Pino yli 80kg painaville...

• Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
Nuka 80
ilmottelenpa tässä että kävin rekisteröitymäs kans..elikkä ennen kirjotin nimellä äiti =) mulla on pisteet menny tänään täysin sanonko minne :snotty: huomenna pitää tsempata.. pääsis sinne alle 70kg edes uudeks vuodeks :headwall:

Nuka 80
ilmottelenpa tässä että kävin rekisteröitymäs kans..elikkä ennen kirjotin nimellä äiti =) mulla on pisteet menny tänään täysin sanonko minne :snotty: huomenna pitää tsempata.. pääsis sinne alle 70kg edes uudeks vuodeks :headwall:

Nuka 80
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.10.2005 klo 21:21 Nuka 80 kirjoitti:
mites mä tän kaks kertaa onnistuin tänne laittaan :headwall:

Hei vaan täältäkin :wave:

Viikko on sujunut paremmin kuin edellinen :) , mut jännityksellä odotan silti huomista puntariin pompsahtamista...

Syömiset on pysyneet suunnilleen kurissa ja kaikenlaista liikuntaakin on tullut harrastettua, lähinnä tuolla ulkona olen repinyt kukkapenkkejä ja haravoinut.

Itse olen yrittänyt olla tällä kertaa rennompi tuon pistelaskun suhteen. Edellisellä kerralla olin TOSI tarkka ja paino kyllä putosikin, mutta sit tuli repsahduksiakin helpommin, eikä kevyt ruokavalio pysynyt sitten pisteiden laskun jälkeen :ashamed:
Olen lukenut naisesta (muistaakseni painonvartijoiden sivuilta), joka söi (lähes) päivittäin yhden rivin suklaalevystä laihdutuksensa ajan :eek: Ehkä tuo todistaa sen, että kun sallii itselleen herkkujakin niin jaksaa jatkaa piiiiiiitkällä painonpudotuksen/-hallinnan taipaleella...Ja jos haluaa syödä suklaata niin syö vähän ja nauttii siitä hyvällä omallatunnolla! Mut toisaalta tiedän kyllä tunteen, kun suklaalevy "kummittelee" kaapissa, miten siitä voi ottaa VAIN sen yhden tai kaksi palaa ;)

Tulipa sekavaa sepustusta...

Huomisiin =)

Punnituspäivä!!! :attn:

Aloituspaino 96,9kg (18.8.)
Viime sunnuntaina 91,2kg
Tänään 89,8kg! :D
Viikkopudotus 1,4kg! :eek:
Kokonaispudotus 7,1kg / 8½ viikkoa! =)

Siis ihan uskomaton tunne, kun vihdoinkin vaaka näyttää alle 90 kilon! Alkukesästä painoni kävi jopa 97,5kg:ssa, joten nyt on jo aika "kevyt" olo siihen verrattuna!

Uusille pinoutujille tiedoksi, että tämä 7kg:n pudotus on onnistunut pisteitä laskemalla (ihan kotosalla) ja tämän ryhmän suurella tuella! :hug:
Ilman tätä pinoa, olisin jo aikoja sitten luovuttanut ja painaisin varmaankin tällä hetkellä ainakin 100kg!

Kiitos kaikille ryhmäläisillemme ja tsemppiä, tästä jatketaan eteenpäin ja annetaan kiloille kyytiä! :flower:

Nuka 80
nonni.. juuri tulin puntarilta paino: 73,3 alku 88kg nyt on paino jurrannu monta viikkoo tässä samas ..mutta en oo laskenu pisteitä niin tarkkaan.. :snotty: jotenkin alkanu ote lipsumaan ja nämä kirotut viikonloput :kieh: pitää nyt vaan ottaa itteä niskasta kiinni..ja ens viikolla kunnon urheilut kehiin !! pitää olla tyytyväinen ettei paino oo kuityenkaan noussu. toivottavasti muilla menny viikko paremmin ? tsemiä meille.. :flower:

Nipsu2
tänään vaaka näytti 88,7kg. mut perjantaina se oli 88,1kg
sovittiin perheen kesken eilen että lauantai on karkkipäivä ja muina päivinä ei osteta karkkia. eli eilen tuli herkuteltua sipsejä,karkkeja ja vielä hamppareita. taidan mä ottaa punnituspäiväksi se lauantain etten aina karkkipäivän jälkeen joudu käymään vaaalla. millain mahdan pystyy olee eros karkista viikon, varsinkaan suklaasta. tarvii yrittää tsempata vaan itteään.

