168cm ja 80 kg, 22kg ensimmäisen raskauden aikana josta putos 11kg, toisen rakauden aikana todettiin raskausdiabetes ja silloin paino pysy kurissa... Mutta! Kun oli monta kuukautta herkuttelematta ja poika synty terveenä, olihan sitä sit juhlistettava kunnon mässäyksellä, oli ihan lääkärin lupa! Tavoite olis päästä eroon omenalihavuudesta ja painoksi nyt alkuunsa 70kg... Oon lukenu kauhulla julkasuja 2 tyypin diabeteksesta ja hokannu, et kaikki oireet melkein löytyy... Tahtoisin myös liittyä tähän joukkoon hurjaan, vertaistuki kunniaan! :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2005 klo 12:25 Tuutikki81 kirjoitti:
Täällä kans eräs epätoivoinen painon kanssa tuskaileva... 168cm ja 80 kg, 22kg ensimmäisen raskauden aikana josta putos 11kg, toisen rakauden aikana todettiin raskausdiabetes ja silloin paino pysy kurissa... Mutta! Kun oli monta kuukautta herkuttelematta ja poika synty terveenä, olihan sitä sit juhlistettava kunnon mässäyksellä, oli ihan lääkärin lupa! Tavoite olis päästä eroon omenalihavuudesta ja painoksi nyt alkuunsa 70kg... Oon lukenu kauhulla julkasuja 2 tyypin diabeteksesta ja hokannu, et kaikki oireet melkein löytyy... Tahtoisin myös liittyä tähän joukkoon hurjaan, vertaistuki kunniaan! :ashamed:
Tervetuloa pudottamaan ja sunnuntaisin pinoudutaan! :hug:

Lihis
Miimu:
Ihanaa kuulla tuollasia tarinoita =)
Tsemiä sullekkin ja kyl sun haave uudenvuoden painosta toteutuu tuolla menolla :)

Mulla vasta alkutaipaleella koko remontti mut hyvin on menny nämä muutamat päivät!
Kuinkahan paljon sitä pitäisi muutes vettä saada juotua päivässä?
:eek:
Tietääkö kukaan mitenkähän paljon painonvart.pisteitä saa sadankilontonnikeiju syödä pvässä?
Mul ne vanhat pistejutskat tallessa mut ei tietoa paljonko saa syödä!

Tuutikki81:
:hug: Yhdessä kohti laihempaa tulevaisuutta!! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2005 klo 21:29 Lihis kirjoitti:
Miimu:
Ihanaa kuulla tuollasia tarinoita =)
Tsemiä sullekkin ja kyl sun haave uudenvuoden painosta toteutuu tuolla menolla :)

Mulla vasta alkutaipaleella koko remontti mut hyvin on menny nämä muutamat päivät!
Kuinkahan paljon sitä pitäisi muutes vettä saada juotua päivässä?
:eek:
Tietääkö kukaan mitenkähän paljon painonvart.pisteitä saa sadankilontonnikeiju syödä pvässä?
Mul ne vanhat pistejutskat tallessa mut ei tietoa paljonko saa syödä!

Tuutikki81:
:hug: Yhdessä kohti laihempaa tulevaisuutta!! =)
hyvä..kyllä se siitä lähtee :flower: mulla oli kaks ekaa vk tiukkaa mutta nyt pojot menee jo rutiinilla :D 8 lasia ne suosii painovartiois, mutta mulla tulee juotua 2-4 litraa päiväs.aina vesipullo mukana =) voi toivottavasti en muista väärin mutta olikohan sadalle kilolle 24p päivä...ootas mä mietin :whistle: 70kg = 18 p80kg= 20p 90kg=22 ja 100kg=24 tais nuin mennä mutta korjatkaa joku jos oon vääräs :eek: tsemppiä meille :flower: :flower:

Tervehdys pinolaiset! Ajattelin vähän kirjoitella "viikon väliraporttia" kuulumisistani... :wave:

Alkuviikko on mennyt yllättävän hyvin syömisien osalta eli pisteissä olen pysynyt! :saint: Tänään tein rasvarinkeleitä ja söinkin muutaman, mutta en silti repsahtanut yli päivän pistemäärän, hyvä minä! :p