Heips!

107kg oli lukemat aamulla puntarissa, eli 700g viikkopudotus.

Pääasia että alaspäin mennään... Vaikka saisi nuo kilot nopeamminkin tippua, kun niitä noin järkyttävän paljon on :snotty:

Ei auta muu kuin lähteä lenkille raikkaaseen syysilmaan!!!

Kevyttä viikkoa kaikille teille :)

nonii... nyt on sit käyty taas vihteellä.. vanhassa kotikaupungissa olin.. kyllä juu yritin rajoittaa juomista ja pyytää esim kevyitä tai sit light colaan juoman.. Mut silti tuli taas juotua.. Nyt mietittiin miehen kanssa ettei kyllä juoda pitkään aikaan.. eilen tuli taas todisteltua että ei siellä mulle mitään enää edes ole..
sinänsä positiivinen havainto illan aikana oli muuttunut suhtautuminen miehiltä.. olisi ollu vientiä jos olis halunnnu.. tapasin monta vanhaa tuttua ja monet kehui että olen laihtunut.. ja vanhat heilat pysähty pidemmän aikaan juttelemaan. (tosin innostus vähän lopahti siihen kun kerroin että mulla on nykyää perhe)
En tietenkään mitään miestä halua oma on maailman paras kulta mutta täytyy sanoa että hiveli kyllä vähän itsetuntoa kun sain vähän huomiota.
tänään sitten kävin ekaa kertaa pitsalla pitkään aikaan.. arviolta 1000kcal maitto ihan hyvin aamupalaksi=)
nyttenkin on herkkuja osteltu miehen kanssa. pågensin suklaa muffinsseja.. söin yhden ja voitteko kuvitella ei edes maistunu toista (yleensä menny paketti puoliin miehen kanssa) paremmin maistu suolanälkään näkkäri kalkkunaleikkeellä :D
mut nyt on juhlat juhlittu vähäksi aikaa.. piti vaan vähän juhlistaa kun mahduin 6nro pienempiin housuihin kuin mitä ostin kesällä siskon valmistujaisiin =)
=)

niin juu tänään en käynyt vaalla.. mahdollinen nestehukka varmaan vääristää tulosta. ni käyn sit huomenna tai tiistaina ni kattoo sitten...
alkuviikosta kyllä näytti laskevan hyvää vauhtia mut tiedä sitten mitä tama viikonloppu on teettäny.. mut toisaalta pizza saattaa tehdä ihan hyvää.. siis jos vaikka aineenvaihdunta sais pientä puhtia kun tuli tällanen rasva piikki... (ni tai sit toisinpäin)

:)

mutta tsemppiä viikkoon kaikille... hyvin näyttää menevän kaikilla :D

Tuutikki81
heippa rallaa! Eipä ole paino pudonnu grammaakaan :'( , täytyy kyllä myöntää ettei oo ihme! Pojat pitkästä aikaa mummulassa yökylässä niin pitihän sitä sit lähtee kaupungille syöpötteleen oikeen kunnolla!!! Ja tänään vielä pitsaa... :ashamed: Onneks ei oo sentään tullu lisää tasan 80 näytti vaaka.. Eli ihan yhtä tyhjän kans... No huomenna alkaa uus viikko, täytyy skarpata tosissaan... Toi urheilu tuppaa oleen tosi hankala järjestää, kun yksin en saa lähtee :/ ja kahen riiviön kans ei siitä tuu mitään, tai no ainakin tuskan hiki pukkaa, mut jos se laihduttais niin olisin jo pelkkää luuta ja nahkaa ;) . Mistä niitä piste vihkoja saa tilattua ja mitä maksaa? Täytyy kokeilla jo muuta kun omaa maalaisjärkee... Toivottavasti muilla on tapahtunu edistystä, kyllä mäkin viä näytän et pystyn

alku:92,7 (93,7)
viime viikko:82,7
tänään: 81,7
viikko pudotus:1kg
kok pudotus:11 (12kg)

Ni ei sentään tullu plussaa niinku pelkäsin.. koko viikko oltu vanhassa kotikaupungissa käymässä.. eli joka pvä kahvilla missä jonkunnäköinen kahvileipä... mutta mutta.. on kyllä käyny varmaan siinä viikolla paino alempana mutta nyt taas sit herkuttelin sen nousemaan,, ja liikunta on melkeen rajoittunu siihen shoppaamiseen
:ashamed:

ensi viikolla lupaan olla kiltimmin...

:wave: :wave: :wave:

HUH HUUU!!!!!!! Täältäpä huhuillaan väliaika tietoja ja samalla hiukan nostellaan pinoa. :whistle: :whistle: :whistle:

Elikkäs siis vihdoinkin hitusen keventynyt olo vaik hiukka väsymyst pukkaa. Kuopus kun yötä neljä valvotellut, sairaana reppana kun on. :\|

Mut mut selityst kaivanneen tuo kevyehköolo. ;)
JEP. vaaka jo vilauttelee lukua 86.2-86.4kg. Eipä ole enään mahdoton saavuttaa lukemia 85kg vaakaan digitaaliseen. B) Joka armotta rankaisee jos kaappisyöppöydelle vallan antaa. :/
Kokeilimpa tuossa jo huosujakin pienempiä. Mahtuivat päälle, kiinnikkin menivät, mut viel päällä "soivat" :whistle:
Niin siis hoikennus urakassa viiden kilon "rajapyykki" näkyvillä. Tosin matka viel pitkä, mäkinen ja mutkainen on tuonne hyvän olon painon ylärajalle. :headwall: Vaan ehkä sitä kohta uskaltaa jo siirtyä seuraavalle "rajapyykille" = 80kg. :headwall: :headwall:

Liikkeelle tästä on lähdetty:
-aloitettu 1.9.-05
-lähtö paino 90kg
-paino 13.10.-05 87.4kg (pari viikkoa tässä junnannut) :eek:
-kokonais pudotus -2.6kg

-tänään 18.10.-05 vaaka vilautteli lukua 86.2-86.4kg ;)

Mut eipäs vielä liikaa innostuta, katsellaan mihin lukemaan päätyy vaaka armoton torstaina. :ashamed:

Nyt kakki kiloja tein sivuun viskomaan. :wave: :wave: :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.10.2005 klo 22:59 Tuutikki81 kirjoitti:
heippa rallaa! Eipä ole paino pudonnu grammaakaan :'( , täytyy kyllä myöntää ettei oo ihme! Pojat pitkästä aikaa mummulassa yökylässä niin pitihän sitä sit lähtee kaupungille syöpötteleen oikeen kunnolla!!! Ja tänään vielä pitsaa... :ashamed: Onneks ei oo sentään tullu lisää tasan 80 näytti vaaka.. Eli ihan yhtä tyhjän kans... No huomenna alkaa uus viikko, täytyy skarpata tosissaan... Toi urheilu tuppaa oleen tosi hankala järjestää, kun yksin en saa lähtee :/ ja kahen riiviön kans ei siitä tuu mitään, tai no ainakin tuskan hiki pukkaa, mut jos se laihduttais niin olisin jo pelkkää luuta ja nahkaa ;) . Mistä niitä piste vihkoja saa tilattua ja mitä maksaa? Täytyy kokeilla jo muuta kun omaa maalaisjärkee... Toivottavasti muilla on tapahtunu edistystä, kyllä mäkin viä näytän et pystyn

Painonvartijoiden netti sivuilta löytyvät niin hinta kuin tilaus tiedot.

minä tilasin ensin sen neljän viikon aloitus paketin ja sitten jatkoksi muutaman lisää (8viikkoa). Nyt menossa seitsemäs viikko, tuolta ylempää näetkin kuinka on "mennyt". ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.10.2005 klo 22:59 Tuutikki81 kirjoitti:

Painonvartijoiden netti sivuilta löytyvät niin hinta kuin tilaus tiedot.

minä tilasin ensin sen neljän viikon aloitus paketin ja sitten jatkoksi muutaman lisää (8viikkoa). Nyt menossa seitsemäs viikko, tuolta ylempää näetkin kuinka on "mennyt". ;)