Kuntoilupuoli sen sijaan on ihan retuperällä eli eipä ole tullut liikuttua. :ashamed: Syykin löytyy tuohon laiskuuteen; vauvallamme on korvatulehdus, joten omat yöunet ovat olleet aika surkeita ja sitä kautta ylimääräistä virtaa ei ole päiviin löytynyt. :(

Puntarista olen onnistunut pysymään kaukana ja toivottavasti saan yllättyä iloisesti sunnuntaina, kun vaa'alle nousen. Siis paree olisi painon olla laskusuunnassa!!! :headwall: ;)

Toivottelen kaikille katoavia kiloja ja laihdutuksen iloja! :hug:

Nipsu2
nyt se ristiäis kakku onneksi loppui ettei tule sitä enää syötyä. tein eilen sitä callantines kirjan jumppaa. että oli raskas. pystyin vaan puolet tekee. jossain ei jalka noussut lainkaan. ja paikat ihan rikki sen jälkeen. ei onneksi ole tultu herkuteltua mitään hirveästi. kyllä tuolla kaapissa on aina suklaalevy mistä popsin :whistle:
mulla tulee aina syömisen jälkeen et pitää saada pari palaa suklaata. onko muilla näin?no ostin kaupasta sitä kevyt kermaviiliä ja kurkkua. jos sitten illalla dippailis

Mun tekis niin mieli kans suklaata. Enkä kyllä ostakkaa. Mutta ukko onneton osti ja mun käsi työnsi niitä paloja ihan salaa mun suuhun :( Olin tyrmistynyt.
Ja kun oli alkuun päästy niin antoi mennä vaan...

Ja kaiken lisäksi huomenna lähen Phil Collinsin konserttiin ja sen jälkeen bilettämään naisporukalla. ollaan oikeen hotellissa yötä. Joten jos en pinoon pääse sunnuntaina niin toivotaan että kaikilla on miinusta viime viikosta palaan.
IHANAA SYKSYÄ KAIKILLE UUSILLE JA VANHOILLEKIN! :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2005 klo 11:45 Nipsu2 kirjoitti:
nyt se ristiäis kakku onneksi loppui ettei tule sitä enää syötyä. tein eilen sitä callantines kirjan jumppaa. että oli raskas. pystyin vaan puolet tekee. jossain ei jalka noussut lainkaan. ja paikat ihan rikki sen jälkeen. ei onneksi ole tultu herkuteltua mitään hirveästi. kyllä tuolla kaapissa on aina suklaalevy mistä popsin :whistle:
mulla tulee aina syömisen jälkeen et pitää saada pari palaa suklaata. onko muilla näin?no ostin kaupasta sitä kevyt kermaviiliä ja kurkkua. jos sitten illalla dippailis
mulla sama että aina ruan jälkeen haluttaa makeeta ja varsinki pähkinäsuklaata :ashamed: mistäköhän vois johtuu :\|

jee... pakko tulla hehkuttamaan,. niistä housuista mistä aikasemmin kirjoittelin.. että uudeks vuodeks pitäis saada mahtumaan.. nyt menee jopa nappi kiinni.. ei vielä "mahdu" kunnolla ku se maha kyl vielä pömpöttää siinä vyötärön yläpuolella.. mut meni ainaki kiinni ku vähän aikaa sitte ei toivoakaan vaik kuinka aihtais... ni ehkä uutena vuotena sopii ihan sillai et kehtaa käyttääkki :D

Lihis
:flower: Onnea :flower:

Minulla alko sit pv:eet (punaset viikot) ja selitys sille miks on niin turvonnut ja tuntuu et pelistä katsoo oikea emäsika :headwall:
=)
Jostain syystä aina menkkojen aikaan tuntuu et painaa 50kg vielä enempi...
Muuten on kohtuudella mennyt!

:wave: Tänään sitten tein sen, mitä lupasin välttää sunnuntaihin asti; nousin aamulla vaa'alle ja se näytti 90,2kg!!! =) Vajaassa viikossa on lähtenyt kilo! :eek:
Olin eilen kylläkin kuntobicissa ja olen koko viikon pysynyt kurissa syömisten kanssa... :saint:
Nyt kun vaan jaksaisi tsempata taas sunnuntaihin asti, niin voisi paino mennä alle 90 kilon siihen mennessä.
Valitettavasti nämä viikonloput tuppaavat olla sitä repsahdusherkkää aikaa dieetin kannalta! :ashamed: :whistle:

Yhteistyössä