äitee80
kävin tuonne 2+ laihikseen ilmoittautumassa, mut taijanpa siirtyä tänne.
Eli synnytyksestä 2 viikkoa ja silloin paino 107 kg nyt eilen kävin vaalla ja mittari näytti 95 kg! Eli 12 kg on lähtenyt ja olo on mitä mahtavin.
Pikku hiljaa tässä ollaan painoa pudottamassa ja toivottavasti motivaatio pysyy korkealla.
Olen tuon veden juomisen kokenut todella hyvänä juttuna, juon noin 3-4 kannullista vettä päivässä ja vessassa juokseminenkaan ei haittaa kun siihen tottu raskausaikana! :D
Mut tsemmiä muillekin painonpudottajille! :hug:

Nipsu2
No ei se karkki päivä pitänytkään. on koko lauantaista lähtien tehnyt mieli sipsiä ja dippiä. no onneksi ei mennyt kuin korkeintaan kolmasosa pussia. oon kyllä onneksi saanut tota callannetic jumppaa tehnyt kolme päivää putkeen. tänään oli välipäivä. ei kerinnyt kun siivoilin ja kävelin mummolaan lasten kanssa.joku 2-3km. mutta pitäis jotenkin saada itseään niskasta kiinni ton syömisen kanssa. harmittaa kun paino ei tipu. junnaa edestakas tosa 88-89 välillä.miten pystyn olemaan erossa hyvästä?varsinkaan suklaasta?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 08:46 miimu kirjoitti:
viime viikko:82,7
tänään: 81,7
viikko pudotus:1kg
kok pudotus:11 (12kg)

Ni ei sentään tullu plussaa niinku pelkäsin.. koko viikko oltu vanhassa kotikaupungissa käymässä.. eli joka pvä kahvilla missä jonkunnäköinen kahvileipä... mutta mutta.. on kyllä käyny varmaan siinä viikolla paino alempana mutta nyt taas sit herkuttelin sen nousemaan,, ja liikunta on melkeen rajoittunu siihen shoppaamiseen
:ashamed:

ensi viikolla lupaan olla kiltimmin...
ju eli toi paino ei pitänykkään paikkaansa... eilen ku kävin ni oli jotain 82,5... :'(
nyt sit eilen söin tosi terveellisest ja kävin varmaan 2h kävelyllä ja siivoilin jne.. tänään oli 82,2... jos sais sinne 81 puolelle ennen sunnuntaita olisin ilonen...
pitää olla kiltisti koko viikko...

Moi! :wave:

Sunnuntaina olin ihan intona, kun puntari vihdoin näytti alle 90 kiloa, joten hyvällä omallatunnolla herkuttelin silloin illalla. :whistle:

Maanantaina pysyin pisteissä, joita mulla on enää 27 (paino 80-90kg=22p + osittaisimetys=5p).

Eilen söin kiltisti sillä 27 pisteellä, mutta illalla Fanipala-pussi alkoi ahdistamaan kaapissa ja SORRUIN syöden ainakin 10 palaa!!! :ashamed: Ekat palat oli ihania, mutta kun niitä söi enemmän tuli vaan huono olo ja kauhea morkkis! :'(
Ei kyllä tarvitse pitkään aikaan ostaa Fanipaloja... :headwall:

Kaikille kovasti tsemppiä ja parempaa itsekuria kuin meikäläisellä tuntuu olevan! :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2005 klo 12:00 Riina-Niina kirjoitti:
Moi! :wave:

Sunnuntaina olin ihan intona, kun puntari vihdoin näytti alle 90 kiloa, joten hyvällä omallatunnolla herkuttelin silloin illalla. :whistle:

Maanantaina pysyin pisteissä, joita mulla on enää 27 (paino 80-90kg=22p + osittaisimetys=5p).

Eilen söin kiltisti sillä 27 pisteellä, mutta illalla Fanipala-pussi alkoi ahdistamaan kaapissa ja SORRUIN syöden ainakin 10 palaa!!! :ashamed: Ekat palat oli ihania, mutta kun niitä söi enemmän tuli vaan huono olo ja kauhea morkkis! :'(
Ei kyllä tarvitse pitkään aikaan ostaa Fanipaloja... :headwall:

Kaikille kovasti tsemppiä ja parempaa itsekuria kuin meikäläisellä tuntuu olevan! :hug:
tosta fanipalasta tuli mieleen.. että ainaki yks hyvä puoli siinä et mies on herkkusuu on et kun ostan esim jotain fanipalaa vastaavaa.. syön 1-3 (tai enemi riippuu nyt) ja sit mies syö loput heti..
oon oppinu olemaan syömättä kerralla paljoom mut sit saatan myöhemmin taas nappasta.. mut jos mies syö heti pois en enää myöhemmin voi mennä napostelemaan :D

viiden äiti laiskana
Hip Hip Hei!!!

B) Täällä tosiaankin tuo viiden kilon "rarapyykki" jo häämöttää.

PV:lle tänään ilmoittelin painoni seuraavasti:

-aloitettu 1.9.-05
-lähpö paino 90kg
-edel vko 87.4
-paino tänään 86.4kg
-viikko pudotus 1.0kg
-yhteis pudotus 3.6kg

Taitaa sittenkin tuo liikunta tehdä tehtäviään. Eilenkin tuli kävellyksi rattaita työnnellen reilun 10:ne kilometrin lenkki. Lisäksi olen suuhun meneviä ruokia hiukan tarkkaillut. Vaan kaali on minut saanut kiipeliin, sillä nykyään yritän tunkea sitä melkein jo aamupuuroonkin :LOL:

Tsemppiä kaikille toivottelen! :wave: :wave: :wave:

Vaan nyt on mentävä kun tuo jälkikasvu pullan tekoon kaipailee. ;)

lehtileivät.. keksin täs alkaa syömään näkkäriä ja lehtileipiä.. ku esim kalkkunaleikkeet ja sellaset on ihan hyvä syödä mut ei liikaa leipää.. ainakaan mun mielest vaik suomalainen ravitsemussuositus taitaa olla paketti päiväs :D
siihen vähän jotain kevytlevitettä tai sulatejuustoo ni ai on hyvää...
nyt näyttää taas paino olevan laskusuunnassa.. eli mitä tästä opimme.. ei saa edes viikon kyläreissulla repsahtaa.. heti kostautuu..
vaik muuten söin ihan terveellisesti jne mut vähän kahvileipää ja 1 pizza ni se on siinä...
nyt ollu vaunulenkillä ihan innolla ku omatunto kolkuttaa...
mut nooh, tulipahan kerranki sit herkutetltua... ehkä sit taas jouluna voi ottaa vähän rennommin...
tänään muuten otti jotenkin selästä ku olin vaunujen kanssa ulkona.. toivon tosiaan et oli jotain väliaikasta.. ku muuten mul ei oo mitään selkävaivoja vaik ylipainoo ollukki ni jos saan niit nyt ku kiltisti yritän sille painolle tehä jotain ni kyl vähän masentais...

Lihis
Vihdoinkin pääsen kirjoittelemaan kun kone on lahjakkaasti jumittanut monet päivät!
Puntarilla on käyty ja se näytti 98.9kg ja arvatkaa kuka on haltioissaan =)
Mahtavaa,ihanaa......
Näköjäänsä se onnistuu minultakin epäilyksistä ja repsahduksista huolimatta!
Suklaata on tullut napsittua turhankin paljon mutta olen sit jostain muusta karsinut mikä ei loppupeleissä ole kovin järkevää mut eteenpäin sanoi mummo lumessa =)

Nosto! :wave:

Mulla on ollut taas aivan omituinen laihdutusviikko (jos tätä enää voi edes laihduttamiseksi sanoa?!? :headwall: )...
Siis olen joka toinen päivä pysynyt pisteissä ja joka toinen päivä repsahtanut, eli on kyllä turha odottaa suuria pudotuksia viime viikosta! Luulen, että tulee plussaviikko niin että soittuu! :ashamed:
Kuntoillut olen kyllä jonkin verran, mutta tuskin sekään kompensoi tota mässäilyä...
Sunnuntaina taas kiivetään vaa'alle ja katotaan kuinka herkuttelu on vaikuttanut lukemiin elikkäs silloin "nähdään"! :wave:

viime viikko:81,7
tänään: 80,6
viikko pudotus:1,1
kok pudotus:12,1 (13,1)

Nyt menee taas oikeeseen suntaan =) (sen kyläilyviikon jälkeen)

Vähän söin herkkuja eilen mut muuten pysyny ruodussa koko viikon.. Pitäs vaan nyt saada ittensä tekemään niitä vatsalihaksia.. ku liikunta lähnnä kävelyä,pyöräilyä jne..
Miten sais siihen inspiraation???

Yhteistyössä